تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بهترین کتاب های انگیزشی معروف + دانلود رایگان (۴۳ عنوان کتاب)

فهرست مطالب

بهترین کتاب های انگیزشی که میوانید با مطالعه آنها با انگیزه باشید همچنین می تواند شما را در مسیر رشد فردی و موفقیت قرار دهد زیرا گذر از زندگی همیشه به یک شکل نمی گذرد بلکه فراز و نشیب های بسیاری دارد، گاهی اوقات افراد در پی رسیدن به درآمد یا داشتن رابطه عاطفی عالی یا هر چیز دیگر در تنش ها و نمی توانم ها غوطه ور می شوند.

کتاب های انگیزشی زیر به این دلیل انتخاب شدند که می توانند این نیاز را برای شما برآورده کنند. این کتاب ها شما را به چالش می کشند تا دیدگاه های فعلی خود را زیر سوال ببرید و به روش های غیر منتظره رشد کنید.

 لیست بهترین کتاب های انگیزشی ۴۱ کتاب فوق العاده

کتاب های انگیزشی خوب می تواند مردم را در برنامه ریزی مجدد و رسیدنشان به اهداف کمک کند و از همه مهمتر کنترل و تمرکز زندگی فرد را در دستان خودش قرار دهند.

از گاشته کتابهای انگیزشی به عنوان یک منبع الهام بخش و برنامه ریزی مجدد برای زندگی عمل می کنند.

بهترین کتابهای انگیزشی زیر را در سایت متاراز برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا منبعی آموزشی و الهام بخش برای برافروختن آتش درونی شما برای رسیدن به اهدافتان باشد.

بهترین کتابهای انگیزشی شماره ۱-چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 1-چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

بهترین کتاب انگیزشی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، بازی زندگی و راه این بازی

نویسنده کتاب معروف چهار اثر فلورانس اسکاول شین است بعد از نوشتن این کتاب آنقدر معروف شد که به چندین زبان دنیا ترجمه و به چاپ رسید.

این کتاب برای افرادی که به دنبال رشد معنوی و حتی مادی هستند بسیار موثر بوده و نویسنده به کلام انسان بسیار تاکید می کند و می گوید کلام تو عصای معجزه گر توست این کتاب نه تنها الهام بخش و انگیزشی است بلکه با توجه به جملات تاکیدی که در آن وجود دارد و مطالب دیگر، می توان کتاب را به عنوان درسی آموزشی برای برنامه ریزی مجدد زندگی نیز دانست.

بعد از خواند این کتاب می توانید راه و رسم زندگی خود را تغییر دهید و به قدرت ذهن خود نیز پی می برید و بر اساس آن زندگی شگفت انگیزی را برای خود رقم خواهید زد.

من کاری دارم عالی، به شیوه ای عالی، با خدمتی عالی و برای پاداشی عالی

کتاب چهار اثر از اسکاول شین

کتاب انگیزشی شماره ۲-شفای زندگی لوییز هی

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 2-شفای زندگی

کتاب شفای زندگی اثر ماندگار لوئیز هی است او در زندگی اش رنج و مشقت زیادی کشید تا اینکه بالاخره متوجه شد معنای واقعی زندگی چیست و آن را در کتاب خود یعنی شفای زندگی با بقیه مردم جهان به اشتراک گذاشت.

 

او در کتابش نوید رسیدن به سلامتی، عشق و درآمد بالا را می دهد به شرط آنکه مردم از قدرت ذهن خود آگاه شوند و اینکه ذهن انسان چطور می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمنش باشد داستانهایی را به زبان ساده اما عمیق بیان می کند.

او برای خوانندگانش زندگی زیبایی را آرزو می کند و از آنها می خواهد که به شفای درونی خود بپردازند تا بتوانند زندگی شاد و پر از ثروت و فراوانی را تجربه کنند.

آگاهی، نخستین گام برای شفا و دگرگونی در زندگی است

کتاب شفای زندگی

 

 کتاب انگیزشی شماره ۳ بر اساس سمینار آرزوی تو دستور توست

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 3- آرزوی تو دستور توست

نویسنده کتاب معروف آرزوی تو دستور توست کوین ترودو می باشد او یکی از مولتی میلیادرهای آمریکایی است و جزو گروههای مخفی مثل برادرهود می باشد.

کتاب آرزوی تو دستور توست یک سمینار معروف از کوین ترودو برای افراد فوق موفق برگزار شد که به علت استقبال شدید از این سمینار به صورت کتاب نیز به چاپ رسید و پی دی اف آن نیز موجود است.

این کتاب نه تنها برای شما بسیار الهام بخش است و حس و حال شما را عالی می کند بلکه یک کتاب آموزشی در جهت رسیدن به موفقیت و اهداف شماست.

خیلی دقیق به شما آموزش می دهد که چطور باید به قانون جذب عمل کنید و چطور باید ارتعاش در جهت خواسته خود بفرستید.

کوین ترودو معتقد است که همه چیز را در مورد رسیدن به خواسته ها در این سمینار که بعدا به صورت کتاب نیز ترجمه شده، به شما آموزش می دهد. مجموعه آرزوی تو دستور توست یکی از پر سر و صداترین سمینارهای کوین ترود بود.

مهمترین موضوع در این کتاب این است که تئوری وجود ندارد بلکه همه چیز به صورت عملی و تمرین برای رسیدن شما به موفقیت و شادی، به شما آموزش داده می شود.

بیشتر مردم شکست می خورند زیرا آنها همیشه نگران چطور و چگونه ها هستند

کتاب آرزوی تو دستور توست

 کتاب انگیزشی شماره ۴- کتاب اسرار ذهن ثروتمند مخصوص ثروتمند شدن

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 4- کتاب اسرار ذهن ثروتمند

نویسنده کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی هارو اکر است او یک مرد ثروتمند است که داستان زندگی اش بسیار جالب است او قبل از اینکه به ثروت و موفقیت دست پیدا کند مدام از این شغل به آن شغل می رفت و سختی های بسیاری را متحمل شد.

این کتاب را میتوان از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت دانست.

