تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بهترین فیلم های اکشن آمریکایی سینمای هالیوود

بهترین فیلم های اکشن آمریکایی سینمای

فهرست مطالب

لیست زیر بهترین فیلم های اکشن آمریکایی و محصول هالیوود هستند که برای شما آماده کرده ایم در معرفی قبل به ترسناک ترین فیلم های جهان پرداختیم که به شدت مورد توجه مخاطبین فیلم و سریال بود.

نکته مهم در مورد بهترین فیلمهای اکشن امروزی این است که این فیلمها با ژانرهای مختلف از جمله مهیج، علمی تخیلی، رزمی و غیره همپوشانی می شوند و همین امر سبب هیجان انگیزتر شدن فیلمهای اکشن می شود.

معمولا بهترین فیلمهای اکشن به دلیل طرفداران زیادی که دارد هزینه های بسیار زیادی صرف تهیه وتولید آنها میشود.

جلوه های ویژه و جذابی که در فیلمهای اکشن به کار می رود می تواند دلیل محبوبیت آنها باشد زیرا بیننده را کامل جذب دیدن می کند، و هیجان را به خوبی تجربه می کند.

به طور کلی می توان گفت فیلمهای اکشن از سال ۱۹۷۰ رواج و توسعه پیدا کرد و افراد معروف و مشهوری که آن زمان به بازی در فیلمهای اکشن پرداختند شامل آرنولد شوارتزنگر، بروسلی، تام کروز، چاک نوریس، جکی چان، و …بودند.

فیلم آمبولانس Ambulance 2022

فیلم آمبولانس Ambulance 2022

فیلم آمبولانس به کارگردانی مایکل بی ساخته شده است و بی شک یکی از بهترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز ۲۰۲۲ است.

امتیاز فیلم : ۶.۲/۱۰ – ۲۴۹۲۳ رای

رده سنی : مناسب برای بالای ۱۸ سال

کارگردان : مایکل بی

نویسنده : کریس فداک و لوریتس مونک-پترسن

ستارگان : جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم، ایزا گونزالس، گرت دیلاهانت

محصول کشور : آمریکا و ژاپن

سال انتشار : ۲۰۲۲

داستان فیلم اکشن : یک کهنه سرباز پرافتخار که برای پرداخت مخارج پزشکی همسرش به پول نیاز دارد، به همراه برادرخوانده اش از بانک لوس آنجلس ۳۲ میلیون دلار می دزدند. اما نقشه فرار آن ها خراب می شود و آن ها با درماندگی مجبور می شوند آمبولانسی را بدزدند که حامل تکنیسین اورژانس به همراه پلیسی است که به شدت زخمی شده است. این دو برادر که در موقعیت تعقیب و گریز با سرعت بالا گرفتار شده اند، باید راهی برای فرار از قانون و زنده نگه داشتن گروگان هایشان پیدا کنند.

در این فیلم ایزا گونزالس، جیک جیلنهال، دیون چندلر لانگ، یحیی عبدالمتین دوم، گرت دیلاهانت، آ مارتینز و کی یر او دانل به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلم اکشن رهاسازی – Emancipation 2022

فیلم اکشن رهاسازی - Emancipation 2022

کارگردان:آنتوان فوکوآ
بازیگران:ویل اسمیت، بن فاستر، شارمین بینگوا

فیلم رهاسازی بر اساس داستان واقعی برده‌ای به نام پیتر است که تا سرحد مرگ شلاق می‌خورد و بعد از آن موفق به فرار می‌شود، او به شمال آمریکا می‌رود و به ارتش ایالات متحده می‌پیوندد.

ویل اسمیت در نقش مردی برده در لوئیزیانا در دهه ۱۸۶۰ است که از مزرعه خود می گریزد

فیلم یاغی Rogue

فیلم یاغی Rogue

 

کارگردان: ام. جی. باست

محصول: ۲۰۲۰ آمریکا، آفریقای جنوبی، انگلستان

امتیاز: ۴.۱

یک تیم از سربازان مزدور به وسیله فرماندار کشوری در آفریقا استخدام می شوند تا دختری را که توسط گروه تروریستی دزدیده شده نجات دهند اما دختران دیگری نیز ربوده شده اند و آنها باید تلاش کنند تا همه را نجات دهند فیلم سراسر هیجان است و در ژانری اکشن تروریستی شما را جلب می کند.

برخی ستارگانی که در این فیلم اکشن تروریستی ایفای نقش می کنند شامل مگان فاکس، فیلیپ وینچستر، جسیکا ساتون، کنت فوک، تامر برجاق می باشند.

فیلم پرواز  Flight 7500

فیلم پرواز Flight 7500

کارگردان:  پاتریک وولراث patrick vollrath

محصول: ۲۰۱۹ آمریکا، آلمان، اتریش

امتیاز: ۶.۳

فیلم پاکسازی چاکرا

فیلم زمانی برای مردن نیست ۲۰۲۱  No Time to Die

جایی برای مردن نیست اکشن جیمز باند

کارگردان: کری جوجی فوکوناگا

محصول: آمریکا ۲۰۲۱

امتیاز: ۷/۳

برای فیلم اکشن زمانی برای مردن نیست بیلی آیلیش و فینیاس اوکانل توانستند برای این فیلم، جایزه بهترین ترانه و آهنگ اسکار ۲۰۲۲ را از آن خود کنند. در واقع این فیلم پر ماجرا و اکشن پنجمین و آخرین قسمت از سری «جیمز باند» با حضور دنیل کریگ است. جیمز باند می خواهد بعد از زندگی پرهیاهویی که در قبل داشته حالا آرامش را به زندگی اش بازگرداند اما اتفاقات مختلف نمی گذارند و…..

لاشانا لینچ، رالف فاینز، کریستف والتس، بن ویشاو، نائومی هریس، نائومی هریس و جفری رایت، دنیل کریگ، رامی ملک، ستارگان فیلم هستند.

فیلم جان کیو John Q 2002

فیلم جان کیو بهترین فیلم اکشن و جنایی

کارگردان: نیک کاساوتیس

محصول: آمریکا ۲۰۰۲

امتیاز: ۷

دنزل واشنگتن در فیلم جان کیو بسیار هنرمندانه ایفای نقش کرده است. او پدریست که پول عمل فرزندش را ندارد و دست به کار خطرناکی می زند و….

ستارگان فیلم دنزل واشنگتن، رابرت دووال، جیمز وودز، آن هیش، کیمبرلی الیز و ری لیوتا هستند.

