تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فایل صوتی تله پاتی جذب عشق با روش مدیتیشن

تله پاتی عشق را چگونه انجام دهیم ؟ آموزش جذب عشق با مدیتیشن

تله پاتی عشق یادور اندیشی یعنی فردی که کسی را دوست دارد توسط فرکانس ها و ارتعاش های ذهنی از راه دور، پیام خود را به دیگری برساند و محبت و عشقش را نثار او کند.
تله پاتی عشق نیاز به تمرین دارد. در تله پاتی عشق شما از طریق انتقال فکرتان به سمت کسی که دوستش دارید او را متوجه این می کنید که چقدر برایتان مهم است بین همسران که رابطه نزدیک دارند تله پاتی بسیار قوی است
در این مقاله از سایت متا راز با ما همراه باشید تا درباره تله پاتی عشق و جذب معشوق بیشتر بدانیم.

تله پاتی عشق

تله پاتی عشق

فایل صوتی تله پاتی عشق

بهتر است با هدفون گوش کنید

 

 

یکی از قوی‌ترین راه‌هایی که می‌توانیم با هر نوع انرژی هماهنگ شویم، مدیتیشن است

قبل از آنکه در مورد تله پاتی عشق بدانیم بهتر است که بدانیم اصلا تله پاتی چیست
تله پاتی انتقال فکر از ذهنی به ذهن دیگر است و این کار توسط ارتعاش ها و فرکانس های ذهنی صورت می گیرد.
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که به کسی فکر می کنید و در آن لحظه به قدری احساستان درگیر می شود که ناگهان از آن شخص خبری به شما می رسد یا خودش به شما زنگ می زند در اینجا تله پاتی صورت گرفته است.

در تله پاتی ارتباط شما غیر فیزیکی است.
در واقع این انرژی ذهن شماست که به سوی شخص خاصی می رود.
همه انسانها قدرت تله پاتی دارند اما اگر کسی بخواهد از آن به صورت دائم استفاده کند مسلما باید تمرین انجام دهد و بدون تمرین هیچ کاری شدنی نیست.

آیا تا به حال احساس کرده اید که ارتباط خاصی با عزیزتان دارید و می‌دانید بدون اینکه از او بپرسید به چه چیزی فکر می کند یا می خواهد بگوید؟ اگر بله،پس در حال تجربه چیزی هستید که به عنوان تله پاتی در عشق شناخته می شود!

تعریف تله پاتی عشق

تله پاتی عشق 

 

وقتی ارتباطی که بین دو ذهن صورت می گیرد برای جذب مهر و عشق باشد را تله پاتی عشق می گوییم.
این روزها بین جوانان باب شده که مدام می گویند من با همسرم تله پاتی داریم بدون اینکه تمرین کنیم می توانیم حس و حال یکدیگر را از راه دور درک کنیم
آنها با توجه به تجربیاتشان درست می گویند
اما گاهی اوقات شما شخصی را دوست دارید اما او هرگز خبر ندارد در اینجا شما باید با انجام تمرین های تله پاتی او را متوجه خود کنید.

در واقع در این نوع تله پاتی، عشق و مهربانی شما به سوی او ارسال می شود.
حاکم جهان عشق است

تله پاتی – این کلمه به سادگی به معنای ارتباط بین ذهن ها یا انتقال ایده ها یا افکار از ذهنی به ذهن دیگر بدون استفاده از هیچ حواس انسانی است.
جالب به نظر می رسد، درست است؟ پس می توان آن را یک ادراک فراحسی نیز نامید

بنابراین هر چیزی که مربوط به یک عشق پاک و مطهر باشد به خوبی در جهان به گردش در می آید و به سمت کسی که باید، می رود.

وقتی که شما برای ارسال افکار از ذهنتان تمرین می کنید یک ارتباط عاطفی عمیق بین شما و شخص مورد نظر به وجود می آید.
در این حالت ذهن معشوق رفته رفته این پیام را دریافت می کند.
تمرین هایی که صورت می گیرد ممکن است بین همسران یا دوستان باشد که آنها هر دو می‌دانند یعنی عاشقی وجود دارد که معشوقش این را می‌داند آنها می توانند به راحتی تمرین کنند و پیامی را انتخاب کنند و رفته رفته با تمرین فکر یکدیگر را از راه دور بخوانند.

