تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

اعداد تسلا در قرآن

اعداد تسلا در قرآن

راز اعداد تسلا که ۳، ۶، ۹ هستند در قانون جذب و فرستادن ارتعاش بسیار کاربرد دارند این اعداد تسلا در قرآن نیز آمده است و تسلا اعداد ۳۶۹ را انرژی می‌داند و معتقد است که این اعداد دارای ارتعاشِ اشتیاق، عشق، خلاقیت، صلح و اعتماد به نفس می باشد.

نیکلا تسلا یک مخترع بود که اختراعات بسیاری داشت و آزمایش های مرموز بسیاری را انجام می داد تسلا معتقد بود که ۳۶۹ اعدادی هستند که کلید موفقیت در جهان می باشند و اگر کسی به قدرت این سه عدد پی ببرد یعنی کلید اسرار آمیز یک زندگی شگفت انگیز را در دست دارد.

جالب اینجاست که بدانیم ۱۴۰۰ سال پیش قرآن بر مسلمانان نازل شد اما امروزه دانشمندانی که در مورد قرآن تحقیق می کنند در مورد اعداد و رمز و راز آن توضیحاتی دارند و معتقد هستند که اعداد دارای رمز و ارتعاش هایی است که شامل اعداد تسلا ۳۶۹ هم می شود.

به نوعی می توان گفت در قرآن کدهای الهی بیشماری وجود دارد که اعداد ۳، ۶، و ۹ نیز در آن وجود دارد که تسلا نیز در مورد این اعداد نظر داده است و تا حدودی آن را ثابت کرده است.

من نویسنده سایت متاراز، در این مورد مطالعاتی کردم زیرا خواننده ها و کاربران زیادی در مقاله راز اعداد شگفت انگیز در مورد اعداد ۳۶۹ که به اعداد تسلا معروف هستند و راز آنها در قرآن سوالهایی داشتند. استناد دقیقی در این مورد هنوز وجود ندارد اما اینجا مطالبی را گردآوری کردم که می توانیم در مورد رموز اعداد ۳۶۹ بیشتر بدانیم.

راز اعداد تسلا

عدد سه در قرآن و کد مخفی تسلا

ثلاث که معادل عربی عدد سه است، ۱۷ بار در ۱۶ آیه و مرتبط با ۱۳ موضوع در قرآن ذکر شده است. می توان از عدد سه در قرآن به موضوعات زیر توجه کرد:

۱ – نفی شرک و قائل شدن به اقانیم سه‌گانه اب و ابن و روح‌القدس.

۲ – عدّه طلاق که سه طُهر است.

۳ – کفّاره قربانی به این ترتیب که اگر کسی در ایام حج نتوانست قربانی کند باید ۱۰ روز، روزه بگیرد؛ سه روز در ایام حج و ۷ روز پس از بازگشت.

۴ – فرزنددار شدن زکریا، به این ترتیب که خداوند در دوران پیری به او مژده آن را داد و او که از این امر شگفت‌زده شده بود از خدا خواست تا نشانه‌ای برایش قرار دهد. خداوند هم این نشانه را قرار داد که تا سه روز نتواند با مردم سخن بگوید، در حالی که صحیح و سالم بود.

۵ – متخلفان از جنگ تبوک که سه نفر بودند: کعب بن مالک، هلال بن امیه و مراره بن ربیع.

۶ – آفرینش انسان در تاریکی های سه‌گانه؛ خداوند انسان را در تاریکی شکم و رحم و پرده نازک دور تا دور جنین می‌آفریند.

۷ – گروه‌بندی انسانها در قیامت، مردم در روز قیامت سه صنف و گروه هستند: اصحاب یمین، اصحاب شمال و سابقون.

عدد سه در قرآن و کد مخفی تسلا

تسلا نیز سه عدد معروف دارد که شامل ۳۶۹ است، و همیشه در اتاق‌هایی از هتل اقامت می‌کرد که عدد مربوط به آن بر ۳ بخش‌پذیر باشند.