فیلم انتقام جویان : پایان بازی ۲۰۱۹ Avengers: Endgame

فیلم انتقام جویان از بهترین فیلم های اکشن و مارول

کارگردان: آنتونی روسو و جوزف روسو

محصول: آمریکا ۲۰۱۹

فیلم انتقام جویان به دلیل  کارگردانی موفق، بازیگری هنرمندانه، موسیقی بسیار زیبا، سکانس‌های اکشن، و جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت، این فیلم ژانری اکشن و علمی تخیلی دارد و همین موضوع فیلم را بسیار مهیج کرده است.

این فیلم بازیگران زیادی دارد از جمله کریس همزورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، پل راد، بندیکت کامبربچ، بری لارسون، زویی سلدانا، اوانجلین لیلی، تام هیدلستون، رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، مارک روفالو، تیلدا سوئینتن، ناتالی پورتمن و تام هالند.

داستان فیلم از این قرار است، نیمی از جهان به دست تانوس نابود می شود و انتقام جویان باقی مانده باید برای درست کردن خرابکاری های  این تایتان دیوانه و بازگشت جهان به تعادل اولیه دست به کار شوند….

فیلم حافظه ۲۰۲۲ Memory

فیلم حافظه بهترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز

کارگردان: مارتین کمبل

محصول: آمریکا ۲۰۲۲

امتیاز: ۵/۶

فیلم حافظه یک فیلم اکشن و هیجان انگیز است که در مورد یک قاتل اجیر شده است اما این قاتل متوجه اتفاقاتی عجیب در مورد خودش می شود و….

این فیلم بازسازی شده ی فیلم بلژیکی محصول سال ۲۰۰۳ به نام حافظه یک قاتل، است.

مونیکا بلوچی، گای پیرس، لیام نیسون، ری استیونسون و لوئیس ماندیلور ستارگان فیلم هستند.

فیلم ستیغ اره ای ۲۰۱۶ Hacksaw Ridge

فیلم ستیغ اره ای از بهترین فیلم های اکشن آمریکایی

کارگردان مل گیبسون

محصول: آمریکا ۲۰۱۶

فیلم ستیغ اره ای یک فیلم اکشن با ژانرهای مختلف دیگر از جمله جنگی، زندگی نامه و درام است. این فیلم جلوه های ویژه بسیار جالب توجهی دارد آنقدر همه چیز طبیعی است که بییننده احساس می کند همه چیز واقعی است.

این فیلم به نویسندگی اندرو نایت، رابرت شنکن و رندل والاس می باشد. موضوع فیلم در مورد فردی به نام دزموند داس است که یک پزشک مخالف جنگ است و حاضر نمی شود که سلاح در دست بگیرد و او یک تنه جان بیش از ۷۵ نفر از همرزمانش را نجات داد.

نام برخی از هنرمندان در این فیلم اندرو گارفیلد، ریس بلامی، وینس وان، لوک بریسی، رایان کر و … است.

فیلم جنون سرعت ۲۰۱۴ Need for Speed

فیلم جنون سرعت بهترین فیلم های اکشن

کارگردان: اسکات وا

محصول: آمریکا ۲۰۱۴

این فیلم با ژانر اکشن است و سراسر فیلم از مهیج و هیجان انگیز است. بازیگرانی که در آن شرکت کرده اند، ایموجن پوتس، رامون رودریگز، مایکل کیتن و کید کادی، آرون پال، دومینیک کوپر، رامی ملک هستند.

این فیلم پر هیجان در مورد توبی مارشال یک راننده قدیمی خودروهای مسابقه است او صاحب یک گاراژ است که در آن به تقویت خودروهای مسابقه می پردازد.

یک روز دینو بروستر، رقیب سابق توبی، به او پیشنهاد می دهد تا روند ساخت یک خودروی فورد شلبی موستانگ که کرول شلبی در اواخر عمرش روی آن کار می کرد را دست بگیرد و روی آن کار کند هنگامی که کار پایان پیدا می کند… قسمت های هیجان انگیز فیلم شروع می شود.

 

فیلم پارکر ۲۰۱۳ Parker

فیلم پارکر از بهترین فیلم های اکشن

کارگردان: تایلور هکفورد

محصول: آمریکا ۲۰۱۳

در این فیلم اکشن و مهیج جنیفر لوپز و جیسون استاتهام ایفای نقش می کنند، یک دزد حرفه ای که دارای اصول اخلاقی حرفه ای منحصر به فرد است، مورد خیانت اعضای باند خودش قرار میگیرد و هنگامی که حال خوبی ندارد به مرگ نزدیک است رها می شود.

او با لباس مبدل برمیگردد و با کمک زنی تصمیم به انتقام علیه همکاران قبلیش می گیرد….

بازیگران دیگری که در این فیلم حضور دارند، وندل پیرس و کلیفتن کلینز جونیور و …هستند
فیلم پارکر یکی از بهترین فیلم های جیسون استاتهام است

 

فیلم انجل سقوط کرده است ۲۰۱۹ Angel Has Fallen

فیلم انجل سقوط کرده است از بهترین فیلم های اکشن هالیوود

کارگردان: ریک رومن وو

محصول: آمریکا ۲۰۱۹

بازیگرانی که در این فیلم اکشن هیجان انگیز به صورت حرفه ای ایفای نقش کرده اند شامل اری ففر، مورگان فریمن، جرارد باتلر، دنی هوستون، پایپر پرابو هستند.

این فیلم به طور رسمی در اکتبر ۲۰۱۶ آغاز شد و اعضای جدید بازیگران در اوایل سال ۲۰۱۸ اضافه شدند و فیلمبرداری در فوریه همان سال در اطراف بلغارستان و بریتانیا آغاز شد.

و فروش این فیلم اکش هیجان انگیز ۱۴۶ میلیون دلار در کل جهان بود.

