تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

اهمیت استفاده از خدمات طراحی سایت در کسب و کارهای امروزی

اهمیت استفاده از خدمات طراحی سایت در کسب و کارهای امروزی

انجمن جهانی طلا گفت: “کووید-۱۹ صنعت جواهرات هند را مختل کرده است و خرده فروشان را مجبور کرده تا در مدل های تجاری فعلی خود تجدید نظر کنند زیرا تجارت آنلاین در همه شرکت ها در طول همه گیری جهانی افزایش یافته است.”

گزارش مالی میان‌دوره‌ای Pandora Jewelry خاطرنشان می‌کند: «عملکرد آنلاین قوی بود. با فروش آنلاین، عملکرد این برند در طول بسته شدن بازار ۲۹ درصد افزایش یافت.»

پل تیلور، مدیر عامل جواهرات پل تیلور در اوکلند نیوزلند گفت: «حضور آنلاین ما این بار قوی بوده است و من معتقدم که در آینده نیز همینطور ادامه خواهد داشت.»

 

مزایای طراحی وب سایت طلا و نقره

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار در زمینه جواهرات هستید یا در حال حاضر به چنین کاری مشغول هستید، ایجاد یک وب سایت به شما کمک می کند تا با هزینه بیشتر و کارآمدتر بازاریابی کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. فقط باید از بی عیب و نقص بودن و به روز بودن طراحی وب سایت خود اطمینان حاصل کنید، برای این کار می توانید طراحی خود را به کارشناسان بهیدو بسپارید.

در زیر به برخی از مهم ترین مزایای طراحی سایت جواهرات می پردازیم:

طراحی وب سایت جواهرات به جواهرفروشی شما یک ویترین دیجیتال ۲۴ ساعته می دهد که در آن می توانید نمای ۳۶۰ درجه از جواهرات خود را با کیفیت HD به نمایش بگذارید.
ارائه یک تجربه خرید راحت برای مشتریان. به نظر می رسد راحتی انگیزه اصلی آنها برای خرید آنلاین باشد.
مشتریان شما می توانند با وجود زمان تعطیلات، اعتصابات و سایر شرایط به فروشگاه آنلاین شما مراجعه کرده و ۲۴ ساعت شبانه روز خرید کنند.
وب سایت یک بازار آنلاین است که مشتریان محلی و جهانی می توانند بدون ورود به فروشگاه شما به آن دسترسی داشته باشند.
با ردیابی عملکرد وب سایت خود، می توانید فروشگاه آنلاین خود را بسنجید و درک کنید که کدام استراتژی برای شما بهتر جواب می دهد.
از آنجایی که قیمت زیورآلات در ایران کمتر از بازارهای بین المللی است، می توانید از این قابلیت برای رقابت در فروش آنلاین در سراسر جهان استفاده کنید.
بررسی و اعلام قیمت روزانه طلا: اگر برای فروش خود سایت داشته باشید، همیشه می توانید قیمت طلا و جواهرات را با توجه به قیمت روز و آخرین نوسانات بازار تغییر دهید و به روز کنید.

با استفاده از خدمات طراحی سایت درآمد بی نظیری کسب کنید

در سال‌های اخیر، اینترنت به مرکزی برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده است و تقریباً هر مصرف‌کننده، بسته به نوع محصول، ۱۰ تا ۲۰ وب‌سایت مختلف را قبل از خرید چک می‌کند. تعداد خریدهای اینترنتی افزایش یافته است. نسبت تجارت الکترونیک به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ با ۲۴.۳ درصد رسید که نسبت به سال ۲۰۱۸ که ۱۴.۳ درصد بود افزایش قابل توجهی داشت. بنابراین وقتی به این سوال فکر می کنیم که “میزان ترافیک در سایت چقدر است؟”، باید به یاد داشته باشیم که این اعداد در حال افزایش هستند.

نحوه کسب درآمد سایت

تعداد مشتریان را افزایش دهید: یک کسب و کار همیشه با تعداد مشتریان بالقوه ای که به دست می آورد محدود می شود. از سوی دیگر، وب‌سایت‌ها می‌توانند شما را با همه افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، در سراسر کشور و فراتر از آن، مرتبط کنند.

فروش ۲۴ ساعته: در روش های سنتی فروش و پشتیبانی به ساعات کاری محدود می شود. با این حال با یک وب سایت، می توانید دسترسی ۲۴ ساعتی را برای مشتریان خود فراهم کنید.

افزایش فروش در فروشگاه: داشتن یک وب سایت نه تنها به افزایش فروش آنلاین کمک می کند، بلکه فروش آفلاین را نیز افزایش می دهد. در واقع، تحقیقات آنلاین و خریدهای آفلاین (و بالعکس) ۸۰ درصد بیشتر فروش محصولات را تشکیل می دهند.

 

بررسی و اعلام قیمت روز طلا به کمک خدمات طراحی سایت طلا و جواهر

فروش طلا و جواهرات همواره با مشکل موقتی افزایش قیمت طلا در بازار داخلی و بین المللی مواجه است. خرده فروشان جواهرات نیز باید با این تغییرات قیمت های خود را به روز کنند. از طرف دیگر، تغییر در قیمت یک محصول باعث از بین رفتن اعتماد مشتری می شود و ممکن است آنها را از خرید منصرف کند. نمایش و اعلام قیمت روز طلا و جواهرات در وب سایت باعث می شود مشتری تغییرات را درک کرده و آنها را برای افزایش قیمت آماده کند.

