تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

پاکسازی خانه از انرژی منفی با رعایت ۴ نکته ساده

پاکسازی خانه از انرژی منفی

پاکسازی خانه از انرژی منفی برای کسانی جذاب و جالب است که با مفهوم انرژی و انرژی درمانی آشنایی دارند.

دور و اطراف ما پر از انرژی های گوناگون است که ما به روش ها و شیوه های مختلف ( حتی بدون اینکه خودمان بدانیم ) آنها را جذب می کنیم.

اگر در گفتارمان از انجام کاری تعریف کنیم ، انرژی مثبت به سمت ما جذب می شود و آن کار برای ما ساده تر و شیرین تر می شود.

در مقابل اگر از انجام کاری در جمع و دورهمی ها ، تعریف منفی ارائه دهیم ، انرژی منفی به سمت ما جذب می شود و علاقه ای به انجام آن فعالیت نخواهیم داشت.

در این مقاله متا راز قصد داریم که شما را با مبحث پاکسازی خانه از انرژی منفی آشنا کنیم.این مبحث جزو مقدماتی ترین مباحث در زمینه انرژی و انرژی درمانی به حساب می آید.

قدم اول پاکسازی خانه از انرژی منفی

قدم اول پاکسازی خانه از انرژی منفی

اولین قدم برای استفاده انرژی های مثبت دور کردن انرژی های منفی از اطرافمان است.

برای این هدف باید فعالیت های مختلفی انجام داد. برای مثال باید مراقب حرف ها و جملاتی که بیانشان می کنیم باشیم چرا که جملات مهم ترین عامل در جذب و دفع انرژی ها هستند.

خانه بیانگر روح صاحب خانه می باشد.

اگر اسباب اثاثیه فردی به صورت کاملا منظم دور هم چیده شده باشد ، نشان دهنده این است که صحب خانه شخصیتی منظم و مرتب دارد.

در مقاله قبل با عنوان فنگ شویی توضیح دادیم که اگر وسایل خانه با جدیدترین متد دکوراسیون مرتب شده باشد ، نشان دهنده این است که صاحب خانه علاقه به دکوراسیون منزل دارد.

اما مهم ترین نکته که هر مخاطبی با نگاه اول به منزل شما ، نسبت به آن آگاه می شود ، انرژی مثبت و منفی است که در خانه شما حضور دارد.

معمولا افرادی که برای اولین بار به خانه شما می آیند واکنش خاصی نشان می دهند. از واکنش آنها می توان فهمید که انرژی که به آنها از سمت خانه شما منتقل شده است ، مثبت بوده است یا منفی.ابتدا علائم و نشانه های وجود انرژی منفی در خانه را به شما معرفی می کنیم تا بهتر بتوانید این موضوع را درک کنید.

تشخیص انرژی منفی خانه

تشخیص انرژی منفی خانه 

باید تشخیص دهید که احوالات شما مربوط به روزمرگی ، شرایط کاری ، شرایط روحی و … است یا به انرژی منفی که از خانه به شما منتقل می شود ، ربط دارد.

این کار سختی نیست فقط کافیست به ندای قلبتان گوش دهید.

اگر با وارد شدن به خانه احساس شادابی و سرزندگی و امید به آینده در شما جان تازه بگیرد یعنی انرژی منزل شما مثبت است و اگر با وارد شدن به منزل دچار احساساتی مثل ناراحتی ، درماندگی و بیچارگی ، نا امیدی و .. شدید یعنی انرژی منزل شما منفی است.

با مثال بهتر می توانم این موضوع را برای شما روشن کنم. همه ما در کودکی منتظر بودیم که کلاس درس تمام شود تا به فعالیت های دیگر در آن روز بپردازیم.

