تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سریال های خارجی زیادی تولید شده ، برخی از آنها  به اتمام رسیده‌اند و برخی در حال پخش هستند که مخاطبان خود را دارند.

در این مقاله از متا راز قصد داریم به معرفی بهترین سریال های خارجی از نظر imdb بپردازیم.

IMDb یک پایگاه و بانک اطلاعات اینترنتی معتبر مربوط به فیلم‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، رسانه خانگی و پخش آنلاین محتوا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرده است.

این پایگاه داده‌ها معمولا شامل اطلاعاتی از قبیل بازیگران، عوامل، بیوگرافی‌های شخصی، خلاصه داستان فیلم‌ها، رتبه‌بندی و نقدهای منتقدان و مخاطبان می‌شود. کاربران در IMDb به فیلم‌ها و سریال‌ها از ۱۰ نمره امتیاز می‌دهند و به نوعی در نظرسنجی آن شرکت می‌کنند.

سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)

 Game of Thrones از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال ۲۰۱۱تا۲۰۱۹ بوده و ژانر آن اکشن، ماجراجویی، درام می باشد .

سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که بر اساس داستانی با عنوان ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) به قلم جرج آر. آر. مارتین (George Raymond Richard Martin) نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی سبک‌های فانتزی، علمی-تخیلی و وحشتناک به رشته تحریر درآمده.

روایتگر داستان درگیری چندین خاندان مختلف برای تصاحب تاج‌وتخت پادشاهی و حکومت بر هفت‌اقلیم است.

مدتی قبل سایت Digital Spy در گزارشی اعلام کرد که سریال Game of Thrones در یک نظرسنجی مردمی موفق به کسب بهترین محصول تلویزیونی ساخته شده در قرن بیست و یکم شده است.

در این گزارش آمده است که این سریال موفق به شکست دادن سریال‌هایی مانند سریال Breaking Bad و سریال Chernobyl شده و بالاتر از آن‌ها در رتبه اول قرار گرفته است.

لیست بهترین سریال های نتفلیکس

سریال Breaking Bad (برکینگ بد)

سریال Breaking Bad (برکینگ بد)

سال پخش این سریال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ بوده و ژانر آن اجرم و جنایت، درام، هیجان انگیز می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۵ میباشد .

نام سریال بریکینگ بد در سال ۲۰۱۳ به دلیل دریافت ۹۹ درصد رای مثبت منتقدان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان «تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ جهان» ثبت شد. این عنوان جوایز بسیاری در جشنواره‌های مختلف دریافت کرد و به یکی از به‌یادماندنی‌ترین سریال‌های آمریکایی تبدیل شد.

پس از پایان بریکینگ بد، در سال ۲۰۱۹ نیز فیلمی به نام «ال کامینو» (El Camino) در ادامه این سریال ساخته شد.

داستان سریال بریکینگ بد، که بالاترین امتیاز سریال در IMDb را گرفته است، درباره زندگی یک دبیر شیمی ساده و زحمتکش به نام «والتر وایت» است که متوجه می‌شود سرطان ریه دارد.

او می‌خواهد پیش از مرگش برای خانواده خود ثروت کلانی برجای بگذارد و به همین دلیل با همراهی یکی از شاگردان خود به نام «جسی پینکمن»، شروع به تولید «شیشه» می‌کنند. پس از مدتی والتر وایت به یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های مواد مخدر تبدیل می‌شود و پول زیادی از این طریق بدست می‌آورد…

سریال برکینگ بد را میتوان جز ۲۰ سریال برتر دنیا دانست.

مینی سریال جوخه برادران (Band of Brothers)

مینی سریال جوخه برادران (Band of Brothers)

سال پخش این سریال ۲۰۰۱ بوده و ژانر آن درام و جنگی می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۴ میباشد .