مایک بنینگ یک مامور باتجربه و حرفه ای است و متهم به انجام کاری که نکرده است می شود. در این شرایط او تصمیم می گیرد فرار کند تا بی گناهی خود را ثابت کرده و همچنین می خواهد تهدید واقعی را پیدا کند…

 

فیلم نعناع تند ۲۰۱۸ Peppermint

فیلم نعناع تند از بهترین فیلم های اکشن، جنایی

کارگردان: پیر مورل

محصول: آمریکا و هنگ کنگ ۲۰۱۸

این فیلم اکشن محصول مشترک کشور هنگ کنگ و آمریکا است در این هیجان انگیز جنیفر گارنر، جان گلگر، جونیور، جان اورتیز، خوان پابلو رابا و اینی ایلانزا به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم از این قرار است که مادری فداکار به نام رایلی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد می خواهد از افرادی که به او ضربه زده اند انتقام وحشتناکی بگیرد، تا روح خانواده اش در آرامش باشد…

اتفاقاتی که در این فیلم اکشن مهیج می افتند واقعا بیننده را دچار هیجان بالا می کند.

 

فیلم اکنون مرا می بینی ۱، Now You See Me 1

فیلم اکنون مرا می بینی از بهترین فیلم های اکشن و سرقت

کارگردان: لویی لتریر

محصول: آمریکا ۲۰۱۳

این فیلم برای اولین بار در شهر نیویورک در تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۳ قبل از اکران رسمی آن در ایالات متحده در ۳۱ می ۲۰۱۳ توسط سامیت اینترتینمنت به نمایش درآمد. در فیلم اکنون مرا می بینی ۱ کاراگاهان قصد دارند که یک تیم شعبده باز را بگیرند زیرا آنها در طی انجام نمایششان از بانک هم دزدی می کنند. حالا جالب اینجاست که همان پول را بین تماشاچیان تقسیم می کنند….

وودی هارلسون، آیلا فیشر، دیو فرانکو و ملانی لوران، جسی آیزنبرگ، مارک روفالو هنرنمایی می کنند.

 

فیلم جانگوی از بند رهاشده ۲۰۱۲ Django Unchained

فیلم جانگوی از بند رهاشده از بهترین فیلم های اکشن تارانتینو

کارگردان: کوئنتین تارانتینو

محصول: آمریکا ۲۰۱۲

فیلم جانگوی از بند رها شده یکی از فیلمهای بسیار خشن این کارگردان است که ژانر فیلم اکشن و وسترن است سراسر فیلم هیجان است و بیننده را میخکوب می کند. داستان یک برده سیاه‌پوست را دنبال می‌کند که زیر نظر یک شکارچی آلمانی تمرین می‌کند و هدف نهایی این است که دوباره با همسر گمشده‌اش متحد شود…

هنرمندان فیلم لئوناردو دیکاپریو، کری واشینگتن، ساموئل ال جکسون، والتون گوگینس، دنیس کریستوفر، جیمز رمار و دان جانسون، جیمی فاکس، کریستف والتس هستند.

در آوریل ۲۰۱۱، تارانتینو پیش نویس نهایی فیلمنامه خود را برای شرکت واینستین فرستاد و کار آغاز شد.

 

فیلم خشم مَرد ۲۰۲۱ Wrath of Man

فیلم خشم مَرد از بهترین فیلم های اکشن و هیجانی

کارگردان: گای ریچی

محصول: آمریکا ۲۰۲۱

این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. ماجرا در مورد مردی است که بسیار مرموز و اسرار آمیز است در یک شرکت حمل و نقل پول کار می کند و هر روز پولهای زیادی را جابه جا می کند و در از همینجا اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی می افتد.

در فیلم خشم مرد راکی ویلیامز، جاش هارتنت، جفری داناوان، اسکات ایستوود و اندی گارسیا،جیسون استاتهام، هولت مک کالانی هنرنمایی کرده اند.

این فیلم بر اساس فیلم کامیون نقدی ساخته شده است. فیلم خشم مرد ۱۰۴  میلیون دلار را در گیشه به خود اختصاص داد و منتقدین زیادی در مورد این فیلم نظر داده اند.

 

فیلم الماس خونین ۲۰۰۶ Blood Diamond

فیلم الماس خونین از بهترین فیلم های اکشن دیکاپریو

کارگردان: ادوارد زوئیک

محصول: آمریکا ۲۰۰۶

فیلم الماس خونین در جشنواره های مختلف از جمله اسکار و بفتا و گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه شده است، هنرمندان این فیلم اکشن ماجراجویانه آرنولد وسلو، جیمی میستری و مایکل شین، لئوناردو دیکاپریو، جایمن هانسو، جنیفر کانلی هستند.

ماجرای فیلم در مورد قاچاقچی به نام دنی آرچر یک قاچاقچی الماس است او در دوران کودکی پدر و مادر خود را در درگیری های خونبار دهه ۱۹۷۰ از دست داده است. طی این سی سالی که …..

 

فیلم گاو صندوق ۲۰۱۲ Safe

فیلم گاو صندوق از بهترین فیلم های اکشن و جنایی

کارگردان: بوآز یاکین

محصول: آمریکا ۲۰۱۲

فیلم گاوصندوق که یک فیلم اکشن جنایی است، ۲ بار نامزد دریافت جایزه شده است، ستارگان فیلم کاترین چان، جیسون استاتهام،کریس ساراندون هستند.

موضوع فیلم گاوصندوق درمورد یک دختر چینی به نام می است که حافظه ای شگفت انگیز دارد و می تواند اعداد بسیاری را به صورت رمز در ذهنش بسپارد. او اسیر دست یک باند مافیایی چینی می شود و ….

این فیلم را میتوان از بهترین فیلم های جیسون استاتهام در سال های اخیر دانست.

فیلم جان ویک ۱ John Wick

فیلم جان ویک از بهترین فیلم های اکشن و حادثه ای

کارگردان: چاد استاهلسکی و دیوید لیچ

محصول: آمریکا ۲۰۱۴

فیلم جان ویک سراسر هیجان است تنشهایی که برای نقش اول فیلم یعنی جان ویک اتفاق می افتد بسیار خشن و هیجان انگیز است. جان ویک یک آدمکش حرفه ای است که بعد از مرگ همسرش خانه نشین می شود ولی اتفاقات عجیب باعث می شود که او دوباره وارد حرفه آدم کشی شود….

آلفی آلن، ویلم دفو و آدریان پالیکی، کیانو ریوز، مایکل نیکویست در این فیلم هنرنمایی کرده اند که کیانو ریوز نقش اول فیلم است.

فیلم مکس دیوانه، جادهٔ خشم ۲۰۱۵ Mad Max، Fury Road

فیلم مکس دیوانه از بهترین فیلم های اکشن و تخیلی

کارگردان: جرج میلر

محصول: آمریکا ۲۰۱۵

فیلم جذاب مکس دیوانه، جادهٔ خشم یکی از فیلمهای آمریکایی اکشن است و بازیگران آن نیکلاس هولت، تام هاردی، شارلیز ترون هستند.