همچنین تسلا برای ورود به ساختمان‌ها بر این باور بود که باید حتما ۳ مرتبه به دور یک مانع بچرخد، اما تا به امروز هیچ توضیحی برای این رفتارهای مرموزانه‌ی نیکولا تسلا وجود ندارد.

عدد شش در قرآن و باورهای تسلا در مورد ۳۶۹

۱ – شمار احتمالی اصحاب کهف.

۲ – علم و احاطه خداوند به نجوا و سخنان درِ گوشی.(چشم سوم در قرآن)

۳ – عدد شش، هفت مرتبه در قرآن آمده است و در همه موارد با آفرینش آسمانها و زمین مرتبط است.

راز اعداد نیکلا تسلا در بسیاری از رویدادهای طبیعت وجود دارند، اعداد ۳۶۹ یک واقعیت اساسی با نام  زبان جهانی ریاضیات را حاصل می‌شود که برای بسیاری هنوز ناشناخته است.

تسلا عددهای مربوط به وقایع جهان را مورد بررسی و محاسبه قرار داد از جمله آنان می‌توان به اعداد حاصل از شکل‌گیری ست ارگان و یا سلول‌های جنینی نام برد،حتی در زمینه‌های دیگری نیز مثل برنامه‌ریزی‌های خدا می‌توان رمزهایی از این اعداد را مشاهده کنیم.

عدد نُه در قرآن و معانی خاص و پنهان اعداد تسلا

عدد نُه در قرآن و معانی خاص و پنهان اعداد تسلا

عدد نُه سه بار و مرتبط با دو موضوع در قرآن آمده است:

۱ –  معجزات نُه‌گانه حضرت موسی (ع) که منظور از این معجزات تنها معجزاتی است که در برابر فرعون آورده شده است که عبارتند از عصا، ید بیضا، طوفان، ملخ، قورباغه، آفت نباتی، خون، قحطی و کمبود میوه‌ها.

۲ – پی‌کنندگان ناقه صالح در شهر حجر که ۹ نفر بوده‌اند.

این اعداد نشان‌دهنده‌ی یک انرژی در ابعادی بالاتر هستند که بر دیگر اعداد موجود در این الگو تاثیر می‌گذارند. در واقع اعداد ۳۶۹ یک کلید مخفی برای انرژی آزاد است که نیکلا تسلا تا آخرین لحظه های عمرش نیز در مورد آن تحقیق می کرد.

راز اعداد و شگفتی آنها در قانون جذب

واقعا دانش اعداد بسیار شگفت انگیز هستند حتی ما اعداد دیگری نیز داریم که شامل اعداد فرشتگان و اعداد مشابه می شوند که محققین معتقد هستند که وقتی ما اعدادی مشابه می بینیم در واقع فرشتگان در حال انتقال یک کد به سمت ما هستند.

تا حدودی هر عددی در قرآن رمزگشایی شده و مورد توجه قرار گرفته است، به طور کلی می توان گفت اعداد دارای ارتعاش هستند و توسط آنها می توان به خواسته ها رسید.

این روزها اعداد ۳، ۶، ۹ تسلا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در مورد آن بسیاری تمریناتی را طراحی کرده اند مثل اینکه سه خواسته را به صورت جمله تاکیدی در بیاورید جوری که وقتی آن را بیان می کنید حس شما خوب باشد.

مثلا من می خواهم امسال پول بیشتری داشته باشم و می خواهم خوشحال باشم و می خواهم وزنم را کاهش دهم سپس شش بار در روز آن را تکرار می کنید.

و در نهایت نُه ثانیه تمرکز می کنید و سپس تصویر سازی می کنید. این روش در بسیاری مواقع تاثیر گذار است و مردم معتقد هستند که آن را انجام داده و موفق شده اند.

به هر حال هر چیزی به باور انسان و اعتقادات قلبی او بستگی دارد اگر چنانچه کسی باور به راز اعداد دارد پس می تواند از آنها در جهت پیشبرد اهدافش استفاده کند.

