تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز شلوغ و شاید پر اضطراب یک استراحت شبانه آرامش بخش با جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی ضروری است. زیرا این جملات صوتی فشارهایی که در طول روز متحمل شده اید را خنثی می کنند.

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی این امکان را به شما می دهد که در طول استراحت شبانه ریلکس کرده و تمامی بدن را در آرامش کامل حس کنید. همچنین صبح هنگام با نشاط و انرژی کامل از خواب بیدار شوید.

تاثیرگذاری جملات تاکیدی صوتی را در قسمت پایین، سایت متاراز برای شما عزیزان به طور کامل توضیح داده با مطالعه متن و همچنین گوش کردن به فایل صوتی جملات تاکیدی می توانید آرامش را به خواب شبانه خود بیاورید. بدنتان را سرشار از انرژی و سرزندگی کنید.

دانلود و پخش آنلاین جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

ضمیرناخودآگاه انسان محل ذخیره باورهای مثبت و منفی است. گاهی اوقات شما هنگام خوابیدن شب در حال فکر کردن به یک واقعه منفی هستید درست در همین لحظه احساستان به شدت منفی می شود، حتی بدن واکنش نیز نشان می دهد. مانند لرزش دست و پاها یا اشک ریختن یا حتی خشمگین شدن.

دلیل این است که ضمیرناخودآگاه از حقیقت آن لحظه آگاه نیست بلکه فقط اتفاق منفی را در خود ذخیره دارد و آن را به شما یادآور می شود و ذهن با چیزی مواجه می شود که گویی در همین لحظه در حال وقوع است.

کاری که می توان کرد بسیار آسان است جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی بر روی ضمیرناخودآگاه به صورت غیر مستقیم تاثیر می گذارد و تکرار این جملات صوتی هر شب سبب ایجاد آرامش ذهنی شده و شبی آرام را برای شما رقم می زند.

این جملات تاکیدی صوتی شبانه به مغز شما یک مسیر جدید می دهند و مغز مجدد برنامه ریزی می شود. جلوی فرود الگوها و افکار منفی و کهنه به ذهن مسدود می شود و سبک زندگی بسیار شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد.

فواید جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

فواید جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

۱ – باورهای منفی که منشاء استرس شبانه هستند از بین می روند

با تکرار جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی که هر شب به مدت ۲۱ روز باید انجام شوند ضمیرناخودآگاه کم کم و به صورت غیر مستقیم به این جملات مثبت عادت می کند. و به مرور زمان باورها و اعتقادات منفی کنار رفته و باورهای مثبت جایگزین می شوند.

۲ – به هدف های خود دست پیدا می کنید

یکی از عواملی که ممکن است شما به هدف های خود نرسید این است که بدن و ذهن آرامی ندارید چون خوابی با کیفیت ندارید و فکر و خیال شبانه شما را راحت نمی گذارد. وقتی جملات تاکیدی صوتی را بگویید و گوش دهید می توانید آرامش و ریلکسی را به بدن و ذهن و روح خود بیاورید و با یک خواب با کیفیت و ذهنی آرام می توانید به تمامی خواسته های خود دست یابید.

۳ – جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی و ایجاد تعادل و تمرکز

یکی از دلایلی که شب هنگام تمامی افکار منفی به سراغ فرد می آید این است که کنترل مشکلات زندگی از عهده او خارج شده و محیط پیرامون کاملا او را کنترل می کند.

تعادل و تمرکز در چنین شرایطی از بین می رود و تصمیم گیری مختل می شود.

وقتی شما جملات تاکیدی مثبت را قبل از خواب بگویید این جملات به علت آرامشی که در ذهن ایجاد می کنند می تواند تعادل و تمرکز ذهنی را بالا ببردند و صبح هنگام شما به طور باور نکردنی جواب درست بسیاری از سوال های خود را در مورد مسائل زندگی به دست می آورید و پر قدرت روزتان را شروع می کنید.

همچنین میتوانید نسبت به موضوعی که علاقه دارید مثلا جملات تاکیدی مثبت برای ثروت را تکرار کنید.