تا اینکه بالاخره فهمید موفقیت اصلی از ذهن سرچشمه می‌گیرد و سپس در دنیای بیرونی انعکاس پیدا می‌کند، تی هارو اکر کتابهای بسیاری نوشته است کتاب اسرار ذهن ثروتمند کتابیست که کارشناسان انگیزشی و موفقیت آن را پیشنهاد می کنند.

تی هارو اکر در این کتاب بیان می کند که چرا بعضی از مردم ثروتمند هستند و بعضی دیگر که تعداد آنها نیز زیاد هستند با اینکه همیشه در حال چند شیفت کار کردن هستند باز هم از نظر مالی موفق نیستند. او در مورد برنامه ی پولی شما و  همچنین پرونده‌های ثروت شما توضیحاتی می دهد تا بالاخره شما متوجه میشوید که اگر ثروت می خواهید و آن را ندارید به چه علت است.

حتی در کتاب توضیح داده شده است که وقتی صحبت از پول به میان می آید فکر چه می گوید و عمل چه می کند و دلیل اینکه فکر و عمل یکی نیست به چه علت می باشد. وقتی علت ها برایتان روشن میشود سپس راهکارها نیز از پی آن می آید و شما می توانید آینده مالی خود را رقم بزنید.

اگر یک برنامه مالی جامع در ناخودآگاه شما برای موفقیت تنظیم نشده باشد، هیچ چیز یاد نخواهید گرفت، هیچ چیز نخواهید دانست و هیچ کاری نخواهید کرد که تفاوت زیادی را به وجود آورد.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند

 کتاب انگیزشی شماره ۵- اثر مرکب شاهکاری از دارن هاردی

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 5- اثر مرکب

نویسنده کتاب فوق العاده جذاب و انگیزشی اثر مرکب، دارن هاردی است، وی در مورد تلاش و ایجاد انگیزه در کتاب خود راهکارهای بسیاری دارد که می تواند شما را از جا بلند کند و وادار به شروعی جدید گرداند. خواندن کتاب انگیزشی اثر مرکب اصول کاربردی را به شما آموزش می دهد تا موفقیت شما را برای آینده تضمین کند.

چیزی که در کتاب اثر مرکب قدرت انگیزه و عملکرد شما را افزایش می دهد این است که به شما یاد می دهد که چطور برنامه ریزی کنید و عادت های خود را اصلاح کنید و با تلاش مستمر به آرزوهای خود دست یابید.

این کتاب در لیست بهترین کتاب های هوش مالی در دنیا قرار دارد.

می توان گفت تقریبا هر دستاورد بزرگی اینطور شروع شده است که بالاخره یک نفر به ستوه آمده و گفته دیگر کافی ست و سپس به مبارزه برخاسته است.

 کتاب انگیزشی شماره ۶- هفت عادت مردمان موثر یک کتاب پرفروش

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 6- هفت عادت مردمان موثر

استیون کاوی نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موثر است.

این کتاب جزو پرفروشترین کتابهای انگیزشی موفقیت محسوب می شود و حتما به شما پیشنهاد می شود که این کتاب را مطالعه کنید.

این کتاب به ۳۸ زبان زنده دنیا ترجمه شد، کتاب هفت عادت مردمان موثر به شما آموزش می دهد که چطور بهترین خودتان باشید و چطور عادت های مثبت را در خودتان ایجاد کنید، وقتی شما با عادتهایی که افراد موفق دارند آشنا می شوید یک جمله در ذهنتان جرقه می زند، اگر آنها توانستند من نیز می توانم.

وقتی این کتاب را می خوانید سعی می کنید به آموزشهای آن عمل کنید زیرا زبان گویا و واقعی نویسنده شما را وارد دنیایی بهتر می کند و حس بسیار مثبت و عالی به شما می دهد.

اساسی ترین عادت عامل بودن است. عامل بودن یعنی مسئولیت کار خود را برعهده گرفتن، ملامت نکردن اوضاع و شرایط یا اشخاص و نقطه مقابل عامل بودن، واکنشی بودن است، مردمان موثر عاملند، یعنی مسئول هستند.

 

 کتاب انگیزشی شماره ۷- جادوی فکر بزرگ (توصیه شده توسط کوین ترودو)

کتاب جادوی فکر بزرگ

دیوید جی. شوارتز نویسنده کتاب جادوی فکر بزرگ است این کتاب به شما توانایی می‌دهند تا نیروی عظیم فکر تان را به‌ کار گیرید، تا بتوانید موفقیت، شادی و رضایتی را که می خواهید را برای خود کسب کنید. این کتاب برای کسب درآمد و زندگی بهتر شیوه های بسیار متنوعی را به شما آموزش می دهد و همچنین یاد می دهد که چطور باید فکر بزرگ داشت و اینکه از این فکر بزرگ نباید ترسید. در این کتاب متوجه می شویم که فکر بزرگ چطور می تواند جادویی برای داشتن یک زندگی شگفت انگیز شود.

میزان موفقیت شما را میزان بینش شما تعیین می کند. اگر اهداف کوچک را مد نظر قرار دهید، باید در انتظار نتایج کوچک هم باشید.

کتاب جادوی فکر بزرگ

 

کتاب انگیزشی شماره۸- معجزه شکرگذاری اثری از راندا برن

کتاب معجزه شکرگذاری از راندا برن می باشد این کتاب در مورد معجزه ای است که در اثر شکرگذاری اتفاق می افتد و می تواند شما را وارد دوره ای از زندگیتان کند که شگفتی های بسیاری را تجربه می کنید.

همگی ما در طول روز شاید به شکرگذاری بپردازیم اما آیا این قدردانی از صمیم قلب هست یا اینکه فقط به زبان از خداوند برای داشته هایمان تشکر می کنیم؟

در این کتاب یاد می گیریم که چرا باید به شکرگذاری بپردازیم و چگونه می توانیم از این راه به صلح و آرامش درونی برسیم. در این کتاب تمرین های بسیاری وجود دارد تا شما با انجام آنها بتوانید به زندگی ایده آل خود دست یابید.

هر روز صبح، ده چیزی را که به خاطر آن‌ها سپاسگزاریم فهرست کنیم، و سپس بنویسیم که چرا برای آنها سپاسگزاریم، فکر کردن به اینکه چرا برای چیزی سپاسگزار هستیم واقعا به تمرکز ذهن و تجربه قدردانی واقعی کمک می‌کند.