مدیتیشن تله پاتی عشق

تمرین مدیتیشن تله پاتی عشق

۱ – جای ساکتی را انتخاب کنید به صورت چهار زانو بنشینید کمر و ستون فقرات در امتداد یکدیگر باشد چشمهایتان را ببندید.

۲ – این مرحله بسیار مهم است برای آنکه تمرکز ذهن و افکارتان را در لحظه حال بیاورید به تنفس خود متمرکز شوید و به صورت آگاهانه پنج نفس عمیق بکشید.
بعد از آن احساس نوعی آرامش و لختی می کنید سعی کنید در همین حالت باقی بمانید.

۳ – باز به تنفس خود متمرکز باشید و یک تصویری از طبیعت را در ذهن تجسم کنید.

۵ – حالا نوبت آن است که انرژی و نور را وارد بدن کنید و بدنتان را پاکسازی کنید زیرا با پاک و مطهر شدن بدن، شما می توانید وارد دنیای درون بشوید و با روح خود ارتباط برقرار کنید.

۶ – ابتدا نور و انرژی پرانا را وارد پاها کنید سپس از میانه بدن عبور دهید و نور را به سمت شکم بیاورید کمی در این قسمت نور را نگه دارید و سپس انرژی حیات را به سمت قلب هدایت کنید و سپس دستها را از نور پر کنید و بعد نور و انرژی به سمت گلو گردن و ستون فقرات میاد و بعد از آن وارد صورت و سر می شود. وجود نور و انرژی را در تمامی قسمت های بدن کاملا باید احساس کنید.

آیا تا به حال به کسی فکر کرده اید که لحظاتی بعد پیامی از همان شخص دریافت کند؟ ممکن است به نظر تصادفی باشد، اما حقیقت این است  قدرت تله پاتی خودتان است.

پاکسازی چاکراها برای بالا بردن قدرت تله پاتی

پاکسازی چاکراهای بدن

۷ – حالا بدن و چاکراهای بدن پاکسازی شده در این قسمت تمامی بدنتان سرشار از عشق و محبت است تصویر شخصی که دوست دارید حرفهای شما را بشنود را تجسم کنید او را تجسم کنید که در کنار شما در این طبیعت زیباست.

۸ – هر حرفی که دوست دارید را به او بگویید به او عشق بورزید تصور کنید که دستانش را گرفته اید و در کنارش صحبت می کنید.

۹ – داشتن حس خوب در این لحظه ضروری است اگر فکر می کنید که در این مرحله حستان خوب نیست یا پاکسازی بدن را درست انجام نداده اید و یا اصلا از درون نمی خواهید که با او ارتباط بگیرید و فقط به خاطر چیزهای مادی و دنیوی او را می خواهید و روح او را دوست ندارید باید بگویم اگر چنین باشد تمرینتان بی حاصل است.

۱۰ – داشتن حس خوب و فرستادن فرکانس عشق و صلح و دوستی ضروری است او را لمس کنید کاملا احساسش کنید و حرفهایتان را به او بگویید.

۱۱ – حال یک ریسمان نورانی را از ذهن خود تجسم کنید که به ذهن او متصل شده این ریسمان پاکی و عشق است.
سعی کنید اتصال این ریسمان از ذهن خودتان به ذهن او را کاملا واضح و روشن ببینید.

۱۲ – بعد از آنکه تمامی حرفهایتان را با حس خوب گفتید و ریسمان نورانی و پاک را به او وصل کردید حال به مهمترین مرحله می رسیم مرحله رهایی در این مرحله شما باید با ایمان کافی منتظر پیامی از سمت او باشید شما پیامتان را قدرتمند داده اید حالا با ایمان و باور به کائنات منتظر حرفی پیامی و یا دیداری از سمت او باشید.

