تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

راز اعداد تسلا – چگونه از اعداد ۳۶۹ استفاده کنیم

راز اعداد تسلا - چگونه از اعداد 369 استفاده کنیم

آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که راز اعداد تسلا چیست و چرا گروهی از مردم به این اعداد اعتقاد دارند؟!
نیکولا تسلا با پی بردن به شکوه اعداد ۳، ۶ و ۹ الهام بخش بسیاری از افراد بود. این افراد معتقدند که اعداد ۳، ۶ و ۹ به آنها کمک می‌کنند تا آنها خواسته‌های خود را تجلی دهند.

به بیانی می‌توان گفت که این نظریه نیکولا تسلا کلید موفقیت در جهان را در دست دارد.
اما چطور ممکن است که این اعداد در تجلی خواسته‌های بشریت نقش موثری داشته باشند؟!؟ برای درک این نظریه باید تفکر اصلی نیکولا تسلا را درک کرد.

برای پی بردن به راز اعداد و درک نیکولا تسلا، مهمترین گام به شمار می‌رود. وی به شاهکارهای چشمگیری در زمان خود دست یافت که حیرت بسیاری را برانگیخت.

از جمله شاهکارهای او می‌توان به بهره برداری از قدرت الکتریسیته برای روشن کردن لامپ‌ها، اشاره نمود.

در ذهن نیکولا تسلا، ایده‌ها و خلاقیت‌های بسیار زیادی وجود داشت که وی را به سمت اختراعات جدید و واقعی، سوق می‌داد. یکی از مهمترین خصوصیات وی، کشف و مهار برخی از اسرار جهان بود. وی معتقد بود که می‌توان تمامی این کارها را با اعداد ۳،۶ و ۹ انجام داد.

راز اعداد تسلا :

راز اعداد تسلا :

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که راز اعداد تسلا چیست و چرا نیکولا تسلا از این اعداد با عنوان کلید جهان یاد کرد؟! نیکولا تسلا شیفته‌ی عدد ۳ بود. وی معتقد بود که اسرار جهان در اعداد تسلا قرار گرفته‌اند. در تاریخ می‌توان شاهد ۳ ‌های بسیار زیادی بود.
• مثلث‌ها
• شکل گیری ستاره‌ها
• سلول‌های جنینی
• اتم‌های تشکیل شده از سه زیر اتمی (پروتون، نوترون، الکترون)
• گذشته، حال و آینده
• اهرام
• تثلیث‌های مختلف مانند: پدر، پسر و روح القدس و غیره.

در این بین نیکولا تسلا به ( انرژی، فرکانس و ارتعاش) نیز اشاره نموده است. در مطلبی از نیکولا تسلا، به عظمت اعداد تسلا و کلید جهان بودن آنها، اشاره شده است.
اما امروزه نیز می‌توان شاهد حیات جدید این نظریه بود. بسیاری از افراد برای دستیابی به اهداف بزرگ خود، از این نظریه استفاده می‌کنند.

به این روش که خواسته‌ی مورد نظر خود را:

 سه بار در صبح
 شش بار در ظهر
 نه بار در عصر

می‌نویسند و تکرار می‌کنند. اعتقاد گروهی از افراد بر این است که راز اعداد تسلا در تجلی خواسته‌های آنها است.

حتما شما هم شاهد برترین اختراع و دستاورد نیکولا تسلا (اختراع انرژی الکتریکی) هستید. اما این تنها دستاورد و اختراع وی نیست. بلکه در رزومه‌ی وی می‌توان شاهد بسیاری از دستاوردهای شگفت انگیز و ایده‌های خلاقانه بود که توسط افراد دیگر تولید و به ثبت رسیده‌اند.

همچنین میتوانید مطلب راز اعداد تسلا در قرآن را مطالعه بفرمایید.

راز پاکسازی چاکرا

کلید جهان در دست اعداد تسلا

راز اعداد تسلا

چقدر به راز اعداد تسلا و دستیابی به اهداف بزرگ خود، اعتقاد دارید؟! تاکنون به رفتار افراد نابغه توجه نموده‌اید؟! این افراد به مواردی توجه می‌کنند که افراد عادی به راحتی از کنار آنها عبور کرده و هرگز به آنها توجه نمی‌کنند.