 کتاب انگیزشی شماره۹-انسان در جستجوی معنی(بهترین کتاب از نظر آنتونی رابینز)

بهترین کتابهای انگیزشی شماره9-انسان در جستجوی معنی

ویکتور فرانکل کتاب در جستجوی معنی را نوشته است او در این کتاب به خاطراتش از آشویتس می پردازد و سپس تلاش‌ها و راهکارهایش برای زنده ماندن را توضیح می‌دهد.

این کتاب یکی از بهترین نمونه‌های ادبی و روانشناسانه است و داستان زندگی و نجات یافتن فرانکل است. همچنین در لیست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار داد.

این کتاب سراسر انگیزه و شور و شوق زندگی کردن است، هر کسی  باید معنی و هدف زندگی خود را در لحظات مختلف زندگی اش بداند.

فرانکل در کتاب در جستجوی معنی در واقع به دنبال این است که دو معنی زندگی را به خواننده انتقال دهد اولین معنی این‌که انسان باید تلاش کند تا در هر کار سختی که مقابلش قرار می‌گیرد، معنایی بیاید. آن معنا می‌تواند هر چیزی باشد. و دومین معنا داشتن قدرت انتخاب است.

اگر اصلا زندگی دارای مفهومی باشد، پس باید رنج هم معنایی داشته باشد. رنج بخش غیرقابل ریشه‌کن شدن زندگی است، حتی اگر به شکل سرنوشت و مرگ باشد. زندگی بشر بدون رنج و مرگ کامل نخواهد شد.

کتاب انگیزشی شماره ۱۰ – قورباغه ات رو قورت بده (ضد تنبلی)

کتاب قورباغه ات را قورت بده، pdf رایگان

کتاب قورباغه ات را قورت بده Eat That Frog توسط برایان تریسی نوشته شده است، در این کتاب در این کتاب ۲۱ مرحله عملی وجود دارد که با انجام آنها به راحتی می توانید از تنبلی جلوگیری کنید و در زمان کوتاهی به تمام کارهای خود رسیدگی کنید.

کتاب قورباغه را قورت دهید در زمینه کارایی های فردی است این کتاب در مورد تغییر و تحول فردی است اینکه چطور می توانید با به کار بردن اصول کتاب به موفقیت برسید.

اگر به نظر شما به تعویق انداختن کارهایتان مشکلی دائمی در زندگی شماست، خواندن پی دی اف pdf این کتاب را به طور جدی پیشنهاد می کنیم.

کتاب قورباغه ات را قورت بده

 

 کتاب انگیزشی شماره ۱۱- باشگاه ۵ صبحی ها کتابی معروف از رابین شاورما

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 11- باشگاه 5 صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما می باشد نویسنده سعی دارد که با داستان زندگی دو مرد که روشهای پولدار شدن را امتحان می کنند به مخاطب آموزش هایی برای رسیدن به موفقیت را بدهد در این کتاب انگیزشی رابین شارما به بیدار شدن در پنج صبح بسیار تاکید می کند. وی از این زمان به‌عنوان ضربان تپنده‌ی جهان یاد می‌کند. در پنج صبح افراد ذهنی بازتر دارند و بدنشان نسبت به زمان‌های دیگر روز از انرژی بیشتری برخوردار است، در این کتاب آموزش می بینید که میزان بهره‌وری‌تان با برنامه‌ی صبحگاهی افزایش پیدا می کند.

من نیاز دارم خود واقعی‌ام باشم، نه یه گوسفند بی‌دل و جرئت که کورکورانه توی مسیری که به ناکجا ختم می‌شه دنبال گله راه می‌افته. اغلب مردم، به خصوص اون‌هایی که پول توی جیبشون دارن، هیچی نیستن غیر از یه مشت شارلاتان.

کتاب باشگاه 5 صبحی ها

 کتاب انگیزشی شماره۱۲- هنر خوب زندگی کردن

بهترین کتاب انگیزشی شماره12- هنر خوب زندگی کردن

کتاب هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی نیز جزو بهترین کتابهای انگیزشی است این کتاب با زبان ساده نوشته شده تا مردم از هر قشری معنا و مفهوم کتاب را متوجه شوند این کتاب در دسته‌ی آثار روانشناسی و خودشناسی قرار دارد. نویسنده در این کتاب به آموزش مهارت‌های لازم جهت خوب زندگی کردن پرداخته است.

در کنار پذیرش بی‌قیدوشرط، به یک جعبه‌ی سیاه هم احتیاج دارید. جعبه‌ی سیاه خودتان را بسازید. هر وقت که تصمیم بزرگی می‌گیرید، آن چه را که در فکرتان می‌گذرد یادداشت کنید، فرضیات، سلسله افکار و نتیجه‌گیری‌هایتان را یادداشت کنید.

 کتاب انگیزشی شماره ۱۳ – حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

کتاب حکایت دولت و فرزانگی یکی از کتاب های مارک فیشر است. میتوان ادعا کرد که این اثر یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه موفقیت است.
نویسنده کتاب دولت و فرزانگی معتقد است برای اینکه زندگی تغییر کند ابتدا باید اندیشه و فکر تغییر کند.

به نظر مارک فیشر اگر بتوانید ذهن خود را قدرتمند کنید پس مشکلاتتان کوچک می شوند.

اوضاع و شرایط هیچ‌گاه خود به خود عالی نمی شوند بلکه این اعمال شما هستند که با توجه به افکارتان شرایط را می سازند. اگر شما هم طالب این هستید که زندگی خود را آنگونه که آرزویش را دارید،  رقم بزنید خواندن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را در این بخش از سایت متاراز پیشنهاد می کنیم.

حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

کتاب انگیزشی شماره۱۴- هنر شفاف اندیشیدن

بهترین کتاب انگیزشی شماره14- هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر که آشنایی با خطاهای رایج ذهن است، اثر رولف دوبلی می باشد. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه درست فکر کنید و چگونه درست تصمیم گیری کنید.
این کتاب تاثیر گذار انگیزشی در حوزه‌ی رشد فردی است، نویسنده دلایل شکست و عدم موفقیت را نیز بررسی می کند و بسیاری باید و نباید ها را به مخاطب توضیح می دهد. و همین امر علت تاثیر گذار بودن این کتاب انگیزشی شده است.