نکته آخر:

لازم به ذکر است که بدانیم یک روزه هیچ کس نمی تواند معشوقش را به سمت خودش بکشاند.
تمرین مراقبه تله پاتی عشق مثل بقیه تمرینات زمان می برد گاهی اوقات حتی ماهها طول می کشد که شما پیامتان را به صورت درست به سمت کسی بفرستید و عشق خود را از طریق ذهن به او منتقل کنید.

تمرکز اصل بسیار مهمی است وقتی تمرکز داشته باشید یعنی فرکانس ها و ارتعاش های مناسب را به سمت او می فرستید.
اگر در حین تمرین حواستان جای دیگری است و در حال فرستادن عشق به سویش هستید مسلما عمل نمی کند تمرکز شما باید فقط و فقط به تمرین باشد.
تمرکز کامل حواس روی معشوق باشد. انرژی و احساس عشقتان را باید به حرکت در بیاورید و این کار فقط با تمرکز صورت می گیرد.

همه توانایی ارسال افکار و ایده‌ها را برای دیگران دارند، اما افراد زیادی متوجه نمی‌شوند که این توانایی را دارند

 


منبع محتوا:

nomadrs psychologytoday


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.7 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
32 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افسانه آبیاری

سلام خانم رضایی من واقعا به دنبال تله پاتی عشق نبودم اصلا ،ولی فایل صوتی رو در صفحه دیدم و گوش کردم الان چند روزه گوش میکنم خیلی آرامش دارم . عجیبه واقعا

سحر

سلام من هر بار که میخوام فایل را گوش کنم صفحه گوشی که خاموش میشه فایل هم استپ میکنه میشه بفرمایید چطور میتونم بدون قطع شدن گوش بدم؟

سحر

سلام خانم رضایی من از سایت هم که گوش میدم به محض اینکه تمرکز میکنم وصفحه گوشی خاموش میشه فایل قطع میشه لطفا اگر میشه امکان دانلود را فراهم کنید ممنون میشم

سعید

سلام
لطفا در مورد کسب ثروت و سلامتی عضوی از بدن هم فایل صوتی بذارید.ممنون از لطفتان

نشاطِ جان

ممنونم برای آرامشی که بهم هدیه دادین
بی‌نهایت سپاسگزارم
❤یه دنیا عشق برای شما❤
کاشکی میشد فایل صوتی رو دانلود کرد

آلبس

سلام خانم رضایی عزیز اگ شخص خاصی مد نظرمون نباشه ولی در تصورات ذهنی خودمون ساخته باشیم ( یک شخص خیالی با انتخاب سلیقه ذهنی) تاثیر گذار هست ایا امکانش هست همچین شخصی با این شکل و خصوصیاتو ملاقات کنیم ؟ممنون از پاسخگویی

نادیا

چرا حواسم پرت میشه یا خابم میبره ؟

سلیم

منم قبلا خوابم میبرد ولی ادامه دادم الان دیگه بهتر شده

فاطمه یزدان تبار

من واقعا حس لختی و حس کردم انگار بین زمین و آسمان معلق شدم دست و پاهامو حس نمیکردم.حس جالبی بود و یکم ترس داشتم ولی حیف وسطش خابم میبره

سمیه

سلام چرا آیکون دانلود نداره؟

مرجان

یکی از بهترین مدیتیشنای بود که انجام دادم.

حمیدی

سلام، خانم رضایی چرا نمیشه فایلتون رو دانلود کرد؟💔👀

میلاد ایمانی

سلام دوست من
محتویات رایگان امکان دانلود ندارند. میتونید فایل ها را به صورت آنلاین از سایت متا راز گوش کنید.

yasin fayzi

سلام خانم رضایی چرا نمیشه فایل رو دانلود کرد؟☹️💔

میلاد ایمانی

سلام دوست من
محتویات رایگان امکان دانلود ندارند. میتونید فایل ها را به صورت آنلاین از سایت متا راز گوش کنید.