مینی سریال جوخه برادران نیز یکی دیگر از برترین سریال های از نظر ای ام دی بی و در واقع یکی از ۱۰ سریال برتر تاریخ از نگاه IMDb محسوب می‌شود که در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

این سریال محصول کشور آمریکا بوده ، این عنوان در زمان پخش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نقدهای مثبتی از سوی آنان دریافت کرد.

مینی سریال جوخه برادران روایتگر زندگی گروهی از سربازان آمریکایی است که احوالات آنها را از روزهای دوره آموزشی تا پیروزی در جنگ به تصویر می‌کشد. این سریال را می‌توانیم سریال برتر سایت IMDb در ژانر جنگی بخوانیم.

معرفی بهترین فیلم های IMDB با بالاترین نمرات

مینی سریال چرنوبیل (Chernobyl)

سریال چرنوبیل بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال ۲۰۱۹ بوده و ژانر آن درام تاریخی می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۴ میباشد .

مینی سریال چرنوبیل نیز یکی از بهترین سریال های خارجی بر اساس IMDb محسوب می‌شود که در ۵ قسمت جذاب ساخته شده است . محصول مشترک بریتانیا و آمریکا است که در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و فاجعه هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ میلادی را به تصویر کشید.

این عنوان در هفتاد و یکمین دوره مراسم جوایز امی، ۱۰ جایزه در رشته‌های مختلف دریافت کرد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

داستان سریال چرنوبیل درباره چگونگی بروز فاجعه چرنوبیل است و رازهایی نهان این حادثه را برای مخاطب آشکار می‌سازد. در این سریال شاهد تلاش زنان و مردان بسیاری برای پاکسازی شهر هستیم که با کمک یکدیگر اروپا را از فاجعه نجات دادند.

فیلمنامه ی این مجموعه بر اساس اتفاقاتی واقعی نوشته شده و جزو بهترین سریال های بر اساس واقعیت به شمار می رود.

سریال فایرفلای (Firefly)

سریال فایرفلای (Firefly)

سال پخش این سریال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ بوده و ژانر آن درام و وسترن فضایی می باشد و امتیاز imdb آن ۹ میباشد.

سریال فایرفلای نیز یکی دیگر از برترین سریالهای آی ام دی بی محسوب می‌شود که محصول کشور آمریکا بوده.

قسمت اول این سریال در سال ۲۰۰۲ از شبکه FOX آمریکا به نمایش درآمد و توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. این عنوان در زمان پخش، به طور میانگین حدود ۴.۷ میلیون بیننده در هر قسمت داشته و در رتبه‌بندی نیلسن نیز رتبه ۹۸ را در اختیار دارد.

سریال فایرفلای در سال ۲۰۰۳ موفق به دریافت جایزه امی ساعات پربیننده شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

داستان سریال فایرلای، از بهترین سریال ها بر اساس IMDb ، در سال ۲۵۱۷ و با ورود طیف وسیعی از انسان‌ها به یک منظومه جدید و ناشناخته روایت می‌شود. انسان‌های مهاجر در ده‌ها سیاره و صدها ماه این جهان جدید ساکن شدند و این منظومه ناشناخته توسط آلیانس اداره می‌شود.

در این منظومه جدید، اتفاقات جالب بسیاری رخ می‌دهد و هر لحظه یک موضوع چالش‌برانگیز کشف می‌شود.

سریال اداره (The Office)

سریال اداره (The Office) از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ بوده و ژانر آن کمدی می باشد و امتیاز imdb آن ۹ میباشد .سریال اداره بهترین سریال های خارجی از نظر imdb است.

این سریال یک مجموعه تلویزیونی مستندنما و کمدی موقعیت است که براساس یک سریال بریتانیایی به همین نام ساخته شده است. پخش این مجموعه از سال ۲۰۰۵ در شبکه NBC آغاز شد و تا سال ۲۰۱۳ به طول انجامید.

سریال اداره یکی از برترین سریالهای آی ام دی بی است و زندگی روزمره گروهی از کارمندان شرکت فروش کاغذ را روایت می‌کند.سریال اداره در فصل اول بازخوردهای گوناگونی دریافت کرد، اما فصل‌های بعدی مورد ستایش منتقدین و مخاطبین قرار گرفت.