عدم آگاهی منجر به عملکردهای غلط می‌شود و آگاهی بدون شک می‌تواند از درصدی از این خطاها جلوگیری کند، عموم خطاهایی که از انسان نیز سر می‌زند از نحوه تفکر اون نشات می‌گیرد.

کتاب انگیزشی شماره ۱۵- طرز فکر اثر کارول دوک

بهترین کتاب انگیزشی شماره 15- کتاب انگیزشی طرز فکر

کتاب طرز فکر اثر کارول دوک است و از بهترین کتابهای انگیزشی موفقیت محصوب می شود کتاب طرز فکر آموزش می دهد که همه در هر شرایطی که باشند می توانند به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنند، در این کتاب به ماهیت طرز فکر و اهمیت آن می‌پرداخته شده، و خواننده به این نتیجه می رسد کسانی که به موفقیت رسیده اند آدمهای خاص و خارق العاده ای نبوده اند بلکه آنها هم جزو همین مردم عادی هستند اما آنها توانستند با نوع طرز فکر خود به موفقیت برسند.

طرز فکر ثابت یعنی اعتقاد به  اینکه هرکدام از ما به میزان ثابت، مشخص و غیر قابل تغییری از شخصیت،‌ هوش، استعداد، قابلیت و توانمندی برخوردار هستیم و افراد هر مقدار هوش و استعدادی که داشته باشند در طول زندگی ثابت است و قابل ارتقاء و بهبود نیست.

 کتاب انگیزشی و ثروت شماره ۱۶- بیندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل شاهکار قرون

بهترین کتاب انگیزشی شماره 16- بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ماندگار ناپلئون هیل یکی از موفق ترین و ثروتمند ترین مردان آمریکاست.

وی در این کتاب معروف به ارائه‌ی راهکارهای عملی برای رسیدن به ثروت و موفقیت می‌پردازد. و فرمول سیزده گانه ای دارد که بسیار کاربردی است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بسیار الهام بخش و تاثیر گذار است از این کتاب بیش از ۱۵ میلیون نسخه به‌فروش رفته است.

ناپلئون هیل با انتشار این کتاب به میلیون‌ها انسان کمک کرد تا از فقر مالی رها شوند و به رضایت در زندگی فردی و اجتماعی خود دست پیدا کنند.

شکست نیز بخش ضروری از فرایند یادگیری است اما تنها در صورتی که راه درستی در پیش بگیرید و روی خواسته خود اصرار بورزید به هدف خود نزدیک می شوید و بسیار مهم است که هدف واضح و روشن باشد.

 کتاب انگیزشی شماره۱۷- خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

بهترین کتاب انگیزشی شماره17- خودت را به فنا نده

کتاب خودت را به فنا نده از بهترین کتابهای انگیزشی به حساب می آید که اثر گری جان بیشاپ می باشد، این کتاب انگیزشی موفقیت توانایی شما را برای اینکه استعدادهایتان را کشف کنید نوشته شده است، این کتاب مجموعه بسیار جالبی از این است که می خواهد به شما آموزش دهد در کل خودتان را دوست داشته باشید و دست از قضاوت خود بکشید.

تقدیر، افراد مشتاق را هدایت می‌کند و اشخاص بی‌میل را دنبال خود می‌کشد.

 کتاب انگیزشی شماره۱۸- بهانه ممنوع استاد وین دایر

بهترین کتاب انگیزشی شماره18- بهانه ممنوع

کتاب انگیزشی بهانه ممنوع اثری ماندگار از وین دایر است.

با خواندن این کتاب آموزش می گیرید که بهانه های زندگی از کجا ریشه می گیرند و چطور باید آنها را رفع کرد، با خواندن این کتاب به راحتی می توانید عادت های منفی و مخرب خود را شناسایی کرده و برای رفع آنها، با توجه به راهکارهایی که وین دایر می دهد آنها را از بین ببرید.

ماهیت اصلی هر موجود بشری، بی نقص و کامل است ولی ما به دلیل سالیان طولانی غرق شدن در عالم مادی، ریشه های خود را فراموش کرده و یک ماهیت جعلی ودروغین به خود گرفته ایم.

 کتاب انگیزشی شماره۱۹-کیمیاگر یک اثر ماندگار از پائولو کوئلیو

بهترین کتاب انگیزشی شماره19-کیمیاگر

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو است،

این کتاب بسیار خاص بوده و نوشته هایی اسرار آمیز دارد، این کتاب پر طرفدار بیش از ۶۵ میلیون نسخه از فروش را به خود اختصاص داده است. این کتاب در غالب یک رمان است و طی داستان اتفاقات عجیبی می افتد که انسان را به فکر فرو می برد که دنیای درونی انسان چطور می تواند دنیای بیرونی او را بسازد.

سانتیاگو از زندگی خودش راضی بود تا اینکه گرفتار خواب عجیبی می‌شود. خوابی که دو بار پشت سر هم تکرار می‌شود و ذهن او را به شدت به خودش مشغول می‌کند. خلاصه کتاب کیمیاگر

 کتاب انگیزشی شماره۲۰- شاه کلید ثروت ناپلئون هیل

بهترین کتاب انگیزشی شماره20- شاه کلید ثروت

یکی دیگر از بهترین کتابهای انگیزشی موفقیت کتاب شاه کلید ثروت اثر ماندگار ناپلئون هیل است،

ناپلئون هیل در این کتاب پر فروش شاه کلیدی به شما می دهد تا بتوانید از طریق آن به ثروت هنگفتی برسید او در این کتاب هم به سرمایه های مادی و هم معنوی اشاره می کند با خواندن این کتاب شما می توانید به موفقیت فردی برسید و به همه خواسته های خود دست پیدا کنید. ناپلئون هیل از وصیت‌نامه‌ی دیل کارنگی برای نوشتن این کتاب الهام گرفته است. او در این اثر ۱۲ ثروت زندگی را معرفی می‌کند که اغلب نادیده گرفته می‌شود، ثروت‌هایی مثل عشق، سلامتی، دوستان و روابط موفق.

