تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان در تاریخ سینما

پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان در تاریخ سینما

در میان ژانرهای مختلف فیلم‌هایی که تا به امروز تولید شده یکی از ژانرهای پرطرفدار، فیلم‌های ژانر ترسناک است.

برخی از افراد که هیجان بالایی را دوست دارند، تجربه کنند انتخابشان برای دیدن فیلم و پر کردن اوقات فراغت و سپری کردن زمان فیلم‌های ترسناک است.

این فیلم‌ها هیجان خیلی بالایی را به بینندگان منتقل می‌کنند و با بالا بردن آدرنالین در آن‌ها حس خوبی را ایجاد می نمایند.

در میان فیلم‌های ترسناک مختلفی که تولید شده برخی از فیلم‌ها هستند که امتیاز بالاتری گرفته‌اند. به همین واسطه هم طرفداران بیشتری دارند.

در این بخش از سایت متا راز فیلم‌ها داستان پرهیجان و ترسناکی روایت شده است که برای علاقه ‌مندان به این فیلم‌ها بسیار جذاب است.

ادامه چند مورد از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک را به شما معرفی کرده و خلاصه‌ای از داستان آن را برای شما بیان می‌کنیم‌.

در نظر داشته باشید در این بخش تنها فیلم های خارجی ترسناک را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر به دنبال ترسناک ترین فیلم های ایرانی هستید باید مقاله ای که پیشتر منتشر نموده ایم را مطالعه کنید.

۱. آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

  • امتیاز ای ام دی بی: ۶.۵

در بین فیلم های ترسناکی که ساخته شده یکی از پرفروش‌ ترین و ترسناک ترین فیلم های جهان، فیلم انابل است که در سالی که ساخته و اکران شد یعنی در سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) بسیار پرطرفدار بود و در امان سال توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند.

این فیلم ترسناک و فوق العاده هیجان آور را دو کارگردان بی‌نظیر به نام دیوید اف و سندبرگ با همکاری یکدیگر ساخته‌اند که توانست در سال اکران خود به خوبی به فروش رفته و جزو پر فروش‌ترین‌ها باشد.

داستان این فیلم ترسناک درباره‌ی شخص عروسک‌سازی به نام ساموئل است‌ که‌ برای‌ او و همسرش اتفاقاتی رخ می‌دهد و در طی این اتفاقت آن‌ها دخترشان را که آنابل نام دارد را از دست می‌دهند.

ساموئل که به شدت آنابل را دوست داشته و به او علاقه داشته است نمی‌تواند این اتفاق را بپذیرد و به همین دلیل یک عروسک ساخته و روح دخترش آنابل را به این عروسک منتقل می‌کند.

ساموئل فکر می‌کند که موفق شده روح دخترش را در یک عروسک همیشه همراه خودش داشته باشد اما نمی‌داند که اشتباهی به جای روح دختر مهربانش روح یک شیطان را در دل عروسک جای داده است.

چندین سال بعد ساموئل و همسرش تصمیم می گیرند که چند بچه یتیم را به خانه‌ی خودشان آورده و آن‌ها را بزرگ کنند.

بعد از آوردن بچه‌ها به خانه یکی از بچه‌ها این عروسک را پیدا می‌کند و اتفاقات ترسناک و وحشتناکی برای آن‌ها رخ می‌‌دهد.

این فیلم که یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان است توانسته نقدهای خیلی خوب و بازخوردهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند.

۲. رزیدنت ایول: قسمت پایانی (Resident Evil: The Final Chapter)

رزیدنت ایول: قسمت پایانی (Resident Evil: The Final Chapter)

  • امتیاز ای ام دی بی: ۵.۵

اگر دنبال یک مجموعه‌ی سینمایی هستید که بتوانید با آن ترس و هیجان را تجربه کنید، پیشنهاد ما به‌ شما این است که حتما فیلم رزیدنت ایول را تماشا کنید.

این فیلم جذاب و بی‌نظیر یکی از بهترین فیلم‌هایی است که شما می‌توانید آن را تماشا کنید و هیجان خیلی خوبی را تجربه کنید و احساس کنید.

در این فیلم از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان شما می‌توانید داستان بسیار زیبایی را ببینید و از شدت ترس و هیجان بسیار لذت ببرید.

فیلم رزیدنت ایول در ۶ نسخه تولید و ساخته شده و مدت زمان پخش آن نیز ۱۲ سال بوده است اما این نسخه یکی از بهترین نسخه‌های این فیلم است. این فیلم در سال ۲۰۱۶ میلادی (۱۳۹۵ شمسی) پخش شده و در سال پخشش هم توانسته مخاطب‌های زیادی را پیدا کند.

داستان این فیلم درباره‌ی آلیس است که به همراه دوستانش توسط شخصی به نام آلبرت وسکر فریب می‌خورند.

او کسی است که موفق شده تمامی نیروهایی که در شرکت آمبرلا هستند را دور هم جمع کند و طی نقشه همه‌ی آن‌ها با هم حمله کنند و افراد بازمانده را شکست بدهند و از بین ببرند.

