تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

معرفی کتاب های قانون جذب از اساتید برتر دنیا

برترین و بهترین کتابهای صوتی قانون جذب و موفقیت

در این بخش از مقاله ی سایت متاراز به معرفی معرفی کتاب های قانون جذب می پردازیم. همان طور که می دانیم قانون جذب یکی از قوانین مهم حاکم بر جهان هستی است.

همه ی افراد موفق جوامع مختلف بر طبق این قانون به اهداف و خواسته هایشان دست یافته اند. به عبارتی می توان گفت قانون جذب یعنی هر چیزی مشابه خود را جذب می کند.

وقتی شما به چیزی در حال فکر کردن و یا انجام عملی هستید و این فکر یا عمل به صورت تکرار در ذهن  شما در می آید در اصل در حال جذب مشابه افکار و اعمالتان هستید.

با ما همراه باشید تا علم و آگاهی خود را با مطالعه برترین کتابهای صوتی قانون جذب بالا ببریم و زندگی ارزشمند و خارق العاده ای را برای خود بسازیم.

 

کوین ترودو کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

کوین ترودو  یکی از بزرگترین و معروفترین اساتید موفقیت جهان است وی در ۶ فوریه سال ۱۹۶۳ در شهر لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد شد. او در یک خانواده ی کاملا متوسط بزرگ شده اما کوین ترودو علاقه بسیاری به مطالعه داشته و همین موضوع باعث شد که از هم سن و سالهای خود آگاه تر باشد تا جایی که وارد گروه های مخفی مثل فراماسونری ها و … شد.

کوین ترودو یکی از ثروتمند ترین و موفق ترین افراد در آمریکا است. اما نکته جالب در مورد او این است که تمامی اطلاعات و دانشی که در مورد قوانین موجود در جهان می داند را در اختیار مردم گذاشته.

در کتاب خودش، با نام آرزوی تو دستور توست که یکی از برترین کتاب های صوتی قانون جذب است، عنوان می کند که قوانینی در جهان برای موفقیت، ثروت بیشتر، سلامتی و … وجود دارند که در گروه های مخفی آنها را درس می دهند و این افراد از قوانین موفقیت کاملا آگاهند کوین ترودو که در این گروه های مخفی حضور داشته و هم اکنون برای شما این اصول و قوانین را در کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست بازگو می کند.

کوین ترودو، کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

یکی از نکات مهمی که در این کتاب می خوانید این هست که شما به چه کسی گوش می دهید؟ برای اینکه به رازهای جهان آگاهی پیدا کنید چه کسی را به عنوان استاد بر می گزینید زیرا کوین ترودو معتقد است که برخی افراد موفقیت را درس می دهند اما در زندگی فعلی خودشان هیچ دست آوردی ندارند و فقط آنچه را که از حفظ کرده اند به مردم آموزش می دهند. پس مهم است که شما به چه کسی گوش می دهید از چه کسی یاد می گیرید و چه ورودیهایی را به عنوان رمز موفقیت به ذهن خود راه می دهید.

کوین ترودو در کتاب صوتی آرزوی تو فرمان توست یا همان آرزوی تو دستور توست می گوید که شما باید قابلیت آموزش پذیری خود را بالا ببرید تا به امروز هر آنچه که یاد گرفته اید را کنار بگذارید و تمامی حواس خود را به این کتاب دهید وی معتقد است که تمامی افراد موفق مطالعه می کنند آموزش می گیرند و همیشه ذهن خود را در حالت آموزش پذیری قرار می دهند. و هیچ گاه آموزش های این کتاب را با دانش قبل خود مقایسه نکنید زیرا اگر دانش و آگاهی های قبلی شما اثری داشت پس حالا به مطالعه این کتاب نمیپرداختید.

کتاب آرزوی تو دستور توست گنجینه ای ارزشمند است که شما را با قوانین جهان و راز و رمزها آشنا می کند و شما می توانید با توجه به آگاهی هایی که پیدا میکنید زندگی شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.

 

تی هارو اکر، کتاب صوتی اسرار ذهن میلیونر

تی هارو اکر، کتاب صوتی اسرار ذهن میلیونر

تی هارو اکر یکی از اساتید بزرگ موفقیت در جهان است که کتاب اسرار ذهن ثروتمند را نوشته است. تی هارو اکر کسی است که در ظرف دو سال به ثروت عظیمی دست پیدا کرد. او تمامی اصول و قواعدی که توسط آنها به ثروت رسیده است را در کتاب خودش اسرار ذهن ثروتمند آورده است.