 

این موضوع یکی از خصوصیات برجسته‌ی رفتاری در نیکولا تسلا بود. وی بسیار پیش‌تر از تولید انرژی الکتریکی، پتانسیل برق را تصور کرده بود. کسی چه می‌داند، شاید اندیشه‌ی برخی از نابغه‌هایی که به راز اعداد تسلا ایمان دارند، نگهداری از آب در سطح جهان است؟!؟ برای دستیابی به اندیشه‌های بزرگی همچون تولید انرژی الکتریکی، نیازمند صرف زمان‌های طولانی برای آزمایش‌های مرموز و بی‌شمار خواهید بود. برای این منظور می‌توان به یکی از ضرب المثل‌های معروف که توسط نیکولا تسلا تکرار می‌شد، اشاره نمود:

“ذهن‌های بزرگ، همیشه کنجکاو هستند.”

اهمیت و راز اعداد تسلا در چیست؟

نیکولا تسلا می‌خواست با ذکر اهمیت راز اعداد تسلا، چه چیزی را به جهانیان بفهماند؟! یکی از رازهای شگفت انگیزی که این اعداد در بر دارند، یکسان بودن آنها در سطح جهان است. این اعداد اگرچه از طیف گسترده و وسیعی برخوردار هستند اما، در همه جای جهان یکسان خواهند بود. به دوران تحصیلی خود بیندیشید!!

یکی از مهمترین و ارزشمندترین دروس خود را نام ببرید!! قطعا شما نیز از درس ریاضی یاد می‌کنید. از این رو می‌توان به قدرت اعداد ۳، ۶ و ۹ پی برد.

با توجه به تاریخچه‌ی بسیار غنی و پر اهمیت ریاضیات، می‌توان گفت که: ریاضیات و یا همان اعداد، مهد تمام آفرینش‌ها است. با کمی توجه به خلقت گیاهان و موجودات و …، می‌توان دریافت که این جهان از الگوی هندسی طلایی برخوردار است.

همچنین میتوانید مطلب راز اعداد فرشتگان را نیز مطالعه بفرمایید

تاکنون به این ترتیب حیرت انگیز توجه کرده‌اید: عکس زیر

راز اعداد تسلا

۱+۱=۲
۲+۲=۴
۴+۴=۸
۸+۸=۱۶ → ۱+۶=۷
۱۶+۱۶=۳۲ → ۳+۲=۵
۳۲+۳۲=۶۴ → ۶+۴=۱۰ → ۱+۰=۱

با دنبال کردن این فرایند همچنان می‌توانید شاهد تکرار اعداد ۱، ۲، ۴، ۵، ۷ و ۸ باشیم. یکی از نکات حیرت انگیز در این الگوی بسیار جذاب، مفقود شدن اعداد ۳،۶ و ۹ است. برای این منظور می‌توان به نظریه مارکو رودین اشاره کرد.

وی معتقد بود که این اعداد بیانگر یک بردار هستند که از بعد سوم تا بعد چهارم آن را میدان شار می‌نامند. این میدان از انرژی ابعادی بالاتری برخوردار است که بر روی میدان شش نقطه‌ای (۱، ۲، ۴، ۵، ۷، ۸) موثر است.

اگر در این بین از عدد ۳ شروع کنید، چه می‌بینید؟!؟

۳+۳=۶
۶+۶=۱۲ → ۱+۲=۳
۱۲+۱۲=۲۴ → ۲+۴=۶

نکته عجیب و راز اعداد تسلا در این الگوی خاص چیست؟!؟ در این الگو خبری از عدد ۹ نیست. در بسیاری از تحقیقات، شواهد به ما اهمیت وجود ۳ و ۶ را نشان داده‌اند. صور فلکی، اهرام مصر و … به نوعی بیانگر اعداد ۳ و ۶ بوده‌اند. نمی‌توان گفت که: این چیدمان به صورت تصادفی رخ داده است. هر کدام از این نحوه‌ی خلق و تولید، برنامه ریزی دقیقی را در بر داشته است.

راز اعداد ۳۹۶ را دریابید:

در یکی از نقل قول‌های نیکولا تسلا با این موضوع اشاره شده است که:

(اگر به دنبال راز اعداد تسلا و یافتن اسرار جهان هستید، با نظر انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید و تصمیم بگیرید.)