مکس دیوانه یک فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی است که طرفداران بسیاری دارد. در این فیلم لحظه های دلهره آور زیاد و تعقیب و گریزهای بسیاری وجود دارد.

موضوع فیلم در زمان پسا رستاخیزی اتفاق می‌افتد و صحنه‌های بسیار خشونت‌آمیزی دارد. و این فیلم در مراسم اسکار ۲۰۱۶، در ۱۰ رشته نامزد شد که از آن میان ۶ جایزهٔ اسکار را از آن خود کرد.

 

فیلم مأموریت غیرممکن، فال‌اوت ۲۰۱۸ Mission Impossible ، Fallout

فیلم مأموریت غیرممکن از بهترین فیلم های اکشن و هیجانی

کارگردان: کریستوفر مک‌کوری

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

فیلم ماموریت غیر ممکن فال اوت یک فیلم اکشن به تمام معنا هست این فیلم به صورت مجموعه هست اما هر قسمت مجزا بوده و در هر قسمت تیراندازی ها و صحنه های هیجان انگیز بسیاری را مشاهده می کنید.

بازیگران نقش اول فیلم هنری کویل، تام کروز، سایمون پگ، هستند و بسیار هنرمندانه این فیلم اکشن آمریکایی را بازی می کنند.

تام کروز در نقش اینتن هانت مأمور می‌شود سه کلاهک حاوی پلوتونیم که یک گروه تروریستی در برلین قصد خریدش را دارند، پیدا کنند و در این مسیر با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند….

 

فیلم اولتیماتوم بورن ۲۰۰۷ The Bourne Ultimatum

فیلم اولتیماتوم بورن از بهترین فیلم های اکششن و رازالود

کارگردان: پل گرینگرس

محصول: آمریکا ۲۰۰۷

جیسون بورن مبتلا به فراموشی شده است و اتفاقات عجیب و غریبی برایش می افتد، او به دنبال گذشته خود است. به مسکو، لندن، پاریس و مادرید می رود تا آنچه را که می خواهد پیدا کند ولی او به عنوان یک تروریست نیز تحت تعقیب است…

این فیلم جوایز بسیاری را گرفته است و از بازیگران آن می توان به دیوید استراترن، اسکات گلن، پدی کانسیداین، ادگار رامیرز، آلبرت فینی و جون آلن، مت دیمون، جولیا استایلز اشاره کرد.

 

فیلم ماتریکس ۱The Matrix

فیلم ماتریکس از بهترین فیلم های اکشن و تخیلی

کارگردان: واچوفسکی ها

محصول: آمریکا ۱۹۹۹

فیلم اکشن آمریکایی ماتریکس یک فیلم بسیار پر هیجان و تاثیر گذار است در آن جلوه های ویژه ای وجود دارد که بیننده را به طرز عجیبی میخکوب می کند و ذهن بیننده درگیر اتفاقات فیلم می شود.

ماتریکس در هر ۴ رشته ای که نامزد اسکار شد، برنده شد. نقش اول داستان را کیانو ریوز بر عهده دارد و بازیگران دیگر نیز شامل  لارنس فیشبرن، کری ان ماس، هوگو ویوینگ و جو پانتولیانو هستند.

یک هکر کامپیوتر که از یک گروه شورشی مرموز یاد میگیرد که واقعیت و ذات زندگی خودش چیست و چگونه باید با آنهایی که او را کنترل میکنند بجنگد با اتفاقات عجیبی و هیجان انگیزی روبه رو می شود….

فیلم ماتریکس در لیست بهترین فیلم های کیانو ریوز قرار دارد

 

 فیلم پسران بد ۲ Bad Boys

پسران بد از بهترین فیلم های اکشن و کمدی

کارگردان: مایکل بی

محصول: آمریکا ۲۰۰۳

امتیاز : ۶/۶

فیلم معروف و اکشن آمریکایی پسران بد در مورد دو کارآگاه موادمخدر است که با خودروی فِراری‌شان همه جا را به غوغا و  آشوب می‌کشند. در این فیلم، ویل اسمیت نسبتا تازه‌کار، پابه‌پای مارتین لارنس که بازیگر مشهورتری بود پیش می‌رود و این دو، لحظه‌هایی سرشار از مهیج اکشن و همچنین ژانر کمدی برای بیننده ایجاد می کنند.

مارتین لارنس و ویل اسمیت بازیگران نقش اول فیلم هستند که بسیار هنرمندانه در این فیلم پسران بد ۲ ایفای نقش کردند.

 

فیلم هواپیمای محکومین ۱۹۹۷ Con Air

فیلم هواپیمای محکومین از بهترین فیلم های اکشن امریکایی

کارگردان: سایمون وست

محصول: آمریکا ۱۹۹۷

فیلم اکشن هواپیمای محکومین در هفتادمین مراسم اسکار، در دو رشتهٔ بهترین ترانه و بهترین میکس صدا نامزد دریافت جایزه شد، و نیکلاس کیج در این فیلم بسیار هنرمندانه بازی کرد.

از بازیگران دیگر می توان جان مالکوویچ و جان کیوسک اشاره کرد که با بازی های خوبشان هیجان را در دل بیننده ایجاد کردند.

داستان فیلم در مورد فردی هست که به اشتباه داخل یک هواپیما با محکومین خطرناک قرار می گیرد و درگیر خطراتی وحشتناک می شود این هواپیما پر از قاتل و جانی هست و …..

 

فیلم جان‌سخت ۳، Die Hard

فیلم جان‌سخت 3 از بهترین فیلم های اکشن بروس ویلیس

کارگردان: جان مک تیرنان

محصول: آمریکا ۱۹۹۵

امتیاز: ۷/۶

از بازیگرانی که در فیلم اکشن جان سخت ۳ هنرنمایی کرده اند می توان به بروس ویلیس، جرمی آیرونز و ساموئل ال جکسون اشاره کرد. فیلم جان سخت به طور کلی یک فیلم اکشن هیجان انگیز هست که در پنج قسمت ساخته شده زیرا وقتی قسمت یک آن ساخته شد طرفداران بسیاری پیدا کرد.

یک تروریست خطرناک جان مک کلین را تحت نظر دارد و می خواهد که یک ماموریت بسیار خطرناک را در نیویورک انجام دهد و ….

