تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت که باید بخوانید

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت به صورت خلاصه ای موضوع کتاب را در این بخش خواهید خواند

هر یک از ما مسیر زندگی را با این هدف آغاز می‌کنیم که به سمت موفقیت حرکت کنیم.

در واقع، هدف ما هر چه که باشد، در ذهن خود آن را جاده‌ای به سمت کمال و رشد و تعالی می‌بینیم و این چنین است که سمبلی از موفقیت در ذهنمان ایجاد می‌شود.
حال این که موفقیت از دید ما چه شمایلی داشته باشد، به طرز فکر و عقاید ما بستگی دارد.

کسی که رویای ثروتمند شدن را داشته باشد، بی‌شک ثروتمند بودن را هدف نهایی خود می‌داند و هر آن که کوهی از علم را برای خود بخواهد، رسیدن به قله دانش مقصود او خواهد بود. بنابراین موفقیت برای هرکس معنای متفاوتی دارد.

یکی از موارد مهمی که برای رسیدن به موفقیت باید مد نظر داشته باشید، داشتن الگو و راهنماست.

حقیقت این است که در کل تاریخ کسانی به موفقیت دست یافته‌اند که بهترین‌ها را الگوی خود قرار داده و با بهره‌ گرفتن از تجارب آن‌ها، راه درست را پیش از سایرین آموخته و در مسیر موفقیت قدم برداشته‌اند.

به همین منظور، بهتر است برای موفق شدن، الگوی درستی داشته باشید.

آیا تا به حال، الگوی خود را پیدا کرده‌اید؟ آیا در میان اطرافیانتان کسانی هستند که یا تکیه بر تجربیات خود، درست‌ترین انتخاب‌ها را پیش رویتان قرار دهند؟

بسیاری از ما از چنین فرصتی بهره‌مند نیستیم؛ ولی این، هرگز نمی‌تواند دلیلی بر عقب‌نشینی باشد. بهترین راهکار در چنین شرایطی خواندن کتاب است.

در این مقاله  متا راز تصمیم داریم بهترین کتاب های موفقیت و ثروت را معرفی کرده و به بررسی آن‌ها بپردازیم. همراه ما بمانید.

تأثیر کتاب بر مسیر ثروت و موفقیت

حقیقت این است که کتاب همواره توانسته به عنوان بهترین دوست انسان، همچون چراغی در مسیرهای تاریک راهنما بوده و خوب را از بد جدا کند.

در اثبات مزیت و راهنما بودن کتاب همین بس که ادیان الهی را با کتاب‌هایشان می‌شناسیم و آن‌ها را به عنوان چراغ راه می‌دانیم.

بنابراین، در هر شرایطی می‌توان از کتاب‌ها برای پیش بردن زندگی بهره گرفت. یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع کتاب‌ها، آن‌هایی هستند که مسیر موفقیت و ثروت را به ما نشان می‌دهند.

نکته این جاست که اگر به تنهایی بخواهید مسیر درست را پیدا کنید، احتمالاً به چند صد سال زمان نیاز داشته باشید و بدیهی است که عمر کوتاه انسان، فرصت آزمون و خطا را به او نمی‌دهد.

از طرف دیگر، وقتی که در ابتدای راه قرار دارید، چگونه می‌توانید از فراز و نشیب مسیر آگاه باشید، جز در صورتی که کسی پیش از شما این مسیر را رفته و جزئیات آن را برای شما شرح داده باشد؟

به همین دلیل است که خواندن بهترین کتاب های موفقیت و ثروت می‌تواند شما را به سمت بهترین اهداف سوق داده و به شما در طی کردن هر چه بهتر این مسیر کمک کند.

از نگاهی دیگر، خواندن این کتاب‌ها انگیزه تلاش و کوشش و جنگیدن را در شما ایجاد کرده و می‌توانند همچون نیرویی نامرئی برای تجدید قوا عمل کنند.

در ادامه این مقاله، چند مورد از پرطرفدارترین‌ کتاب‌ها در این زمینه را نام برده و مختصر توضیحی درباره آن‌ها داده‌ایم.

با بهترین کتاب‌های موفقیت و ثروت آشنا شوید

همان طور که گفته شد، بهترین کتاب های موفقیت و ثروت می‌توانند راهنمای شما در مسیر رسیدن به اهدافتان باشند.

