تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

کوین ترودو کیست-داستان زندگی عجیب ترودو

کوین ترودو kevin mark trudeau

در این بخش از سایت متاراز زندگینامه و بیوگرافی کوین ترودو را می خوانید و همچنین به معرفی کامل برترین دوره ها و کتابهای کوین ترودو خواهیم پرداخت.
اگر مایل به تغییرات اساسی در زندگی خود هستید و می خواهید که زندگی سرشار از ثروت و سلامتی و روابط عالی داشته باشید،
این مقاله و اطلاعات آن می تواند اولین گام شما برای دست یابی به آنچه که می خواهید باشد.

با ما همراه باشید در متا راز تا در مورد کوین ترودو بزرگترین و ثروتمندترین استاد موفقیت و انگیزشی جهان و نویسنده کتاب های قانون جذب بیشتر بدانیم.

کوین ترودو کیست

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

مردم جهان او را با عنوان های کارآفرین، مشاور، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته میشناسند.
کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.

دوران جوانی کوین ترودو

کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.
پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.
در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود. او بسیار کتاب می خواند و مطالعه می کرد.

در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.

جالب است بدانید کوین ترودو در دروان نوجوانی زندگی بسیار متوسطی داشته است اما با توجه به علاقه او به خواندن کتاب در مسیری قرار گرفت که او را امروز تبدیل به یک مولتی میلیاردر کرد.
از نظر او قوانین مهمی در جهان هستی وجود دارد که اگر هر کسی به آنها دست پیدا کند و از این راز با خبر باشد می تواند به هر آنچه که می خواهد دست یابد.

کوین ترودو در همان سالهای نوجوانی وارد گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز شد.
به گفته کوین ترودو این گروههای مخفی رازی که در جهان وجود دارد را می دانستند و برای همین به صورت مخفیانه و پنهان بودند و هر کسی را عضو گروههای خود نمی کردند.

این گروههای مخفی می خواهند که فقط خود و اعضایشان از قوانین مهم جهان هستی آگاه باشند و آنها را برای کسب موفقیت به صورت یک راز بین خودشان نگاه داشته اند.
کوین معتقد است که این گروههای مخفی حتی در بیشتر مواقع تبلیغات نادرست و ریاکارانه ای را به مردم ارائه می دهند تا مردم را مشغول و سرگرم به یک سری کارها و مسائل پیش پا افتاده کنند، و مردم را از نظر ذهنی ناآگاه تربیت کنند تا فقط خودشان بتوانند به کسب ثروت و موفقیت بپردازند و اینگونه می توانند به مردم غلبه کنند و مردم را تحت کنترل خود داشته باشند و آنها را همیشه در سطح متوسط یا حتی پایین نگاه دارند تا بتوانند از مردم عادی برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند.

جالب است بدانید که کوین ترودو ۲۰ سال در این جوامع مخفی حضور داشته است و از همه رمز و رازها و قوانین حاکم بر جهان هستی باخبر است.

کوین روزی تصمیم می گیرد که این راز را با تمامی مردم جهان به اشتراک بگذارد تا همه بدانند که برای داشتن ثروت و سلامتی و سعادت لازم نیست که پدر پولدار داشته باشند یا در کشوری ثروتمند به دنیا بیایند. او شروع کرد به برگزاری سمینارها و نوشتن کتابها که اینگونه همه چیز را افشا کرد و آگاهی را به مردم جهان هدیه داد.

 

آیا کوین ترودو به زندان افتاد؟

کوین ترودو  همراه با تدریس و آموزش هایش شروع به افشا و گفتن رازهای گروههای مخفی کرد به طوریکه به طور شفاف اعلام میکرد عضو گروه مخفی برادر هود است .
کوین ترودو  در کتاب درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید، جنجال بسیاری به پا کرد زیرا او معتقد بود که درمان بسیاری برای بیماری ها کشف شده است اما دولت به علت فروش نسخه ها و داروهایش این درمان ها را مخفی نگاه می دارد. و بسیاری شرکت های دارویی از او شکایت کردند زیرا معتقد بودند که کوین پزشک نیست و نمی تواند در مورد داروها و درمان ها نظری داشته باشد.

همچنین در دوره مشهور خود یعنی آرزوی تو دستور توست که در سال ۲۰۰۹ مشرف به کوه های آلپ برگزار کرد به رازهایی که در گروههای مخفی بود پرداخت.
تقریبا از این زمان به بعد گروههای مخفی و دولت سعی بر محکوم کردن کوین ترودو کردند.

و بالاخره کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ پس از محاکمه در ایالت متحده به ۱۰ سال زندان در جزیره اختصاصی اش محکوم شد.

دلایل محکومیت او در رسانه ها و سایت های خبرگزاری متفاوت بود. نویسنده محبوب نیویورک تایمز و سخنران انگیزشی یعنی کوین ترودو حدود ۳۷.۶ میلیون دلار جریمه شد.

در سایت رسمی فدرال لیست بلندی از شاکیان دولتی او نوشته شده است که این لیست موجب تعجب همگان شد زیرا کوین ترودو تا به حال نام برخی از آن ارگان ها و شرکت ها را به زبان هم نیاورده بود.