این مجموعه افتخارات بسیاری از جمله جایزه گلدن گلوب و ۴ جایزه امی ساعات پربیننده را دریافت کرده است.

قسمت آخر سریال ۵.۶۹ میلیون بیننده داشت و با ستایش فوق‌العاده روبرو شد. هنگام تماشای محبوب ترین سریال های ای ام دی بی از این سریال غافل نشوید و حتما تماشا کنید.

سریال وایر (The Wire) یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سریال وایر (The Wire) یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ بوده و ژانر آن جنایی و درام می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۳میباشد.

سریال سیم یا وایر نیز یکی دیگر از بهترین سریال های IMDb محسوب می‌شود که محصول کشور آمریکا بوده . قسمت اول این سریال در سال ۲۰۰۲ از شبکه HBO به نمایش درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

پخش سریال وایر حدود ۶ سال به طول انجامید و در سال ۲۰۰۸ با پخش ۶۰ قسمت جذاب به پایان رسید.

این عنوان نیز در طول سال‌های پخش مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و جوایز ارزشمند بسیاری دریافت کرد.

داستان سریال وایر، از محبوب ترین سریال های ای ام دی بی ، وجوه مختلفی از محله مواد مخدر بالتیمور را از دیدگاه مواد فروشان نشان می‌دهد و هر فصل آن جنبه‌های گوناگون این بخش مانند رسانه‌های خبری، تجارت خلاف و غیرقانونی مواد مخدر و غیره را به تصویر می‌کشد.

سریال سوپرانوز (The Sopranos)

سریال سوپرانوز از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷بوده و ژانر آن درام، جنایی و مافیایی می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۷میباشد.

سریال سوپرانوز نیز یکی دیگر از برترین سریالهای آی ام دی بی محسوب می‌شود که محصول کشور آمریکا است.

قسمت اول این سریال در سال ۱۹۹۹ از شبکه HBO به نمایش درآمد و تنها با پخش چندین قسمت ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. منتقدان این سریال را به عنوان یکی از بهترین سریال‌های آمریکایی در نظر می‌گیرند و در آن زمان نیز نقدهای مثبتی نسبت به آن داشتند.

سریال سوپرانوز در طول سال‌های پخش جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف از جمله جایزه امی و گلدن گلوب دریافت کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

داستان سریال سوپرانوز، یکی از سریال های برتر ای ام دی بی ، درباره یک خانواده مافیایی است که در نیوجرسی زندگی می‌کنند و فعالیت‌های خلاف قانون انجام می‌دهند.

تونی سوپرانو پدر خانواده و رئیس این گروه مافیایی است که در خانه شخصیتی عاطفی دارد، اما در بیرون از خانه تبدیل به یک جنایتکار حرفه‌ای می‌شود.

این سریال در واقع تلفیقی از ژانر خانوادگی و جنایی است که این دو جنبه را همزمان در یک خانواده به خوبی نشان می‌دهد.

سریال شرلوک (Sherlock)

سریال شرلوک (Sherlock)

سال پخش این سریال۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷بوده و ژانر آن درام، جنایی می باشد و امتیاز imdb آن ۹/۱میباشد.

در رتبه بندی سریال های IMDb از کارآگاه مشهور، شرلوک هلمز، نباید غافل شد. سریال شرلوک نیز یکی دیگر از بهترین سریال های IMDb است که در فهرست بهترین سریال های خارجی از نظر بینندگان قرار دارد. شرلوک یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی بوده.

این سریال در واقع نسخه به روز شده از داستان‌های شرلوک هولمز بوده که فصل اول آن در سال ۲۰۱۰ از شبکه BBC بریتانیا به نمایش درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

هر فصل از سریال شرلوک دارای ۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای است و یک قسمت ویژه آن برای کریسمس ۲۰۱۶ آماده شد.این عنوان در زمان پخش با بازخوردهای خوب و مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و در جشنواره‌های متعدد نیز جوایز مختلفی از جمله جایزه امی، گلدن گلوب و جایزه بفتا را دریافت کرد.