نویسندگانی که این کتاب‌ها را نوشته‌اند، اغلب کسانی هستند که در حیطه خود یکی از موفق‌ترین‌ها به حساب می‌آیند و مسیری که پیش خواهید گرفت را پیش از شما تا انتها گذرانده‌اند.

نکته مهمی در این باره وجود دارد و آن، مشترک بودن نکات اصولی در مسیر موفقیت و دستیابی به ثروت است.

در واقع برای رسیدن به ثروت، باید در حوزه فعالیتی خودتان موفق باشید و موفقیت چند اصل مهم دارد که در تمام زمینه‌ها مشترک است.

به همین دلیل، کتاب‌های موفقیت و ثروت، اگر به دست افرادی موفق و سرشناس نوشته شده باشند، می‌توانند راهنمای شما در هر مسیری باشند. با معرفی بهترین کتاب های موفقیت و ثروت در خدمت شما هستیم:

 

۱-کتاب قورباغه ات را قورت بده برایان تریسی

قورباغه ات را قورت بده برایان تریسی

اولین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت کتاب قورباغه ات را قورت بده است

کتاب قورباغه ات را قورت بده را شاید بتوان نام‌آشناترین اثر از این لیست دانست که سالیان سال به عنوان یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های موفقیت در کتاب‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

برایان تریسی در این کتاب به‌جای مقدمه‌چینی و تحلیل‌های ناکارآمد از علل تنبلی و مواردی از این دست، یک راست به سراغ ارائه روش‌هایی برای کنار گذاشتن تنبلی و اهمال‌کاری رفته است.

در این کتاب که در ۲۱ فصل نگاشته شده، با ۲۱ تمرین برای ترک تنبلی و انجام دادن سریع کارها مواجهید که هر یک از آن‌ها به تنهایی نیز کارآمد و قابل استفاده هستند.

مجموع این ۲۱ تمرین می‌توانند از شما فردی کوشا بسازند که برای رسیدن به اهدافش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

ایده‌های این کتاب می‌توانند بازده و کارایی شما را به سطح بالاتری رسانده و رسیدن به موفقیت را در مدت زمان کوتاه‌تری ممکن می‌کنند.

نخستین کتاب از لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت را در برنامه مطالعاتی خود قرار داده و سریعاً اقدام به خواندن آن کنید.

 

۲-کتاب قانون توانگری کاترین پاندر

کتاب قانون توانگری کاترین پاندر

 

دومین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

قانون توانگری کتابی سرشار از تجربه‌های تلخ و شیرین کاترین پاندر، نویسنده این کتاب می‌باشد که به زیباترین و اثرگذارترین حالت نوشته شده است.

تجربه زندگی در سختی و بی‌پولی و تجربه از دست دادن عزیزان از کاترین پاندر، نه‌تنها  فردی شکست خورده و ناتوان نساخت، بلکه او را به فردی تبدیل کرد که می‌تواند الگو و راهنمای دیگران نیز باشد.

با خواندن این کتاب در می‌یابید که انسان اگر بخواهد از نیروی درونی خود استفاده کرده و وجودش را برای رسیدن به تعالی، ثروت و موفقیت به کار بگیرد، قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را از خود نشان خواهد داد.

مسئله این جاست که علم، عدم تلاش انسان برای به کارگیری توانش را اثبات کرده است.

قانون توانگری به شما نشان می‌دهد که تفکر توانگر تمام ابعاد زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده و مسیر موفقیت را برای شما روشن می‌کند. قدرت توانگری را به عنوان یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت در نظر داشته باشید.

 

۳-پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

سومین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

این که طرز فکر افراد زندگی خود و فرزندشان را می‌سازد، حقیقتی است که انکارشدنی نیست.

در واقع آن چه که شما به آن اعتقاد داشته باشید، نه تنها مسیر زندگی خودتان را متحول خواهد کرد، بلکه ناخودآگاه در تربیت فرزندانتان نیز مشهود بوده و به آن‌ها هم منتقل خواهد شد.

پدر پولدار پدر بی‌پول بر این مسئله تأکید دارد که پدران پولدار اغلب با فرزندانشان درباره چیزهای متفاوتی صحبت می‌کنند.