به گمان برخی از افراد: نیکولا تسلا، راز اعداد تسلا را دریافته و از این دانش تخصصی و حرفه‌ای برای عبور از مرزهای فناوری بهره برداری نموده است. با توجه به موارد ذکر شده، می‌توان گفت که: اعداد تسلا (۳، ۶ و ۹) قانون جذب را در بر دارند.

به این مفهوم که شما با استفاده از این اعداد می‌توانید به خواسته‌های پراهمیت خود، دست یابید. شاید یکی از دلایلی که این تکنیک خارق العاده، یک اثر مشهور از نیکولا تسلا نشد، عدم مشهود بودن آن است.

 

اغلب افراد به مواردی باور دارند و از آنها استقبال می‌کنند که بتوانند آن را مشاهده نمایند. اما کافیست که برای دستیابی به خواسته‌های خود، به این باور نیکولا تسلا اعتقاد داشته باشید. از دیگر رازهای اعداد تسلا، می‌توان به نقل قول دیگری از نیکولا تسلا اشاره نمود:
(در صورت درک قدرت اعداد ۳،۶ و ۹ می‌توانید درب مخفی کائنات را باز نمایید.)

این راز اعداد تسلا، می‌تواند شما را به راحتی به سر منزل مقصود، برساند. حتما به گوش شما هم رسیده که برخی از افراد با عنوان فرشته‌ی معروف ۳۶۹ شناخته می‌شوند.

با این نام گذاری می‌توان نشان داد که برخی از افراد در بر دارنده‌ی: عشق، انسان دوستی، اشتیاق، خلاقیت، هنر، صلح و … هستند. این اعداد، نه تنها در دید نیکولا تسلا بلکه در نظر بسیاری از افراد دیگر نیز، اعداد الهی هستند.

همچنین میتوانید مطلب راز اعداد جفت و تکرار شونده را بخوانید

چگونه از اعداد ۳۶۹ استفاده کنیم

چگونه از اعداد 369 استفاده کنیم

اما راز اعداد تسلا در استفاده از آنها نیز نهفته است. برای استفاده از اعداد تسلا باید تکنیک خاصی را به کار ببرید. در این صورت می‌توانید به منبع مستقیم کائنات دست یابید. از تکنیک‌های استفاده از این اعداد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. تکنیک استفاده از شماره ۳:

در تکنیک استفاده از این اعداد، اشاره شده است که عدد سه، به عنوان ریشه کائنات شناخته شده است. لذا شما با درک قدرت این عدد، می‌توانید به تمامی خواسته‌های خود، دست یابید. این عدد به منبع مستقیم کائنات مربوط می‌باشد.

۲. تکنیک استفاده از شماره ۶:

از دیگر اعداد مهم تسلا که با درک قدرت آن می‌توانید تاثیر بسزایی بر روی باز کردن درب مخفی کائنات داشته باشید، عدد ۶ است. این عدد بیانگر قدرت درونی می‌باشد. با بیدار شدن قدرت درونی افراد، شاهد افزایش انرژی برای دستیابی به پاسخ‌های مناسب برای خواسته‌های خود، خواهید بود. این انرژی به نوعی برطرف کننده‌ی موانع آینده نیز به شمار می‌رود.

۳. تکنیک استفاده از شماره ۹:

برای قدم گذاشتن به آینده و گذر از گذشته و حال به بهترین نحو، درک قدرت پذیرش این عدد، بسیار مهم است. این عدد در قطع ارتباط شما با گذشته، بسیار تاثیرگذار است. با قدرت این عدد می‌توانید در افزایش اعتماد به نفس و کاهش احساسات منفی برای دستیابی به فرصت‌های جدید در آینده، تاثیرگذار باشید.

با ترکیب اعداد تسلا، می‌‎توانید به راز بزرگ آنها و بازگشایی درب مخفی کائنات دست یابید. این اعداد می‌توانند شما را در جذب آرزوهای خوب، همراهی نمایند.

اما نکته اینجاست که باید به آنها ایمان داشته باشید. استفاده‌ی منظم و هماهنگ از این اعداد می‌تواند شما را در باز کردن درب مخفی کائنات، همراهی نماید.