۴ – جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی الهام بخش آرزوهای شما

گاهی اوقات به علت مشغله روزمرگی ها و ایجاد یکنواختی و کسالت در زندگی فرد به طور کلی آرزوها و خواسته هایش را فراموش کرده است

. در منطقه امن ذهنی خود باقی مانده و نمی خواهد از دایره روزمرگی خلاص شود اما گفتن این جملات تاکیدی شبانه انگیزه را بالا می برد و امید به زندگی را افزایش می دهد. شما را ترغیب می کند که به آرزوهای خود را به یاد آورید و برای آنها تلاش کنید.

۵ – قانون جذب و جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

وقتی جملات تاکیدی صوتی شبانه را می گویید در اصل ارتعاش های مثبت می فرستید و قانون جذب به نفع شما با توجه به هر آنچه که خواسته شما است فعال شده و خواسته های مادی و معنوی شما را صبح هنگام برایتان مهیا می کند.

۶ – هماهنگی روح، ذهن و بدن

یکی از تاثیرات بسیار قوی و مثبتی که جملات تاکیدی صوتی قبل از خواب دارند این است که شما به طور کامل با خودتان آشتی می کنید و نسبت به خودتان آگاه می شوید با آرامش می توانید به نوعی رضایت درونی برسید وقتی تماما با خودتان یکی هستید می توانید از ذهن قدرتمند خود استفاده کنید و کارایی شما برای کارهای روزانه بالا می رود.

نحوه گفتن جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی

ابتدا در رختخواب خود با آرامش دراز بکشید چند نفس عمیق بکشید و تمامی حواس خود را به تنفستان دهید سعی کنید هر فکری که به سراغتان آمد آن را با تنفس خود جابه جا کنید یعنی فقط و فقط به صدای نفسهای خود گوش دهید می خواهیم آهسته وارد نوعی بی ذهنی شوید.

سپس  هدفن یا هنس فری را در گوش بگذارید و صوت را روشن کنید. و تماما حواس خود را به جملات بدهید.

هر جمله ای که گفته می شود راجع به آن تصویرسازی ذهنی کنید و هیچ قضاوت و پیش فرضی نسبت به جملات نداشته باشید. شاید در روزهای اول ذهن شما به مقاومت بپردازد و به شما بگوید اینها را رها کن اما شما ادامه دهید ذهن شما بعد از مدتی مقاومت را کنار گذاشته و با شما هماهنگ می شود.

جملات را آهسته همراه با گوینده تکرار کنید اگر حواستان پرت شد هیچ مشکلی نیست از همان جایی که هستید ادامه دهید.

لبخند را در حین تمرین فراموش نکنید.

جمع بندی

خواب کافی و  با کیفیت یکی از عوامل سلامت و تندرستی فیزیکی و روحی است. شاید به نظر برسد که اولویت دادن به یک خواب خوب کاری دشوار است زیرا شما بسیار سرتان شلوغ است و یا ذهنی آشفته دارید.

اما باید بدانید که ذهن بیشتر از هر عضو دیگر نیاز به شارژ دارد اگر به خستگی های ذهنی توجه نکنید فقط خستگی ایجاد نمی شود بلکه افکار منفی و مسموم روز به روز افزایش می یابند.

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب صوتی تسکینی قوی برای ذهن و بدن شما هستند که می توانند شما را برای صبحی آکنده از عشق، نشاط، و انگیزه فراوان آماده کنند.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آیشا

از کدام لینک میشه دانلود کرد؟
مرسی

سمانه پارسایی

همینجا گوش کنی بهتره . دانلود که میکنی میره تو گالری دیگه یادت میره

سلیم

ممنون خانم رضایی.لطفا فایل مدیتیشن با موضوعات مختلف هم قرار بدین من خیلی آرامش میگیرم

فاطمع

سلام خانم رضایی من یک مشکلی دارم الان یک ماهه تو خواب کابوس میبینم اولا که کلا خوابمم نمیبرد به زور میخوابیدم الان چند روز این فایل شبا گوش میکنم میخوابم ولی باز کابوس میبینم لطفا بگید چیکار کنم چه فایلی گوش بدم ؟

سمانه پارسایی

فکر میکنم بد نباشه به یک روانشناس مراجعه کنید

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
7
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x