تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بررسی استراتژی های بازاریابی

بررسی استراتژی های بازاریابی

با استفاده از استراتژی های بازاریابی برای مقالات، بیشترین استفاده را در تولید محتوایتان ببرید. بسیاری از مردم هنگام شروع یک کمپین بازاریابی با مشکلات زیادی مواجه می شوند، اما لازم نیست این فرآیند آنقدرها که فکر می کنید دشوار یا دردناک باشد. رواج فناوری اینترنت و موبایل به شما این امکان را می دهد که بازاریابی مقاله را به ساده ترین و موثرترین راه دنبال کنید. این مقاله به منظور راهنمایی شما در کمپین بازاریابی مقاله با نکات و توصیه های مفید است.

محتوای سبز

محتوای بی انتها بنویسید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما چه در حال حاضر و چه سال‌ها بعد ارزشمند خواهد بود. خوانندگان شما باید یک سال بعد بتوانند مقالات شما را بخوانند و اطلاعات هنوز درست باشد. مطالب قدیمی که به خوبی نوشته شده اند، خوانندگان را جذب می کند و آنها را تشویق می کند تا مطالب جدیدتر را بررسی کنند. به طور مثال: اگر برای مواد خوراکی یا پوشاک، مانند قهوه یا کاپشن محتوا مینویسید، معرفی بهترین مدل های قهوه و یا جدیدترین مدل های کاپشن، بهترین گزینه میباشد. این نوع محتوا ها هر سال میتواند با توجه به فصل و مدل خود کامل شوند، و پایانی ندارند.

انتخاب عنوان جذاب

با عنوانی فراموش نشدنی شروع کنید. به خاطر داشته باشید که ایجاد یک عنوان مانند ایجاد اولین تاثیر است. شروع قوی توجه خواننده را به خود جلب می کند و او را به خواندن بیشتر رغبت می کند. بدون یک عنوان خوب، ممکن است مقاله شما از بین برود و هرگز خوانده نشود و وقت و تلاش شما را هدر دهد.

مثال: مصرف قهوه عربیکا سبب جلوگیری از آلزایمر در انسان میشود؟؟؟

قابلیت اشتراک گذاری مقاله

از دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی مانند «پست در فیس بوک» و «این توییت» در سایتی که مقالات خود را در آن پست می کنید استفاده کنید. اگر مقاله شما با کسی طنین انداز شود، ممکن است آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد و فروش بیشتری را به دنبال داشته باشد. با این حال، خودتان از دکمه ها استفاده نکنید، زیرا مقاله ای که “به طور مستقل محبوب” است کمتر به عنوان هرزنامه تلقی می شود.

هنگام گوش دادن به افرادی که ادعا می کنند در بازاریابی مقاله متخصص هستند بسیار مراقب باشید. شما باید به یاد داشته باشید که افرادی مانند این پول خود را از آموزش بازاریابی مقاله به دست می آورند، نه از موفقیت خود در بازاریابی مقاله. این لزوماً به این معنی نیست که همه چیزهایی که آنها می گویند اشتباه است.

مقاله هدفمند

حتما مقاله هوشمندانه و هدف مند بنویسید و مطمئن شوید که مقالات شما نیاز کاربران را برطرف میکنند، و تمام مقاله خوانده می شوند و نه کپی تبلیغاتی از مقالات دیگر صرفا برای تولید محتوا. اگر مقالات شما شبیه به فروش باشد، دایرکتوری های مقاله آنها را رد خواهند کرد. شما نباید محصول یا برند خود را چندین بار ذکر کنید. برخی دایرکتوری های مقاله ایجاب می کنند که فقط یک بار نام تجاری یا نوع محصول به مانند آسیاب قهوه نوا را ذکر کنید. گاهی اوقات بهتر است آن را فقط در کادر منابع ذکر کنید و نه در مقاله.

همه مقالات خود را در وب سایت خود قرار دهید. نه تنها باعث می شود بازدیدکنندگان سایت اعتماد کنند و به شما و کسب و کار شما احترام بگذارند، بلکه ترافیک کلمات کلیدی را نیز از موتورهای جستجو به ارمغان می آورد. مطمئن شوید که مقالات خود را در یک منطقه برجسته و آسان برای مکان یابی از وب سایت قرار دهید.

