تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

ماسک صورت خوب چی بخرم؟

ماسک صورت خوب چی بخرم؟

ماسک‌های صورت محصولاتی هستند که می‌توانند در کنار دیگر محصولات مراقبتی، به افزایش سلامت و زیبایی پوست کمک کنند. در گذشته افراد برای تهیه ماسک از مواد طبیعی مثل ماست، گلاب، خیار و موارد این چنینی استفاده می‌کردند؛ اما در حال حاضر ثابت شده که احتمال حساسیت با مواد کاملا طبیعی وجود دارد. در عوض، استفاده از محصولات شرکتی که در آزمایشگاه تولید شده‌اند و هیچ حساسیت یا آسیبی ندارند، رواج پیدا کرده است.

این موضوع باعث شده خیلی از افراد در مورد قیمت ماسک صورت کنجکاو باشند. ما در این مطلب در این خصوص با شما صحبت کرده و همچنین چند محصول خوب را معرفی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از ماسک صورت

استفاده منظم از ماسک صورت، فواید بی‌شماری برای پوست دارد و می‌تواند تاثیر استفاده از محصولات دیگر موجود در روتین پوستی را هم افزایش دهد. شما می‌توانید هفته‌ای یک الی دو بار از ماسک مورد نیاز صورت خود استفاده کرده و بعد از گذشت مدتی، تاثیر این کار را روی پوست خود ببینید.

قیمت ماسک صورت نسبت به دیگر محصولات موجود در روتین شما، چندان هم زیاد نیست و برای افزودن این محصول به روتین خود، به بودجه زیادی نیاز نخواهید داشت. در اینجا برخی از مهم‌ترین خواص این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

پاکسازی پوست

مهم‌ترین مزیت استفاده از انواع ماسک‌ها این است که با حل کردن چربی و آلودگی‌ها در خود، منافذ پوست شما را به‌صورت عمقی پاکسازی می‌کنند. به این ترتیب مشکلاتی مثل کدری، بزرگ بودن منافذ، ترشح بیش از حد چربی، جوش و آکنه را برطرف می‌کنند.

آبرسانی

اکثر ماسک‌های پوستی از خواص آبرسانی برخوردارند و باعث افزایش سطح رطوبت در پوست شما خواهند شد. این موضوع علاوه‌بر شادابی بیشتر پوست، از ایجاد چین و چروک هم جلوگیری می‌کند. این محصولات همچنین حاوی انواع مواد مغذی مورد نیاز پوست هستند و به زیبایی و درخشش صورت شما کمک خواهند کرد.

لایه برداری

برخی از این محصولات از خواص لایه برداری برخوردارند و می‌توانند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرند. استفاده منظم از این نوع ماسک‌ها، باعث اصلاح رنگدانه‌های پوست شده و به مرور، جای جوش و لک‌های پوست را محو می‌کند.

سفت شدن پوست

از دیگر خواص این محصولات می‌توان به اثر لیفت‌کنندگی آن‌ها اشاره کرد. این ماسک‌ها با افزایش کلاژن‌سازی و خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد، از شل شدن پوست جلوگیری کرده و باعث جوانسازی صورت شما خواهند شد.

معرفی چند ماسک صورت خوب

درصورتی‌که یک محصول مفید و موثر نیاز دارید؛ اما قیمت ماسک صورت هم برایتان مهم است، نگران نباشید؛ چراکه برندهای اقتصادی زیادی وجود دارند که محصولات مقرون به‌صرفه‌ای را روانه بازار کرده‌اند. در اینجا به چند محصول ارزان قیمت ولی موثر اشاره می‌کنیم.

معرفی چند ماسک صورت خوب

ماسک صورت سودا

سودا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد؛ اما از آن‌جایی که این شرکت در ابتدا فقط ماسک صورت تولید می‌کرد، در حال حاضر اکثر افراد فقط با همین محصولات آشنایی دارند.