یکی از اصول مهم موفقیت در ابعاد مختلف زندگی و در تمام حرفه ها، تمایل به طی کردن آن یک کیلومتر اضافی است. منظور این است که در مقایسه با پولی که دریافت می‌کنیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و این کار را با نگرش مثبت انجام دهیم.

 کتاب انگیزشی شماره۲۱-کتاب تختخوابت را مرتب کن ویلیام مک ریون

بهترین کتاب انگیزشی شماره21-کتاب تختخوابت را مرتب کن

نویسنده کتاب تختخوابت را مرتب کن ویلیام مک ریون است وی در این کتاب انگیزشی به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می‌پردازد. و در این کتاب آموزش می گیرید که چطور با چیزهای کوچک می توانید تغییرات بزرگ بدهید.

یک شاگرد واقعی، درس خود را از هر کسی که می‌بیند می‌آموزد. گاهی این فرد، اندیشمندی است که هزاران سال از مرگش می‌گذرد یا کهنه سربازی است که در نبردهای مختلف شرکت کرده است.

کتاب انگیزشی شماره۲۲-ثروتمندترین مرد بابل- محبوب و دوست داشتنی

بهترین کتاب انگیزشی شماره22-ثروتمندترین مرد بابل

یکی دیگر از بهترین کتابهای انگیزشی کتاب ثروتمندترین مرد بابل نوشته جورج اس، کلاسون می باشد مسیر موفقیت مالی نیازمند یک روش منسجم و عملی است تا افراد بتوانند با رعایت آن، در مسیر ثروتمند شدن گام بردارند، جورج اس در کتاب ثروتمندترین مرد بابل آموزه‌های پربازده و ماندگار مردمان ثروتمند در طول تاریخ را در این کتاب آورده است و این آموزه ها می توانند شما را به مسیری از اهداف و موفقیت که می خواهید برسانند.

جوانان تجربه‌ای ندارند از این‌رو، نمی‌توانند درک کنند که قرض بی‌ثمر مثل چاه عمیقی فرد را به سرعت به پایین می‌کشد و برای مدتی فرد بیهوده دست و پا می‌زند.

کتاب انگیزشی شماره۲۳- باهوش تر، سریع تر، بهتر

بهترین کتاب انگیزشی شماره23- باهوش تر، سریع تر، بهتر

کتاب باوهش تر سریع تر بهتر که در مورد راز‌های بهره‌وری در زندگی و درآمد بالاتر است اثر چارلز دوهیگ می باشد، در این کتاب انگیزشی نویسنده سعی دارد به مخاطب بگوید که کسانی بوده اند که زندگیشان از شما خیلی رنج آورتر و بدتر بوده است اما آنها توانستند با به کار گیری اصول کاربردی خودشان را به موفقیت برسانند و داشتن تمرکز در کارها یکی از اصول مهم در این کتاب است. این کتاب به صورت داستان رمز رازهایی از رسیدن به موفقیت را برای شما روشن می کند.

از یک ساعت پیش از شروع نمایش، مخاطبین پشت در صف می‌بندند. آن‌ها کارگردانان، انیماتورها، تدوینگران و نویسندگان هستند. همه از کارکنان دیزنی هستند و مشتاق‌اند نسخهٔ اولیهٔ فیلمی را که همه دربارهٔ آن صحبت می‌کنند، تماشا کنند.

کتاب انگیزشی شماره۲۴- گندزدایی از مغز (رهایی از ناامیدی)

بهترین کتاب انگیزشی شماره24- گندزدایی از مغز

کتاب گندزدایی از مغز که جزو بهترین کتابهای انگیزشی است اثر فیث جی، هارپر می باشد.

در این کتاب انگیزشی شما از شر ناامیدی و نگرانی و افسردگی رها می شوید، نویسنده در این کتاب با راهکارهای تاثیر گذار سعی دارد که خواننده را از احساسات و افکار منفی دور کند. گاهی اوقات حتی افراد نمی دانند که چرا حالشان بد است و همه چیز خیلی بد پیش می رود وقتی این کتاب را بخوانید متوجه می شوید که اگر زندگی فعلی تان را دوست ندارید دلیلش چیست و متوجه می شوید که چطور باید از این حالت منفی رها شوید.

بیماری‌های روحی جدی مثل افسردگی و اضطراب زمینه‌های ژنتیک مستعدی را هم در فرد دارند، اما تحقیقات نشان داده که این‌ها نیازمند یک جرقه‌ی مناسب هم هستند. غم فروخورده گاهی دقیقا در مقام همان جرقه عمل می‌کند. این که به خودتان مجال درمان ندهید، می‌تواند سبب‌ساز تغییرات بیوشیمیایی در مغز شود.

 کتاب انگیزشی شماره۲۵- چهار میثاق(بر اساس آموزه ها و خِرد سرخپوستان تولتک)

بهترین کتاب انگیزشی شماره25- چهار میثاق

کتاب چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز است، این کتاب بر اساس آموزه ها و خِرد سرخپوستان تولتک نوشته شده است در طول کتاب نویسنده سعی دارد که خواننده را به خودشناسی تشویق کند تا بتواند برای خودش یک سبک زندگی متفاوت از گذشته داشته باشد، و او معتقد است که انسان با تغییرات اندکی در زندگی اش می تواند به چیزهای بزرگی مثل شادی، عشق، و رهایی برسد.

هر آنچه اکنون در این لحظه می‌بینید و می‌شنوید، چیزی جز یک رویا نیست. شما در این لحظه دارید رویا می‌بینید. شما در بیداری دارید رویا می‌بینید.

کتاب انگیزشی شماره۲۶- خودت را انتخاب کن

بهترین کتاب انگیزشی شماره26- خودت را انتخاب کن

یکی دیگر از کتابهای انگیزشی کتاب خودت را انتخاب کن اثر جیمز آلتوچر است.

