تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

برای شروع کار رشته کراتینه مو به چه قدر سرمایه نیاز داریم؟

آموزش کراتینه مو دترلند

خیلی از علاقه‌مندان آرایشگری به‌دنبال فعالیت در زمینه کراتینه مو بوده و قصد دارند که به درآمد بالایی دست پیدا کنند. حال سوالی که ممکن است ایجاد شود، این است که برای این منظور، به چه میزان سرمایه‌ای نیاز خواهیم داشت؟ این رشته ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی داشته و همین سبب شده است که مشتریان آن هم در سالن‌های زیبایی مختلف، تعداد بالایی را شامل می‌شوند. موقعیت شغلی این رشته در کنار پر طرفدارترین رشته‌های آرایشی قرار گرفته و با دریافت آموزش کراتینه مو به‌صورت مقدماتی و تخصصی، می‌توانید به موفقیت بالایی در این زمینه دست پیدا کنید.

تصمیم گیری در مورد ورود به بازار کار این رشته به بررسی درست و اصولی نیاز دارد و باید ببینید که سرمایه اولیه برای شروع کار در چه رنجی خواهد بود. سپس می‌توانید تصمیم‌گیری لازم را در این مورد داشته باشید. دو نکته بسیار مهم در مورد شروع به کار در رشته کراتینه مو وجود دارد که یکی از آن‌ها محل کار بوده و دیگری خرید ابزار و تجهیزات لازم برای فعالیت است. با اختصاص یه بودجه مناسب برای هر کدام از این موارد، می‌توانید کار خود را در سالن‌های زیبایی شروع کرده و شروع به کسب درامد کنید. در ابتدای کار و حتی با گذراندن دوره آموزش کراتینه مو و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای نمی‌توانید اقدام به احداث سالن زیبایی کنید.

 

محل کار

از آن‌جایی که امکان تاسیس سالن آرایشگاهی در ابتدای کارتان وجود ندارد، باید هزینه‌ای برای اجاره صندلی در یک سالن ارائه کنید. به این ترتیب، از پرداخت اجاره بهای سنگین برای کرایه سالن رهایی پیدا می‌کنید و با سرمایه‌ای اندک هم می‌توانید کار خود را شروع کنید. دومین نکته مهم، تهیه ابزارهای کارتان است. هر کدام از رشته‌های آرایشگری نیاز به یک سری ابزار کاری داشته و ممکن است که بسته به برند لوازم، قیمت متفاوتی هم داشته باشند. نسخه‌های خارجی و با کیفیت دارای هزینه بالایی هستند و می‌توانند اعتبار بیشتری هم به کار شما بدهند.

برخی از رشته‌ها نیاز به ابزارهای گران و پر هزینه‌ای دارند و برخی نیز راحت‌تر و ارزان قابل تهیه هستند. شما هم باید قیمت هر کدام از این ابزارها را از بازار درآورده و میزان سرمایه لازم را تخمین بزنید. اولین ابزار مورد نیازتان سشوار است. سشوار از شیوه‌های احیا و صافی مو بوده و در تمامی متدها به کارتان خواهد آمد. در حین کار روی مشتری، از شامپو و انواع ماسک مو استفاده خواهید کرد و بسته به انواع آن‌ها، هزینه‌ای متفاوت خواهند داشت. این مواد در روند درمان موی مشتری تاثیرگذار بوده و کیفیت کار شما را هم بالا خواهد برد.

ابزارهای کاری موردنیاز

اتوی مو هم از جمله ابزارهای مورد نیاز شما در کار کراتینه مو است. همه متدهای کراتینه به اتوی مو نیاز دارد و می‌توانید با کمک آن، مواد استفاده شده در ساختار مو را تثبیت کنید. احیا و صافی مو به این اتوها هم بستگی داشته و هر چه قدر که به سراغ بند معتبر و گران‌تر بروید، هم مشتری از کارتان راضی بوده و هم خودتان شرایط راحت‌تر خواهید داشت. مواد در این شرایط بهتر روی ساختار مو قرار گرفته و مواد تراپی تاثیرگذاری بیشتری می‌توانند روی مشتری داشته باشند. یک سری محصولات مراقبتی و احیا کننده هم داریم که البته نمی‌تواند جزو سرمایه اولیه باشد. چرا که هزینه آن‌ها از مشتری گرفته خواهد شد.

شما می‌توانید بسته به خواست مشتری از با کیفیت‌ترین اجناس استفاده کرده و نتیجه بهتری را هم دریافت کنید. تهیه ابزارهایی برای زیبایی دور صندلی که مشغول به کار باشید هم جزو سرمایه اولیه بوده و مشتری حس بهتری نسبت به کار شما خواهد داشت. فضای خود سالن هم مهم بوده و می‌تواند اعتبار بیشتری به شما بدهد. بنابراین، در منطقه بالایی از شهرتان اقدام به اجاره صندلی کرده و به سراغ معروف‌ترین سالن‌های آرایشی شهر بروید. هر چه قدر که سرمایه بیشتری در این زمینه صرف کنید، مشتریان بیشتری هم داشته و می‌توانید بازگشت سرمایه داشته باشید.

آموزش آرایشگری با دترلند

مجموعه دترلند یکی از مراکز مهم و معتبر در کشور تلقی می‌شود که اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش آرایشگری کرده و می‌توانید با هزینه بسیار پایینی در دوره‌های مقدماتی و تخصصی آن شرکت کنید. دوره‌هایی مانند آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون، آموزش فیشیال پوست و … که طرفداران زیادی هم در ایران دارد، در این آموزشگاه برگزار شده و می‌توانید به یک ماهر و متخصص در کار خود تبدیل شده و سریعا کار و درآمدزایی در این زمینه را آغاز کنید. از ویژگی‌های دوره‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

امکان برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل
حضور کادر مربیان با تجربه و متخصص
ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای به‌صورت رسمی
ارائه ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای در طول دوره آموزشی
امکان پشتیبانی از هنرجو حتی در پایان دوره
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت deterland.com، تمامی اطلاعات لازم در مورد دوره‌های آموزش آرایشگری را دریافت کنند. اطلاعات کامل در زمینه سرفصل‌ها، توضیحات ابتدایی و تعداد شرکت‌ کنندگان در دوره‌ها همراه با مقالات مفید در این سایت در اختیار شما قرار داده می‌شود. می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ مشاوره‌های لازم را در مورد تمامی دوره‌ها دریافت کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x