 

فیلم بیل را بکش بخش ۱، Kill Bill Volume

بیل را بکش بخش از بهترین فیلم های اکشن و رزمی

کارگردان: کوئنتین تارانتینو

محصول: آمریکا ۲۰۰۳

امتیاز: ۸/۲

فیلم بیل را بکش ۱ سراسر هیجان است و یک فیلم بسیار پر بیننده با ژانر اکشن هیجان انگیز می باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داد.

ماجرا از این قرار است که یک خانم عضوی از یک گروه قاتلین و تبهکاران خطرناک بوده و به یک کمای عمیق می رود و بعد که بیدار می شود هیچ به یاد ندارد جز انتقام از گروهش که حالا دیگر نمی داند او خودش روزی در بین این آدمهای خطرناک بوده و ….

از بازیگران هنرمندی که در این فیلم اکش حضور دارند می توان به ویویکا ای فاکس، داریل هانا، دیوید کاراداین، مایکل مدسن، جولی دریفوس و چیاکی کوری یاما، اوما تورمن، لوسی لیو اشاره کرد.

فیلم اکشن بیل را بکش ۱ جزو ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما است داستان فیلم آنقدر هیجان انگیز هست که بیننده را مشتاق برای تماشا می کند.

فیلم تک تیرانداز ۲۰۰۷ Shooter

فیلم تک تیرانداز از فیلم های اکشن آمریکایی

کارگردان: آنتوان فوکوآ

محصول: آمریکا ۲۰۰۷

فیلم تک تیرانداز بر اساس رمان نقطه تاثیر است و نویسنده این فیلم هیجان انگیز جاناتان لمکین می باشد. این فیلم نامزد دریافت دو جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

برخی از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند دنی گلاور و مارک والبرگ، کیت مارا، الیاس کوتیاس، رونا میترا و …هستند.

داستان فیلم از این قرار است که یک تک تیرانداز در تبعید است و وقتی بر علیه رئیس جمهور دسیسه می شود و قصد ترور او را دارند به تک تیرانداز ماموریت می دهند که از ترور رئیس جمهور جلوگیری کند و اما در این بین اتفاقات هیجان انگیز و اکشنی می افتد که حتما باید داستان را ببینید و لذت ببرید.

فیلم مهاجمان صندوق گمشده  ۱۹۸۱ Raiders of the Lost Ark

مهاجمان صندوق گمشده فیلم اکشن اسپیلبرگ

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

محصول: آمریکا ۱۹۸۱

امتیاز: ۸/۴

فیلم مهاجمان صندوق گمشده یک فیلم سراسر مهیج و اکشن هست که در مورد عتیقه های باستانی است.

داستان فیلم از این قرار است که ایندیانا جونز توسط دولت آمریکا استخدام می شود و ماموریت پیدا می کند صندوق مقدس گم شده را که نازی ها به دنبال آن هستند را پیدا کند و با خودش به آمریکا بیاورد…

کارن آلن و پل فریمن، و هریسون فورد را می توان بازیگران قدر این فیلم اکشن نام برد.

فیلم پروتز ۲۰۲۱ The Protégé

فیلم پروتز بهترین فیلم اکشن جنایی

کارگردان: مارتین کمبل

محصول: آمریکا ۲۰۲۱

امتیاز: ۵/۸۰

فیلم پروتز یک فیلم کشن با ژانرهای ماجراجویانه و هیجان انگیز است ماجرا از این قرار است که آنا (مگی کیو) که در کودکی توسط قاتل افسانه ای مودی (ساموئل ال. جکسون) نجات یافته و در تجارت خانوادگی آموزش دیده است، ماهرترین قاتل قراردادی جهان است و….

از بازیگران و هنرمندانی که در این فیلم حضور دارند می توان مگی کیو، ساموئل جکسون، ری فیرون دوکت را نام برد.

منتقدان این فیلم را یک فیلم اکشن خشن می دانند که همه کاراکترها نقش های خود را دقیق و تاثیر گذار بازی می کنند.

فیلم استخراج ۲۰۲۰ Extraction

فیلم استخراج بهترین فیلم اکشن تروریسی

کارگردان: سام هارگریو

محصول: آمریکا ۲۰۲۰

امتیاز: ۶/۷

فیلم استخراج یک فیلم اکشن و هیجانی هست که به نویسندگی جوزف روسو است، این فیلم بر اساس (کتاب مصور) که توسط اندی پارکز نوشته شده ساخته شده است.

داستان فیلم از آنجا شروع می شود که فروشندگان و قاچاقچیان سلاح پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان را در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان می دزدند و پدر او کسی را برای نجات پسرش می فرستد و …

بازیگران فیلم دیوید هاربر، راندیپ هودا و پانکاج تریپاتی، کریس همزورث، گلشیفته فراهانی هستند.

فیلم وضعیت قرمز ۲۰۲۱ Red Notice

وضعیت قرمز از بهترین فیلم های اکشن و کمدی

کارگردان: راوسون مارشال تربر

محصول: آمریکا ۲۰۲۱

امتیاز: ۶/۳

فیلم وضعیت قرمز یک فیلم اکشن بسیار جذاب است که با ژانر کمدی نیز همپوشانی شده و بسیار ماجراجوایی است این فیلم از تولیدات پلتفرم نتفلیکس است.

داستان فیلم در مورد یک مامور FBI هست که به دنبال یک دزد از آثار هنری است او یک شریک هم دارد در داستان دزدان از ماموران همیشه یک قدم جلوتر هستند و…

از ستارگان فیلم می توان به دواین جانسون، رایان رینولدز، گال گدوت، اشاره کرد.

فیلم دزدان دریایی کارائیب ۱، نفرین مروارید سیاه

Pirates of the Caribbean I ،The Curse of the Black Pear

فیلم دزدان دریایی کارائیب از بهترین فیلم های اکشن

کارگردان: گور وربینسکی

محصول: آمریکا ۲۰۰۳

این فیلم اکشن طرفداران زیادی دارد و جانی دپ در آن هنرنمایی می کند. این فیلم توسط والت دیزنی پیکچرز و جری بروکهایمر تهیه شده است.

هنرمندان دیگر شامل اورلاندو بلوم، کایرا نایتلی، جک دونپورت، جفری راش، کوین مک نالی، جاناتان پرایس، زویی سلدانا هستند. جانی دپ در نقش جک اسپارو یک دزد دریایی عجیب و غریب است که گفتار نامفهوم و حرکات دستپاچه و ناخوشایندی دارد.