جیمز یک سرمایه‌گذار و کارآفرین و نویسنده است که دنیای کارمندی را به شدت نقد می کند و بیان می کند که دوره اینگونه پول درآوردن دیگر به سر آمده است او معتقد است که باید جهانی تازه ساخت و این کار هم فقط با کارآفرینی و سرمایه گذاری ممکن است او راههای کاربردی و عملی را برای مخاطب بازگو می کند که از طریق آنها فرد می تواند از زندگی کارمندی رها شود.

کمال راویکانت گم شد. ما بیش از ده سال بود که برای هم نامه می‌نوشتیم، درست از زمانی‌که وبلاگم را شروع کردم. من خیلی شکرگزار خدا هستم که از طریق وبلاگم دوستان خیلی خوبی پیدا کردم. این یکی از مزایای کاملاً غیرقابل انتظار نوشتن است که ارزش آن را به‌خوبی درک می‌کنم.

 کتاب انگیزشی شماره۲۷- عادت های اتمی

بهترین کتاب انگیزشی شماره27- عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی یک کتاب انگیزشی اثر جیمز کلیر است،

کلیر ابتدای کتاب را با داستان جوانی خودش آغاز می کند، این کتاب محتوای بسیار جالب و آموزنده ای دارد نویسنده به یاد می دهد که چگونه با انجام کارهای کوچک و ساده می‌توانید زندگی رضایت بخشی را تجربه کنید. همچنین آموزش می دهد که چطور از رفتارهای اشتباه گذشته دوری کنیم و با شناخت بیشتر خودمان، از زمان گذشته بهتر عمل کنیم.

وقتی سعی می کنیم طرح بهینه ای برای تغییر بریزیم به سادگی گرفتار جزئیات می شویم: سریع ترین راه کاهش وزن، بهترین برنامه برای عضله سازی, ایده کامل برای شغل جانبی و…. ما آن قدر روی پیداکردن بهترین روش تمرکز می کنیم که هیچ وقت مجال اقدام کردن را پیدا نمی کنیم. به قول ولتر خوب ترین دشمن خوب است.

 کتاب انگیزشی شماره۲۸-سرسختی

بهترین کتاب انگیزشی شماره28-سرسختی

کتاب انگیزشی سرسختی اثر آنجلا داکورث است.

آنجلا دختری بوده که پدرش مدام به او گوشزد می کرده که تو یک نابغه نیستی ولی او به علت اشتیاق زیاد به موفقیت و کسب ثروت مداومت کرد و صاحب کسب و کاری عالی شد و اینها را در کتاب خود آورده است که مخاطب درک کند که هیچ چیزی نمی تواند جلودار کسی که اشتیاق دارد را بگیرد. کتاب سرسختی جزء بهترین کتاب‌های کسب و کار ۲۰۱۶ و پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون در زمینه روان‌شناسی کاربردی و کسب و کار است.

آشنایان فکر می‌کردند که من به‌دنبال شغلی هشت‌ساعته و سبک زندگی آرام‌تری بودم، اما هر معلمی می‌داند هیچ کاری سخت‌تر از این شغل در دنیا نیست. پس چرا شغلم را ترک کردم؟ مهم‌تر از همه این‌که وقتی شغل مشاوره را به‌جای تدریس انتخاب کردم، راه را اشتباه رفته بودم.

بهترین کتاب انگیزشی شماره۲۹-فریب ایکاروس

بهترین کتاب انگیزشی شماره29-فریب ایکاروس

از بهترین کتابهای انگیزشی دیگر کتاب فریب ایکاروس اثر ست گادین است، نویسنده کتاب می خواهد که مخاطب را با شجاعت آشنا کند.

پسرم در عین اینکه مراقبی از حد مجاز فراتر نروی و به خورشید نزدیک نشوی، مراقب باش که در ارتفاع خیلی پایین هم پرواز نکنی، زیرا این کار باعث سقوط تو در دریا یا روی زمین می‌شود و در آن صورت هم جان خودت را از دست می‌دهی.

 کتاب انگیزشی شماره۳۰- بنویس تا اتفاق بیوفتد – (براساس قانون جذب)

بهترین کتاب انگیزشی شماره30- بنویس تا اتفاق بیوفتد

این کتاب  را باید از بهترین کتاب های قانون جذب  داست.

بنویس تا اتفاق بیوفتد اثر هنریت کلاوسر است، هر کسی که می خواهد به موفقیت و پیشرفت برسد این کتاب را باید حتما بخواند، در این کتاب نویسنده قدرت تفکر مثبت و خلاق را به روشنی برای خواننده مشخص می کند او معتقد است که اگر دقیقا بدانید که چه چیزی می خواهید حتما آن را به دست می آورید.

من هنوز هم داستان‌های جذابی از افراد مشهوری می‌شنوم که پیش از دست یافتن به شهرت امروزی خود، رویاهایشان را نوشته‌اند. جیم کری به تپه هالیوود رفت و چکی به مبلغ ۱۰ میلیون دلار در وجه خود نوشت.

 کتاب انگیزشی شماره۳۱- کشف توانمندی‌ها

بهترین کتاب انگیزشی شماره31- کشف توانمندی‌ها

کتاب کشف توانمندی ها اثر مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون است، در این کتاب آموزش می گیرید که برای کسب مهارت در زمینه‌ی مورد نظرتان و دستیابی به خشنودی و شادی از رسیدن به این مهارت، باید الگوهای خاص خودتان را پیدا کنید. در این کتاب شما یاد می گیرید که چگونه به کشف توانایی های خود بپردازید و آنها را شکوفا کنید.

استعدادها الگوهای طبیعی و تکرار شونده‌ی تفکر، احساس یا رفتار شما هستند.

 کتاب انگیزشی شماره۳۲- قانون توانگری کاترین پاندر (پرطرفدار)

بهترین کتاب انگیزشی شماره32- قانون توانگری

کتاب قانون توانگری اثر کاترین پاندر است، در این کتاب کاترین در مورد زندگی خودش توضیحاتی را می دهد در مورد مشکلات و دشواری هایی که داشته صحبت می کند اینکه چطور توانست از این همه رنج و بدبختی رها شود را نیز توضیح می دهد، او تفکر توانگر را برای شما آموزش می دهد که چطور می تواند با تفکر توانگر به موفقیت، پیشرفت و یک زندگی ایده آل دست پیدا کنید.