آن فعالیت ها می توانند بازی کردن با دوستان ، فیلم و سریال دیدن ، بازی های کامپیوتری و … باشد.مهم این است که کلاس درس را تحمل می کردیم تا به آن کار مشغول شویم.فعالیتی که برای انجام دادنش منتظر می ماندیم همان انرژی مثبت است و کلاس درس انرژی منفی. شما به صورت نا خود آگاه از کلاس درس انرژی منفی دریافت می کردید و به همین دلیل نیز از بودن در مدرسه رنج می کشیدید.

در عوض فعالیت های دیگر مثل بازی کردن با دوستان برای شما انرژی مثبت به همراه داشت.احساس سرزندگی و شادابی می کردید و خستگی درون شما رخنه نمی کرد.

انرژی خانه شما نیز به همین راحتی قابل تشخیص است فقط کافیست ببینید از بودن در خانه لذت می برید یا نه؟؟؟ منتظر می مانید تا ساعت کاری اتان تمام شود تا به خانه بروید یا نه؟؟؟ بعد از تشخیص نوبت به پاکسازی خانه از انرژی منفی می رسد!!!

علائم وجود انرژی منفی در اتاق

سر درد مداوم ، احساس خستگی و کمبود انرژی ، خواب آلودگی ، بی قراری ، بد خوابی ، شکم درد ، نفس تنگی و عدم تمرکز از علائم وجود انرژی منفی در اتاق یا منزل شماست.
علائم بد وجود انرژی منفی در خانه فقط شامل موارد بالا نمی شوند بلکه موارد دیگری هستند که خانواده را درگیر این مشکل می کنند. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

نامرتب بودن منزل

نامرتب بودن منزل

شاید باورتان نشود ولی دلیل اصلی انرژی منفی که خانه به شما منتقل می کند همین گزینه است.یعنی اگر به دکوراسیون خانه توجه ویژه ای داشته باشید و هر روز وقت کوتاهی را صرف مرتب کردن وسایل خانه خود کنید ، عملیات پاکسازی خانه از انرژی منفی را به خوبی انجام داده اید.

در خانواده های ایرانی معمولا مادران وظیفه این کار را به دوش می کشند اما با تبلیغات منفی که علیه شغل خانه داری صورت گرفته است ، در میان جوانان و زوج های امروزی کسی وظیفه خانه داری را به دوش نمی کشد.

زن و شوهر برای پیشرفت در شغل خود به محل کار خود می روند و در نهایت خسته و کوفته به خانه باز می گردند به امید این که استراحت کنند و جانی تازه بگیرند اما با صحنه ای روبرو می شوند که جز درد و رنج برای آن ها ثمره ای ندارد.

در مقاله فنگ شویی عشق گفتیم که در زوج های امروزی به دلیل تبلیغات منفی که علیه وظیفه خانه داری صورت گرفته است ، هیچ کدوم از اعضای خانواده قبول مسئولیت نمی کنند و همین امر سبب می شود که انرژی منفی خانه هر دو عضو اصلی خانواده را در بر گیرد.نتیجه این که زوج های جوان میلی به در خانه ماندن ندارند و حتی نهار و شام خود را نیز از بیرون تهیه می کنند.

شکایت و غر زدن بیش ار اندازه اعضا خانواده : ناراحت بودن در طول یک روز برای یکی از اعضای خانواده کاملا عادی است ولی اگر این مسئله هر روز تکرار شود باید اقدام خاصی صورت گیرد.
روابط منفی بین اعضای خانواده : دعوا و جر و بحث در هر خانواده ای پیش می آید اما این موضوع وقتی مشکل ساز می شود که اعضای خانواده از بودن در خانه پشیمان شوند.هرکسی فعالیت خود را انجام دهد و مسائل و مشکلات دیگری برایش اهمیتی نداشته باشد.

سرزنش و انتقاد

سرزنش کردن و انتقاد امری است که چه با هدف خیر صورت گیرد و چه با هدف شر صورت گیرد ، همراه خود انرژی منفی به همراه دارد.