 

پیشنهاد میشود مطلب ارتعاش اعداد را مطالعه بفرمایید

تکنیک‌های مهم در استفاده از اعداد ۳۶۹:

تکنیک‌های مهم در استفاده از اعداد 369:

برای اینکه بتوانید به اهداف و خواسته‌های ارزشمند خود دست یابید، کافیست که به نکات مهم در استفاده از اعداد تسلا، توجه نمایید. از جمله این نکات عبارتند از:

هدف خود را مشخص نمایید. (به بیان دیگر هدف را در ذهن خود پر رنگ و روشن نمایید.)

اهداف خود را واقع بینانه دنبال کنید.

هدف واقعی خود را روزانه به مدت ۶۸ ثانیه در ذهن خود مجسم کنید. (۴ دور ۱۷ ثانیه‌ای، ۱۷+۱۷+۱۷+۱۷)

به هدف خود انرژی تزریق کنید.

هدف خود را روزانه بنویسید. بهتر است روزانه به مدت ۱۷ ثانیه و یا بیشتر،را صرف نوشتن هدف خود کنید.

این روال را به مدت ۲۱ روز انجام دهید.

پس از هر بار نوشتن، از کائنات تشکر کنید.

پس از آشنایی بسیاری از افراد با این روش از طریق برنامه تیک توک، بسیاری از افراد اقدام به استفاده از آن نمودند. مهمترین مسئله در استفاده از این روش، مشخص نمودن هدف و استفاده از روش‌های ۳۶۹ برای تجلی و دستیابی به آنها است. این روش شما را تشویق می‌کند که روش‌های متفاوت دستیابی به اهداف را ببینید و از آنها برای دستیابی به خواسته‌های خود، استفاده کنید.

پاسخ به سوالات مهم برای دستیابی به خواسته‌ها:

در مفهوم راز اعداد تسلا، به نحوه‌ی استفاده و همچنین ایمان به تاثیرگذاری آن، بسیار اشاره شده است. برای شروع باید به برخی از سوالات مهم در این زمینه، پاسخ داد.
 چگونه می‌خواهید به زندگی خود، بهبود ببخشید؟!
 ایده‌آل‌ها و اهداف واقعی شما، کدامند؟!
 چقدر زمان برای بیان کردن و نوشتن اهداف و خواسته‌های خود، نیاز دارید؟!
 آیا خواسته‌ها و اهداف بزرگ خود را تجسم کرده‌اید؟
 چند روز زمان برای نشان دادن خواسته‌های خود، نیاز دارید؟
 آیا فنون مهم در قانون جذب را می‌شناسید؟
و بسیاری از سوالات دیگر.

 

اما این نکته را مد نظر قرار دهید که روش‌های تجلی اهداف، به صورت کاملا شخصی قابل استفاده هستند. اما این اعداد برای دستیابی و تجلی اهداف فقط محدود به ۳۶۹ نیستند. شما می‌توانید با توجه به قدرت و انرژی مختلف اعداد، اقدام به استفاده از آنها نمایید. تا جایی که امروزه می‌توان شاهد بسیاری از اعداد کاربردی نظیر ۵۵۵ و … نیز بود.

جمع بندی:

نیکولا تسلا خالق اعداد تسلا بود و معتقد بود که این اعداد، اعداد الهی هستند.

بسیاری از افراد با تکیه به این قانون و ایمان و اعتقاد به آن، به پیشبرد اهداف خود کمک کرده‌اند. این اعداد می‌توانند مانند یک آهنربای بسیار قوی، اتفاقات مثبت و منفی را به سمت زندگی شما جذب خواهند نمود.

این شما هستید که اتفاقات منفی و یا مثبت زندگی خود را انتخاب می‌کنید.

نیکولا تسلا با ارائه‌ی این اعداد و بیان راز اعداد تسلا، سعی داشت بگوید که شما می‌توانید برای پیشبرد اهداف خود به قدرت بالایی دست یابید.
با پی بردن به راز اعداد تسلا و استفاده از آن در تمامی مراحل زندگی خود، می‌توانید آرامش، رفاه، سلامتی و … را به سمت خود جذب نمایید.

یکی از موارد قابل توجه این است که قانون جذب همیشه کاربردی خواهد بود. حتما شما هم تجربه کرده‌اید که به برخی از موارد فکر کرده‌اید و بر روی آن تمرکز نموده‌اید.