این فیلم از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان نقدهای خیلی زیادی را گرفته است که برخی منفی و برخی

مثبت بوده‌اند و با وجود تمامی این نقدها طرفداران خاص خودش را داشته است.

۳. احضار (The Conjuring) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

احضار (The Conjuring) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

  • امتیاز ای ام دی بی: ۷.۵

زمانی که جیمز باند در حال ساخت این فیلم بود باور نمی‌کرد که بتواند یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک را بسازد به طوری که به یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک تبدیل شود.

فیلم احضار یکی از فیلم‌ های ترسناک ممنوعه است که در سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۳۹۲ شمسی) انتشار پیدا کرد و افراد بعد از دیدن این فیلم به خاطر داستان جالب و ترسناک و بالا بودن هیجان این فیلم آن را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک به یکدیگر معرفی می‌کردند.

داستان این فیلم با الهام گرفتن از داستان زندگی یک زن و شوهر محقق که نام آن ها اد و لورن وارن بود ساخته شده است‌.

این زوج از جمله افرادی بودند که در زمینه‌های مسئله‌های فراطبیعی و ارواح و شیطان فعالیت می‌کردند و زندگی مهیج و جالبی داشتند.

اما داستان و قصه‌ی فیلم در قسمت اول فیلم در یکی از سال‌های قرن بیستم میلادی اتفاق افتاده است.

در این فیلم خانواده‌ای به نام خانواده‌ی مهجور پرون وجود دارند که به یک عمارت قدیمی می‌روند و پس از مدتی با توجه به اتفاق‌هایی که می‌افتد، متوجه می‌شوند که این عمارت و خانه یک خانه و عمارت معمولی نیست و تسخیر شده است.

این خانواده بعد از فهمیدن این داستان از اد و لورن کمک می‌گیرند تا بتوانند داستان این ماجراها را متوجه بشوند.

شما با دیدن این فیلم که یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان است می‌‌توانید در داستان پر از رعب و وحشت و ترسناک داستان غرق شوید.

۴. احضار ۲ (The Conjuring 2) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

احضار ۲ (The Conjuring 2) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

  • امتیاز ای ام دی بی: ۷.۳

فیلم احضار ۲ فیلمی است که جیمز وان کارگردانی آن را بر عهده گرفت و توانست با مهارتی که دارد یکی از بهترین ترسناک‌ترین فیلم‌های ترسناکی را در سراسر دنیا بسازد.

این فیلم ترسناک به دلیل داشتن داستانی پر از ترس و ابهام و مهیج به یکی از بهترین و پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان تبدیل شده است.

فیلم احضار ۲ فیلمی بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی (۱۳۹۵ شمسی) منتشر شده و اکران شد و توانست در بین طرفداران فیلم‌های ترسناک و وحشتناک بسیار محبوب بشود.

این فیلم در حقیقت قسمت دوم از فیلم احضار است و در جریان آن نیز ما همچنان با آن زن و شوهر که اد و لورن وارن نام داشتند، همراه هستیم.

این زوج عجیب و غریب در این فیلم قصد دارند که به یک پرونده جن گیری رسیدگی کنند و با تلاش این پرونده را حل کنند.

قصه‌ی این داستان درباره‌ی یک مادر بیوه بوده که چهار فرزند دارد و به همراه فرزندانش در خانه ای زندگی می‌کردند.

این زن بیوه معتقد است که یک سری ارواح شیطانی در خانه سرگردان هستند و در خانه‌ی آن‌ها پرسه می‌زنند.

داستانی که در فیلم روایت شده و به تصویر کشیده شده است، گویی بر اساس واقعیت است اما سند و مدرک خیلی محکمی برای این مورد وجود ندارد.

شما با دیدن این فیلم ترسناک و پر از وحشت می‌توانید که چند ساعتی را در داستان فیلم غرق شوید و ترس و اضطراب زیادی را تجربه کنید.

۵. یک مکان ساکت (A Quiet Place)

یک مکان ساکت (A Quiet Place)

  • امتیاز ای ام دی بی: ۷.۵

اگر دنبال این هستید که یک فیلم ترسناک پیدا کنید که نامش در لیست پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان ثبت شده باشد، ما دیدن فیلم یک مکان ساکن را که در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) منتشر شده است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فیلم یک مکان ساکت از جمله فیلم‌هایی است که جان کرازینسکی آن را کارگردانی کرده و ساخته است.

این کارگردان اصلا فکر نمی‌کرد فیلمی که می‌خواهد بسازد به یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌هایی تبدیل می‌شود که در فروش رکورد زده و بیشترین فروش را در بین دیگر فیلم‌های ترسناک پیدا می‌کند‌.

در این فیلم ترسناک بیشتر فیلم در سکوت و بدون هیچ صدایی سپری می‌شود.

در این فیلم برای این که افراد بتوانند به زندگی خودشان ادامه بدهند و بتوانند زندگی کنند، لازم است که حتما سکوت کنند و هیچ سر و صدایی از خودشان تولید نکنند.

اگر آن‌ها از خودشان صدایی را تولید کنند قطعا می‌میرند و دیگر نمی‌توانند زندگی کنند.