مریم

این خیلی عجیب بود من واقعاً بعدش احساس سنگینی توی قسمت سرم کردم و تا چند لحظه دست و پام رو حس نمی‌کردم . خیلی واقعی به نظر می‌اومد…

yasin fayzi

ببخشید ایا می توان با تله پاتی کسی را عاشق خود کرد یا عشق یکطرفه رو حل کرد مثلا او عشق شما رو درک نکنه و با تله پاتی بهش برسونی؟

محمد

سلام و عرض ادب خدمت خانم رضایی عزیز، بصورت ناخودآگاه با مدیتیشن صوتی شما آشنا شدم وقتی کامل گوش نمودم غرق در تله پاتی شدم وقتی چشمام باز نمودم حس سنگینی عجیبی از خالی شدن احساس و ارسال نور را در قلب و سرم بوجود اومد به خیالم که نکند امواج من به طرف عشقم فرستادم اما اون به دعا و طلسم متصل بوده و به مانع طلسم خورده شده اما وقتی نظرات را خواندم متوجه شدم به دلیل سنگینی امواج این حس طبیعی بوده به قدرت عشق اعتماد دارم و انشاالله نامزدم تله پاتی منو گرفته و میگیره و برمیگرده

hanie

محمد عزیز اسم نامزدت هانیه اس؟

Açilarin çöçögöyüm ben

دنیای کائنات و تکنیک های فراحسی و مدیتیشن و مراقبه اونقد نتیجه لذتبخش و جذابی داره که هر چقدر بیشتر تمرین میکنیم بیشتر تشنه تر و علاقمندتر میشیم، وقتی خداوند مهربون ادم رو افرید و از روحش به ادم دمید یعنی هر چه توانایی و قدرت داشت بخشید و نثار ادم کرد و ادم توانایی و قدرت شگفت انگیزی در ذات خودش داره و کافیه با تمرین و اگاهی و شناخت اون قدرت رو بشناسه و با قدرت ایمان و باور قوی میشه به قدرت تلپاتی و خلاقیت و انرژی درمانی و تکنیک های تله کینزی و قدرت کنترل اب و باد و اتش رو انجام داد و از مسیر سبزی که برویش گشوده میشه استفاده و لذت برد.🧘🧘‍♀️🧘🏿‍♂️
هفت چاکرا، هفت لایه هاله انرژی، هفت روز افرینش جهان هستی، هفت طبقه اسمان، هفت روز هفته و هفت های اعجاز انگیز و حیرت انگیز ☯️🕉🎼🎵🪔🕯🔮🙏🌷💝🎋

Açilarin çöçögöyüm ben

سلام استاد عزیز خانم رضایی محترم سپاس و درود فراوان بخاطر اموزش قوی و بسیار کاربردی و حرفه ای تون واقعا بسیار عااالی و قدرتمند بود تکنیک فراحسی تلپاتی و مدیتیشن دوقلب
انشاله همیشه سلامت و پاینده و جاودانه باشید🙏🙏🌷🌷💝💝🧘🧘‍♀️🧘🏿‍♂️☯️🕉

دریا

سلام وقت بخیر سپاس از آموزشهاتون یه سوال دارم من هر وقت تله پاتی عشق رو انجام میدم بجای شخص مورد نظر داعم مادرشو میبینم و اینکه خودشو کامل نمیبینم کلا نصف بدنش از پشت محو میشه چرا؟ اون موقع هست که بدنم بی حرکت و چشمام خود به خود بازمیشه

مرتضی

سلام، شاید بخاطر اینه که واژه دائم رو نوشتی داعم. کمی بیشتر مطالعه کن دریا خانم!

سحر

سلام من اصلا نتونستم به صورت آنلاین فایل و گوش کنم چون تا تمرکز میکنم صفحه گوشی خاموش میشه و فایل صوتی قطع میشه ای کاش میشد دانلود کنیم

علی

صفحه قفل گوشیت رو از توی تنظیمات بردار تا گوشیت صفحش روشن بمونه فایل قطع نشه

سحر

بینهایت سپاسگزارم با راهنمایی شما موفق شدم فایل را کامل گوش کنم🙏🙏🌺🌺

علی

سلام من بعد از گوش دادن فایل صوتی موقع شمام باز کردم دست و پام سنگین شده بود.واقعا ارامش بخش بود فقط میخواستم بدونم چند روز باید این فایل رو گوش بدیم تا به نتیجه برسیم؟

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
32
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x