آثار کوین ترودو

آثار کوین ترودو ،عکس کوین ترودو ، زندیگنامه کوین ترودو

سمینار کوین ترودو آرزوی تو دستور توست your Wish is Your Command _ 2009

موانعی که ما را از موفقیت باز می دارد

القا به ذهن

درمان های طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید ۲۰۰۶ _ Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About

درمانی که نمیخواهند تا شما بدانید Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About

کتاب راهکار کاهش وزن که نمیخواهند بدانید The Weight Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About

سمینار تقویت حافظه

چگونه یک ماشین پولسازی دائم خلق کنیم

و….

معروفترین و مهمترین اثر کوین ترودو (آرزوی تو دستور توست)

سمینار آرزوی تو دستور توست نه تنها در جهان بلکه در ایران هم به یکی از پرفروش ترین و برترین دوره های قانون جذب مشهور شده است.
سمینار آرزوی تو دستور توست طی ۳ روز در سوئیس مشرف به کوه های زیبای آلپ در سال ۲۰۰۹ برگزار شد.

این دوره ۱۳ ساعته با ورودی ۱۰ هزار دلار برای هر نفر در یکی از مجلل ترین مکان های دنیا و بدون فیلمبرداری صورت گرفت
و به صورت صوتی به بازار عرضه شده است که در سال اول انتشار به یکی از پرفروش ترین دوره های قانون جذب تبدیل شد.

در این سمینار معروف کوین ترودو سعی دارد تا به شما پایه و اساس قانون جذب واقعی را بیاموزد، او بر اساس آنچه که در گروههای مخفی یاد گرفته است و آنها را در زندگی خود به کار برده و هم اکنون تبدیل به یک فرد ثروتمند و معروف شده، سمینار آرزوی تو دستور توست را در اختیار جهانیان گذاشت. و در این سمینار به آموزش قوانینی می پردازد که شما توسط یاد گیری آنها به راحتی می توانید به خواسته ها و آرزوهای خود دست یابید.

یکی از قسمت های مهم گفته های کوین در آرزوی تو دستور توست، چهار مرحله یادگیری است، که همه ما انسانها به صورت ناخودآگاه این مراحل را انجام می دهیم:

مرحله ناآگاهی و ناشایستگی:
یعنی شما نه از وجود چیزی که وجود داره  آگاه هستی و به همین علت هم شایستگی استفاده از آن را ندارید.

مرحله  آگاهی و شایستگی:
یعنی از وجود یک چیز آگاه شدی ولی چون آشنایی نداری پس باز هم شایستگی انجام دادن رو ندارید.

پس از اینکه آگاهانه شروع به انجام دادن آن میکنی تا آن را یاد بگیری یک مرحله جلوتر از مرحله قبل هستید و این مرحله اسمش هست آگاهی و شایستگی.

در نهایت مرحله آخر که کوین ترودو خیلی روی آن تاکید دارد مرحله ناخودآگاهی و شایستگی است یعنی شما ناخودآگاه آن کار را درست انجام میدهید.
مثال این موضوع رو هم میشه با یاد گرفتن رانندگی مقایسه کرد که پس از اینکه به مرحله آخر میرسید ناخودآگاه کاری رو درست انجام میدهید.

کوین ترودو راجب مراحل یادگیری توضیح میدهد که دانشمندان بزرگی  همچون:
آلبرت انیشتین و توماس ادیسون از جمله کسانی بودند که اثرگذاری افکار روی اجسام را بیان کرده اند.

در این سمینار معروف حرف از ارتعاش گفته می شود موضوع مهمی که اگر هر فردی در مورد آن آگاهی داشته باشد می تواند به تمام خواسته های خود دست یابد.
ارتعاش در اصل موضوعی است که توسط آن می توان گفت که هیچ محدودیتی وجود ندارد. کوین ترودو می گوید که افکار انسان تجربیات او را به وجود می آورد و همه اینها نتیجه فرستادن ارتعاش های انسان به جهان است.

ترودو میگوید: در مغز انسان کانال های نورونی وجود دارد که با تکرار هر فکر این کانال های نورونی ساخته میشوند. همین طور که شما با تکرار آن فکر یا آن کار را انجام میدهید، این کانال ها قوی تر شده و کم کم به مرحله ای میرسید که دیگر نیازی به تکرار آگاهانه ندارید.

این عمل در ضمیرناخودآگاه شما و در بخش مغز ذخیره می شود و به صورت خودکار انجام میگیرد.
بهترین مثالی که می توان زد این است که: شما در مرتبه اولی که پشت فرمان یک خودرو مینشینید تا رانندگی را یاد بگیرید کاملا نگران هستید و دست پاچه و حتی به چپ و راست هم نمیتوانید نگاه کنید.
سپس با ادامه دادن به این آموزش سلول های نورونی در ذهن شما ساخته میشود.
پس از مدتی کوتاه شما همین طور که پشت فرمان هستید و با تلفن خود صحبت میکنید به درب منزلتان میرسید حتی دیگر لازم نیست فکر کنید که کی باید دنده عوض کنم.

