تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

لیست بهترین دانشگاههای کانادا

دانشگاههای کانادا ویزا724

در این مقاله می خواهیم شما مخاطبان محترم را را با لیست بهترین دانشگاههای کانادا در سال ۲۰۲۳ آشنا نماییم.

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید و شرایط دریافت ویزا را نمی دانید، می توانید به لینک >  ویزای تحصیلی کانادا مراجعه بفرمایید.

آشنایی با بهترین دانشگاههای کانادا

کشور کانادا به دلیل بهره مندی از سیستم آموزشی برتر و پیشرو جهانی توانسته است تا سطح بالایی از کیفیت را در آموزش های دانشگاهی و پیش دانشگاهی ارائه دهد. چنین شرایطی سبب شده است که تقاضای زیادی برای تحصیل در دانشگاههای کانادا وجود داشته باشد. دانشگاه های این کشور در رده های بالای دانشگاههای جهان قرار گرفته اند.

دانشگاههای کانادا ویزا724

. دانشگاه تورنتو، انتاریو.

دانشگاه تورنتو در لیست بهترین دانشگاههای کانادا در جایگاه اول قرار میگیرد. این دانشگاه دارای ۳ پردیس مختلف است که به آموزش بیش از ۹۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف می پردازد. رتبه جهانی دانشگاه تورنتو در سال ۲۰۲۳، هجدهم جهان است. در این دانشگاه بیش از ۷۰۰ رشته کارشناسی و ۲۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی ارائه می شود.

 

  1. دانشگاه بریتیش کلمبیا، ونکوور.

دانشگاه بریتیش کلمبیا در لیست بهترین دانشگاههای کانادا در جایگاه دوم کشور و چهلم جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است. این دانشگاه دارای دو پردیس اصلی در شهر ونکوور و کلنا است که در حال حاضر بیش از ۶۶ هزار دانشجو را در رشته های مختلف تربیت می کند.

 

  1. موسسه آموزشی مک گیل، مونترال، کبک.

دانشگاه مک کیل به عنوان سومین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاههای کانادا شناخته می شود که در سال جاری در جایگاه ۴۶ جهانی قرار دارد. این دانشگاه دارای ۳ پردیس است که بیش از ۳۹ هزار دانشجویان در رشته های مختلف ثبت نام کرده اند. همچنین بیش از ۴۰۰ رشته مختلف در این دانشگاه تدریس می شود.

 

  1. موسسه آموزشی مک مستر، همیلتون، انتاریو.

دانشگاه مک مستر در جایگاه چهارم بهترین دانشگاههای کانادا قرار دارد که با تحقیقات گسترده در بخش فنی مهندسی و پزشکی در جهان شناخته می شود. رتبه جهانی دانشگاه ۸۵ بوده و از ۴ پردیس مختلف تشکیل شده است.

 

  1. دانشگاه مونترال، کبک.

دانشگاه مونترال بهترین دانشگاههای کانادا در جایگاه پنجم قرار گرفته است. همچنین در جایگاه صد و یازدهم دانشگاههای جهان قرار دارد. تدریس در این دانشگاه به زبان فرانسوی انجام شده و رشته ها در مقاطع مختلف کارشناسی تا دکترا ارائه می شوند.

 

  1. کالج آلبرتا.

دانشگاه آلبرتا ششمین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاههای کانادا است که از ۴ پردیس مختلف تشکیل شده است. رتبه جهانی این دانشگاه ۱۱۸ است همچنین بیش از ۲۰۰ رشته کارشناسی و ۵۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی در ۱۸ دانشکده مختلف این دانشگاه ارائه می شود.

 

  1. دانشگاه اتاوا، انتاریو.

دانشگاه اتاوا بزرگترین دانشگاه دو زبانی جهان شناخته می شود که در جایگاه هفتم کشوری و۱۳۷ جهانی قرار دارد. این دانشگاه مدرسه پردیس مختلف تشکیل شده است که در سال جاری به تربیت بیش از ۳۷ هزار دانشجوی کارشناسی و ۷ هزار دانشجوی کارشناسی ارشد می پردازد. این دانشگاه در مجموع ۵۰۰ رشته را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

کاملترین لیست دانشگاههای کانادا را می توانید در سایت ویزا ۷۲۴ مطالعه بفرمایید؛ برای مطالعه می توانید به لینک > لیست دانشگاههای کانادا مراجعه بفرمایید.

ویزا 724 - لیست دانشگاههای کانادا

پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاههای کانادا با ویزا ۷۲۴.

در صورتی که قصد اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاههای کانادا دارید، میتوانید با بهره گیری از خدمات ویزا ۷۲۴ مسیر دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه ها را برای خود هموار سازید.

گروه ویزا ۷۲۴ یکی از شرکت های معتبر مهاجرتی در کشور است که خدمات تخصصی حوزه مهاجرت را به متقاضیان ارائه می دهد.

منبع: visa724.com

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x