معمولا در خانواده بدون دقت به انرژی های منتقل شده از انتقاد و سرزنش برای تربیت فرزندان و حتی همسر استفاده می شود.در این خانواده ها جایی برای مهر و محبت وجود ندارد.

معمولا فرزندان گوشه گیر می شوند و خود را مشغول کارهایی می کنند تا از برخورد با اعضا خانواده دور باشند.
پس از انجام تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد حالا نوبت به دمیدن روح تازه ای در خانه است.

حال که می دانید تمام عوامل انرژی های منفی را از خانه پاک کرده اید و به اصطلاح پاکسازی خانه از انرژی منفی به خوبی صورت گرفته است ، نوبت به به وجود آوردن منبع های انرژی مثبت در خانه است.
نگذارید خانه نا مرتب بماند
به محض خوردن نهار و صبحانه و شام ، اقدام به جمع کردن وسایل کنید و ظرف ها را بشویید.نگذارید خانه نامرتب و نامنظم بماند.بی نظمی باعث به وجود امدن انرژی منفی می شود.با اعضا خانواده قرار بگذارید و در روز های مشخص از هفته اقدام به تمیز کردن خانه از گرد و خاک کنید.

رنگ آمیزی خانه

رنگ آمیزی خانه برای دفع انرژی منفی

رنگ داخل منزل شما نتیجه بسیار زیادی در انرژی دارد که به شما منتقل می شود.سعی کنید از کاغذ دیواری ، لوازم زینتی ، رنگ های شاداب ، تابلو های خیره کننده ، گل های جذاب و… در تزئین نمای خانه اتان استفاده کنید چرا که انرژی منفی را دور نگه داشته و با خود انرژی مثبت به همراه دارد.

دورهمی خانوادگی

در طول روز حتما با اعضا خانواده جمع شوید و فعالیت هایی را که دوست دارید انجام دهید.

برای مثال فیلم و سریال ببینید یا بازی های کودکانه انجام دهید.مشکل اصلی دنیای مدرنیته این است که عواطف انسان ها در ان جایگاهی ندارد.اگر به روش مدرنیته زندگی کنید ، درنهایت به رباتی حرف گوش کن تبدیل می شوید.

برای اعضا خانواده وقت بگذارید و از کنار هم دیگر بودن لذت ببرید.مهمان به خانه دعوت کنید و از آنها با عشق و محبت پذیرایی کنید.خانه ای که مهمان زیادی در آن رفت و آمد داشته باشد همراه در حال جذب انرژی مثبت است.

از اسپری ها خوشبو و عود در خانه استفاده کنید

از اسپری ها خوشبو برای پاکسازی انرژی منفی در خانه استفاده کنید

شاید برایتان جذاب باشد اما استشمام بو و عطر مناسب در طول روز باعث احساس شادابی و سرزندگی درون انسان ها می شود شاید به همین دلیل است که وقتی به طبیعت می روید تا آب و هوایی عوض کنید ، صاحب قدرت بیشتری می شوید.

هاوکینز بنیان‌گذار دانشکده رایحه‌ درمانی ونکوور جمله زیبایی دارد که شما را بیشتر با اثر اسپری ها و عود در خانه آشنا می کند.

او می‌گوید: رایحه های اساسی دارای خواص ضدویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی هستند و استفاده از آن‌ها در محیط‌های شلوغ می‌تواند به حفظ بدن در برابر میکروب‌ها کمک کند.

نورپردازی

بسیاری از خانه های امروزی پنجره های نور گیر دارند که به سمت خورشید باز می شوند.آفتاب برای پاکسازی خانه ار انرژی های منفی بسیار موثر است پس اجازه دهید نور خورشید جانی تازه به خانه شما بدهد.همچنین با استفاده از لامپ ها و مهتابی های به رنگ سفید می توانید نورپردازی بهتری در خانه داشته باشید.


منبع محتوا:

yogabasics mindbodygreen

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x