زمان این فیلم در دوران آخرالزمانی است و در این دوران بیشتر خانواده‌ها مرده‌اند و کشته شداه‌اند و فقط یک خانواده کوچک هستند که در تلاشند بتوانند جان خودشان را حفظ کنند و گرفتار هیولاها نشوند.

در این دوران هر حرف و صدایی باعث می‌شود تا کشته شده و جانشان را از دست بدهند و برای زنده ماندن تنها ساکت بودن راه نجات است.

با دیدن این فیلم که یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان است می‌توانید به چیزهای زیادی پی ببرید و هیجان خوبی را تجربه کنید.

۶. هانیبال (Hannibal) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

هانیبال (Hannibal) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

  • امتیاز ای ام دی بی: ۶.۸

ریدلی اسکات یکی از کارگردان‌هایی است که با ساختن یک فیلم ترسناک بی‌نظیر است که به خاطر عالی بودن توانسته است به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان شناخته بشود.

این فیلم ترسناک در سال ۲۰۰۱ میلادی (۱۳۸۰ شمسی) ساخته شده و منتشر شده است.

در داستان فیلم هم مامور اف بی آی هست که که به دنبال شخصی به نام هانیبال لکتر است و می‌خواهد که هر جور شده سریع‌تر این شخص را پیدا کند و دستگیر کند.

علاوه بر این شخص، شخص دیگری است که در واقع از قربانیان قدیمی هانیبال بوده و او هم می‌خواهد از او انتقام بگیرد.

میزان ترس و وحشت و رعبی که در این فیلم حاکم بوده باعث شده تا بسیاری از تماشاچیان با ترس خیلی زیادی تا انتهای فیلم را تماشا کنند.

۷. راهبه (The Nun) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

راهبه (The Nun) از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک

  • امتیاز ای ام دی بی: ۵.۳

فیلمی فوق العاده ترسناک که توانسته است نام خودش را در لیست یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان ثبت کند، فیلم راهبه است که در سال ۲۰۱۸ میلادی ( ۱۳۹۷ شمسی) منتشر شده است.

کورین هاردی وقتی این فیلم را ساخت می‌خواست یکی از بهترین فیلم‌هایی را بسازد که بتواند به خوبی ترس   وحشت را به افراد منتقل کند و ساعتی آن‌ها را به خوبی بترساند.

در این فیلم راهبه‌ای وجود دارد که قصد دارد در کنار یک کشیش کار کند و درباره‌ی یک قتل که به طرز فجیع و و مخوفی انجام شده است، اطلاعاتی را به دست بیاورد.

قصه و داستانی که در فیلم گفته شده است خیلی ترسناک و ‌مهم نیست و فقط چیزی که باعث شده این فیلم خیلی ترسناک و وحشتناک شده باشد، راهبه‌ای است که در فیلم بازی می‌کند.

این راهبه می‌تواند به خوبی حس ترس و وحشت را به بیننده ها منتقل کند و آن‌ها را به وحشت بیاندازد.

۸. پرومتئوس (Prometheus)

پرومتئوس (Prometheus)

  • امتیاز ای ام دی بی: ۷

فیلم ترسناک پرومتئوس یکی از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان است که توانسته است به راحتی حس ترس و وحشت را به کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، القا کند.

داستان این فیلم وحشتناک و ترسناک درباره‌ی گروهی است که افراد آن محققان و دانشمندان حاذقی هستند.

این گروه از محققان و دانشمندان یک سفر جدید را آغاز می‌کنند که در آن بتوانند یکی از نژاد‌های بیگانه را پیدا کنند و ریشه‌ی وجودی انسان‌ها را کشف کنند.

همه چیز مطابق با چیزی که دانشمندان و محققان این گروه می‌خواهند پیش نمی‌رود و ممکن است با کارهایی که انجام داده‌اند باعث نابود شدن بشر و انسان‌ها نیز بشوند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا چندین مورد از پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان را به شما معرفی کنیم و راجع به هر فیلم اطلاعاتی مثل امتیاز ای ام دی بی، سال تولید و انتشار آن و خلاصه‌ای را برای شما بازگو کردیم‌.

گفتن خلاصه‌ی هر فیلم باعث می‌شود تا شما بتوانید به خوبی با داستان هر فیلم و قصه‌ای که در آن فیلم روایت شده آشنا بشوید و بتوانید فیلمی را انتخاب کنید که با سلیقه‌ی شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

دیدن هر فیلم ترسناک و وحشتناکی نیاز به شجاعت و نترسیدن دارد و بیشتر افرادی به سراغ دیدن چنین فیلم‌هایی می‌روند که دل و جرئت زیادی داشته باشند و بتوانند خیلی خوب به ترسشان غلبه کنند.

همچنین افرادی که به دنبال هیجان زیاد هستند و می‌خواهند این هیجان را با حس ترسی که از دیدن این فیلم‌ها می‌گیرند ارضا کنند، دیدن این چند مورد فیلم معرفی شده که جزو ترسناک‌ترین و پرفروش‌ ترین فیلم های ترسناک جهان است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از این که تا آخر مقاله ما را شایسته‌ی نگاه گرمتان دانسته‌اید از شما تشکر می‌کنیم.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x