سابلیمینال جذب عشق دانلود

توضیحات

سابلیمینال جذب عشق سیگنال های هستند که بر عکس فایل های صوتی خود هیپنویتزم بدون کلام هستند
و بر اساس محتوایی که دراند به صورتی پنهان افکار را برنامه ریزی میکنند

البته قبلا در مقاله سابلیمینال یا محرکهای زیر آستانه ی مغز که منتشر شد، با تعریف دقیق سابلیمینال آشنا شدیم. و به طور کلی سابلیمینال پیامهای صوتی و تصویری هستند که به صورت امواج از ضمیرآگاه انسان عبور می کنند و اطلاعاتی که در ضمیرناخودآگاه به صورت باورهای مقاوم ذخیره شده اند را مستقیم تحت تاثیر خود می گذارد و باعث تغییر در این اطلاعات می شود.

پیامهای سابلیمینال عشق، ذهن برای جذب عشق برنامه ریزی می شود و  می توانیم عشق خود را جذب کنیم و عشق را در تمام وجود خود گسترش دهیم.

دانلود سابلیمینال جذب عشق دلخواه چیست؟

همان طور که گفتیم امواج صوتی که در فایلهای صوتی سابلیمینال عشق وجود دارد فقط قابل شنود برای ضمیرناخوداگاه انسان است.

در ابتدای این فایل شما با توجه به نوع طراحی فایلها در حالت خلسه یا همان آلفا یا خواب مصنوعی قرار می گیرید.

با این امواج صوتی کم کم  آرام و ریلکس می شوید و زمانیکه  در این حالت قرار دارید هوشیاری مغز در سطح پایینی قرار می گیرد و این بهترین حالت برای تاثیر پذیری ضمیرناخودآگاه شماست.

با تکرار و گوش کردن به این فایلها ذهن شما برای جذب عشق دلخواه برنامه ریزی می شود نتیجه و تاثیر فایل های صوتی  سابلیمینال در هر شخص به دلیل باور هایش متفاوت است

فواید استفاده از فایلهای صوتی سابلیمینال عشق

با گوش کردن به فایلهای صوتی بعد از مدت کوتاهی تشخیص خواهید داد که فرد مورد علاقه ی شما چه خصوصیاتی باید داشته باشد و درک شما از عشق و علاقه بالا خواهد رفت. هوش عاطفیتان تقویت می شود و فرکانسهای قانون جذب عشق به سمت شما فرستاده می شوند.

تغییرات احساسی و جذابیتهای احساسی در شما نیز تقویت شده و هر تغییری که لازم است برای دست یابی به عشق مورد نظر در شما به وجود آید به راحتی در شما برنامه ریزی شده به هر حال وقتی شما به دنبال فرد مورد علاقه خود هستید باید در ابتدا خود شما نیز تغییراتی را داشته باشید تا آن شخص هم به راحتی جذب شما شود با انجام تمرینات و گوش کردن مداوم به فایلها می توانید در خود تغییرات را به وجود آورید و خود را  آماده پذیرش عشق دلخواه کنید.

فراموش نکنیم برای آنکه بتوانیم به عشق دلخواه دست یابیم باید در ابتدا باورهای خود را نسبت به این موضوع تغییر دهیم گاهی اوقات شده است که در اطرافیان خود شنیده ایم که می گویند ما شانس داشتن عشق دلخواه را نداریم کسی که این باور را در ضمیرناخوداگاه خود تقویت کرده است

باید بداند اگر حتی فردی عالی وارد زندگیش شود با توجه به باوری که در ذهن دارد آن شخص دیر یا زود از زندگیش خارج می شود.

وقتی در حالت گوش کردن به فایلها هستید خود را کاملا رها کنید و ذهن خود را در حالت پذیرش قرار دهید تا قانون جذب راحتتر بتواند ذهن شما را برنامه ریزی کند.

یکی دیگر از اصواتی که در فایلهای سابلیمینال جذب عشق وجو دارد  جملات تاکیدیاست که فقط ضمیرناخوداگاه شما آنها را می شنود و تحت تاثیر قرار می گیرد

وقتی ریلکس هستید و بدن و ذهن خود را آزاد و رها کرده اید ضمیرناخودآگاه راحتتر جملات را می پذیرد از آنجا که ضمیرناخودآگاه فرق بین واقعیت و تخیل را نمی داند بنابراین امواج به راحتی بر آن تاثیر می گذارند و آن را برای جذب عشق برنامه ریزی می کنند. و باورهای منفی شما در مورد عشق تغییر می کند.

باید بدانید اگر تا به حال به عشق دلخواه خود دست پیدا نکرده اید به خاطر باورها و اعتقادات عمیقی هست که در ضمیرناخوداگاهتان در مورد عشق ذخیره شده است توسط سابلیمینال عشق این باورها تغییر می کند.

باورهایی مثل من ارزش عشق را ندارم. من به حد کافی زیبا نیستم. و …وقتی این باورها در شما قوی شد در مواجه با افراد ناخودآگاه طوری رفتار می کنید که به شما ثابت می شود شما لایق عشق نیستید.

در نهایت باید بگوییم این خود شما هستید که عشق و رابطه ی عاشقانه را از خود می رهانید. گاهی اوقات ترس هم باعث فراری دادن عشق می شود. ممکن است شما در رابطه ای قرار گرفته باشید اما به خاطر ترس از دست دادن بعد از مدتی آن رابطه را از دست بدهید.

توسط فایلهای سابلیمینال عشق، الگوهای شما در مورد روابطتان تغییر می کند باورهای منفی و محدود کننده جای خود را به باورهای مثبت و شادی بخش می دهند. شما وارد رابطه های جدی و عاشقانه ای خواهید شد و زندگی سرشار از عشق و محبت را تجربه می کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

  1. هوشنگ

    با سلام
    بنده ی سوالی داشتم خدمتتون.از کجا معلوم ک فایل های شما حاوی عبارات تاکیدی و زیر آستانه ای هستن و مث خیلی از سایت های پر ادعای دیگه ک فایل های عادی و غیر سابلیمینال رو بجای سابلیمینال میفروشن،واقعی هستن؟لطفا پاسخ دهید .با تشکر از دوستانی ک برای موفق شدن مردم دل میسوزونن و وقت میذارن

    • مریم رضایی

      سلام دوست من این فایلها خود هیپنوتیزم هست، یعنی تلقین های کلامی که توسط خانم رضایی در حالت آلفا به شما القا میشود یعنی مرحله به مرحله به شما تلقین انجام میشود و سابلیمینال که فقط موزیک هست و هیچ کلامی ندارد با این فایل ها متفاوت هست

  2. zhr.najafi

    سلام، وقت بخیر
    ممنون مهشم جملات تاکیدی موجود در این سابلیمینال رو اعلام کنید؟
    با تشکر

  3. nedarakhshan66

    سلام‌ جملات تاکیدی موجوددراین فایل سابلیمینال میشه لطف کنی بگین؟

  4. محمدرضا

    سلام، خداقوت
    آیا عبارات پنهان این فایل به زبان فارسی هست؟
    ممنون می شم پاسخ بدین

  5. Fatima

    سلام درباره جذب عشق خانواده ام هم میشه این فایلو گوش داد؟
    و اینکه سابلیمینال های رایگان دیگری هم دارید؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *