تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

عمل‌های زیبایی سلبریتی‌های هالیود

بلاحدید و لیفت شقیقه

احتمالاً وقتی که عکس سلبریتی‌های هالیوودی را می‌بینید به این نکته پی می‌برید که چقدر افراد هالیوود، زیبایی طبیعی و به اصطلاح نچرال دارند اما این زیبایی را مدیون عمل‌های زیبایی نزد متخصصان حاذق هستند.

تیغ جادویی زیبایی بر روی سلبریتی‌های هالیود

ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که سلبریتی‌های هالیوود، چه عمل‌هایی را انجام دادند که انقدر زیبا و طبیعی بنظر می‌رسند؛

لیفت شقیقه

اگر به تصویر “بلا حدید (Bella Hadid)” که یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می‌شود، نگاه کنید به این نتیجه می‌رسید که او ابروهای کشیده و به سمت بالایی دارد. بلا حدید با انجام عمل زیبایی لیفت شقیقه آندوسکوپیک توانسته زیبایی چشم‌های خود را به رخ بکشاند و با این چشم و ابرو عنوان زیباترین زن جهان را تصاحب کند.

در روش لیفت شقیقه آندوسکوپیک با برش‌های کوچک در خط امتداد مو، با تغییر و جا به جایی در بافت شقیقه، انتها ابرو یا به اصطلاح دُم ابرو به سمت بالا کشیده می‌شود. لیفت شقیقه انواع گوناگونی دارد اما روش لیفت شقیقه آندوسکوپیک ماندگاری دائم را خواهد داشت.

ناگفته نماند که بلا حدید علاوه بر لیفت شقیقه، لیفت کلاسیک صورت و گردن، فیلر لب، جنیوپلاستی و رینوپلاستی هم انجام داده است.

بلفاروپلاستی

مارگو رابی بلفاروپلاستی

“مارگو رابی (Margot Robbie)” که تبدیل به باربی هالیوود شده است با انجام بلفاروپلاستی پلک بالا، مقدار قابل توجهی از بافت و چربی پلک بالا را استخراج کرده است تا چشم‌های زیبای او پشت پلک‌های سنگینش باقی نماند و همچنین علاوه بر بلفاروپلاستی، لیفت ابرو انجام داده که به احتمال بالا، این لیفت به کمک بوتاکس انجام شده است.

در روش بلفاروپلاستی که به کمک بی حسی موضعی انجام می‌شود، با بُرش در پلک بالاچربی و پوست اضافی را خارج می‌کنند.

بلفاروپلاستی را هم بر روی پلک بالا و هم بر روی پلک پایین می‌توان انجام داد تا چربی و بافت‌های اضافه در هردو پلک، مانع زیبایی چشم نشوند. همچنین در روش بلفاروپلاستی ماندگاری دائم است.

مارگو رابی علاوه بر بلفاروپلاستی و لیفت ابرو عمل های زیبایی دیگری مانند رینوپلاستی، فیلر لب و برداشت چربی باکال نیز انجام داده است.

جنیوپلاستی

آنا د آرماس جنیوپلاستی

جنیوپلاستی از روش‌های عمل‌های زیبایی است که کمتر کسی به آن توجه دارد اما اثر زیادی بر روی زیبایی و استاندارد صورت می‌گذارد.

“آنا د آرماس (Ana de Armas)” از زیباترین بازیگران این عصر است که زیبایی طبیعی آن را نمی‌توان انکار کرد اما او هم با انجام جنیوپلاستی، فُرم و حالت زیباتر و استانداردتری پیدا کرده است. بسیاری از افراد نمی‌دانند که جز به جز صورت چقدر می‌تواند بر زیبایی صورت اثر بگذارند.

چانه و زیبایی چانه بر روی صورت از هر دو زاویه تمام رخ و نیم رخ اثر زیادی دارد که در تصویر زیر می‌توانید تفاوت آن را ببینید.

جنیوپلاستی یا جراحی زیبایی چانه، روشی است که در آن فُرم چانه اصلاح میگردد و به دو روش اصلی انجام می‌گیرد.

جینوپلاستی به روشِ اسلایدینگ و ایمپلنت چانه انجام می‌گیرد. آنا د آرماس از روش ایمپلنت چانه استفاده کرده زیرا چانه او دچار عقب رفتگی بود که با قرار دادن سیلیکون این عقب رفتگی به حالت استاندارد تبدیل شده است.

آنا د آرماس ممکن است به جای سیلیکون، از تزریق ژل برای استاندارد سازی اندازه چانه استفاده کرده باشد.

آنا د آرماس علاوه بر این عمل جنیوپلاستی ، لیفت ابرو و لیفت صورت و گردن نیز انجام داده است.

زاویه سازی فک

“دوآ لیپا (Dua Lipa)” یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های امروزه که اگر تصویر قبل از عمل زیبایی او را ببینید کاملاً متوجه گِرد و بی زاویه بودن صورت او می‌شوید.

زمانی که فک زاویه نداشته باشد اصطلاحاً صورت بی زاویه شناخته می‌شود و این امر زیبایی صورت را پنهان می‌نماید.

اگر شما هم وقتی بطور صاف و عادی ایستاده اید، صورت شما بدون فاصله از گردن دیده می‌شود و انگار پیوسته با گردن است، شما هم صورت بی زاویه ای دارید اما جای نگرانی نیست زیرا با پیشرفت علم، به راحتی و بدون درد و خونریزی این مشکل را می‌توان با تزریق چربی، حل کرد.

در روش زایه سازی فک با برداشت چربی از بدن فرد و پردازش آن و سپس تزریق به ناحیه مورد نظر می‌توان زاویه سازی را انجام داد، علاوه بر این روش با تزریق ژل‌های هیالورنیک اسید هم می‌توان زاویه سازی را انجام داد.

دوآ لیپا علاوه بر زاویه سازی فک، عمل‌های زیبایی دیگری مانند فیلر لب، لیفت ابرو و برداشت چربی باکال نیز انجام داده است.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x