این شرکت انواع مختلفی از ماسک‌های صورت را تولید می‌کند که نوع ذغالی، پرفروش‌ترین آن‌هاست. از جمله مهم‌ترین خواص انواع ماسک صورت سودا می‌توان به شادابی پوست، لایه برداری، افزایش درخشش، آبرسانی و …. اشاره کرد.

ماسک صورت فریمن

فریمن برند دیگری است که در زمینه تولید انواع ماسک‌های صورت و بدن فعالیت می‌کند. قیمت ماسک صورت فریمن در رده متوسط قرار دارد و اکثر افراد می‌توانند آن را خریداری کنند. از جمله معروف‌ترین محصولات این برند می‌توان به ماسک‌های آووکادو، لیمو، عسل، توت فرنگی، ذغال و … اشاره کرد؛ در واقع این برند سعی کرده برای تولید محصولات خود از مواد طبیعی استفاده کند. محصولات این برند در انواع تیوپی و ورقه‌ای به بازار عرضه شده‌اند که قیمت ماسک ورقه ای نسبت به تیوپی کمتر است.

ماسک مکس لیدی

مکس لیدی از آن برندهای قدیمی است که در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند تنوع بسیار بالایی از انواع ماسک‌های صورت و بدن را ارائه می‌دهد و هر کسی با هر مشکل پوستی، می‌تواند محصول مورد نیاز خود را پیدا کند.

از جمله محبوب‌ترین انواع ماسک مکس لیدی، می‌توان مواردی مثل ماسک شنی هلو، ماسک نعنا، نارگیل، طلا، خاک رس، ذغال و … را نام برد. قیمت ماسک صورت این برند باتوجه به نوع آن متغیر است؛ اما اکثر آن‌ها بسیار مقرون به‌صرفه هستند.

ماسک صورت لدورا

اگر به دنبال محصولی هستید که پوست شما را به‌صورت عمقی پاکسازی کند و لایه‌های مرده آن را از بین ببرد، می‌توانید به سراغ محصولات برند لدورا بروید. ماسک صورت لدورا در انواع پودری، کرمی و پیل آف موجود است. این محصولات به هیچ عنوان باعث خشکی پوست شما نمی‌شوند و بعد از مدت کوتاهی می‌توانید تاثیرات مثبت آن‌ها را مشاهده کنید.

ماسک بیواکوا

بیواکوا برندی پرطرفدار و پرسروصدا در تمام دنیاست. این برند چینی به دلیل قیمت مناسب محصولات خود توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و اکثر محصولات آن بسیار پرفروش هستند. قیمت ماسک صورت بیواکوا هم مثل دیگر محصولات آن، بسیار مناسب است و چنین قیمتی نسبت به کیفیت این ماسک‌ها، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

ماسک‌های حبابی، انواع ماسک‌های ورقه‌ای و ماسک‌های پیل آف، از جمله انواع ماسک صورت بیواکوا هستند که حتی در سالن‌های زیبایی و فیشیال هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت ماسک صورت چقدر است؟

قیمت این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان مبلغ مشخصی را اعلام کرد؛ برای مثال، قیمت ماسک ورقه ای نسبت به ماسک‌های کاسه‌ای و تیوپی کمتر است. دیگر عواملی که روی قیمت ماسک‌های صورت تاثیر دارند، عبارت‌اند از:

  • برند تولیدکننده
  • حجم محصول
  • نوع و خاصیت
  • مواد سازنده
  • فروشنده
  • و …

با این اوصاف بهتر است برای استعلام قیمت محصول دلخواه خود، به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید.

قیمت ماسک صورت چقدر است؟

پوستی شفاف و درخشان با خرید یک ماسک صورت مناسب

در این مطلب سعی کردیم شما را با مزایای ماسک صورت آشنا کرده و چند محصول خوب در همین راستا به شما معرفی کنیم. خوشبختانه قیمت ماسک صورت بسیار متنوع بوده و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید یک محصول مناسب را برای خود خریداری کنید. پس هرچه سریع‌تر این محصول را به روتین پوستی خود اضافه کرده و از تاثیرات بی‌نظیر آن شگفت‌زده شوید!

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x