جالب اسب بدانید که این سریال جنایی جذاب در ۱۸۰ کشور دنیا پخش شده است و محبوبیت جهانی دارد.

داستان سریال شرلوک در لندن روایت می‌شود که داستان‌های کارآگاه مشاور، شرلوک هولمز را نشان می‌دهد که به همراهی دوست صمیمی خود در حل پرونده‌های جنایی مختلف به اسکاتلندیارد کمک می‌کنند.

سریال فرندز (Friends)

سریال فرندز (Friends)

سال پخش این سریال۱۹۹۴تا ۲۰۰۴بوده و ژانر آن کمدی می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۹میباشد.

سریال فرندز یکی از پرمخاطب‌ترین و بهترین سریال های IMDb محسوب می‌شود که در سال‌های پخش طرفداران بسیاری در سراسر دنیا داشت و جزء محبوب ترین سریال های ای ام دی بی بود. برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ از شبکه NBC آمریکا پخش شد.

تمام ده فصل سریال کمدی فرندز در رده‌بندی ۱۰ مجموعه برتر سریال‌های تلویزیونی قرار داشتند و در نهایت با انتشار فصل هشتم توانست رتبه اول را کسب کند.

قسمت پایانی این سریال در سال ۲۰۰۴ منتشر شد که حدود ۵۲.۲ میلیون بیننده آمریکایی داشت و به عنوان پربیننده‌ترین اپیزود دهه ۲۰۰۰ شناخته شد.

سریال فرندز در طول سال‌های پخش، نقدها و بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرد و نه تنها یکی از برترین سریالهای آی ام دی بی است، بلکه به یکی محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون تبدیل شد.

این عنوان جوایز بسیار زیادی در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

داستان سریال فرندز درباره ۶ دوست صمیمی است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند. هر اپیزود از این سریال، روزمرگی‌ها و اتفاقاتی که برای این ۶ دوست رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

سریال فارگو (Fargo) یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سریال فارگو (Fargo) یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال۲۰۱۴ تاکنون بوده و ژانر آن جنایی و کمدی سیاه فارگو می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۹میباشد.

به صورت آنتولوژی ساخته شده و هر فصلش داستانی مجزا دارد. سریال فارگو از بهترین سریال های خارجی از نظر IMDb با الهام از فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۹۶ به نویسندگی و کارگردانی برادران کوئن (Coen brothers) ساخته شده است و داستان آن در جهان خیالی مشابهی روایت می‌شود.

هر فصل داستان مجزایی دارد و در دوره‌ی متفاوتی اتفاق می‌افتد. همچنین شخصیت‌ها و بازیگران هر فصل نیز متفاوت است. همه‌ی فصل‌های این سریال که از بهترین سریال های جهان در سایت IMDb محسوب می‌شود، شدیدا تحت تاثیر آثار برادران کوئن است و ارجاعات زیادی به فیلم‌های آنها می‌دهد.

مینی سریال وقتی آنها ما را می بینند (When They See Us)

مینی سریال وقتی آنها ما را می بینند (When They See Us)

سال پخش این سریال ۲۰۱۹  بوده و ژانر آن جنایی  می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۹میباشد.

عنوان بعدی در فهرست برترین سریال ای ام دی بی، یک مینی سریال جنایی آمریکایی به نام When They See Us است.

داستان این سریال از بهترین مینی سریال های خارجی از نظر IMDb بر اساس پرونده‌ای واقعی در پارک مرکزی نیویورک نوشته شده و درباره ۵ مظنون سیاه پوست و خانواده‌های آنهاست که به اشتباه متهم به تجاوز به یک زن سفیدپوست شده‌اند.