در این صورت آن را به سمت خود جذب کرده‌اید. با تکیه به استفاده‌ی صحیح از قانون جذب و راز اعداد ۳۶۹ می‌توانید به هر آنچه در ذهن می‌پرورانید، دست یابید. قدرت ذهن، تکرار و تجسم را دست کم نگیرید. از این قانون می‌توانید برای موفقیت‌های بزرگ خود، استفاده کنید.


منبع محتوا:

medium allthatsinteresting

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4 33 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
72 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانیه

تو یک روز چندتا خواسته از اعداد تسلا و دایره میشه درخواست کرد؟؟

زهرا

تو یکی از سایت نوشته بود هر کدوم رو شش بار باید بگی

arvin

عالی.بسیار عالی

Abbas

اگر بشود چ میشود

زهرا نوروزخواه

من. یه جا خونده بودم که خواسته اتان را سه باربنوبسد ۶بار شکر گذاری کنید و۹با عدد ۳۶۹را بنویسید این واقعیت داره

باران

همش گفتین این اعداد رو درک کنید ولی هیچ توضیح یا مثالی نگفتین که چه جوری !!!

فاطمه مدانلو

خیلی چیز جالبی‌بود برام.

عاطی

دوستم همیشه این اعداد رو میبینه و بمن میگ ۳۶۹ … امروز بلخره خوندم راز این عدد رو ..خیلی جالبه… همه جیز باایمان قلبی ممکنه و حتمن اتفاق میفته. شک ندارم ….
هر روز تکرار کن
خدایا شکرت😍😍
متاسفم
مراببخش
دوستت دارم
سپاسگذارم

گیتی ناصحی

درود بر شما منم مثل دوستان منتظر بودم در مورد ارتباط برقرار کردن با اعداد تسلا بیشتر و تخصصی تر توضیح بفیرمائین🌹🌹👍ب هر حال منم اعتقاد ب انرژی و کائنات و تمرکز ب رویاها خیلی دارم و بهش رسیدم

Vd

چرنده! خرافات مدرن| چنگ زدن انسان بی هویت و سر در گم امروزی، به هرچیزی که نشانی از امید داشته باشه| در این جهان هر چیزی میتونه شگفت انگیز و همزمان پوچ باشه این به شما بستگی داره نه هر چیز دیگری. ادمهای زرنگ یاد گرفتن از ادمهای دیگه بهروسیله استفاده کنن – فراموش نکن که، به در قندون هم معتقد باشی جواب میگیری، این تموم چیزیه که باید بفهمی. تمام.

lightworker

خودت جواب خودتو دادی
بدون اینکه متوجه شی

تو حتی نمیتونی چیزی که نوشتی رو درک کنی

Hamid

بهتر نیست بجای افکار منفی به چیزای مثبت فکر کنیم ضرر نداره که.

جمیل

اوکی

ماهان

خودت چرت یعنی داری میگی تسلا چرته

morfin

بسیار عالی

هادی

خیلی جالبن این اعداد:
۳=۱×۳
۶=۲×۳
۹=۳×۳

۳=۱+۲ ۱۲=۴×۳
۶=۱+۵ ۱۵=۵×۳
۹=۱+۸ ۱۸=۶×۳

۳=۱+۲ ۲۱=۷×۳
۶=۲+۴ ۲۴=۸×۳
۹=۲+۷ ۲۷=۹×۳

ناشناس

اعداد ۳ و ۶ و ۹ رو در هر عددی ضرب کنی و ارقام رو با هم جمع کنی در نهایت به ۳ یا ۶ و یا ۹ می رسی

پریسا

۱۱۱…۱+۱+۱=۳
۲۲۲…۲+۲+۲=۶
۳۳۳….۳+۳+۳=۹
۴۴۴…۴+۴+۴=۱۲…۱+۲=۳
۵۵۵…۵+۵+۵=۱۵….۱+۵=۶
۶۶۶…..۹
۷۷۷…۳
۸۸۸…۶
۹۹۹….۹

میثم

باید یکی از این اعداد به ارث برده باشید یا در یکی از این اعداد زندگی کنید تا به راز این معما پی ببرید . من عدد ۳ رو به ارث دارم و اینکه در عدد ۹ زندگی میکنم . عدد ۳ از پدر بزرگ و پدرم به ارث بردم . پدر بزرگ و پدرم و من فرزند سوم خانواده هستیم و در ضمن تاریخ تولدمان هم در یک روز و یک ماه وحتی عددسالش آخرش یکسان میباشد . هر سه نفر ما اینجوری هستیم . و در عدد ۹ زندگی میکنم ۹ تا خواهر برادر هستیم