 

کلام آخر

اعداد سه و شش و نُه در قرآن

وقتی اسرار اعداد در قرآن را رمزگشایی کردند نه تنها در آن از اعداد ۳، ۶، ۹ رموزی را بیان کردند بلکه اعداد دیگر نیز در قرآن وجود دارد جزئی از اسرار شگفت انگیز قرآن هستند.

همان طور که می بینیم هم در قرآن و هم مخترع بزرگ نیکلا تسلا در مورد عدد ۳۶۹ اسرار زیادی را بیان می کنند.

اما به طور دقیقی در مورد اسرار و رموز اعداد منبعی در دست نیست بلکه هر چه هست باید رمزگشایی شود تا به اصل موضوع پی برد به هر حال امیدوارم مطالبی که گردآوری کردم مورد توجه واقع شده باشد.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.9 18 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
22 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جک

نه متاسفانه
مورد توجه واقع نشد!!

سینا

شما باید تحقیق کنی اعداد ۲۴۵۷۸ چند بار توی قرآن اومده. اگه ۳۶۹ بیشتر اومده بود شاید بشه گفت.

ستاره

مطلب عمیق نبود بسیار سطحی نتیجه گیری شد
خب عدد ۷ ک بیشتر تو قرآن مورد توجه قرار گرفته و برای ما مقدس تره
اصحاب کهف ۷ نفر بودن ، تو حج ۷ بار دور کعبه می‌چرخند و سوره حمد ک اولین و مهم ترین سوره هست ۷ آیه داره، تو نماز در سجده ۷ نقطه از بدن با زمین تماس پیدا میکنه و……
۷ مهم تر بنظر میاد از دیدگاه مسلمونها تا ۳و ۶و ۹

ناشناس

امام علی و پیامبر هر دو ۶۳ سال عمر کردند
۶ + ۳ = ۹

امام ها ۱۲ نفر بودند
۱ + ۲ = ۳

قرآن ۱۱۴ سوره و ۳۰ جز و ۷۲ حزب دارد
۱+۱+۴=۶
۳+۰=۳
۷+۲=۹

ایرج

دقیقا این فرضیه واین محاسبات صحت داره

سعیده

وای باور نکردنیه، چقبدر مشابه اند

Koirosh

سلام. قانون جذب میگه به هر چی باور داشته باشی, همون رو جذب میکنی.بد و خوب اون اتفاق رو خودمون تعیین میکنیم.
این رو شخصا تجربه کردم .حتی خواب و روئیا رو اگر خوب تعبیر کنید , خوب اتفاق می افته و اگه بد تعبیر کنی, بد اتفاق می افته.
مادرانی که مدام نگرانند که مبادا اتفاق بدی واسه فرزندشون بیفته, در اکثر موارد اون اتفاق بد می افته .چون دارن جذبش میکنن.
اعداد هم همینطوره.
دنیای ما دنیای باورهاست.

امین آمریکایی

من از آمریکا فقط اومدم این سایت که شما را لایک کنم

Nana

خیلی بد و بی ربط بود. اصلا درک نمیکنم اعداد تسلا چه ربطی به قرآن داره. واقعا دیگه شورش و در آوردین. چند سال دیگه باید بگذره تا قرآن رمز گشایی بشه ؟ چند وقت دیگه هم که رمز این اعداد مشخص بشه میاید میگید اینا قبلا تو قرآن بوده و از ۱۴۰۰ سال قبل پیش بینی شده بود. اگه راست میگید الان از رو قرآن رمزش و دربیارید.

Faramarz

شما ها هنوز درک نکردین انسان چیه بعد به کسی که خود خدا خالقش بوده و اون رو یک خالق خلق کرده شک دارید، هر وقت درک اینو داشتید که انسان هستید، اون وقت درک میکنی کل عالم رو حالا هم برو قران رو رمز گشایی کن، اخه احمق خدا نمیاد علنی به تو گاو اینارو نشون بده ایا واسه آدمشه نه هر خری، آگاهی واسه هر نا اهلی نیست که ازش سواستفاده کنه، مثال: خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد وگرنه تورو شاخ میزد.

