تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

پخش آنلاین و دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی یکی از کتاب های مارک فیشر است. میتوان ادعا کرد که این اثر یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه موفقیت است.
نویسنده کتاب دولت و فرزانگی معتقد است برای اینکه زندگی تغییر کند ابتدا باید اندیشه و فکر تغییر کند.

پخش آنلاین و دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

به نظر مارک فیشر اگر بتوانید ذهن خود را قدرتمند کنید پس مشکلاتتان کوچک می شوند.

اوضاع و شرایط هیچ‌گاه خود به خود عالی نمی شوند بلکه این اعمال شما هستند که با توجه به افکارتان شرایط را می سازند. اگر شما هم طالب این هستید که زندگی خود را آنگونه که آرزویش را دارید، رقم بزنید خواندن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را در این بخش از سایت متاراز پیشنهاد می کنیم.

آیا کسانی که موفق می شوند سخت‌تر از کسانی که فقط رویای موفقیت را می بینند کار می کنند؟ آیا آنها باهوش‌تر یاخوش شانس تر هستند؟ آیا موفقیت مالی باعث خوشبختی می شود؟

این سوالات همیشگی بیشتر مردم است.

اگر شما هم به دنبال جواب اینها هستید پیرمردی بسیار عاقل و ثروتمند در این کتاب به آنها پاسخ می دهد.

این حکیم به عنوان “میلیونر فوری” شناخته می شود، زیرا راز واقعی ثروتمند شدن یک شبه را درک کرد.

بخشی از کتاب

در این کتاب میلیونر آنی مرد جوانی را با رویاهای زیادی که در گذشته داشته اما حالا نا امیدشده است راهنمایی می کند.

او در درس‌های عملی ، ایده‌ها و اقداماتی را آشکار می‌کند که می‌تواند ذهنیت یک میلیونر را به هر کسی بدهد.

این تغییر ذهنی ساده و در عین حال قدرتمند راه را نه تنها برای موفقیت مالی، بلکه برای رضایت و رفاه شخصی عمیق هموار می کند.

گاهی اوقات برخی افراد هستند که در شغلشان هیچ پیشرفتی نمی کنند و مدام از این شغل به آن شغل می روند یا شاید حتی چند شیفت کار کنند اما باز هم نتیجه ی مالی خوبی از کارهایی که انجام می دهند ندارند.

در واقع هر چه پول در می آورند به شکلی غیر منتظره ای از دستشان می رود. یک جای کار می لنگد که برخی انسانها حتی تا پایان عمرشان هم نمی دانند که چه اتفاقی می افتد.

 

از نظر مارک فیشر دلیل بی پولی ساده است شما فقط باید ذهن خود را قدرتمند کنید و باید از تغییر افکار شروع کنید.

شما نمی توانید بدون داشتن فکر قوی به ثروت برسید. اگر تصور می کنید که با چند شیفت کار کردن، بدون در نظر گرفتن فکری قوی شرایط عالی می شود، پس چرا تا به حال چنین اتفاقی نیوفتاده است!

مارک فیشر سعی دارد که در غالب داستان های روانشناسی به شما آموزش دهد که چطور می توانید یک زندگی شگفت انگیز بسازید.

در داستان ها ذهن شما درگیر می شود و کم‌کم ضمیرناخودآگاه به کار می افتد و دگرگونی های عظیمی را خلق خواهید کرد.

هدف کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

۱ – مارک فیشر سعی دارد که باورهای اشتباه را از ذهن خواننده پاک کند اگر کسی زیاد کار می کند این لزوما سبب ایجاد پیشرفت و موفقیت نمی شود بلکه قوانین دیگری در جهان وجود دارد که عمل کردن به آنهاست که می تواند شما را به خواسته هایتان برساند.

۲ – به دست آوردن ثروت، وفور و فراوانی از دیگر اهداف کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی است. در این کتاب متوجه می شوید که به دست آوردن ثروت کار آسانی است فقط باید تغییر را ابتدا از ذهن خود شروع کنید و افکارتان را مثبت کنید.