او با داستان های ساختگی از نحوه فرار از جزیره متروکه ای که در آن قرار گرفته بود، شهرت پیدا کرده و می خواهد مروارید سیاه را دوباره به دست بیاورد…

فیلم سر وقت ۲۰۱۱ In Time

سر وقت از بهترین فیلم های اکشن و جنایی

کارگردان: اندرو نیکول

محصول: آمریکا ۲۰۱۱

امتیاز: ۶/۷

فیلم سر وقت یک فیلم اکشن است که ژانر علمی تخیلی نیز در آن دیده می شود در این فیلم اتفاقات اکشن و هیجان انگیز زیادی می افتد.

از هنرمندانی که می توان در این فیلم اکشن نام برد آماندا سیفرید، جاستین تیمبرلیک، کیلین مورفی، اولیویا وایلد، شایلو اوستوالد هستند.

ماجرا از این قرار است که فیلم در دوره اتفاق افتاده که مردم از ۲۵ سالگی به بعد سنشان بالاتر نمی رود و پیر نمی شوند ویل سالاسا متهم به قتلی می شود و فراری و ….

کسانی که طرفدار فیلمهای اکشن هیجانی هستند فیلم سر وقت پیشنهاد خوبی برایشان هست.

فیلم اکولایزر ۲، The Equalizer -2018

فیلم اکولایزر بهترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز

کارگردان: آنتوان فوکوآ

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

امتیاز: ۶/۷

فیلم اکولایزر ۲ محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و فوق العاده هیجان انگیز است. از کسانی که در این فیلم هنرنمایی کرده اند می توان به دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال، اورسن بین، ملیسا لیو و اشتون سندر اشاره کرد.

داستان فیلم در مورد رابرت مک‎کال است که می خواهد عدالت را برای مظلومان اجرا کند اما طی اتفاقاتی به دنبال انتقام می رود و هیجان داستان شروع می شود….

فیلم ربوده شده ۳ Taken

فیلم ربوده شده بهترین فیلم های اکشن و هیجانی

کارگردان: الیویر مگاتن

محصول: آمریکا ۲۰۱۵

امتیاز: ۶

این فیلم سراسر هیجان و شامل اتفاقات اکشن هست ستارگان فیلم فامکه یانسن، مگی گریس، دوگری اسکات، سم اسپرول و لیلند ارسر،  لیام نیسون هستند.

داستان فیلم ربوده شده ۳ در مورد برایان میلز که یک مامور سابق CIA است می باشد که در یک توطئه همسرش را به قتل رسانده اند و حالا ماجراهای هیجان انگیز و اکشنی در طی داستان به وجود آمده است و ….

امتیاز فیلم ربوده شده ۱، ۷/۸ است که ازامتیاز فیلم ربوده شده ۳ بالاتر است اما هر دو فیلم از نظر محتوای اکشن و هیجانی چیزی کم ندارند.

مطالب مرتبط لیست: ترسناک ترین فیلم های جهان

فیلم سوختن ۲۰۲۲ Burn

فیلم سوختن بهترین فیلم های اکشن و هیجان انگیز

کارگردان: پاتریک لازارا

محصول: آمریکا ۲۰۲۲

امتیاز: ۵/۲

فیلم سوختن یک فیلم اکشن و بسیار هیجان انگیز است و در مورد یک قاتل است که به دنبال برادر خود می گردد تا او را نجات دهد اما….

دانی بلنکنشیپ، جان فاوا و پاتریک لازارا، کریستن بارانانو، داون باربر در این فیلم اکشن ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلقین ۲۰۱۰ Inception

فیلم تلقین بهترین فیلم ژانر اکشن و راز آلود، تخیلی

کارگردان: کریستوفر نولان

محصول: آمریکا ۲۰۱۰

امتیاز: ۸/۸

فیلم تلیقین یک فیلم اکشن و هیجان انگیز است که برنده ۴ جایزه اسکار در سال ۲۰۱۰ شده است داستان فیلم در مورد یک سری اطلاعات مخفی و حساس است که باید به آن دست رسی پیدا کنند و …..

هنرمندان فیلم لئوناردو دیکاپریو، کن واتانابه، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، الن پیج، تام هاردی، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین هستند بسیار ماهرانه ایفای نقش کرده اند.

فیلم عملیات مخفی ۲۰۱۳  Homefront

عملیات مخفی از بهترین فیلم های اکشن

کارگردان: گری فلدر

محصول: آمریکا ۲۰۱۳

امتیاز: ۶/۵

فیلم عملیات مخفی یک فیلم اکشن است که در سراسر فیلم هیجان وجود دارد داستان فیلم در مورد یک مامور مبارزه با مواد مخدر است با دخترش برای حفظ آرامششان به شهری دیگر سفر می کند اما ماجراها و اتفاقات مختلف او را رها نمی کند و…..

ستارگان این فیلم پر زد و خورد جیسون استاتهام، جیمز فرانکو، وینونا رایدر، کیت باسورث، راشل لفو و فرانک گریلو هستند.

 

فیلم آرزوی مرگ  ۲۰۱۸ Death Wish

فیلم آرزوی مرگ از بهترین فیلم های اکشن،ماجرایی

کارگردان: الی راث

محصول: آمریکا ۲۰۱۸

امتیاز: ۶/۳

فیلم آرزوی مرگ که بازسازی فیلمی قدیمی به همین نام اما با بازی چارلز برانسون است یک فیلم اکشن و سراسر هیجان است. ماجرای فیلم داستان مردیست که به دنبال انتقال است و گروهی مخوف و وحشت ناک را دنبال می کند و …..

در این فیلم پر ماجرا بروس ویلیس، وینسنت دن آفریو، الیزابت شو، دین نوریس و کیمبرلی الیز به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم المپوس سقوط کرد ۲۰۱۳ Olympus Has Fallen

فیلم المپوس سقوط کرد بهترین فیلم اکشن تروریسیتی

کارگردان: آنتوان فوکوآ

محصول: آمریکا ۲۰۱۳

امتیاز: ۶/۵

فیلم المپوس سقوط کرد یک فیلم اکشن است، موضوع از این قرار است که یک مامور امنیتی به نام مایک بانینگ که موفق شده در یک اقدام تروریستی به کاج سفید زنده بماند حالا تصمیم به مقابله با تروریستها می کند و ….

