تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف کدام است؟

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف کدام است؟

برای علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه دسترسی راحت و آسان به کتاب‌های تازه‌چاپ یا آثار مهم ادبی یک امر ضروری و حیاتی است. امروزه خرید اینترنتی رونق بسیاری دارد و خیلی‌ها به جای مراجعۀ حضوری به مراکز خرید ترجیح می‌دهند آنلاین خرید کنند. خرید از طریق وب‌سایت‌ها مزیت‌هایی دارد مثلا علاوه‌ بر اینکه در وقت و هزینۀ تردد صرفه‌جویی می‌کنید می‌توانید از تخفیفات بهره ببرید. امروز می‌خواهیم بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های آن را برایتان بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

سی‌بوک، سایت همیشه همراه

اگر کتابخوان باشید و البته اهل خرید اینترنتی کتاب هم باشید، حتماً سی‌بوک برایتان نام آشنایی است. خیلی از کتابخوانان این روزها ترجیح می‌دهند کتاب‌های مورد نیازشان را به‌طور اینترنتی تهیه کنند و سایت سی‌بوک با ویژگی‌هایی که دارد یکی از گزینه‌های همیشگی این عده است.

خیلی‌ها سی‌بوک را به اسم فروشگاه همواره تخفیف کتاب می‌شناسند. شما هر زمانی به این سایت فروش کتاب سر بزنید می‌توانید از تخفیفات دائمی آن استفاده کنید. تخفیفات این فروشگاه از طریق بنرهای داخل سایت یا صفحات فضای مجازی به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

چرا سی‌بوک بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب است؟
چه ویژگی‌هایی سی‌بوک را به بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف بدل کرده است؟ درست است که سی‌بوک همیشه به مشتریانش برای خرید کتاب تخفیف می‌دهد اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که سی‌بوک را به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین کتاب معرفی کنیم؟

سی‌بوک، سایت همیشه همراه

پشتیبانی تلفنی و آنلاین

اگر تجربۀ خرید اینترنتی را داشته باشید حتماً بر اهمیت پشتیبانی مشتری واقفید. مشتریانی که اینترنتی خرید می‌کنند گاهی با نگرانی‌هایی دربارۀ زمان دریافت مرسوله، سلامت مرسوله و موضوعاتی از این دست روبرو می‌شوند یا اینکه نیاز دارند در مورد کالاها و شرایط ارسال آن‌ها اطلاعات بیشتری دریافت کنند. سی‌بوک مشتریانش را هم از طریق تلفن و هم تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام به‌شکل دائمی پشتیبانی می‌کند.

تخفیفات دائمی و دوره‌ای

سی‌بوک یک فروشگاه همواره تخفیف کتاب است، شما هر زمانی به این سایت سر بزنید می‌توانید از تخفیفات آن استفاده کنید، اما این فروشگاه به شکل دوره‌ای و در مناسبت‌های خاصی مانند نمایشگاه کتاب، شب یلدا، نوروز، روز عشاق و نظایر آن درصد تخفیف خود را بالاتر می‌برد یا امکان ارسال رایگان برقرار می‌کند و مشتریانش می‌توانند از این فرصت‌ها برای خرید بیشتر و ارزان‌تر استفاده کنند.

برای سلیقه‌های مختلف

در سایت سی‌بوک به هزاران عنوان کتاب یک‌جا دسترسی دارید. علاقه‌مندان به ژانرهای داستانی و غیر داستانی می‌توانند بر حسب نیاز و سیلقۀ خود از بین هزاران کتاب این فروشگاه دست به انتخاب بزنند و با استفاده از راهنمایی‌هایی که در سایت وجود دارد، مانند متن نقد و بررسی، دیدگاه و نظرات مشتریان و خوانندگان یا بنرهای دسته‌بندی و پیشنهادات ویژۀ سی‌بوک فهرست خرید خود را کامل کنند.