در واقع اغلب والدین سعی دارند از فرزندانشان افرادی بسازند که دوران مدرسه را با آرامش طی کرده و سپس با ورود به دانشگاه، پس از چند سال به کارمندانی برای دولت تبدیل شوند که زندگی را به قصد زنده ماندن و پرداخت مالیات می‌گذرانند.

این در حالی است که پدران ثروتمند، ذهن فرزندان خود را به سمت داشتن کسب و کار اختصاصی سوق می‌دهند. کارهایی که درآمد را در انحصار آن‌ها نگه دارد؛ نه این که همه آن برای پرداخت مالیات صرف شود.

رابرت کیوساکی، نویسنده این کتاب معتقد است که منشأ اصلی مشکلات مردم، تحصیل در مدارس بدون یادگیری چیزی درباره پول است. او می‌گوید افراد دائماً برای پول کار می‌کنند و نمی‌دانند که در حقیقت، پول باید برای آن‌ها کار کند.

پدر پولدار پدر بی‌پول، یکی دیگر از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت است که خواندن آن به شما پیشنهاد می‌شود.

۴-کتاب به سوی کامیابی انتونی رابینز

کتاب به سوی کامیابی انتونی رابینز

 

چهارمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

احتمالاً بسیاری از شما آنتونی رابینز را با آن سخنرانی‌های تأثیرگذار و انرژی بخش می‌شناسید.

او در کتابی به نام به سوی کامیابی، از ذهن شما یک ابزار کارآمد برای رسیدن به هر آن چه که می‌خواهید می‌سازد.

در این کتاب می‌آموزید که چگونه به اهدافتان باور داشته و مسیر رسیدن به آن‌ها را هموار کنید.

در کتاب به سوی کامیابی نحوه شناخت هدف واقعی، هفت دروغ موفقیت، از بین بردن ترس‌ها و شروع مجدد، پنج کلید ثروت و خوشبختی و مواردی از این دست به شما آموزش داده می‌شوند.

به این ترتیب یاد می‌گیرید که چگونه در مسیر موفقیت و ثروت گام برداشته و راه درست را از میان هزاران هزار مسیر غلط تشخیص دهید. در این کتاب اثربخش همراه آنتونی رابینز باشید و به هیچ وجه یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت را از دست ندهید.

 

۵-بیندیشید و ثروتمند شوید از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

یندیشید و ثروتمند شوید از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

کتابی دیگر از لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت که به شما معرفی خواهد شد، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر ناپلئون هیل است.

این کتاب حاصل چندین و چند سال تلاش نویسنده در بررسی و مورد واکاوی قرار دادن زندگی افراد موفق بوده و کتابی است که باید جزء به جزء آن با دقت کافی خوانده شود.

در واقع کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید کتابی نیست که آن را به صرف سرگرمی مطالعه کنید؛ بلکه باید دائماً نکات آن را با خود مرور کنید. گفته می‌شود این کتاب برای هر فردی که قصد دستیابی به استقلال مالی را دارد، ضروری بوده و می‌تواند مسیر درست را نشان دهد.

ناپلئون هیل در هر یک از فصول این کتاب، نگاهی به راز و رمز پول‌سازی داشته و نکات طلایی را به شما خواهد آموخت. در این کتاب پرطرفدار و خواندنی همراه ناپلئون هیل باشید تا مسیر ثروت را با توصیه‌هایی ناب بیابید.

۶-کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد

-کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد

ششمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

محال است در جست‌وجوی موفقیت باشید و کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد را نشناسید.

این کتاب یکی از اثرگذارترین کتاب‌ها در حوزه موفقیت و ثروت است که تا به حال توانسته بسیاری از افراد و کسب‌وکارها را به مسیر درست هدایت کند.

این کتاب به قلم اسپنسر جانسون، شرحی از روش‌های تغییر تفکرات و افکار قدیمی است که به شما می‌آموزد چگونه با تغییر تفکرات خود، مسیر موفقیت و ثروت را پیش بگیرید.

کتاب چه کسی پنیر مرا جا‌به‌جا کرد داستان چهار شخصیتی است که در هزارتویی پیچیده به دنبال پنیر هستند.
پنیر در واقع استعاره از هر هدفی است که در زندگی‌تان انتخاب می‌کنید. در این کتاب می‌آموزید که چگونه هدف‌های خود را دنبال کنید.