 

سئو سایت اصفهان - بهیدو

نکات مهمی که در طراحی سایت طلا و جواهر باید در نظر بگیرید

فرقی نمی کند که یک جواهر فروشی کوچک باشید یا یک برند معروف، هدف نهایی شما از ایجاد یک وب سایت جواهرات، نمایش مجموعه جواهرات خود در بازار آنلاین است. تیم فروش شما هرگز در یافتن سرنخ ها عقب نمی نشیند. طراحی وب سایت جواهرات این کار را برای شما انجام می دهد و به مشتریان بالقوه در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید.

اگر می خواهید مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید، مطمئن شوید که وب سایت شما دارای طراحی ساده با پس زمینه روشن از سفید، خاکستری یا چند رنگ روشن است. همچنین برخلاف جواهرفروشی‌ها، مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی فرصت تجربه فیزیکی ندارند یعنی محصولات را لمس و بو نمی‌کنند یا با فروشنده صحبت نمی‌کنند تا نظر او را درباره طلا یا جواهرات بپرسند.

به نظر می رسد این یک مانع بزرگ برای خرید آنلاین جواهرات باشد. با این حال، با چند ترفند می توانید مشتریان بالقوه خود را کاملا متقاعد کنید. بهیدو این ترفندها را در زیر برای شما آورده است تا در هنگام طراحی سایت طلا و جواهر خود مراقب آن ها باشید:

۱) نمایش سه بعدی جواهرات

طراحی سایت جواهرات به مشتریان این امکان را می دهد که تصویر ۳۶۰ درجه از جواهرات را ببینند. همانطور که محصول در ویدیو می چرخد، مشتریان بالقوه می توانند جواهرات را از همه زوایا مشاهده کنند و تقریباً محصول را ببینند و لمس کنند.

۲) توضیحات محصول

توضیحات کامل و دقیق محصول را بنویسید تا اعتماد خریداران بالقوه را جلب کنید و برند خود را قانونی جلوه دهید.

۳) عکاسی با وضوح بالا

آیا می دانستید محصولاتی که تصاویر باکیفیت دارند سه برابر بیشتر از تصاویر با کیفیت پایین می فروشند؟

به طور کلی، جواهرات بسیار شکننده هستند و بنابراین نیاز به عکاسی دقیق دارند. برای این منظور می توانید پس زمینه سفید را در زمان طراحی سایت طلا و جواهر انتخاب کنید و از زوایای مختلف عکس بگیرید. از عکس های جعلی یا عکس های فروشندگان دیگر استفاده نکنید و مشتریان بالقوه خود را گمراه نکنید.

۴) انتشار نظرات مشتریان همراه با عکس

طبق گفته TruPilot، ۹ نفر از هر ۱۰ مصرف کننده در سراسر جهان قبل از خرید، نظرات را می خوانند. نظرات مشتریان را با عکس های محصول نمایش دهید که به مشتریان کمک می کند راحت تر به شما اعتماد کنند.

مشتریان خود را تشویق کنید که پس از تکمیل خرید، نظر خود را بنویسند. همچنین می توانید با مشتری تماس بگیرید تا از دریافت سفارششان بدون مشکل، مطلع شوید. به این فکر کنید اگر مشکلی وجود دارد چگونه آن را حل کنیم؟ همچنین می توانید شماره تماس یا ایمیل مشتریان را برای دریافت نظرات، تخفیف ها و اعلامیه های محصول جدید و غیره دریافت کنید.

۵) بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو: بدون سئو، بقای مشتریان در دنیای تجارت امروز بسیار دشوار است. بهینه سازی محتوا و فرآیند سئو سایت در اصفهان یکی از راه های کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو است.

شما می توانید کلمات کلیدی، محتوا، تصاویر، ویدئوها، پروفایل های رسانه های اجتماعی، لینک های ورودی و خروجی و سایر فعالیت های مرتبط با سئو را بهینه کنید. اگر زیاد به نظر می رسد، نگران نباشید، شرکت دیجیال مارکتیگ بهیدو علاوه بر طراحی سایت اصفهان و طراحی سایت وردپرسی اصفهان، سئو سایت در اصفهان را نیز انجام می دهد.

۶) سازگاری با موبایل

با افزایش اپلیکیشن های موبایل، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت جواهرات شما در همه دستگاه ها پاسخگو است. وقتی می گوییم وقتی می‌گوییم طراحی سایت طلا و جواهر سازگار با موبایل ، به معنای طراحی وب سایت مجزا برای دستگاه های مختلف نیست. در عوض، ما محتوای وب سایت را طوری طراحی می کنیم که از همان ابتدا با تمام اندازه های صفحه نمایش مطابقت داشته باشد.

از سوی دیگر، موتورهای جستجو عاشق وب سایت های سازگار با موبایل هستند، بنابراین شما نیز از نتایج جستجوی بالایی بهره مند خواهید شد.

۷) بازاریابی رسانه های اجتماعی

امروزه پلتفرم های رسانه های اجتماعی راهی برای ارتباط با مشتریان بالقوه شما فراهم می کنند. شما می توانید نظرات مشتریان را برای جلب توجه دوستداران جواهرات ارسال کنید.

طراحی سایت طلا و جواهر اصفهان

هزینه طراحی سایت در اصفهان چقدر است؟

البته هزینه طراحی سایت در اصفهان بسته به امکانات مورد نیاز و پیچیدگی وب سایت شما متفاوت است و برای دریافت قیمت دقیق باید به خوبی عوامل موثر در قیمت طراحی سایت را بررسی کنید. ما نمی‌توانیم یک برآورد کلی از قیمت ارائه کنیم مگر اینکه نیازهای شما را درک کنیم. برای درک بهتر نیازهای خود و ایجاد یک وب سایت در اصفهان متناسب با نیاز شرکت و برند خود، با کارشناسان بهیدو تماس بگیرید یا یک جلسه حضوری داشته باشید.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x