مقاله هدفمند

تعداد مقالات

سعی کنید تعداد مقالات ارسالی خود را به حدود سه تا پنج دایرکتوری مقاله خوب کاهش دهید. برای اینها هم بهتر است از مقالات تابیده شده استفاده کنید. شما نیازی به صدها نسخه از مقالات خود ندارید که در صدها دایرکتوری قرار داده شوند. سعی کنید چند مورد خوب را انتخاب کنید، مقالات خود را بچرخانید و آنها را به چند فهرست راهنما ارسال کنید.

شما می توانید با پیوستن به چند تالار گفتگو در مورد این موضوع، در مورد بازاریابی مقاله بیشتر تحقیق کنید. بسیاری از این اعضا خوشحال خواهند شد که به کسانی که در تلاش برای شروع کار هستند یا حتی به کسانی که با تجربه هستند، اما همچنان مایل به بازخورد هستند، کمک کنند. شما حتی می توانید فقط با خواندن پست ها نکاتی را دریافت کنید، زیرا بسیاری از آنها کوتاه، آموزنده و مختصر هستند.

قبل از ارسال، مطمئن شوید که مقالات شما به درستی نوشته شده است. آنها باید گرامر و املای مناسب داشته باشند. سعی کنید از استفاده از یک دسته کلاه خودداری کنید، این کلاه ها فقط باید برای فریاد زدن و عصبانیت غیررسمی استفاده شوند. آنها را از نوشتن حرفه ای کنار بگذارید، مگر اینکه یک شرکت نامی به طور کامل داشته باشد.

تبلیغ مقالات

یک نکته عالی هنگام تبلیغ مقالات آنلاین خود این است که فقط از حداکثر ۱۰۰ کلمه برای جعبه منبع خود استفاده کنید. برخی از دایرکتوری‌های مقاله فقط به شما اجازه می‌دهند که یک هایپرلینک را در جعبه‌های منابع خود بگنجانید، بنابراین باید کادر منبع خود را کوتاه نگه دارید تا فضای بیشتری برای پیوندها در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، شما نمی خواهید جعبه منبع خود را برای خوانندگان خیلی طولانی کنید زیرا اگر بیش از حد طولانی باشد، خوانندگان شما احتمالا روی آن کلیک نمی کنند.

هنگامی که مقالات آنلاین خود را تبلیغ می کنید، یک نکته عالی این است که اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را در جعبه منابع خود قرار دهید، جعبه های منابع دیگر نویسندگان برتر مقاله را بررسی کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد روش های آنها را که برای محبوب ماندن استفاده می کنند، مشاهده کنید. در نتیجه می توانید از این روش ها برای محبوبیت بیشتر خود استفاده کنید.

تبلیغ مقالات

اتوماسیون و بازاریابی مقالات

استفاده از یک برنامه اتوماسیون بازاریابی مقاله را در نظر بگیرید. این برنامه ها می توانند برای شما مقاله بنویسند و آنها را به فهرست راهنماها ارسال کنند و در زمان شما صرفه جویی کنند و اطمینان حاصل کنند که مقالات شما حداکثر در معرض دید قرار می گیرند. متأسفانه، بسیاری از برنامه های بازاریابی مقاله خودکار کلاهبرداری هستند، بنابراین قبل از خرید، نظرات آنلاین را بخوانید و درباره فروشنده تحقیق کنید.

استفاده از کلمه کلیدی

از کلمات کلیدی خارج از زمینه استفاده نکنید! با LSI (نمایه سازی معنایی پنهان)، موتورهای جستجو می توانند کلمات کلیدی را با استفاده از زمینه و تعریف مکان یابی کنند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که سعی کنید یک کلمه کلیدی مربعی را در یک جمله گرد قرار دهید. با استفاده از کلماتی که به موضوع شما مرتبط هستند و در جستجوی کلمه کلیدی نشان داده می شوند، به طور طبیعی بنویسید.

برای انتشار مقاله خود به صورت آنلاین، از کلمات کلیدی یا عباراتی استفاده کنید که افراد هنگام جستجوی آنلاین از آنها استفاده می کنند. زیاده روی نکنید، پر کردن کلمات کلیدی خوب نیست. به دایرکتوری های مقاله به عنوان مکانی برای تبلیغات مقالات خود نگاه کنید.

میلاد ایمانی

نقش: نویسنده

معنای حیات دنیوی، بر خلاف آنچه به ما آموخته اند، در رفاه و رونق و آسایش تن نیست، در پرورش جان است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x