تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن دانلود رایگان نسخه pdf

کتاب معجزه شکرگزاری دانلود رایگان نسخه pdf

زندگی انسان بسیار باارزش است و این را در کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن نیز می خوانید، حتما شما هم روزی دچار بیماری شده اید و از صمیم قلب از خداوند خواسته اید که سلامتی خود را باز یابید، در اینجاست که به حقیقت تندرستی و معجزه شکرگزاری پی می برید.

در کتاب معجزه شگزاری که به صورت pdf رایگان در سایت متاراز در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است به این موضوع که زندگی هر فردی چقدر با اهمیت است و انسان شایسته داشتن یک سبک زندگی ارزشمند است.

نیروی قدردانی می تواند شما را به سلامتی، به دست آوردن روابطی عالی، و کسب ثروت و …برساند.

راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری برای شما ۲۸ تمرین آورده است که به عمل کردن به آن می توانید به راحتی به خواسته های خود دست یابید.

دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

اکثر انسانها در بیشتر مواقع برای نعمت هایی که دارند خداوند را شکر نمی گویند شاید به زبان قدردانی کنند اما اینکه از صمیم قلب شکرگزار باشند واقعیت دیگریست.

در کتاب پی دی اف معجزه شکرگزاری راندابرن به معجزه قدردانی و تشکر از خداوند بابت نعمتها بسیار تاکید شد است.

شاید مردم نمی دانند که شکرگزاری چطور می تواند زندگی آنها را تغییر دهد و چه معجزاتی با شکرگزاری در زندگی رخ می دهد.

اگر هر روز تمرین شکرگزاری را انجام دهید زندگی شما به طرز چشمگیری تغییر می کند، قدر دانی حس و حال شما را از بد به خوب نیز تغییر می دهد و باعث شادی شما می شود.

بدانید که در هر موقعیتی که هستید، چه در شرایط سخت و چه در شرایط آسان، باید شکرگزار باشید.

شکرگزاری را می توان به سه دسته تقسیم کرد

اول – شکرگزاری قلبی: یعنی فکر کردن به نعمتها و لذت بردن از آنچه که دارید.

دوم: شکرزبانی: برای ستایش و تشکر از او بابت چیزهایی که بخشیده است.

سوم: شکر اعضا و جوارح بدن: یعنی قدردانی از نعمت که در اصل شکر عملی است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

درباره کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

راندا برن نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری و مستند راز در این کتاب به شما کمک می کند که به صورت عملی تمریناتی را انجام دهید و به صورت معجزه آسایی این تمرینات را ملکه ذهن خود کنید و به هر آنچه که می خواهید دست یابید.

شاید این روزها یکی از دلایلی که مردم کمتر به شکرگزاری می پردازند و بیشتر به کاستی های خود توجه می کنند، به علت ساختار شبکه های اجتماعی و تبلیغات باشد، وقتی مردم وارد شبکه های اجتماعی می شوند فکر می کنند که دیدن سلبریتی ها دقیقا همان واقعیت زندگی آنهاست و پشت پرده زندگی این افراد را نمی توانند ببینند.

ظاهر قضیه بسیار زندگی شیک و بدون رنجی را نشان می دهد که سبب می شود مخاطب به جای اینکه به داشته های زندگی خودش توجه کند به نداشته هایش پی ببرد و مدام غصه نداشتن ها را بخورد.

راندابرن در کتاب معجزه شکرگزاری تلاش می کند به ما یادآور شود که باید برای داشته هایمان قدردان باشیم زیرا در غیر این صورت با نادیده گرفتنشان آنها را به زودی از دست خواهیم داد.

در این کتاب یک برنامه ۲۸ روزه آموزشی وجود دارد که هر روز باید آن را انجام دهید و بعد از ۲۸ روز تاثیر شگفت انگیز آن را در زندگی تان خواهید دید.

چرا خواندن کتاب معجزه شکرگزاری توصیه می شود

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن یکی از کتابهای انگیزشی موفقیت در کل جهان محسوب می شود که طرفداران بسیار زیادی دارد، ما راندا برن را بیشتر از طریق مستند راز می شناسیم.

تمرینات ۲۸ روزه ای که در کتاب وجود دارد به شما کمک می کند تا درک و دانش خود را در مورد زندگی افزایش دهید و به طور کلی مکانیست و واقعیت زندگی را درک کنید.

همچنین با خواندن کتاب متوجه می شوید که چقدر به دست آوردن آرزوها و خواسته ها و رسیدن به هدف آسان است.

در واقع این کتاب ایده قانون جذب است که به مخاطب با زبان ساده معرفی می شود، و به شما می گوید که چطور برای جذب خواسته هایتان باید عمل کنید.

شما می توانید در این ۲۸ روز تمامی جنبه های زندگی که آنها را نمی خواهید تغییر دهید و به طور معجزه آسایی در این سفر باورنکردی به تمامی خواسته ها دست یابید.