همان طور که گفتیم کوین ترودو اسم این مرحله را دانایی درونی و یا ناخودآگاهی و شایستگی گذاشته است و مثال های زیادی در هم زمینه میزند که حتما باید به آن ها گوش داد که این آخرین مرحله از مراحل یادگیری کوین ترودو است.

معروفترین و مهمترین اثر کوین ترودو (آرزوی تو دستور توست)

القا به ذهن دوره کوین ترودو

در ابتدای این قسمت باید بگوییم که، این دوره برای کسانی مناسب هست که با دوره های کوین ترودو آشنایی کافی دارند و از قانون جذب و ارتعاش اطلاعات ضمنی به دست آوردند و دوره آرزوی تو دستو توست را گوش کردند.

زیرا این دوره برای کسانی است که می خواهند سطح ارتعاش خود را بالا ببرند در این دوره شما فقط شنونده هستید و کوین گاهی اوقات سوالاتی را از شنونده گان می کند که باید جواب دهید مثلا می پرسد که آرزوی شما دستور چه کسی است شما باید پاسخ دهید و سپس وی شروع به صحبت می کند.

سمینار برداشتن موانع موفقیت کوین ترودو

این دوره برای آموزش از بین بردن احساسات منفی ما است. احساساتی منفی که مانعی هستند بر سر راه ما برای دست یابی به موفقیت ها. در این دوره کوین آموزش می دهد که چطور توسط احساساتی منفی و افکار منفی خود فرصت های زندگی را از بین می بریم. این دوره پس از آرزوی تو دستور توست و القا به ذهن برگزار شده است.

کوین می گوید در این آموزش ها میخواهیم که شما را طوری آموزش بدهیم که بتوانید واقیعت خودتان را ایجاد کنید و کاری بکنید که بتوانید به رویاهای خودتان برسید.
او می گوید چشمهای شما همیشه شما را فریب میدهند. همین طور گوش های شما همیشه شما را فریب میدهند. پس چه باید کرد؟ او کاملا برای شما در این دوره توضیح می دهد که چگونه باید رفتار کنید تا افکار شما ساخته شود و سپس ارتعاش و سیگنالهای درست را به جهان بفرستید.

کتابهای کوین ترودو

kevin trudeau books

کوین ترودو اولین کتاب خود را با عنوان تقویت حافظه در سال ۱۹۸۹ منتشر کرد، فروش این کتاب بسیار زیاد بود و همین موضوع سبب شد تا کوین ترودو به چاپ کتاب های بعدی خود بپردازد.

کوین معتقد است که خواندن کتاب، یک راه میانبر برای بالا بردن سطح درک و آگاهی است البته مسئله مهم اینجاست که کتاب ها باید توسط یک استاد نوشته شده باشند نه صرفاً یک نویسنده که اطلاعاتی ناقص و غیر قابل اجرا به ما می دهد.

پس از آنکه کوین متوجه شد مردم به کمک کتاب های او در زندگی خود تحول های بزرگی ایجاد کردند تصمیم گرفت تا دوره و سمینار نیز برگزار کند زیرا با برگزاری دوره و سمینار می توانست تأثیر بیشتری بر ذهن مخاطب بگذارد. وی شروع به برگزاری دوره ها سمینارها مختلف و متفاوت کرد این موضوع باعث شد تا کوین ترودو به یکی از برترین مربیان موفقیت فردی تبدیل شود.

نکته آخر: کوین ترودو شخصی است که از دوران نوجوانی شروع به پولدار شدن کرد تا جایی که امروزه جزو نفرات اول ثروتمندان جهان محسوب می شود.

ترودو معتقد است که وقتی در حال آموزش و یادگیری هستید دقت کنید که از چه کسی آموزش می گیرید آیا آن فرد به چیزهایی که می گوید اعتقاد دارد آیا قبلا آموزشها را در زندگی خود به کار برده است. او می گوید از کسی پیروی کنید و استادی را برگزینید که آگاهی و درک لازم برای آموزش را داشته باشد.

همچنین معتقد است زمانی که شروع به یادگیری می کنید ظرف اطلاعات سابق خود را خالی کنید و به آنها توجهی نکنید تمام و کمال خود و ذهن خود را در اختیار استاد بگذارید زیرا در غیر این صورت باورهای محدود کننده به شما اجازه تغییر و پیشرفت را نمی دهند.

کوین ترودو بر روی ارتعاش های ذهن بسیار تاکید می کند و از قانون جذب صحبت می کند او می گوید با تکرار یک فکر خوب احساس خوب به دست می آید و سپس این حس خوب از طریق سیگنالها و ارتعاش ها به سمت جهان فرستاده می شوند و سپس مشابه خود را بر اساس قانون جذب دریافت می کنند.

آموزشهای کوین ترودو زندگی انسانهای زیادی را در جهان نجات داده است و همچنین باعث ایجاد موفقیت و تغییرات عالی در زندگی مردم ایران نیز شده است.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماری

عشقم کوین ترودو جونم

Amir..

کتاب های صوتی

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x