۳ – زمان را از دست ندهید این نیز یکی دیگر از خواسته های نویسنده کتاب است که باید از زمان استفاده درست کنید. و هرگز شرایط مختلف در زمان را نباید از دست بدهید.

۴ – با خواندن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی به دولتمندی و رضایت شخصی می رسید. داستان های کتاب به شما آموزش می دهد که چطور می توانید زندگی ارزشمندی را برای خود به وجود آورید و به شادی واقعی دست یابید.

۵ – در این کتاب آموزش می گیرید که چطور باید درخواستهای خود را عنوان کنید و ترسهایی که در ضمیرناخوآگاه قرار دارند را از بین ببرید. گاهی اوقات ترسها و باور به اینکه چیزی که می خواهید دست نیافتنی است سبب می شود که درخواستی صورت نگیرد. اما این کتاب شجاعت درونی شما را قوت می بخشد.

۶ – ایمان در دل شما قدرتمند می شود و هر انفعال و سستی از بین می رود. هدفهایتان پررنگ می شوند و رسیدن به اهداف یک عمل لذت بخش برایتان محسوب می شود.

فهرست کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

فصل اول کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت مشاوره‌ی مرد جوان با خویشاوندی دولتمند

 

فصل دوم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت دیدار جوان با باغبانی سالمند

 

فصل سوم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت آموزش جوان برای غنیمت شمردن فرصت و خطر

 

فصل چهارم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت به حبس افتادن جوان

 

فصل پنجم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت آموزش ایمان

 

فصل ششم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت آموزش تمرکز بر هدف

 

فصل هفتم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت ارزش تصویر از خود

 

فصل هشتم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت کشف نفوذ کلام

 

فصل نهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت نخستین آشنایی با دل گل سرخ

 

فصل دهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت تسلط بر ضمیر ناهشیار

 

فصل یازدهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت بحث در باب ارقام و قواعد

 

فصل دوازدهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی : حکایت یادگیری نیک‌بختی و زندگی

 

فصل سیزدهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی

 

فصل چهاردهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت کشف اسرار باغ گل سرخ

 

فصل پانزدهم کتاب حکایت دولت و فرزانگی: حکایت لحظه‌ای که هر یک به راه خود می‌رود

مفاهیم کتاب حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر در این کتاب مفهوم هدف گذاری و عمل بدان را کاملا توصیف می کند او با زبانی ساده در قالب داستان به خوبی شما را متوجه وضعیت فعلیتان می کند تا بتوانید تصمیم درست بگیرید.

اصول و راهکارهای ثروتمند شدن یکی دیگر از مفاهیم این کتاب است. فلسفه موفقیت افراد ثروتمند را به خوبی درک می کنید و می توانید الگوبرداری صحیحی داشته باشید.

این کتاب تصویر روشنی از زندگی که می خواهید را برای شما روشن می کند و شما از نقطه امن خارج کرده و وارد مسیری از موفقیت ها می کند.

بخشی از کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

همه ثروتمندان و دولتمندان کارهایشان را دوست دارند و کار برایشان فعالیتی لذت بخش است. پس از شغلت لذت ببر و دوستش داشته باش.

اگرچه باید از کارت لذت ببری، اما به تنهایی کافی نیست. برای دولتمند شدن باید از اسرار آن آگاه باشی. آیا به راستی معتقدی این اسرار وجود دارند؟

اگر فکر می‌کنی نمی‌توانی دولتمند شوی، به ندرت دولتمند می‌شوی.

پس باید با شور و شوق طالب آن باشی. بزرگترین محدودیت کمبود تخلیل است به همین دلیل اسرار دولتمندی در همه جا تا این حد حفظ شده است.

آیا فکر می کنید کسی که ۲۵۰۰۰۰ دلار درآمد دارد ده برابر شما کار می کند؟ قطعا نه! پس اگر این شخص ده برابر شما درآمد دارد، بدون اینکه بیشتر از شما کار کند، پس باید به کاری متفاوت از کار شما مشغول باشد.

