تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

اقامت روزانه در اطراف تهران با بهترین امکانات

اقامت روزانه در اطراف تهران با بهترین امکانات

برای یک آخر هفته ای به یادماندنی و تعطیلاتی خاطره انگی به دور از شلوغی و ترافیک و آلودگی، اطراف تهران کلی جای بکر هست طبیعت زیبا، هوای دلنشین و کلی ویلای لوکس و بزرگ با باغ های سرسبز و دلنشین تا از این اوقات فراغت بشود به نحو احسنت استفاده کرد. شهریار در بین مناطق اطراف تهران جایی است که هم به پایتخت نزدیک تر است و هم باغ ویلاهای بزرگش همه را شیفته خود کرده.

نگاهی به بهترین ویلاهای شهریار

اول از هر چیز، لازم به ذکر است که شهریار منطقه ای در جنوب غربی تهران است و کمتر از یک ساعت طول میکشد تا از تهران به این شهر زیبا و دلنشین سفر کرد. شهریار مملو از ویلاها و باغ های بزرگ است و از قدیم الایام، شهریار منطقه ای فوق العاده برای جشن های عروسی و مهمانی های بزرگ بوده و همچنان هم کلی باغ و تالار در این منطقه هست که برای این نوع جشن ها می توان روی آن ها حساب کرد. اما شهریار فقط برای تالار و عروسی و جشن های بزرگ نیست و کلی ویلا در این منطقه به صورت روزانه اجاره داده می شود که برای یک آخر هفته و تعطیلاتی با دوستان یا خانواده مقصدی ایده آل هستند.

اگر برای تعطیلات و آخر هفته خود تصمیم گرفتید با اجاره ویلا در شهریار، مهمان این منطقه باشید، بین تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها که بیشتر ویلا و باغ ویلا هستند می توانید هر آنچه که مد نظر دارید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، امکانات مورد نیاز و نوع ویلا انتخاب کنید اما اکثر ویلاها و اقامتگاه هایی که در شهریار به صورت روزانه اجاره داده می شود، ویلاهای استخردار هستند. برای اجاره ویلا استخردار در شهریار مسافران دستشان باز است بین ویلاهایی با استخرهای روباز، سرپوشیده یا چهارفصل، امکانات و سرگرمی های متنوع هرکدام را که می خواهند به راحتی از سایت لوکس ویلا رزرو کنند اما در خصوص قیمت ویلاهای استخردار، در روزهای گرم و فصل تابستان ویلاهای استخر سرپوشیده به مراتب ارزان تر از ویلاهای استخر روباز هستند و در روزهای سرد، همه تمایل به اجاره ویلا استخر آبگرم در شهریار را دارند.

به غیر از ویلاهای استخردار که بخش قابل توجهی از بازار اجاره ویلا در شهریار را تشکیل می دهند، در این منطقه کلی باغ ویلاهای بزرگ و سرسبز هم هست که برای مهمانی ها و جشن های بزرگ گزینه های ایده آلی هستند. معمولاً برای برگزاری جشن های عروسی اجاره باغ در شهریار انتخاب می شود چون باغ ویلاها از ظرفیت های بسیار بیشتری نسبت به سایر اقامتگاه ها برخوردار هستند و از امکانات و خدمات ویژه برای جشن های عروسی هم برخوردار هستند اما با این حساب، تعداد نفرات برای باغ ها به اندازه ویلاها از اهمیت بالایی برخوردار است و حتماً پیشنهاد می شود اگر به فکر اجاره باغ ویلا در شهریار هستید، به ظرفیت باغ مورد نظر هم دقت کنید چون به ازار هر نفر بیشتر از ظرفیت عادی،ٍ می بایست هزینه جداگانه ای را پرداخت نمائید.

نگاهی به بهترین ویلاهای شهریار

بهترین مناطق برای رزرو ویلا در شهریار

شهریار مناطق و روستاهای مختلفی هست که هرکدام جذابیت ها و امکانات خاص خود را دارند. معمولاً بسیاری از مسافران برای اجاره ویلا در شهریار منطقه خاصی را برای القامتی چند روزه در نظر دارند که بین آن ها، معروف ترین منطقه شهریار باغستان نام دارد. باغستان در شرق شهریار قرار دارد به دور از هرگونه شلوغی و ترافیک و همچنین بیشتر ویلاهای استخردار و باغ هایی که برای اجاره ویلا در شهریار ارائه شده نیز در این منطقه واقع شده. منطقه باغستان از نظر امکانات، دسترسی و تنوع ویلا تا حدودی بهتر از سایر مناطق شهریار است اما به غیر از باغستان، جاهایی همچون ملارد، مهرآذین و بکه نیز کلی ویلا و باغ برای اجاره روزانه دارد و در منطقه ملارد، شما می توانید بهترین و لوکس ترین ویلاهای شهریار را برای آخر هفته و تعطیلات خود انتخاب کنید.

بهترین مناطق برای رزرو ویلا در شهریار

نکات لازم برای اقامت روزانه

شهریار بخاطر اینکه به تهران نزدیک است و کلی ویلا دارد که از قیمت های مناسبی نسبت به سایر مناطق اطراف تهران از جمله لواسان و کردان و فشم و غیره برخوردارند، بین پایتخت نشین ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این رو، اگر برای آخر هفته و اوقات فراغت خود تصمیم به رزرو ویلا در شهریار دارید، لوکس ویلا به شما پیشنهاد می کند از یک هفته قبل از تاریخ سفر به فکر رزرو ویلا در شهریار باشید تا بتوانید زودتر از بقیه و بدون هیچ نگرانی بهترین اقامتگاه با توجه به بودجه و امکاناتی که مد نظر دارید را رزرو کنید. همچین در سایت لوکس ویلا شما می توانید در صورتیکه از یک ماه قبل برنامه سفر به شهریار را چیده اید، ویلایی که می خواهید را با بهترین قیمت رزرو کنید تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

همانطور که پیش تر هم گفتیم، شهریار جزء بهترین مناطق اطراف تهران برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها محسوب می شود اما در صورتیکه قصد برگزاری مهمانی یا جشنی را دارید که قرار نیست در تالار و باغ ویلای بزرگ باشد، باید این موضوع را در نظر بگیرید که همیشه امکان برگزای جشن در تمامی ویلاهای شهریار وجود ندارد و باید قبل از رزرو، نسبت به امکان ایجاد سر و صدا و برگزاری جشن استعلام بگیرید.

به لطف تنوع بالای ویلاها بخصوص ویلاهای استخردار در شهریار، معمولاً مسافران دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند کدام ویلا گزینه مناسب تری برای آن ها است از این رو، شما می توانید با کارشناسان سایت لوکس ویلا تماس بگیرید، بودجه در نظر گرفته شده، تعداد نفرات و نوع ویلایی که می خواهید را ارائه کنید تا کارشناسان بهترین گزینه ها براساس آنچه که مد نظر دارید را به شما معرفی کنند و هرکدام را که می خواستید به راحتی رزرو کنید.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x