بصیر

دقیقا رموز دقیقی در قرآن هست برای اهلش علم اعداد کاملا دقیق هست

بصیر

اتفاقا دقیقا این آقا کلا از مرحله پرته چیزی شنیده گوسفندی علم اعداد کاملا دقیقه و در قرآن هم با دقت بیان شده و سالهاست که انگلیسی ها ازش بهره میبرند

حسن

سلام اگه دنبال خدا هستید خودشناسی بخونید به خدا شناسی می‌رسید بعد دیگه برای انجام هرکاری به سرانجام آن فکرمیکنید چطور پول همه چیز خوبو میشناسید برای کار بد کردن توجیح میارید

کافر

هر شبهه ای را مسلمان می‌تواند بزند اما کافر نه شما برو تاریخ انبیا رو بخوان ببین آدم چند سال پیش بدنیا آمد و کتاب های علمی رو بخون ببین داروین چه در مورد این موضوع گفته

مصطفی

عزیز من شما همین اعداد رو در هر کتاب و مجله هم بگردی پیدا می کنی ولی برای‌ مقدس جلوه‌ دادن‌ یا اثبات حرفت‌ داری از قرآن‌ و … استفاده یا سو استفاده‌ می کنی‌ وقتی در مورد آنچه خلق‌ شده و … صحبت می کنیم‌ در نهایت‌ به اصل داستان‌ یعنی پروردگار‌ عالم‌ الله‌ می رسیم‌ . حالا خدا‌وند‌ رو ول‌ کنیم‌ بر‌ اساس‌ چند تا عدد که تسلا‌ گفته‌ زندگی‌ رو پیش‌ ببریم‌ در حالی‌ که خداوند‌ افرادی‌ رو مثل پیامبر‌ (ص) و ائمه‌ (ع) معرفی‌ کرده‌ تا‌ راه‌ درست‌ طلب‌ کردن‌ خواسته ها‌ رو به ما بگه‌ .پس جای اعداد و کائنات‌ تکیه‌ شما‌ به خداوند‌ باشه‌ ائمه‌ (ع).
عاقبت‌ بخیر‌ باشیم‌ همگی‌ ان‌ شاءالله

Faramarz

شما دیگه خیلی رفتی توو نقش حاجی، اولن داخل قرآن کریم هست، دومن اگه خدا نمیخواست الان تسلا نبود ک تو با نور لامپش چشات واشه، سومن مثل این که شما واقعا خوابی، الان شیطان داره قدرت زیاد میکنه، شما نشستی، بحث میکنی، خدایی الان خودت نقشت توو این عالم چیه؟

محمود

عجیب ترین عدد موجود در قرآن..عدد نوزده هست…ماه ها روش کار کردم و توی بازارهای مالی مثل فارکس به طور خاصی به کار بردمش .. نتایج بشدت خیره کننده بود… قرآن بشدت حقه و خوشحالم که ذهن و قلبم و روحم خو گرفته با این کتاب آسمانی

پریسا

امکانش هست بیشتر در مورد این عدد توضیح بدید

R.a

سلام این اعداد هیچ رابطه ای به پیامبران ندارد این اعداد ب کره ی زمین ربطی دارد
اگر کره زمین را به چهار قسمت
تقسیم کنیم جوابشون را
می تونید به راحتی
پیداکنید
۳-۶-۹؟

محمد جواد

مهم نام و نام مادرتون هست از بچگی تقدیرتونو شکل میده خودتونم بکشید به این راحتتیا نمیشه تغییرش داد اسمت فقرانه باشه هرچی هم تخیل و تفکر مثبت بکنی تلاشم بکنی فایده نداره انقدر مشکلات میریزه سرت که بر میگردی جای اولت.
حالا جواب میگید میشه تغییر داد اگر تلاش کنید نه اون تلاشم جز تقدیرتونه که به در بسته میخوره

مینا دباقی

واقعا؟ چطور میشه از این مشکلات رد شد؟

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
22
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x