در این فیلم زد و خورد و هیجان بسیاری را بیننده مشاهده می کند.

اشلی جاد، ملیسا لیو، دیلان مک درموت، رادا میشل و ریک یان، جرارد باتلر، آرون اکهارت، مورگان فریمن، آنجلا باست، رابرت فورستر، کول هاسر ستارگان فیلم هستند.

 

فیلم آخرین سامورایی ۲۰۰۳ The Last Samurai

فیلم آخرین سامورایی از بهترین فیلم های اکشن

کارگردان: ادوارد زوئیک

محصول: آمریکا ۲۰۰۳

این فیلم جذاب ژانری اکشن و جنگی دارد از بازیگران آن می توان به تام کروز، ویلیام آترتون، واتانابه، چاد لیندبرگ اشاره کرد.

موضوع فیلم اینچنین است که، یک افسر آمریکایی از زندگی خود خسته شده است و به نوعی احساس یکنواختی و کسالت می کند و اعمال خود ناراحت است برای رهایی از این حسی در او به وجود آمده است یک ماموریت قبول می کند که در آن باید به مقابله با سامورایی ها بپردازد و به ارتش ژاپن ملحق می شود.

نبردی بین ژاپن و سامورایی ها اتفاق می افتد و کاپیتان اتان الگرن به اسارت جنگجویان ژاپنی در می آید و این باعث می شود که او با فرهنگ و طرز تفکرات آنها آشنا شود و …..

فیلم سقوط کاخ سفید ۲۰۱۳ White House Down

فیلم سقوط کاخ سفید از بهترین فیلم های اکشن و تروریستی

کارگردان: دونالد امریش

محصول: آمریکا ۲۰۱۳

امتیاز: ۶/۳

فیلم سقوط کاخ سفید یک فیلم اکشن و سراسر زد و خورد است ماجرای یک مرد است که در کاخ سفید همراه دخترش حضور دارد آنجا حمله ای مرگبار اتفاق می افتد و به دنبال آن اتفاقات مهیج دیگری رخ می دهد و….

مگی جیلنهال، جیسون کلارک، ریچارد جنکینز و جیمز وودز، چنینگ تیتوم، جیمی فاکس به هنرمندی پرداخته اند.

فیلم تدابیر اصلاحی ۲۰۲۲ Corrective Measures

تدابیر اصلاحی از بهترین فیلم های اکشن، تخیلی

کارگردان: شان پاتریک اورلی

محصول: آمریکا ۲۰۲۲

فیلم تدابیر اصلاحی یک فیلم اکشن است که ژانر علمی تخیلی نیز در آن به کار رفته و این فیلم اکشن از هیجان بسیار بالایی برخوردار است برخی بازیگران معروف آن شامل بروس ویلیس و مایکل روکر می باشند.

این فیلم بر اساس رمان گرافیکی ( نوعی کتاب) می باشد که نویسندگان این اثر گرانت چستین و اوریلی هستند، و اولین حضور اوریلی در یک فیلم لایو اکشن است.

داستان فیلم از این قرار است که یک زندان بسیار مخوف و فوق امنیتی وجود دارد که در آنجا زندانیان بسیار خطرناک را نگهداری می کنند این زندانیان شرور یک سرپرست فاسد دارند و شما در فیلم اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی را بین زندانیان شرور و کارکنان زندان و آشوب هایی که ایجاد می شود را، مشاهده می کنید.

سراسر فیلم تدابیر اصلاحی پر از شور و هیجان است و لحظه های دلهره آور بسیاری را در فیلم مشاهده می کنید.

از دیگر بازیگران حرفه ای که در این فیلم حضور دارند می توان به کوین زیگرز، برنان مجیا، تام کاوانا، دن پین اشاره کرد.

 

فیلم قلمرو خشن ۲۰۲۲ Hostile Territory

فیلم قلمرو خشن از بهترین فیلم های اکشن ،وسترنی

کارگردان: برایان پریسلی

محصول: آمریکا ۲۰۲۲

نویسنده این فیلم اکشن نیز برایان پریسلی است و ستاره هایی که در این فیلم حضور دارند مت مک کوی، کریگ تیت، بریا بی، برد لیلند هستند.

این فیلم قصه ی اتحاد مردم است برای آنکه آرامش را به سرزمین خود بازگردانند فیلم از آنجا آغاز می شود که یک سرباز به خانه باز می گردد و متوجه می شود که فرزندانش را با قطار به یتیم خانه برده اند و طی آن داستان مهیج فیلم آغاز می شود و کودکان مجبورند که خیلی زود برای آنکه به عنوان یک نیرو برای سرزمینشان باشند، بزرگ شوند.

در این لیست سعی کردیم که بهترین فیلمهای اکشن آمریکایی را به شما عزیزان معرفی کنیم البته این لیست رتبه بندی نشده است و بر اساس سلیقه مخاطب نوشته شده است اگر شما عزیزان نیز فیلمی را در نظر دارید که جزو بهترین فیلمهای اکشن هستند و در این لیست آن را ندیده اید می توانید نظر خودتان را  در بخش نظرات ارسال کنید تا بخش فیلم و سریال متاراز فیلم مورد نظر را در لیست فیلمهای اکشن قرار دهد.

فیلم کازینو رویال Casino Royale

فیلم کازینو رویال Casino Royale

کارگردان: Martin Campbell

محصول:  آمریکا، انگلیس، آلمان، جمهوری چک، باهاما

امتیاز: ۸

ستارگان این فیلم اکشن تروریستی eva green. daniel craig. judi dench هستند. جیمز باند یک ماموریت فوق العاده خطرناک دارد او باید یک بانکدار خصوصی که پول های سازمان های تروریستی را در بازارهای سرمایه گذاری جهانی برای تروریستها فراهم و تامین می کند را متوقف کند.

ماجراجویی از آنجا شروع می شود که جیمز باند باید در بازی پوکر در کازینو رویال با لو شیفره برنده شود و ماجراهای اکشن تروریستی شروع می شود و سراسر لحظات هیجان انگیز فیلم، او می خواهد که به مخفی گاه تروریستها رِخنه کند و آنها را سرنگون کند….

 

پیمان محمدی

نقش: نویسنده

اگر شما هم مثل من عاشق تماشای فیلم و سریال هستید و دیدن فیلم بخشی از سبک زندگیتون شده، خوشحال میشم بهترین آثار سینمایی رو که تماشا کردی و لذت بردی رو همینجا کامنت کنی.