آرزو

درود بر شما🙏🏻🍀
با دیدن نظر شما یه کد واسم باز شد از شما بی نهایت سپاسگزارم.
من متولد ۱۳۶۸/۰۶/۲۱ هستم.
و سه فرزند هستیم.
خدایا بی نهایت شکرت به خاطر این موهبت الهی که نصیبم شده…🥲🔆🦋

barbod rad

بسیار عالی و ارزشمند من استفاده کردم و نتیجه گرفتم خیلی دوست دارم بیشتر و عمیق تر درک کنم این عدد فوق العاده رو ۳۶۹
۳
۶
۹

میثم

۳خواستتو به زمان حال بیان کن وشکرگزاری کن.
۶ چیزی رو که میخوای رو بزمان حال بنویس وحستو نسبت بهش بیان کن
۹ تا از داشته هاتو بنویس و شکرگزاری کن
اینه جادوی تسلا
انجام بدید نتیجشو ببینید😊😊

جی کی

من به اعداد تسلا ۳/۶/۹اتقاد دارم تا بحال دوبار نوشتم و تکرار کردم در هر دوبار همون چیزی که خواستم شده

تارا

ببخشید جملات را چطور باید بنویسم به زمان حال؟

پری

بله خواسته ات به زمان حال باید بنویسی انگار که به اون آرزوت رسیدی وداری حسش میکنی واز خدا سپاسگزاری میکنی به خاطر برآورده شدن خواسته ات

مهدی قدرت الهی

باسلام و عرض ادب.
مطالب بسیار مفید و نظرات دوستان بسیار زیبا بودند…
ولی گفتن این مطلب خالی از لطف نیست که الکتریسیته و برق اختراع نشد بلکه کشف شد.
الکتریسیته توسط یونانیان باستان و از طریق الکتریسیته ساکن موجود در کهربا کشف شد.
سپاس از مطالب زیباتون!

فرخ

چرندیات محض
آخه انسان چقدر باید اسکل باشه که به این جور مزخرفات فکر کنه

سیروان

بی شک قدرت ذهن بسیار بیشتر از یادگیری و یادآوری و حفظ کردن مطالب و…. است ، میگویند انسانهایی با هوش و آی کیو بالا تنها کمتر از ۵ درصد توان ذهنی شأن استفاده میکنند و اگر این توان به عدد بالای ۹۵ درصد برسد ، انسان میتواند هر آنچه را در ذهن تصور کند همان لحظه پدیدار شود ، حالا فرض کنید انسان به چنین جایگاهی برسد که هرچه تصور کند پدیدار شود .

مهدی زاده زمین

پدیدار میشه اما زمان یک فیلتر قوی هست که نمیخواد انسان این رو همون لحظه درک کنه

Mmahtab

چقدر این سایت فوق العاده است ممنونم
در ضمن من با پکیج پاکسازی چاکرا زندگیم کلا تغییر کرد واقعا ازتون ممنونم پیروز باشید✌️✌️🌹

ملک علی باقری

باسپاس ار مطالب خوب شما در خصوص ای اف تی هم ربطی دارد یا نه

ملک علی باقری

خواسته هایمان را چه شکلی بنویسیم

جوزف

با سلام
اکنون ساعت ۲۳:۲۳ ست
برای من هم اعداد تسلا جالب بود
ودوست دارم به. فرمول ۳۶۹ به خواسته هایم دست پیدا کنم
ممنون از شما ودوستان

رضاعزیزی

درود بر شما بزرگوار بسیار بسیار عالی ،سپاس فراوان از زحمات شمابزرگوار🙏خدا خیرت بده🤲
⭐⭐⭐⭐⭐

امیر علی تهمتن

اینکه انسان علم خود را بالا ببرد بسیار عالی هست ولی دوستان فراموش نکنید که همه چیز دست خدا هست و بس و خوشا به حال کسانی که به جای اعداد خود را به خالق یکتا پیوند دهند

