تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن رایگان (مریم رضایی)

معجزه شکرگزاری راندا برن رایگان

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن راز داشتن یک زندگی واقعا جادویی را فاش می کند. این کتاب به ما می آموزد که چگونه به قدرت شکرگزاری دسترسی داشته باشیم و از آن برای تغییر هر جنبه از زندگی خود استفاده کنیم.

 دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن 

سفر بیست و هشت روزه کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن

در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن ما را در یک سفر بیست و هشت روزه سپاسگزاری می برد که هر روز جنبه متفاوتی از اصل را آشکار می کند.

نویسنده معتقد است که قدردانی و سپاسگزار بودن  کلید باز کردن پتانسیل کامل زندگی است، دیدگاهی که بر مفهوم اصلی کتاب معجزه شکر گزاری تأکید می کند.

او به ما انگیزه می دهد تا چیزهای خوب زندگی خود را به یاد بیاوریم و از آنها قدردانی کنیم و هر روز از ما دعوت می کند تا تمرینات شکرگزاری را انجام دهیم.

راندا برن با نشان دادن مفهوم “عمل جادویی” شروع می کند، و ایده برکت را در روال های صبحگاهی ما بشارت می دهد.

نویسنده پیشنهاد می کند که این عمل شامل تصدیق و قدردانی آگاهانه زیبایی زندگی است که از هر لحظه بیداری روز شروع می شود. او همچنین این تصور را ایجاد می‌کند که از مواد روزانه‌ای که اغلب بدیهی می‌گیریم، مانند غذا و آب تمیز، سپاسگزار باشیم.

قدرت بازتاب های مثبت در کتاب صوتی معجزه شکر گزاری

کاوش در شگفتی‌های قدردانی ادامه می‌یابد، زیرا بایرن پیشنهاد می‌کند گذشته فرد را بررسی کند. او ما را تشویق می‌کند تا رویدادهای مهم و مثبتی را که در زندگی‌مان رخ داده است بازگو کنیم و سپاسگزار باشیم، و بیان می‌کند که چنین تأمل‌هایی می‌تواند به انطباق برکات بیشتر کمک کند. او می‌گوید این فرآیند به پرورش حس قدردانی مجدد از آزمایش‌هایی که بر آن‌ها غلبه کرده‌ایم و لحظات شادی که تجربه کرده‌ایم کمک می‌کند.

روندا برن در The Magic نظریه پردازی می کند که ابراز قدردانی از گذشته ما آینده ما را شکل می دهد. او از جملات تاکیدی مثبت یا “کلمات جادویی” حمایت می کند، و ما را راهنمایی می کند تا به طور مداوم از کلمات مطلوب استفاده کنیم زیرا این کلمات پتانسیل تنظیم زندگی ما را دارند. برن معتقد است، با ابراز قدردانی مداوم از خواسته هایمان به گونه ای که گویی از قبل برآورده شده اند، ما خود را به خواسته های قلبی خود نزدیک می کنیم.

قدردانی متحول کننده در کتاب صوتی معجزه شکر گزاری

نویسنده سپاسگزاری را ابزاری برای تغییر سلامت، ثروت و روابط ما معرفی می کند. به گفته برن، تأمل در عملکردهای متعدد بدن و ابراز قدردانی از سلامتی، می تواند به طور قابل توجهی سلامتی ما را بهبود بخشد، در حالی که قدردانی از ثروت موجود می تواند رفاه بیشتری را به وجود ما جلب کند، و اذعان به عشقی که از مردم دریافت می کنیم می تواند روابط ما را عمیق تر کند.

برن همچنین از خوانندگان کتاب معجزه شکر گذاری می خواهد که نسبت به موانع یا چالش ها قدردانی کنند زیرا می توانند عامل رشد و پیشرفت باشند.

او اشاره می‌کند که وقتی شروع به قدردانی از آن‌ها کنیم، شغل و مسائل مالی ما می‌تواند تا حد زیادی بهبود یابد، حتی اگر در حال حاضر مشکلاتی را نشان دهند.

باز کردن قفل سحر و جادو

در فصل های پایانی، برن بر تأثیری که سپاس گزاری می تواند بر رفاه شخصی و جهانی ما داشته باشد تأکید می کند. او درک می کند که قلب سپاسگزار برای ایجاد یک دنیای هماهنگ بسیار مهم است. به این ترتیب، او ما را تشویق می کند که از سیاره خود و افراد زندگی خود سپاسگزار باشیم.

در اصل، کتاب صوتی معجزه شکر گذاری The Magic نشان می دهد که قدردانی می تواند زندگی ما را به طرز چشمگیری تغییر دهد. همانطور که آگاهانه تجربیاتی را که به دست آورده‌ایم گرامی می‌داریم، قدردانی خود را از مواهب زندگی ابراز می‌کنیم، و تأییدات مثبت را به سمت آینده‌مان هدایت می‌کنیم، قفل “جادوی” زندگی را باز می‌کنیم و سفری رضایت‌بخش از فراوانی شخصی و جهانی را آغاز می‌کنیم.

 کتاب معجزه سپاسگزاری ابزاری قدرتمند برای کمک به شما در بخش های مختلف زندگیست، زیرا احساس قدردانی سریعترین راه برای تغییر تک تک چیزهای زندگی شما است. کتاب راز سپاسگزاری مانند یک مجله برای شما طراحی شده است تا قدردانی روزانه خود را ثبت کنید و همچنین به شما کمک می کند تا هر آنچه را که برای آینده می خواهید ایجاد کنید. این کتاب همچنین مملو از راهنمایی ها و بینش های الهام بخش از راندا برن نویسنده کتاب در مورد نقش قدردانی در زندگی ما است.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x