3.9 12 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
33 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا

من دنبال یک فیلمی هستم که چندسال پیش دیدم موضوعش تروریستی و بمب گذاری بود و یک سیاه پوست رییس پلیس بود که در یکی از کشور های عربی ماموریت داشتند و فیلم هم آمریکایی بود کسی همچین فیلمی رو دیده که اسمش رو بگه

Hatguy

قاتل آمریکایی؟

علی رضا

اکثر این فیلما رو من دیدم ولی اونایی که در مورد تروریستیا هستن و خیلی دوست دارم هیجان اینجور فیلما خیلی زیادن اگر کسی فیلم تروریستی می شناسته میشه معرفی کنه

علی

۱۳ساعت در بنغازی عااااااااااااااااااالیه نگاه کن

عزیز رضاخانی

اگه دوست داری در مورد تروریست و عملیات ضد تروریستی فیلم ببینی سریال ۲۴ آمریکایی دوبله فارسی رو ببین
خیلی پرمحتوا و هیجان انگیزه، البته فکر کنم ۹ فصل هستش از فصل اول شروع کن

هاشم قادرپور

یه بار یه فیلم دیدم که اول فیلم به خونه یه شخصی حمله میکنند و گربه اون رو میکشند بعد عصبانی میشه و میره از همه اون آدمها انتقام میگیره .کسی اگر چنین فیلمی دیده اسمش رو بگه خیلی دوست دارم یه بار دیگه ببینم

مریم رضایی

دوست من این فیلم رو که دنبالش هستید جان ویک هست در گوگل سرچ کنید سایت های مختلف رایگان برای دانلود دارند

Heydar

اسم فیلم جان ویکه

Mahd

جان ویک ۱

محمد

جان ویک

محمدررررررر

داداش اون گربه نیست و سگه…در ضمن جان ویک ۱ هستش که ۲ و۳ ش هم اومده و خیلی خوبه…الانم منتظر ۴ هستیم که قراره نوروز امسال بیاد

رضا

جان ویک ، سگش رو کشتن

جول

جان ویک احیانا

مهدی

جان ویک ۱

افشین

فیلم جان ویک ۱هستش سگ شو میکشن

علیرضا

جان ویک اسم فیلمه

موای

جان ویک ۱۲۳۴

starbdavood

نه داداش دنبال فیلم جان ویک نباش چون فرق بین سگ و گربه رو ک میدونی !؟ واسه همین مراد شما یه فیلم دیگه هست و ما ندیدیمش

حامد

گربه نبود سگ بود جان ویک یک

محمد

من دنیال یه فیلم هستم ک یک زنو شوهر میرن برا سفر به یک جنگل ک یک زنه اونجا رستوران داره
اینا از رستوران در میان میرن بهجنگل ک یهو بارون میگیره و یهو یه خونه ای رو میبینن ک خالیه میرن توش
و چنتا مرد میان ک میخان اینارو بکشن با گلوله این دوتارو میزنن ک زنه زنده میمونه بد زنه انقام شوهرشو از اینا میگیره
هرکی اسمشو میدونه بم‌بگه

یحیی

اسمش ارتش تک نفره هستش البته خیلی عم جذاب نبود

پرهام

نعناع تند

علی

اسم فیلم warrior سریاله ولی فیلم خیلی قشنگیه ارزش دیدن یه بار داره ولی با خانواده پیشنهاد نمیشه سریال چینی آمریکایی به نظرم ساخت ۲۰۲۰

شبنم

سلام من قبلا یه فیلم دیده بودم ولی نه اسمش یادمه نه اینکه کجاییه داستان زن و شوهریه که از پدر مادر زنه جدا میشن میرن تو یه منطقه زندگی میکنن مرده مزرعه داری میکنه و چند نفر رو استخدام میکنه و زنه براشون غذا می پزه و کادوی کریسمسو آماده میکنه خلاصه یه سریا پیدا میشن که از اینا پول به جیب بزنن که یکیشون میمیره و این زنو شوهر داداش اون مرده رو به فرزندی قبول میکنن چند وقت بعد هم زنه یه دختر بدنیا میاره کسی اسمشو میدونه؟ این یکی بود دومی هم راجب پزشک زنیه که هیچ کس اونو قبول نداره و دوستش که بارداره میاد پیشش که این زنه بچشو بدنیا بیار ای وسط میزنه مادر شوهر همین دوسته هم میره باهاش که کمک کنه خلاصه کلی ماجرا پیش میاد این زنو ‌شوهر هم بچه دار نمیشدن و یه دختر به اسم لیلیان قبول کردن همین مادر ‌شوهر دوستش بهش میگه فلان چیز رو بخوری میتونی بچه دار شی روزی که دیگه اینا میرن این زنه میگه من باردارم و مادر شوهر دوستش خوشحال میشه کسی اسم این دو تا فیلم رو میدونه؟

reza

سری فیلم های fast

omid

من یه فیلمی قبلاً دیده بودم ۳تاسیاه پوست کنار هم میجنگن پدر بزرگ پدر و پسر پسره هم عاشق یه دختره بود و اون رو نجات داد لطفاً میشه اسم فیلم رو اگه کسی نمیدونه بگه

9155466681

عالی

Mohammad Ailzadeh

سلام عرض ادب خدمت دوستا عزیز
فیلم های بسیار زیبا پر هیجان پشتر شون دیدم خیلی عالی

Mohammad Ailzadeh

جان ویک ١ تا چهار
پشنهاد میکنم که نیگا کنید عالیه

رضا

یک فیلم چند سال پیش دیدم خیلی دنبالشم در مورد یک مار بود که تو آزمایشگاه مارها بود یک پسره رفته بود اونجا پیش رفیقش که تو آزامیشگاه یا شایدم بگم یکجا که مارها زیادی نگهداری میکنن اونجا یک مار کوچلو از دستش خورد از تو شیشه در اومد فرار کرد و رفته اول از موش شروع کرد به شکار کردن و بعدش مرغ دونی و بزرگ شد تو چند روز کارش به خوردن پیرزن و آدمها افتاد آخرشم یکنفر قورت داد اونم از داخل بدنش گرفت کشتش

Sex god

منم اون فیلم مار رو خیلی وقت پیش دیدم. فک کنم اسم فیلم مار باشه

behrangh

عالی هستن فیلماتون

علی

اکثرشو نگا کردم واقعا عالی بودن ❤️

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
33
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x