Mika

منم حساب کردم ۹ شدم فقط و فقط مامان مامانم اینجوری بود که اون ۳

نفیسه

چه جالب من تاریخ تولدم ۹ خرداد ۶۶ هستش

حسام

با سلام
منم تازه با این موضوع(تسلا) آشنا شدم و خیلی هم برام جالب بود
و جالب تر اینکه چهار شماره آخر همراهم ۳۶۹۲ هست

Damon

جهان بر پایه ریاضیات خلق شده… و روش کارکرد قانون جذب توسط دانشمندی به نام پاول روشن شده که مربوط به انرژی عدد کوانتومی هر الکترون هست… هر الکترون عدد کوانتومی مخصوص به خودش و داره و هیچ دو الکترونی وجود نداره که عدد کوانتومیش یکسان باشه… با کشف معادله ی جهان میتونی جهان و تغییر بدی و این فقط با علم ریاضیات ممکن میشه

Mmmmm

۱+۲+۴+۵=۳
۵+۴+۷+۸=۶
۱+۲+۷+۸=۹

مهشید

سلام من عدد ۳۶۹ و عدد های جفت رو به دفعات در طول روز به صورت اتفاقی میبینم
و جدیدا تقریباهر ادرسی هم که میخوام برم (هشت بهشت) هست
یا خیابون ی کوچه یا اسم مجتمع

مهدی زاده زمین

مهم ترین رسیدن به آگاهی هست و دور شدن و شناختن ماتریکس هاست اولین کاری که باید کرد دنبال خود گشتن هست خودتون رو پیدا کنید داستان شروع میشه خیلی خیلی کم هستن آدم‌هایی که میدونن کی هستن

مهدی زاده زمین

ممنونم از استاد گرامی که این مطلب رو جمع آوری کردین

عبدالله

ایا اگر دانسته هایمان را به دیگران بگوییم انها در راه درستی از ان استفاده میکنند

مهرداد

سلام بسیار عالی بود
تولد من روز ۱۹ ماه ۹ سال ۶۹ ساعت ۹ صبح
خیلی قبول دارم انرژی ها رو
مخم واقعا درد میگیره
از کجا آمدیم برای چ آمدیم ب کجا می‌رویم
همش دارای هدف هست
ب شرط آنکه درک کنید بفهمید بهره بگیرید

یانگ

همه چیز بر میگرده به ضمیرناخوداگاه انسان اگر بتونیم ضمیر ناخودآگاه رو کنترل کنیم به انسان خدایی رسیدیم

ناشناس

اعداد به خودی خود هیچ گونه باری ندارند ،ما انسانها به اعداد بار می دهیم.مثل ۱۳یا عدد۶۶۶.

عرفان

سلام من کد رو تونستم در بیارم

Shayan

لطفا به مطالب اضافه کنید‌گوش دادن به فرکانس ۹ و ۳ و ۶

محمد

سلام
یکی از راه های استفاده از اعداد، اینکه یه خواسته رو به ۳ شکل متفاوت بنویسید و در طول روز ۶ بار باید این خواسته رو برای خودتون تکرار کنید و به مدت ۹ روز این کار باید انجام بشه فقط حواستون باشه اون ۶ بار تکرار باید در ساعت های ۳ صبح، ۳ بعد از ظهر، ۶ صبح، ۶ بعد از ظهر و ۹ صبح و ۹ شب باشه

تسنیم

یک جهان سپاس

amir

این روش برای هدف های بلند مدت چند ساله هست یا کوتاه مدت؟

میلاد ایمانی

سلام دوست من
تفاوتی نداره

amir

مرسی❤

amir

ایا این روش برای مثلا تغییر رنگ چشم و افزایش قد یا صورت بدون جوش تاثیر داره؟

سامان

سلام ست تاییدیه رو هر روز باید بنویسیم یا فقط بار اول کافیه؟؟؟

میلاد ایمانی

سلام سامان جان
میتونید هر روز هم بنویسید

زهرا

سلام،من مدتی هست که وارد مسیر انرژی و فرکانس ها شدم.تا قبل اینکه وارد شم یکبارم عدد تسلا رو‌نشنیده‌ بودم.خیلی اتفاقی از یکی از دوستانم شنیدم و به نظر من همه ی اینا نشونه است…نشونه هارو دنبال کنین،خود واقعیتون و پیدا کنین.منم قبلا ها اینارو میشنیدم غیر قابل باور بود ولی همین مدت که نشونه هارو دیدم شروع به تغییر خودم کردم، نتیجه ها رو به وضوح دیدم!!! و فهمیدم که‌چقدررررر درسته.