هرگاه شهامت ایجاد خلاء را داشته باشید، جوهر کائنات برای پرکردن جای خالی می‌شتابد.

کتاب انگیزشی شماره۳۳- هنر ظریف بی خیالی – یک کتاب خاص

بهترین کتاب انگیزشی شماره33- هنر ظریف بی خیالی

کتاب هنر ظریف بی خیالی نیز یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی اثر مارک منسون است، تمرکز اصلی بر روی این است که از اتفاقات بد فرار نکنید بلکه با آنها روبه رو شوید تا بتوانید آنها را بپذیرید و حلشان کنید. او می کوشد که به مخاطب بگوید که رنج کشیدن ارزشمند است زیرا از طریق این رنج می تواند به مشکلات فایق بیاید و در نهایت پیروز شود.

زمانی که احساس می‌کنیم مسائل مان بر اساس انتخاب‌های خودمان بوده است، احساس قدرت می‌کنیم و برعکس، اگر به ما تحمیل شده باشند، احساس قربانی شدن و بدبختی می‌کنیم.

کتاب انگیزشی شماره۳۴-انگیزه (تا آمدیم چشممان را بازکنیم، شصت سالمان شد)

بهترین کتاب انگیزشی شماره34-انگیزه

کتاب انگیزه نوشته دانیل پینک است، این کتاب انگیزه شما را بسیار بالا می برد و شما را به فکر فرو می برد که چرا تا به امروز برای آرزوهای خود سست بوده اید پس شروع به برنامه ریزی می کنید این کتاب ابزارهای لازم را معرفی می‌کند تا به‌ وسیله‌ی آن‌ها بتوان زندگی خود را تغییر داد و  عادات مثبت بسیاری را جایگزین عادات منفی کنید.

تا آمدیم چشممان را بازکنیم، شصت سالمان شد، آخر چه جوری؟ وقتی کیلومتر شمارشان از ۶۰ بالا می‌زند، غالبا از تعجب شاخ در می‌آورند و کمی خطر را در کمین احساس می‌کنند. به زعم آن‌ها، شصت‌سالگی یعنی پیری. افسوس جوانی‌های خود را می‌خورند و با این حقیقت روبه رو می‌شوند که حق با میک جگر  و بروبچه‌‌ هایش بود که می‌گفت همیشه دنیا بر وفق مراد آن‌ها نبوده

 کتاب انگیزشی شماره۳۵- آنقدر شکست بخور تا شکست ناپذیر شوی

بهترین کتاب انگیزشی شماره35- آنقدر شکست بخور تا شکست ناپذیر شوی

کتاب انگیزشی آنقدر شکست بخور تا شکست ناپذیر شوی اثر بابی بونز است.

وی معتقد است یکی از بزرگترین ترس‌های ما در زندگی ترس از شکست خوردن است و همین دلیل است که اجازه نمی‌دهد به موفقیت و پیشرفت برسیم، این کتاب توضیح می دهد که شکست پایان دنیا نیست بلکه یک آغاز دیگر است.

در کتاب من، شکست خوردن بد نیست. مردم اغلب به دلیل ترس از شکست چیزی را امتحان نمی‌کنند، اما فلسفه من در زندگی کلا برنده شدن با شکست است. این مسئله مثل یک مفهوم خارجی بنظر می‌رسد، چون قاعدتا افراد در صورتی برنده می‌شوند که در انجام کاری خوب باشند.

 کتاب انگیزشی شماره۳۶-راه حل جایگزین

بهترین کتاب انگیزشی شماره36-راه حل جایگزین

کتاب راه حل جایگزین اثر شریل سندبرگ (عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی فیس‌بوک)، آدام گرانت (استاد رشته روان‌شناسی در دانشگاه وارتون) است، این کتاب بسیار آموزنده است زیرا در آن می آموزید که حوادث هر چقدر هم که تلخ و طاقت فرسا باشند باز هم می توان بعد از مدتی به زندگی بازگشت و شادی را دوباره تجربه کرد، همچنین کتاب در مورد رویارویی با مشکلات و بازیابی خویشتن است.

همه‌ی ما با شکست سر و کار داریم، شکست کاری، شکست عشقی، شکست زندگی. سوال این نیست که آیا این موارد رخ خواهند داد، چون خواه ناخواه رخ می‌دهند و ما مجبوریم با آن‌ها روبرو شویم.

کتاب انگیزشی شماره۳۷- نمی توانی به من آسیب بزنی

بهترین کتاب انگیزشی شماره37- نمی توانی به من آسیب بزنی

کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی یکی دیگر از کتابهای انگیزشی موفقیت است که نویسنده آن دیوید گاگینز است.

با خواندن این کتاب می توانید یاد بگیرید که چطور بر ذهن خود مسلط شوید و ناممکن ها را ممکن سازید. وی معتقد است که انکار، بزرگ‌ترین منطقه‌ی امن است.

او به شما یاد می دهد که چگونه از منطقه امن ذهنی خود خارج شویم و به موفقیت دست یابید.

غذا خوب بود، ولی با اینکه شش‌ هفت سال بیش‌تر نداشتم می‌دانستم که شامِ خانوادگیِ ما در مقایسه با دیگر خانواده‌ها فُرمالیته و مزخرف است. به علاوه، باید سریع می‌خوردیم و وقت نبود از آن لذت ببریم، زیرا ساعت هفت عصر درها باز می‌شدند و دیگر حق وقت تلف‌ کردن نداشتیم. باید سر جای خود می‌بودیم و وسایل نیز باید آماده می‌بودند.

کتاب انگیزشی شماره۳۸- شدن ( بانوی اول آمریکا)

بهترین کتاب انگیزشی شماره38- شدن

کتاب شدن اثر میشل اوباما می باشد، این کتاب را زن قدرتمند سیاه پوست، بانوی اول سابق آمریکا نوشته است. در اهیمت کتاب همین بس که این کتاب ۷۰۰ هزار نسخه در همان روز اول فروش داشت. در این کتاب شما به معنای واقعی کلمه معنی توانستن را آموزش می گیرید. همچنین تاثیر بسیار زیادی بر خودباوری زنان گذاشته است.

