تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فیشال صورت و فواید پاکسازی صورت(تعیین نوبت)

فیشال صورت و فواید پاکسازی صورت(تعیین نوبت)

فیشال صورت یک درمان پاکسازی عمیق است که سلول های مرده پوست را از بین می برد و مواد زائد را از عمق منافذ شما پاک می کند. تکنیک ها و محصولات مورد استفاده بسته به نوع صورت و ارائه دهنده خدمات متفاوت است.
فیشال بهتر است توسط یک متخصص زیبایی دارای مجوز انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

درمان‌های زیادی برای صورت وجود دارد که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد و تشخیص اینکه کدام یک واقعاً به شما کمک می‌کنند، دشوار است. با این حال، برخی از درمان ها وجود دارد که موثر بودن آنها ثابت شده است. یکی از مواردی که واقعا کمک می کند پاکسازی عمیق صورت است.فیشال صورت است این درمان شامل پاکسازی عمیق پوست برای باز کردن منافذ پوست و کاهش آلودگی و جوان سازی است.

فیشال صورت چیست؟

"</p

فیشال یک درمان غیر تهاجمی پوست است که شامل پاکسازی، مرطوب‌کننده،  لایه‌برداری  و سایر عناصری است که برای نوع و نیازهای پوست شما سفارشی می‌شوند. فیشال‌ها توسط متخصصان دارای مجوز مراقبت از پوست انجام می‌شود و هدف آنها موارد زیر است:

  • درمان گودی،سیاهی و پف زیر چشم
  • پاکسازی آلودگی‌های محیطی از روی پوست صورت
  • جوان‌سازی پوست صورت
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • رفع جوش‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  • مناسب برای کمک به سم‌زدایی پوست
  • کمک به شادابی و طروات پوست صورت
  • ارتقاء سلامت کلی پوست

پوست یکی از قسمت هایی از بدن است که اثرات پیری و آلودگی محیطی در آن سریعتر از سایر قسمت ها ظاهر می شود. بنابراین باید مراقب پوست خود باشید زیرا بر ظاهر صورت تاثیر می گذارد و پوست شما را جوان و شاداب می کند.

مراحل انجام فیشال و پاکسازی پوست

مراحل انجام فیشال و پاکسازی پوست

۱. مشاوره پوست

در اولین ملاقات با شما، متخصص فیشال سلامت پوست شما را تجزیه و تحلیل می کند تا مشخص کند به چه نوع درمان نیاز دارید. قبل از شروع پاکسازی و فیشال صورت، به متخصص مراقبت از پوست اجازه دهید همه چیز را در مورد آلرژی، روال پوست، رژیم غذایی، نوع پوست و سایر اطلاعات سلامتی شما بداند.

۲. پاکسازی

پاک کننده ها برای از بین بردن کثیفی و چربی یک مرحله مهم از هر صورت است که در ابتدای فیشال صورت انجام میگیرد.

۳. لایه برداری

لایه برداری روشی است که سلول های مرده پوست را از بین می برد. بدون سلول های مرده پوست در لایه بیرونی پوست، پوست شفاف تر و روشن تر می شود. لایه برداری به اشکال مختلفی از جمله اسکراب و لایه بردارهای شیمیایی انجام می شود، اما اسید لایه بردار ملایم ، لایه برداری آنزیمی، لایه برداری اولتراسونیک، میکرودرم ابریژن و بیو ابریژن رایج ترین آنها هستند.

۴. استخراج

از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید یک مرحله اختیاری است اما اغلب توسط متخصص فیشال توصیه می شود. متخصصین میتوانند جوش‌های سرسیاه و سرسفید را بدون اجازه دادن به باکتری‌ها به داخل منافذ باز کنند.

۵. ماساژ

تحقیقاتی که در مورد قدرت شفابخشی و آرامش بخش ماساژ وجود دارد. این مزایا به صورت هم می رسد. ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون و شل شدن عضلات می شود.

۶. ماسک

متخصص فیشال می‌توانند از انواع ماسک‌ها نسب به جنس صورت شما استفاده کنند. ماسک‌ها می‌توانند آب‌رسانی کنند، التهاب را کاهش دهند، مرطوب کنند، منافذ را اصلاح کنند و محصولات مراقبت از پوست را عمیق‌تر وارد پوست کنند.

۷. درمان

چند مرحله نگهداری به پایان فیشال می انجامد. متخصصان زیبایی ممکن است از مرطوب کننده، سرم، ضد آفتاب، درمان آکنه یا سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند تا پوستی سالم و زیبا داشته باشند.

 

انجام فیشال چقدر طول می کشد؟

انجام فیشال چقدر طول می کشد؟

یک متخصص فیشال  ۶۰ تا ۹۰ دقیقه برای انجام یک درمان صورت زمان نیاز دارد. البته اولین جلسه فیشال صورت شما ممکن است کمی بیشتر طول بکشد زیرا متخصص زیبایی شما باید آنالیز پوست را انجام دهد، در مورد روتین مراقبت از پوست شما بپرسد، در مورد هر گونه بیماری پوستی که دارید مطلع شود و نگرانی های پوستی شما را جویا شود.

هر چند وقت یک بار باید فیشال انجام دهید؟

شما معمولاً باید هر چهار تا شش هفته یک بار برای نتایج مطلوب، صورت خود را فیشال کنید. با این حال، بازه زمانی دقیق به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، نیازهای فردی و وضعیت پوست بستگی دارد.

افرادی که مشکلات پوستی خاصی مانند آکنه یا چین و چروک دارند ممکن است از درمان های مکرر، شاید هر دو تا سه هفته یکبار، بهره مند شوند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که انجام منظم فیشال صورت می تواند به حفظ و بهبود سلامت پوست کمک کند.

آنها می توانند به حذف سلول های مرده پوست، افزایش جریان خون و لنف و احیای پوست کمک کنند.

علاوه بر این، درمان‌های خاص پوست مانند لایه‌برداری، پاک‌سازی عمیق یا مرطوب‌کننده را می‌توان به صورت جداگانه با نیازهای پوست تنظیم کرد.

برای تعیین برنامه درمان ایده آل صورت، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت از پوست حرفه ای مشورت کنید.

این می تواند وضعیت پوست را ارزیابی کرده و درمان مناسب را برای بهبود سلامت پوست توصیه کند. او همچنین می تواند توصیه های فردی برای مراقبت از پوست ارائه دهد که از تأثیر درمان ها حمایت می کند. به طور خلاصه، انجام منظم صورت هر چهار تا شش هفته می تواند به بهبود سلامت و ظاهر پوست کمک کند. با این حال، در نظر گرفتن نیازهای فردی و شرایط پوست برای تعیین برنامه بهینه مهم است.

فیشال یک خانواده از درمان های مراقبت از پوست برای صورت است که شامل بخار، لایه برداری (فیزیکی و شیمیایی)، استخراج ، کرم ها، لوسیون ها، ماسک های صورت ، لایه برداری و ماساژ است . آنها به طور معمول در سالن های تخصصی فیشال انجام می شوند.

 

فیشال صورت

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترانه

فیشال خیلی تاثیر خوبی داره

رها

فیشال عالیه

سمیه

فیشیال واقعا عالیه خیلی تاثیر داره من هر ماه انجام میدم روز به روز پوستم شاداب تر و شفاف تر میشه

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
3
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x