۷-کتاب ثروتمندترین مرد بابل

ثروتمندترین مرد بابل

هفتمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب ثروتمندترین مرد بابل نوشته جورج ساموئل کلاسون، تمام آن چیزی است که برای ثروتمند شدن نیاز دارید؛ البته به شرط آن که قدم به قدم با آرکاد، ثروتمندترین مرد بابل همراه شوید.

خلاصه کتاب ثروتمند ترین مرد بابل این داستان روایت‌هایی از واقعیت است که در قالب داستانی از آرکاد روایت می‌شود. داستان از این قرار است که دو مرد در نزدیکی آرکاد که از تلاش‌های بی‌ثمر خسته شده‌اند، قصد دارند برای یادگیری نکات ثروتمند شدن، مدتی را کنار او بگذرانند.

آرکاد برای یاد دادن رمز و راز موفقیت به این دو، سرگذشت خود را بیان می‌کند. ثروتمندترین مرد بابل، می‌تواند مسیر درست ثروتمند شدن را به شما آموخته و به افزایش ثروت نیز کمک کند.

این کتاب از فهرست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت را حتماً در اولین فرصت بخوانید.

۸-کتاب سوپ جوجه برای روح جک کنفیلد

کتاب سوپ جوجه برای روح جک کنفیلد

هشتیمن کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

همیشه داستان‌هایی که برگرفته از واقعیت هستند، تأثیر شگفت‌انگیزی بر قلب و روح خوانندگان خواهند داشت.

سوپ جوجه برای روح یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت است که چندین داستان کوتاه را به منظور تقویت روح و قوت قلب شما بیان می‌کند.

داستان‌های این کتاب به موضوعات متعددی نظیر عشق، محبت، رها نکردن شغل فعلی، مادر شدن و مواردی از این دست اشاره دارند. فراموش نکنید که برای موفقیت و دستیابی به ثروت، افزون بر تلاش و پشتکار به انگیزه و قوت قلب نیز نیاز دارید.

نویسنده این کتاب، جک کنفیلد، یک سخنران انگیزشی و کارآفرین موفق است که سال‌های سال به سخنرانی و رهبری سمینارهای گوناگون پرداخته است. این اثر از کنفیلد، انرژی لازم برای حرکت در مسیر موفقیت را در وجودتان زنده می‌کند.

۹- کتاب قدرت عادت اثر چارلز داهیگ

کتاب قدرت عادت

نهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

چارلز داهیگ در کتاب قدرت عادت شما را با حقایقی تکان‌دهنده درباره علم عادت‌ها آشنا می‌کند.

این کتاب حاصل صدها پژوهش دانشگاهی و مصاحبه با بیش از سیصد دانشمند بوده که در نهایت هر آن چه که برای موفقیت نیاز دارید را به شما می‌آموزد. این کتاب در سه بخش ارائه شده است.

بخش اول آن به نحوه شکل‌گیری عادت‌ها اشاره دارد. بخش دوم درباره عادت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های موفق صحبت کرده و بخش آخر آن عادت‌های جوامع را مورد بررسی قرار می‌دهد.

شما با خواندن این کتاب قادر خواهید بود که عادت‌های مخرب خود را کنار گذاشته و عادت‌های جدیدی را در وجودتان شکل دهید.
قدرت عادت یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت است که به شما در رسیدن به بالاترین درجات موفقیت کمک خواهد کرد.

۱۰-اثر مرکب داری هادی از برترین کتاب های کسب موفقیت و ثروت

اثر مرکب داری هادی از برترین کتاب های کسب موفقیت و ثروت

دهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

اگر می‌خواهید با دانستن ۶ اصل، مسیر موفقیت را پیش بگیرید، کتاب اثر مرکب مناسب شماست.

این کتاب که به قلم دارن هاردی نوشته شده است، مجموعه‌ای از تجربیات این فرد موفق به عنوان یکی از سرآمدان موفقیت و پیشرفت شخصی بوده و به شما می‌آموزد که چطور با دانستن چند نکته اساسی می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.

با خواندن کتاب اثر مرکب به این باور خواهید رسید که برای موفقیت، دانش و سرمایه عجیبی نیاز ندارید و چیزی که به ذهن شما جهت داده و شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد، برنامه‌ای سازمان‌دهی شده است.