تی هارو اکر فردی است که نه تنها دوست داشت یک میلیاردر باشد بلکه یکی از آرزوهایش نیز این بوده که به مردم هم برای کسب ثروت کمک کند او به هر دو آرزوی خود رسید. امروزه افراد زیادی با شرکت در سمینارها و همچنین خواندن کتابهایش از جمله کتاب اسرار ذهن ثروتمند با توجه به آگاهی مالی که پیدا کرده اند به ثروت های بسیاری دست یافته اند.

تی هارو اکر در کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند در قسمت اول به شما آموزش می دهد که طرح اولیه پول در ذهن شما چیست و چگونه عمل می کند. همچنین اهمیت آن را برای شما توضیح می دهد. وی معتقد است طرح اولیه ای که در ذهن شما راجع به پول قرار دارد باعث زندگی مالی امروز شماست همچنین توضیح می دهد که اکثر مردم دقیقا مثل والدین خود در پول در آوردن و پول خرج کردن عمل می کنند.

او می گوید: اگر می خواهید ببینید که چقدر از نظر مالی موفق هستید و اینکه در آینده اوضاع مالیتان چگونه می شود به زندگی والدین خود برگردید یعنی به گذشته. پس تی هارو اکر به شما یاد می دهد که چطور طرح اولیه پول در ذهن خود را تغییر دهید و زندگی مالی خود را نه تنها بهبود ببخشید بلکه به ثروت میلیاردی هم دست پیدا کنید.

تی هارو اکر تمامی سدهایی که بر سر راه موفقیت مالی قرار دارد را برای شما از بین می برد.

در کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند ۱۷ تفاوت بین افراد فقیر و ثروتمند را می خوانید و می توانید با مقایسه رفتار آنها با خودتان هوش مالیتان را بسنجید و بر صدد اصلاح آن برآیید. چون تی هارو اکر به راحتی به شما آموزش می دهد که چطور باورهای مالی خود را دگرگون کنید و ذهن خود را به سوی ثروت میلیاردی آموزش دهید و آن را برنامه ریزی کنید.

نکته جالب در کتاب صوتی اسرار ذهن میلیونر تمریناتی هست که تی هارو اکر به خوانندگان و شنوندگانش می دهد. این تمرینات بسیار سریع زندگی مالی شما را تغییر می دهد و ظرف مدت کوتاهی به موفقیت مالی خواهید رسید.

 

لوییز هی، کتاب صوتی شفای زندگی

لوییز هی، کتاب صوتی شفای زندگی

لوئیز هی از پیشگامان آموزشهای قدرت تحول اندیشه و تحولات و رشد فردی می باشد. او که دوران کودکی ناخوشاندی داشته توانست بعد از آنکه باورهای ذهنی خود را تغییر دهد، به تحولات بزرگی دست یابد. لوئیز هی در کش و قوس سختی های زندگی اش دچار بیماری سرطان شد، اما بعد از مدتی با توجه به مطالعاتی که به انجام رساند متوجه شد که رابطه ی مستقیم میان ذهن و سلامت بدن وجود دارد. همچنین متوجه شد که خوش بینی باعث به وجود آمدن برکت و سلامتی در زندگی فرد می شود.

لوئیز هی در کتاب شفای زندگی برای شما توضیح می دهد که خوش بینی چگونه باعث به وجود آمدن سلامتی، فراوانی، و برکت در زندگیتان می شود.

در کتاب صوتی شفای زندگی شما با زندگی شخصی لوئیز هی آشنا می شوید وقتی زندگی او را می خوانید می بینید که چه سختی ها و مشقت هایی را متحمل شده، ولی با توجه به مطالعاتی که در مورد ذهن انسان به انجام رسانده کاملا زندگی فردی اش را تغییر داده و بیماری سختی که بدان دچار شده را رفع کرده.

در کتاب صوتی شفای زندگی درمیابید که شما نیز، چطور باید با بدن خود رفتار کنید و اینکه چطور می توانید بیماری ها را از خود دور کنید. یاد میگیرید که علت هر بیماری چیست و چطور می توانید آن را برطرف کنید. حتما لازم نیست که خودتان این بیماری را داشته باشید در اطرافیانتان هر کسی به بیماری دچار باشد شما با مطالعه این کتاب می توانید به او نیز کمک کنید.