این عنوان از فهرست بهترین سریال های جهان از نظر مردم در هفتاد و یکمین مراسم امی در ۱۱ رشته نامزد شد و جوایز زیادی دریافت کرد. اگر به دنبال دانلود سریالهای برتر IMDb هستید، مینی سریال وقتی آنها ما را می بینند را از دست ندهید.

سریال وراثت (Succession)

سریال وراثت (Succession)

سال پخش این سریال ۲۰۱۸ تاکنون بوده و ژانر آن درام می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۸میباشد.

در ادامه لیست بهترین سریال های IMDb به ترتیب باید سریال وراثت را قرار دهیم. این سریال‌ در طول مدت پخش خود بارها برای نویسندگی، تیم بازیگری و موسیقی خود تحسین شد به طوری که توانست صاحب چندین جایزه از جمله امی و گلدن گلوب شود.

هم اکنون نیز فصل چهارم این اثر از سریال های برتر IMDb نیز در حال ساخت است. داستان وراثت درباره خانواده لوگان است که کنترل بزرگترین شرکت رسانه‌ای در جهان  هستند. وقتی پدر خانواده از کنترل شرکت کناره‌گیری می‌کند، اوضاع خانواده کاملا بهم می‌ریزد.

سریال تد لاسو (Ted Lasso)

سریال تد لاسو (Ted Lasso)

سال پخش این سریال ۲۰۲۰ تاکنون بوده و ژانر آن درام می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۸میباشد.

از دیگر بهترین سریال های IMDb که باید از آن یاد کنیم، تد لاسو است.

تد لاسو از  سال ۲۰۲۰ تاکنون پخش می‌شود و کلیت سریال براساس طرحی از شخصیتی در NBC Sports ساخته شده است.

این اثر از سریال های برتر IMDb پس از پخش فصل اول سریعا برای فصل دوم تمدید شد.

داستان این سریال درباره تد لاسو مربی فوتبال آمریکایی است که یک مالک باشگاه فوتبال انگلیسی برای تیم خود استخدام کرده است.

از آنجایی که همسر سابق مالک باشگاه عاشق این تیم فوتبال ایت، او قصد دارد تا با استخدام یک مربی با مهارت کم به تیم ضربه بزند و انتقام بگیرد. اما تد لاسو برخلاف تصورات عملکرد خوبی از خود ارائه می‌دهد.

 سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)

 سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)

سال پخش این سریال ۲۰۲۲ بوده و ژانر آن اکشن، ماجراجویی و درام می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۸میباشد.

مورد دیگر بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲، خاندان اژدهایان است.

داستان این سریال ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones را حکایت می‌کند. این مجموعه ماجراهای آغازینِ به پایان رسیدن و سقوط خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد؛ اتفاقاتی که منجر به جنگ داخلی میان اعضای این خاندان شد و حالا این جنگ با نام Dance of the Dragons یا رقص اژدهایان نام‌برده می‌شود.

مراحل ساخت این مجموعه اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و حالا قرار است فصل اول آن، در ۱۰ قسمت داستان خود را تعریف کند.

پدی کانسیداین در نقش پادشاه ویسریس اول تارگرین، اما دارسی در نقش شاهزاده رانیرا تارگرین، مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمن تارگرین، اولیویا کوک در نقش بانو الیسنت های‌تاور و استیو توسنت در نقش لرد کورلیس ولاریون و نازنین بنیادی از جمله بازیگران مطرحی هستند که در نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال Barry یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سریال Barry یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سال پخش این سریال ۲۰۱۸تا کنون بوده و ژانر آن اکشن، کمدی و جنایی می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۸میباشد.

با اینکه این مجموعه از سال ۲۰۱۸ مهمان خانه‌ی مخاطبانش شده، اما فصل سوم آن جزو بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود.

بری برکمن که یک قاتل افسرده و سطح پایین است، از فکر نابود کردن یک «هدف» دیگر کلافه شده است و به دنبال راهی برای فرار می‌گردد.