فراموش نکنید اگر به دنبال ثروت و موفقیت هستید، باید از قدم‌های کوچک شروع کرده و رفته رفته، به جهش‌های بزرگ برسید. اثر مرکب را می‌توان یکی از مؤثرترین‌ها در لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت دانست.

۱۱-محدودیت صفر جو ویتالی

محدودیت صفر جو ویتالی

یازدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

کتاب محدودیت صفر طی کردن مسیر موفقیت با استفاده از نیروی عشق، محبت و قدردانی را به شما می‌آموزد.

این کتاب داستان آشنایی نویسنده کتاب، جو ویتالی، با ایهالیا کالاهولن، استاد دانشگاه را بیان می‌کند. در این آشنایی ویتالی نحوه پاکسازی به روش بومیان را می‌آموزد.

این کتاب که در ۱۶ فصل ارائه شده، شما را با چیزهای جدیدی رو به رو می‌کند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

محدودیت صفر به شما خواهد فهماند که همه چیز درون شماست و مادامی که نتوانید افکار منفی را از خود دور کنید، حس خوب موفقیت و ثروت در شما ایجاد نخواهد شد.

ما آمده‌ایم تا با نیروی درونی خود که چیزی جز عشق و پاکی نیست، راه درست را پیدا کرده و در مسیر آن قدم برداریم. افکار و احساسات منفی، جز آسیب و متوقف کردن شما در مسیر موفقیت، فایده‌ای نخواهند داشت.

محدودیت صفر به عنوان یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت، به شما در کنار زدن موانع درونی کمک می‌کند.

۱۲-هفت عادت مردمان مؤثر استفان کاوی

هفت عادت مردمان مؤثر استفان کاوی

دوازدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

 

کتاب هفت عادت مردمان مؤثر بی‌شک‌ یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت است که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۹ منتشر شد.

سال‌ها بعد در سال ۲۰۰۴، بازخوردهای افراد در طی سال‌ها انتشار این کتاب نیز به آن اضافه شده و حالا مجموعه بی‌نظیری از نکات برای رسیدن به موفقیت در دسترس شماست.

استفان کاوی در این کتاب هفت عادتی را بیان می‌کند که می‌تواند از افرادی عادی، انسان‌هایی با شخصیتی متفاوت بسازد که در مسیر خود موفق‌ترند.

این کتاب تا به امروز به بیش از ۳۸ زبان ترجمه شده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. هفت عادت مردمان مؤثر می‌تواند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کرده و از شما، فردی تأثیرگذار بسازد.

۱۳-کتاب عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر 

سیزدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

جیمز کلیر کتابی تحت عنوان عادت‌های اتمی را به رشته تحریر درآورده که به شما می‌آموزد چگونه با چیزهای کوچک و جزئی، زندگی را به لذتی تبدیل کنید که می‌توان هر لحظه از آن را با حس خوب سپری کرد.

در این کتاب که در ۶ فصل نوشته شده، به شما در شناخت رفتارهای خود کمک کرده و راه و روش تغییر رفتارها و کسب عادت‌های مؤثر جدید را تشریح می‌کند.

حقیقتاً بسیاری از نتایج مهم در زندگی، به دنبال عادت‌های گوناگون پدید می‌آیند. به همین خاطر کسب عادت‌های تاثیرگذار و ترک عادت‌های مخرب در زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

کتاب عادت‌های اتمی شما را چندین قدم به موفقیت و ثروت نزدیک خواهد کرد. این اثر از لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

۱۴- کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد  آندرس پیرا

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد  آندرس پیرا

چهاردهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد، نوشته آندرس پیرا، سرگذشت زندگی خود اوست که از فردی بی‌خانمان که گاه پول غذای خود را نیز نداشت، به یکی از ثروتمندترین سرمایه‌گذاران تایلند تبدیل شد.

در این کتاب، ۱۸ داستان را خواهید خواند که همگی بخشی از زندگی پیرا بوده و درسی را در باب موفقیت به شما می‌آموزند.

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد برخلاف سایر کتاب‌های موفقیت که تنها مواردی را به صورت تئوری بیان می‌کنند، در انتهای فصل تمریناتی را ارائه می‌کنند که با کمک آن‌ها می‌توانید خود را برای رسیدن به موفقیت تقویت کنید.