بیژن

اعداد تسلا را بسیار دوست دارم .
عدد من از ۱۲ سالگی ناخوداگاه شد عدد ۶۳ .
بعد از اون ارطباطاتی بین عدد ۶۳ و اعداد ۸۱ که در کف دست چپمان حک شده و عدد ۱۸ که در کف دست راست همه حک شده و کسر عدد ۱۸ از ۸۱ که میشه عدد ۶۳‌ و سن پیامبرمان که ۶۳ سال و سن حیدر کرار که ان هم ۶۳ است و اعداد تسلا که بعد از ان احساسشان نمودم ، دیدم.
حالا با این اعداد و بقیه اعداد زندگی میکنم .
راز های شگرفی بین اعداد ۱ تا ۹ و مخصوصا اعداد ۳ و ۶ و ۹ نهفته که هر روز با مطالعه دارم بهشون پی میبرم .
ولی بنظرم عدد صفر هم بینهایت خاص است و در هیچ این عدد نیز ، بینهایت راز نهفته است .
عذر خواهی میکنم به علت زیادت مطلب .

Mahmoud.j

یک عدد ۳رقمی “تسلا” را که اعداد ۳ و ۶ و ۹ میباشد به دلخواه خود نوشته وآنرا دوباره تکرار کنید،
مثال:(۳۶۹،۳۶۹)(۶۳۹،۶۳۹) (۹۳۶۹۳۶) (۶۹۳۶۹۳)(۹۶۳۹۶۳) (۳۹۶،۳۹۶)وغیره
حالا اگر هریک از اعداد ۶ رقمی فوق را بر ۷ تقسیم کنید سپس حاصل را بر ۱۱ تقسیم کرده و سپس حاصل را بر ۱۳ تقسیم کنید،خواهید دید که نتیجه، همان۳ عدد اولیه انتخاب شما خواهد شد، مثال:(۳۶۹)
۵۲۷۶۷=۷÷۳۶۹۳۶۹
۴۷۹۷=۱۱÷۵۲۷۶۷
“۳۶۹”=۱۳÷۴۷۹۷
ملاحظه می‌کنید که که نتیجه همان عدد ۳رقمی “نیکولا.تِسلا” میباشد یعنی “۳۶۹”
ضمناً میتوانید هریک از اعداد ۶ رقمی فوق را به عدد هزار ویک(۱۰۰۱) تقسیم کنید،که باز هم جواب همان
“۳۶۹” .(Digits of Nicola.Tesla)میباشد.
Mahmoud.j

ممد هستم

درود بر شما
خب دوست عزیز این معادله‌ای که دادی بر هر عددی مانند ۴۵۶ که میشه ۴۵۶۴۵۶ انجام بدی جواب همون عددی که دادی میشه و شما داری مردمو گیج میکنی😂 و این اصلا ربطی به اعداد ۳،۶،۹ نداشت
۶۵,۲۰۸=۷÷۴۵۶۴۵۶
۵,۹۲۸=۱۱÷۶۵,۲۰۸
۴۵۶=۱۳÷۵,۹۲۸

علی

با سلام و احترام
بد نیست زندگینامه نیکلا تسلا را هم مطالعه بفرمایید که در پایان عمر چه عاقبتی داشت.
البته منظورم اگر راز اعداد ۳۶۹ این همه فوق العاده است چرا تسلا در بدبختی و فقر و بی کسی مرد؟

ترنم

هی راستی کسی که اینو نوشته میخواستم یه چیزی بگم چگونه راز شوروی بدونیم هدفم اینه که با این اعداد چگونه درب کاینات را باز کنیم… اگه میشه لطفا جوابمو بدین

رضا

هیچی هر روز صبح ها ناشتا یه لیوان اب بخور
دوساعت مطلب نوشتن نخونده میاد میگه چه جوری در هار باز کنیم با کلید بازش کن هیچی

مهدی داودی

سلام بهمه دوستان گلم.ببینید شمااگرثایه دقیقه ساعت یکروز ویکماه ویکسال روحساب کنید همش به این سه تاعدد میرسه مثلا یکروز ۲۴ ساعته ۴و۲ میشه ۶ والی اخر

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
72
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x