با مطالعه این کتاب صوتی درخواهید یافت که با توجه به قوانینی که در جهان حاکم هست یعنی همان قانون جذب، چگونه می توانید به ثروت دست یابید و فراوانی ها را از آن خود کنید. در این کتاب شما با قدرت ذهن آشنا می شوید و اینکه چطور می توانید با کمک برنامه هایی که به ذهنتان می دهید به هر آنچه در زندگی می خواهید دست یابید. و تحولات عظیمی مثل ایجاد روابط عالی، دستیابی به ثروت و فراوانی، و سلامتی جسم را به وجود آورید.

لویز هی در این کتاب معتقد است که انسان با قدرت ذهن خود می تواند خودش را درمان کند و به موفقیتهای مالی برسد. در این کتاب صوتی شما با قدرت قانون جذب آشنا می شوید و مطمئنا آن را در زندگی خود به کار خواهید برد.

 

اسکاول شین، کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین یک هنرمند و نقاش آمریکایی بوده. که از اواسط عمرش به  اندیشه های نو و تحولات فردی گرایش پیدا کرده و به گروههایی در این زمینه پیوسته.

اسکاول شین کتابهای زیادی نوشته است اما مهمترین و معروفترین این کتاب ها چهار اثر از فلورانس اسکاول شین است. وی باعث نجات بسیاری از انسانها شده. زیرا دشواریها و مشکلات زندگی مردم را حل و فصل می کرده و راه درست زندگی کردن را در مقابل این افراد قرار می داده و با خدمت بزرگ شفا بخشیدن مردمان بسیاری را به زندگی بازگردانده.

اسکاول شین، کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به شما آموزش می دهد که چطور به دنیای درون خود راه پیدا کنید و از طریق خود برترتان به موفقیت نائل شوید. اسکاول شین به شما درس معنویت را با زبان ساده و بی آلایش آموزش می دهد به طوری که شما شیفته ی این آموزشها می شوید. او به شما یاد می دهد که نه تنها خودتان را باید دوست داشته باشید بلکه به دیگران هم احترام بگذارید و آنها را نیز دوست بدارید برای دیگران طلب خیر و برکت کنید زیرا در این صورت است که خیر و برکت وارد زندگی خودتان میشود.

همچنین با گوش کردن به این کتاب صوتی متوجه می شوید که چطور ذهن خود را مجددا برنامه ریزی کنید تا بتوانید به موفقیت های مالی و معنوی برسید. بتوانید ثروتمند و سالم باشید و یک زندگی شگفت انگیز را تجربه کنید. اسکاول شین معتقد است که باید مقاومت ها را کنار بگذارید تا خوبی ها بتوانند وارد دنیای درون شما شوند تا شما یک موجود هماهنگ شوید. هماهنگ با خوبی های جهان.

جالب است بدانید او در قسمت هایی از کتاب جملات تاکیدی مثبت برای ثروت، روابط، سلامتی و … را عنوان می کند که از اهمیت بسیاری برخوردار است همان طور که می دانیم قدرت تصورات و القاهایی که به ذهن می شود، باعث پیشرفت هر انسانی است. زیرا جملات تاکیدی یکی از روشهایی هستند که ذهن را به سرعت شرطی می کنند و تکرار آنها باعث تغییر سریع باورها می شود.

مارک فیشر، کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر، کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر در ۱۱ ژوئیه ۱۹۶۸ در بریتانیا متولد می‌شود. او یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندگان، منتقدان و نظریه‌پردازان فرهنگی به شمار می‌رود. وی در ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

مارک فیشر کتابهای معروفی از جمله: گلف باز و میلیونر، کتاب حکایت دولت و فرزانگی، حکایت عشق و خوشبختی، حکایت آن‌که دلسرد نشد، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، وصیت‌نامه میلیونر و راه و رسم میلیونرها را نوشته است.  اما مهمترین آثارش حکایت دولت و فرزانگی است.

این کتاب مجموعه ای از ۱۵ حکایتی است که موضوع آن روانشناسی موفقیت و دستیابی به ثروت و سعادت است. در کتاب صوتی دولت و فرزانگی، مارک فیشر به صورت قصه و حکایت به خواننده القا می کند که چطور باورهای قدیمی باعث عدم خوشحالی، فقر، و عدم دستیابی به اهداف می شود.

در کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی شما به راحتی با زبان ساده ی نویسنده ارتباط برقرار می کنید و کاملا متوجه موضوع کتاب می شوید. و به صورت ناخودآگاه با خواندن کتاب باورهای کهنه و قدیمی شما جای خود را به باورهای جدید و مثبت می دهند و باعث تغییر مسیر زندگی شما می شود. مسیری که انتهای آن به موفقیت و دست یابی به اهدافتان است.