 اکثرِ عُمرم را به ندایِ تلاش کردن گوش سپرده‌ام. این ندا به شکل یک موسیقیِ ناکوک یا لااقل یک موسیقی ناشیانه به گوشم می‌رسید، از کفِ اتاق خوابم برمیخاست  صدای دنگ، دنگ، دنگِ هنرآموزانی که جلوی پیانوی عمه رابی در طبقه پایین می‌نشستند و آرام و ناشیانه گام‌های موسیقی را فرامی گرفتند.

 کتاب انگیزشی شماره۳۹- قدرت بی پولی

بهترین کتاب انگیزشی شماره39- قدرت بی پولی

کتاب قدرت بی پولی نوشته دیموند جان است.

خیلی جالب است درست است که پول کیفیت زندگی را بالا می برد اما در این کتاب متوجه می شوید که بی پولی چندان هم بد نیست زیرا یک سکوی پرتاب به شدت قدرتمند است زیرا کسی که بی پولی را چشیده است قدر پول زیاد و قدرت را به خوبی می داند و در حفظ آن و زیاد کردن آن کوشش می کند.

یک واقعیت درباره‌ی قدرت بی پولی، در سال ۱۹۸۲ بیش از شصت درصد کسانی که در فهرست چهارصدنفره‌ی ثروتمندان آمریکایی قرار داشتند. در خانواده های متمول بزرگ شده بودند، سی سال بعد از آن،  فقط سی ودو درصد از افراد این فهرست، خانواده‌هایی ثروتمند داشتند.

 کتاب انگیزشی شماره۴۰- قانون ۵ ثانیه مل رابینز

بهترین کتاب انگیزشی شماره40- قانون 5 ثانیه

کتاب قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز می باشد.

در این کتاب نویسنده سعی دارد به مخاطب بگوید که شهامت در وجود همه آدمها هست و یک موهبت مادزادی است او در این کتاب قوانینی را به شما یاد می دهد که بتوانید زندگی خود را دگرگون کنید و به تمامی خواسته خود دست پیدا کنید.

اگر به دنبال کسی می گردید که زندگی تان را متحول کند، توی آینه نگاه کنید.

بهترین کتاب انگیزشی شماره۴۱- اوضاع خیلی خراب است

بهترین کتاب انگیزشی شماره41- اوضاع خیلی خراب است

کتاب اوضاع خیلی خراب است اثر مارک منسون می باشد.

او در این کتاب به اضطراب های زیر پوستی می پردازد چیزهایی که شما نمی دانید اما در ذهن شما پنهان شده اند و همین امر سبب می شود که به شادی واقعی نتوان دست پیدا کرد، او معتقد است باید برای هدف درست رنج کشید.

به‌ جای بمباران‌کردنِ ذهن عاطفی با واقعیت‌ها و منطق، با این شروع کن که از او بپرسی چه احساسی دارد.

 کتاب انگیزشی شماره ۴۲-قدرت تفکر مثبت

بهترین کتابهای انگیزشی شماره 10-قدرت تفکر مثبت

نورمن وینسنت پیل نویسنده کتاب قدرت مثبت اندیشی است سراسر کتاب وی جملات پرانرژی و انگیزه‌بخش می باشد، بعد از خواندن کتاب قدرت تفکر مثبت زندگی فعلی‌تان را می توانید تغییر دهید و مطمئن باشید، اختیار اموری که تا به حال کنترل شما را در دست داشته‌اند، به دست خود خواهید گرفت و می توانید به محیط پیرامون مسلط شوید.

شاید فقدان آرامش درونی ما انسان‌ها تا اندازه‌ای ناشی از سروصداها و هیاهویی باشد که (در دنیای مدرن امروزه) سیستم عصبی ما به آن عادت کرده است. آزمایشات نشان می‌دهند وجود سروصدا در محل کار محل خواب و زندگی به میزان قابل توجهی میزان کارایی را کم می‌کند.

 

بهترین کتاب انگیزشی شماره۴۳- تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

بهترین کتاب انگیزشی شماره13- تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شودی اثر جین سینسرو است اسم کتاب و محتوای این کتاب انگیزشی بسیار جالب و جذب کننده است در این کتاب آموزش می گیرید که چگونه برای همیشه پولدار شوید و پولدار باقی بمانید، بسیار افراد فقیری بودند که با خواندن این کتاب به ثروت عظیمی رسیدند این کتاب برای کسانی مناسب است که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا درآمدنشان را بالاتر ببرند اما چیزی به نام ترس این اجازه را به آنها نمی دهد این کتاب به شما آموزش می دهد که چطور از موانع و بهانه رها شوید و به ثروت دست یابید.

هر چه ذهنت به آن بپردازد، طولی نمی‌کشد که نصیب تو می‌شود.

کتاب انگیزشی

وقتی کتابهای انگیزشی را مطالعه می کنید دیدگاه‌های فعلی خود را زیر سوال می برید و همین امر سبب می شود به طرز شگفت انگیزی به رشد و پیشرفت نائل شوید.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کتاب باز

بسیار زیبا جذاب

تهرانی

با سلام
پیشنهاد می کنم با کتاب های زوج نویسنده ی ایرانی(دکتر حمید رضائی و دکتر فرشته مرزبان) در موضوع موفقیت که انتشار کتاب های خود را از سال ۱۴۰۱ شروع کرده اند هم آشنا شوید.
برخی از ویژگی های کتاب های ایشان عبارت است از:
– خلاصه گویی
– جامعیت مطالب به طوری که به جنبه ها و ابعاد مختلف در موضوع موفقیت پرداخته اند
– رعایت اصل انگیزش در کنار آموزش
– جذابیت آثار به خاطر رعایت جنبه های خلاقانه در ارائه ی مطالب
– قابلیت فهم و پذیرش مفاهیم برای افراد با سطح تحصیلات و سلیقه های مختلف.

ابطحی

سلام
من کتاب گنج من از این زوج نویسنده رو خوندم واقعا عالیه
واقعا کتابهاشون با بهترین کتابهای موفقیت که در دنیا نوشته شده قابل رقابت هست.

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
3
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x