از همه جالب تر این که راندا برن در این کتاب معتقد است که مهم نیست وضعیت فعلی شما چطور است بلکه مهم این است که بعد از خواندن کتاب و انجام تمرینات آن تغییر در زندگی را خودتان کاملا احساس می کنید.

با خواندن کتاب معجزه شکرگزاری زندگی متفاوتی پر از عشق و احساسات منحصر به فرد را تجربه می کنید و دستیابی به خواسته ها از طریق قانون جذب را نیز به طور شگفت انگیزی آموزش می گیرید و تجربه می کنید.

راندا برن:

کارهایی را که دیگران از شما می خواهند انجام ندهید. کارهایی را که دوست دارید انجام دهید، کارهایی که حداقل لبخندی بر لبانتان بیاورد.

فواید شکرگزاری

شاید به خاطر شلوغی زندگی یا فراموشی انسان های امروزی باشد یا شاید به دلایل دیگر، هر چه که هست شکرگزاری این روزها برای ما تبدیل به عادتی دور شده است.

به نظر می رسد که بهانه های کوچک و بزرگ شادی به راحتی فراموش می شوند. اما این فراموشی عواقبی دارد و این عواقب بر روح و جسم ما اثر منفی می گذارند.

شکرگزاری تأثیر عمیقی بر سلامتی انسان می گذارد، اگر فردی سپاسگزار هستید، بهتر است بدانید که از نظر روحی و روانی آرامش بیشتری نسبت به دیگران دارید و جسم و روحی سالم دارید.

شاید برایتان عجیب باشد اما از دیگر نتایج بی نظیر معجزه شکرگزاری بر بدن انسان تنظیم فشار خون، تنظیم ضربان قلب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی  است.

وقتی شکرگزاری می کنید در واقع فقط به چیزهای خوب فکر می کنید و کم کم ذهن عادت می کند و فقط چیزهای خوب را ببیند در نتیجه ارتعاش های مثبت را به جهان می فرستید و انرژی تان بالاتر می رود و در نهایت گیرنده ای هستید که چیزهای مثبت را دریافت می کنید.

کتاب های راندا برن و معجزه شکر گزاری

نمونه تمرینات در پی دی اف کتاب معجزه شکرگزاری

تمرین ۱ – اولین کاری که باید انجام دهید این است که نعمت هایی را که دارید بشمارید. این کار بهتر است صبح انجام شود.

تمرین ۲ – یکی از موفقیت هایی که به دست آورده اید را در دفتری بنویسید و خدا را شکر کنید. همچنین، هدف دیگری را انتخاب کنید و راه های رسیدن به آن را بررسی کنید. شب به این فکر کنید که برای رسیدن به این هدف چه اتفاقات خوبی برای شما افتاده است.

تمرین ۳ – سه نفر را که با آنها رابطه صمیمی دارید پیدا کنید و از آنها تشکر کنید. رفتارهای خوب و اخلاق آنها را به خاطر بسپارید. ۵ دلیل برای دوست داشتن هر یک از آنها بیاورید.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری دانلود رایگان نسخه pdf

تمام احساسات بد و ناخوشایند در مورد پول در واقع پول را از شما دور می کند و گردش پول را در زندگی شما کاهش می دهد.

همچنین، هر بار که احساس بدی نسبت به پول دارید، جریان نقدی زندگی خود را کمی بیشتر کاهش می دهید. اگر در مورد پول احساس پشیمانی، ناامیدی، نگرانی یا ترس ذهنی دارید.

بنابراین، شما نمی توانید پول بیشتری جذب کنید. طبق قانون جذب، دو گونه مشابه همیشه یکدیگر را جذب می کنند.

بنابراین، اگر از اینکه پول کافی ندارید ناامید هستید. بنابراین، هر چه بیشتر در موقعیت‌های ناامیدکننده قرار بگیرید، درآمد کمتری خواهید داشت.

اگر نگران پول هستید، بنابراین، شما فقط به عنوان آخرین راه حل به این کار متوسل خواهید شد.

شما باید وضعیت مالی و کمبود احتمالی پول را در زندگی فعلی خود نادیده بگیرید. با این حال، این ممکن است برای شما سخت باشد

 با این حال بدانید که شکرگزاری از خداوند راه تضمینی آن است. وقتی خدا را به خاطر داشتن پول هر چند اندک شکر می کنی. در عین حال نمی توانید در مورد پول احساس ناامیدی کنید

جمعبندی

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن شما را وارد بخش جدید و معجزه آسای زندگیتان می کند زیرا بعد از انجام تمرینات ۲۸ روزه خودتان تغییرات مثبت را در زندگیتان مشاهده می کنید.

اجازه ندهید که هیچ چیزی شادی شما را از بین ببرد شما ایده هایی دارید که شاید به علت مشکلات ظاهری زندگی آنها را فراموش کرده اید و دیگر آرزوهایتان تبدیل به غیر ممکن ها شده اند.

اما این کتاب شما را دوباره با انگیزه می کند و به شما می گوید که برای ایده هایتان ارزش قائل شوید به شما می آموزد که، شما می توانید.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکرم

عالی بود مرسی

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
1
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x