می توان گفت بیشتر انسانها یک نقطه امن در زندگی خود ایجاد کرده اند و از آن خارج نمی شوند هر از چند گاهی به یاد خواسته هایشان می افتند اما چیزی به عنوان ترس مانع اجرا کردن آنها می شود.

کتاب های انگیزشی موفقیت مانند کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نیز یکی از همین کتابهای آموزشی برای رسیدن به موفقیت است.

برای ثروتمند شدن نیازی نیست که فردی باهوش‌تر، خوش شانس تر یا حتی بی رحم تر از دیگران باشید بلکه فقط با نگرش ذهنی و دیدگاه خود را تغییر دهید تا بتوانید به خواسته هایتان دست یابید.

نقد کتاب حکایت دولت و فرزانگی:

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار خلاق، این کتاب گنجینه‌ها و درس‌های پنهان زیادی در درون خود داشت.

به عنوان مثال، وقتی مرد جوان (که از نظر مالی با مشکل مواجه است) برای اولین بار با میلیونر ملاقات می کند، میلیونر از او ده دلار می خواهد. مرد جوان بسیار مردد است زیرا این تقریباً تمام چیزی است که او دارد. میلیونر اصرار می کند و با وجود اینکه مرد جوان تمایلی ندارد، در نهایت ده دلاری را که در جیبش است تحویل می دهد.

کتاب دولت و فرزانگی در مورد انجام کاری که برای امرار معاش دوست دارید صحبت می کند، و به شما می آموزد که چگونه از اعمال محدودیت های مالی که خودتان تحمیل می کنید خودداری کنید. من این ذهنیت را دوست دارم، مخصوصاً وقتی صحبت از پول باشد.

اگر فکر نمی کنید می توانید ثروتمند شوید، به ندرت موفق می شوید. شما باید با این باور شروع کنید که می توانید، و سپس مشتاقانه اهداف را دنبال کنید.

اگر پند های پیرمرد کتاب دولت و فرزانگی را گوش کنید و آنها را اجرا کنید طولی نخواهد کشید که به مرد جوان این کتاب تبدیل شوید.

سخن آخر:این کتاب به شما می آموزد که چگونه آنچه را که از این زندگی می خواهید بخواهید و چگونه موفقیت را تعریف کنید تا بتوانید برای رسیدن به آن تلاش کنید. میلیونر فوری به شما نشان می دهد که چگونه وضعیت فعلی خود را تغییر دهید و محدودیت های خود را منفجر کنید. کتاب حکایت دولت و فرزانگی اولین سری از کتاب های مارک فیشر است که پس از مطالعه این کتاب میتوانید،دیگر کتاب های وی را دنبال کنی

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تاشا قاسم خانی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی دومین کتاب مارک فیشر هست یا اولی چون میگن باید به ترتیب گوش کرد اگر قبل از این هم هست لطفا اسمش رو بگین. البته من این رو همین الان دانلود کردم و قطعا میخوام همه کتاب های مارک فیشر رو گوش کنم. ضمنا من بیشتر تمرینات شما رو گوش میکنم خانم رضایی و ممنون از این همه فایل های صوتی رایگان

حسین گلشاهی

این داستان ها متعلق به افکار اروپایی و کشور هایی که تهی از مشکلات ایران هستند در ایران مرد ثروتمند آنی جیبت را می‌زند نه راهنمایی ابله آن است که این داستان. ها زندکی اس را متغییر می‌کند

ghouchani

با سلام، تشکر میکنم از شما خانم رضایی
واقعاً کلامتون نافذ هست، من مدتی هست که سایت شما رو دنبال می کنم و میخوام بدونم چطور میشه به آرامش ذهن رسید آیا حتما می بایست توی دوره های حضوری آموزشی مدیتیشن شرکت کرد یا با مطالعه و گوش دادن به مراقبه ها میتونم به این مرحله برسم

میلاد ایمانی

سلام دوست من
از طریق لینک زیر میتوانید به محصولات مرتبط با خودهیپنوتیزم و مدیتیشن دسترسی پیدا کنید:
https://metaraz.ir/product-category

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
5
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x