برای سلیقه‌های مختلف

ارسال سریع و مطمئن

همه‌چیز که تخفیف نیست! یک فروشگاه اینترنتی خوب باید بتواند سفارشات مشتریان را به‌نحوی شایسته و در اسرع وقت به دستشان برساند. سی‌بوک از نظر ارسال سفارشات سرعت عمل خوبی دارد. اگر تجربۀ خرید اینترنتی کتاب را داشته باشید حتما متوجه شدید که ارسال کتاب‌ها عموماً به‌کندی صورت می‌گیرد، دلیلش هم عدم دسترسی آنی به کتاب‌ها و زمان‌بر بودن تهیۀ آن‌هاست. سی‌بوک اما با دارا بودن بیش از ۱۵۰ هزار عنوان کتاب بلافاصله بعد از ثبت سفارش اقدام به بسته‌بندی و ارسال کتاب‌ها می‌کند. کتاب‌ها طی یک الی دو روز کاری بعد از ثبت سفارش توسط شما به شرکت پست یا پیک تهران تحویل داده می‌شوند تا به دست صاحبانشان برسند.

پیامک‌های مناسبتی

سی‌بوک در مناسبت‌های مختلف تخفیفات بیشتری به مشتریانش می‌دهد و کدهای تخفیف را از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خود می‌رساند. شما برای بهره‌مندی از تخفیفات دوره‌ای سی‌بوک کافیست گوشی همراهتان را چک کنید و برای خرید کتاب با تخفیف به سی‌بوک سر بزنید.

امکان دریافت حضوری کتاب‌ها

تورم روی هزینۀ ارسال هم اثر گذاشته است. خیلی از مشتریان تمایل دارند از امکان ارسال رایگان برای سفارشات خود استفاده کنند، اما این امر همیشه ممکن نیست و اکثر اوقات باید هزینه‌ای را هم برای دریافت کالاها در محل مورد نظر خود بپردازند. اما سایت سی‌بوک گزینۀ تحویل حضوری را فعال کرده است. اگر ساکن تهران هستید و به محدودۀ میدان انقلاب رفت‌وآمد دارید می‌توانید به آدرس این فروشگاه در میدان انقلاب مراجعه کنید و کتاب‌هایتان را بدون پرداخت هزینۀ ارسال تحویل بگیرید.

امکان خرید لوازم تحریر و کالاهای فرهنگی

سایت سی‌بوک فقط به فروش کتاب اختصاص ندارد. شما می‌توانید انواع نوشت‌افزار، دفتر، خودکار… و کالاهای فرهنگی متنوع، ماگ‌های سرامیکی زیبا و بادوام، تابلوهای شاسی از پرترۀ مشاهیر گرفته تا آثار هنری برجستۀ جهان را در این سایت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

صفحات مجازی سی‌بوک را دنبال کنید

اگر قصد خرید از سی‌بوک را دارید یا مشتری این سایت هستید، حتما صفحات مجازی این فروشگاه را هم دنبال کنید تا از طرح‌های دوره‌ای تخفیف یا سایر مناسبت‌ها باخبر شوید. شما می‌توانید سی‌بوک را از طریق اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و توییتر دنبال کنید و در جریان فعالیت‌ها و رویدادهای این فروشگاه قرار بگیرید. همچنین صفحۀ اینستاگرام به‌ طور روزانه با مطالب خواندنی مفید و متتوع از جمله پیشنهاد مطالعۀ کتاب‌های مختلف برای سلیقه‌های مختلف آپدیت می‌شود. مطالب این صفحه تقریبا سلیقۀ تمامی کتابخوانان را پوشش می‌دهد.

صفحات مجازی سی‌بوک را دنبال کنید

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و تعویض و مرجوعی کالا یکی دیگر از خدمات مهمی است که آنلاین شاپ‌ها باید داشته باشند. در صورتی که سفارش شما دارای ایرادی باشد، مثلا صفحات کتاب یا صحافی کتاب دچار آسیب شده باشد یا مغایرتی در سفارش شما وجود داشته باشد می‌توانید در اولین فرصت با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید و درخواست تعویض یا مرجوعی کتاب را به اطلاع آن‌ها برسانید.

کلام آخر

بسیاری از کتابخوانان هنوز به شیوه‌های سنتی خرید می‌کنند و دلشان می‌خواهد مدتی را در فضای کتابفروشی‌ها بچرخند و به گپ و گفت با دیگر کتابخوانان بپردازند که البته لطف خودش را دارد. اما اگر دلتان نمی‌خواهد از خانه خارج شوید یا حوصلۀ شلوغی و ترافیک شهری را ندارید و دوست دارید مدتی از دود و آلودگی دور بمانید و اگر می‌خواهید در هزینه‌های رفت‌وآمد و خرید کتاب صرفه‌جویی کنید و به دنبال جایی هستید که کتاب‌ها را بدون دغدغه و نگرانی و ارزان‌تر خرید کنید، ما سایت همواره تخفیف سی‌بوک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x