او با اکراه به لس آنجلس می‌رود تا بازیگری را به قتل برساند اما نمی‌داند که شهر فرشتگان احتمالا پناهگاه او باشد.

بری به دنبال هدف خود، به کلاس بازیگری می‌رود و بلافاصله جذب این جامعه‌ی امیدوار و مشتاق می‌شود؛ خصوصا یکی از دانش‌آموزان به نام سالی که حسابی متمرکز است و بری را مجذوب خود می‌کند.

از یک طرف بری می‌خواهد زندگی جدیدی را به‌عنوان بازیگر آغاز کند و از طرف دیگر سرپرست او برنامه‌های متفاوتی برایش دارد؛ طبیعتا گذشته‌ی یک قاتل هم اجازه نمی‌دهد او راحت زندگی جدیدی داشته باشد.

 سریال پرنده سیاه (Black Bird)

 سریال پرنده سیاه (Black Bird)

سال پخش این سریال ۲۰۲۲ بوده و ژانر آن درام، اسرارآمیز و جنایی می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۲میباشد.

بعد از اینکه جیمی کین به ۱۰ سال در یک زندان با حداقل موازین امنیتی بدون آزادی مشروط محکوم شد، وارد معامله با اف بی آی می‌شود.

او قرار است در ازای آزادی خود، به یک زندان فوق امنیتی برود و با یک قاتل سریالی و جنایتکار مجنونی به نام لری هال دوست شود.

او باید از طریق این دوستی، از هال یک اعتراف محکم بگرد تا بتواند محکومیت هال را قطعی کند.

علاوه‌بر این، باید در ازای آزادی خود، محمل دفن جسد حدود ۱۸ زنِ قربانی را پیدا کند. اما سوالی که در این مورد از بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲ پیش می‌آید، این است که آیا هال یک قاتل سریالی است یا اعتراف کننده سریالی؟

این سریال براساس ماجراهای واقعی و رمان In with the Devil: a Fallen Hero, a Serial Killer, and a Dangerous Bargain for Redemption ساخته شده که توسط خود جیمی کین نوشته شده بود.

سریال بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul)

سریال بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul)

سال پخش این سریال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ بوده و ژانر آن درام و جنایی می باشد و امتیاز imdb آن ۸/۹میباشد.

او همیشه ساول گودمن نبود؛ وکیل باسابقه و درخشان شیمی‌دانی به‌نام والتر وایت که به یک ساقی شیشه تبدیل شده بود.

ساول گودمن همان کسی است که داستان این مورد از بهترین سریال های تاریخ حول محور او می‌چرخد.

۶ سال پیش از اینکه او وکالت بدنام‌ترین جنایتکار البوکرکی را آغاز کند، گودمن درواقع جیمی مک‌گیل بود؛ یک وکیل ناچیز و بی‌اهمیت که در تلاش بود تا نامی برای خود دست و پا کند.

او برای مشتریانی که درآمد کمی برایش دارند، یک قهرمان قدرتمند به شمار می‌رود؛ یک رقیب ضعیف که چارچوب‌های اخلاقی و جاه‌طلبی‌هایش اغلب اوقات با هم تضاد دارند.

این مجموعه هم درست مثل خیلی موارد دیگر این فهرست، حسابی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و به خاطر بازیگران، شخصیت‌ها، نویسندگی، کارگردانی و همچنین فیلم‌برداری، تحسین خیلی‌ها را به‌دنبال داشت؛ خصوصا فصل ششم که آن را وارد فهرست بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۲ کرد.

خیلی از منتقدان آن را دنباله‌ی ارزشمندی برای سریال Breaking Bad (برکینگ بد) دانستند.

پیمان محمدی

نقش: نویسنده

اگر شما هم مثل من عاشق تماشای فیلم و سریال هستید و دیدن فیلم بخشی از سبک زندگیتون شده، خوشحال میشم بهترین آثار سینمایی رو که تماشا کردی و لذت بردی رو همینجا کامنت کنی.

2.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x