 

ناپلئون هیل، کتاب صوتی قوانین موفقیت در ۱۶ درس

ناپلئون هیل متولد ۱۸۸۳ اکتبر ۲۶– فوت ۸ نوامبر ۱۹۷۰ نویسنده آمریکایی که یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی بود همچنین یکی از نویسندگان و اساتید بزرگ موفقیت جهان بوده است.

ناپلئون هیل سالهای بسیاری را صرف تحقیق در زمینه ی قوانین موفقیت کرد و این قوانین را در اختیار خوانندگانش قرار داده است حتی دیگر اساتید موفقیت جهان نیز ناپلئون هیل را مرجع خود می دانند.

از معروفترین کتابهایش می توانیم به کتاب شاه کلید ثروت ، بیندیشید و ثروتمند شوید و قوانین موفقیت در ۱۶ درس اشاره کنیم. این دو کتاب جزو برترین و پرفروشترین کتابهای تاثیر گذار در زمینه موفقیت و دست یابی به ثروت در جهان هستند.

ما در اینجا کتاب صوتی قوانین موفقیت در ۱۶ درس را برای شما عزیزان آورده ایم.

این کتاب نتیجه تحقیق ۲۰ ساله ی ناپلئون هیل است. او به مدت ۲۰ سال بر روی زندگی افراد موفق و نابغه ای  چون توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل، هنری فورد (مالک کارخانه فورد) و ویلیام جنینگ برایان، تحقیق کرد و بعد از آگاهی از چگونگی دستیابی آنها به موفقیت، کتاب ۱۶ درس را منتشر کرد.

این کتاب معروف زندگی بسیاری از انسانها را متحول کرده است زیرا در این کتاب به خوبی قوانینی که در جهان حاکم هستند و باعث موفقیت و تحول فردی میشوند را برای خواننده توضیح می دهد.

ناپلئون هیل، کتاب صوتی قوانین موفقیت در 16 درس

قسمتهایی از کتاب صوتی قوانین موفقیت در ۱۶ درس:

در هر جایی که هستید! و یا هر کسی که هستید! و یا هر حرفه و یا شغلی که دارید میتوانید با غنیمت شمردن فرصت های پیش رویتان بهتر و مفیدتر عمل کنید. با پرورش تخیلتان می توانید نسخه جدید و بهتری از خودتان تولید کنید.

اگر تخیل حقیقت نداشت، این کتاب که متشکل از شانزده قانون برای موفقیت است هرگز خلق نمی‌شد!

انسان هایی خوشبخت هستند که در اوایل زندگیشان یاد می‌گیرند از تخیلاتشان استفاده کنند. زیرا در اینصورت فرصت‌های بزرگ دوبرابر میشوند.

تخیل یک توانایی ذهنی است که می‌توانیم با تمرین های گوناگون آن را گسترش دهیم.

 

استرهیکس، کتاب صوتی قانون جذب

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ است. او سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکای، یکی از بنیانگذاران قانون جذب و ارتعاش ها است.

استرهیکس در کتاب خود یعنی قانون جذب، این قانون مهم جهان را به طور کامل توضیح می دهد به طور کامل برای خواننده می گوید که چرا هم اکنون ثروت مند نیست یا چرا سلامت نیست.

استر هیکس کتابهای بسیاری دارد از جمله: بخواهید تا به شما داده شود. سلامتی و قانون جذب. ثروت و قانون جذب و کتابهای دیگر. او حتی کتابهایی را برای موفقیت کودکان نگاشته است.

در کتاب صوتی ثروت و قانون جذب به شما می گوید که چطور آنچه را می خواهید وارد زندگیتان کنید استر هیکس در کتاب قانون جذب شما را با نحوه ی فرستادن صحیح ارتعاش ها آشنا می کند.

استرهیکس، کتاب صوتی قانون جذب

جالب است بدانید که استرهیکس در کتاب قانون جذب شما را متوجه این می کند، که چطور باید فکر کنید و ذهن خود را چطور تربیت کنید تا بتوانید به موفقیت واقعی که همان پول زیاد، سلامتی و سعادت هست دست پیدا کنید. استر هیکس به شما آموزش می دهد که هیچ چیزی دست نیافتنی وجود ندارد بلکه اگر قوانینی که در جهان حکمفرما هست را رعایت کنید به هر آنچه خواسته اید دست می یابید.

 

 


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x