۱۵-سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ

سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ 

پانزدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کیم وو چونگ یکی از تاثیرگذارترین افراد دنیاست که باید سرگذشت زندگی او را بدانید.
او که بنیان‌گذار کمپانی کره‌ای «دوو» است، زندگی دشواری را پشت سر گذاشته و پس از تمام فراز و نشیب‌ها، امروز به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد در کل دنیا شناخته می‌شود.

او توانسته بسیاری از کارخانه‌ها و کسب‌وکارهای ورشکسته را مجدداً احیا کرده و با سیاست‌های خاص خود، آن‌ها را به موفقیت برساند.

زمانی که کمپانی دوو در اوج قرار داشت، کیم وو چونگ این کتاب را برای انگیزه دادن به تمام افراد جهان نوشت تا بتواند از تجربیات خود به آن‌ها درس دهد.

قسمتی از این کتاب شامل مقالات انگیزشی است که انرژی شروع دوباره را در شما ایجاد خواهد کرد. بخش دیگری از این کتاب نیز به توصیه‌های مدیریتی برای مدیران جوان اختصاص یافته است.

به طور کلی این کتاب در چهار بخش رویاپردازی، مدیریت، رشد و رهبری نوشته شده و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت در دنیا، مورد توجهتان قرار گیرد.

۱۶-کتاب دولت و فرزانگی مارک فیشر

کتاب دولت و فرزانگی مارک فیشر

شانزدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب حکایت دولت و فرزانگی یکی از کتاب های مارک فیشر است. میتوان ادعا کرد که این اثر یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه موفقیت است.

در این کتاب میلیونر آنی مرد جوانی را با رویاهای زیادی که در گذشته داشته اما حالا نا امیدشده است راهنمایی می کند.

او در درس‌های عملی ، ایده‌ها و اقداماتی را آشکار می‌کند که می‌تواند ذهنیت یک میلیونر را به هر کسی بدهد.

این تغییر ذهنی ساده و در عین حال قدرتمند راه را نه تنها برای موفقیت مالی، بلکه برای رضایت و رفاه شخصی عمیق هموار می کند.

۱۷-کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

هفدهمین کتاب لیست بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

در کتاب معجزه شگزاری که به صورت pdf رایگان در سایت متاراز در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است به این موضوع که زندگی هر فردی چقدر با اهمیت است و انسان شایسته داشتن یک سبک زندگی ارزشمند است.

نیروی قدردانی می تواند شما را به سلامتی، به دست آوردن روابطی عالی، و کسب ثروت و …برساند.

راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری برای شما ۲۸ تمرین آورده است که به عمل کردن به آن می توانید به راحتی به خواسته های خود دست یابید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله پانزده مورد از بهترین کتاب های موفقیت و ثروت به شما معرفی شدند که هر یک از آن‌ها می‌توانند به نحوی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند.

توجه داشته باشید که مطالعه چند مورد از این کتاب‌ها دلیل بر بی‌فایده بودن سایر آن‌ها نیست؛ چرا که هر کتابی با توجه به افق و دیدگاه نویسنده آن می‌تواند حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. مهم این است که تنها به خواندن این کتاب‌ها بسنده نکنید و نکات آن‌ها را در زندگی خود به کار ببندید.

در هر مسیری که قدم بر می‌دارید، رسیدن به انتهای مسیر و فتح قله موفقیت باید هدف شما باشد. فرقی نمی‌کند چه حرفه‌ای را پیشه کرده‌اید.

نکته مهم، ارائه بهترین عملکرد شخص شما در این مسیر است. بدانید که انسان‌های موفق در هر زمینه‌ای در نهایت به ثروت دست می‌یابند؛ بنابراین راز ثروت در موفقیت است. امیدواریم با خواندن هر یک از کتاب‌های فوق، دریچه‌ای جدید به سمت موفقیت به روی شما باز شود.

پیمان محمدی

نقش: نویسنده

اگر شما هم مثل من عاشق تماشای فیلم و سریال هستید و دیدن فیلم بخشی از سبک زندگیتون شده، خوشحال میشم بهترین آثار سینمایی رو که تماشا کردی و لذت بردی رو همینجا کامنت کنی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x