تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن از دکتر جو دیسپنزا

کتاب معروف ماورای طبیعی از دکتر جو دیسپنزا

کتاب ماورای طبیعی شدن یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین کتابهای دکتر جو دیسپنزا می باشد. در این کتاب شما با قدرت فوق العاده ذهن آشنا می شوید و متوجه میشوید که ذهن و سیستم مغز انسان چطور می تواند واقعیات زندگی شما را خلق کند.

کتاب ماورای طبیعی شدن طرفداران بسیاری دارد زیرا در این کتاب شما با قدرت ماورای طبیعی که خداوند در وجود شما قرار داده بیشتر آشنا می شوید.

گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که از کجا آمده ایم اغلب افراد آنقدر خودشان را درگیر روزمره گی ها کرده اند که دیگر جایی برای موفقیت های مادی و معنوی نگذاشته اند اما کتاب ماورای طبیعی شدن به شما این امکان را می دهد که دوباره با ذات پاک خود ارتباط برقرار کنید، تا بتوانید به هر آنچه در زندگی می خواهید دست یابید.

کتاب ماورای طبیعی شدن یک اثر ماندگار از دکتر جو دیسپنزا، شما را وارد بُرهه ای جدید از بهترین و شگفت انگیز ترین زمان زندگی تان می کند.

با ما همراه باشید تا در مورد کتاب ماورای طبیعی شدن و اعتقادات و باورهایی که طی سالیان، دکتر جو دیسپنزا طی تحقیقات فراوانش به دست آورده و زندگی خودش و دیگران را تغییر داده، بیشتر بدانیم.

 مقدمه دکتر جو دیسپنزا چه می گوید

دکتر جو دیسپنزا در مقدمه کتاب ماورای طبیعی شدن می گوید: نوشتن این کتاب ریسک بزرگی برای من و آوازه ام بود، افراد زیادی از جمله جامعه علمی این کار من را شِبه علم می دانند، به خصوص بعد از انتشار کتاب ماورای طبیعی شدن.

در قبلتر بسیار نگران اظهار نظر منتقدین بوده ام ،در اوایل راه نویسندگی، سعی می کردم همیشه هنگام نگارش کتاب هایم این منتقدین را در نظر بگیرم و همواره می خواستم کاری کنم که آن ها اثرم را تایید کنند برایم بسیار اهمیت داشت که جامعه بزرگ علمی من را بپذیرد.

تا زمانی که یک خانم در لندن در زمانی که سمینار برگذار می کردم میکروفن را گرفت، داستان بیماری اش را گفت و ماجرای شفایش را نیز تعریف کرد این خانم کتاب های من (جو دیسپنزا) را خوانده بود.

وقتی شفای آن خانم توسط اعتقادات و کتابهایم را متوجه شدم بسیار شگفت زده شدم و وقتی این نکته را فهمیدم دانستم که بخش بسیار زیادی از انرژی ام را هدر داده ام، پس از آن دیگر علاقه ای نداشتم که منتقدین را در مورد پتانسیل های بشر متقاعد کنم خصوصا آن عده ای که امور طبیعی و عادی را بررسی می کنند .

نام فصل های کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن

فصل ۱: گشودن درها به روی ماوراء الطبیعه
فصل ۲: لحظه‌ی اکنون
فصل ۳: قرار گرفتن در جریان امکان‌های جدید در میدان کوانتومی
فصل ۴: تبرک مراکز انرژی
فصل ۵: شرطی کردن بدن نسبت به ذهنیت جدید
فصل ۶: بررسی موردی: نمونه‌‌های زنده‌ی حقیقت
فصل ۷: هوش قلبی بخش رنگی کتاب
فصل ۸: فیلم ذهنی، زیبابین
فصل ۹: مراقبه در حین راه رفتن
فصل ۱۰: بررسی موردی: واقعیت بخشیدن
فصل ۱۱: مکان-زمان و زمان
مکان فصل ۱۲: غده‌ی پینه‌آل
فصل ۱۳: پروژه‌ی انسجام: ساختن دنیایی بهتر
فصل ۱۴: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید

فراتر از عادت های کهنه در کتاب ماورای طبیعی شدن

فراتر از عادت های کهنه در کتاب ماورای طبیعی شدن

این کتاب شما را آگاه می کند که چطور فراتر از یک زندگی عادی و معمولی قدم بردارید و چگونه عادت های کهنه و باورهای مخرب را از بین ببرید.

شما می توانید یک زندگی شگفت انگیز و خارق العاده را تجربه کنید و با استفاده از قدرت ذهن و نفوذ بر بخش ناخودآگاه مغز زندگی عالی و پر از موفقیت را کسب کنید.

در کتاب از محدودیت ها عبور می کنیم و تجربه های جالبی را خواهیم داشت. در کتاب ماورای طبیعی شدن شما می توانید با کمک تمرینات مراقبه ای که توسط دکتر جو دیسپنزا آورده شده با خود درونتان رابطه برقرار کنید و به انرژی کیهانی وصل شوید.

انسان می تواند با کمک انرژی درمانی، جسم و روحش را شفا دهد زیرا دکتر جو دیسپنزا معتقد است که انسان به انرژی و منبع برتر وصل است فقط باید با تمرکز اجازه ورود آن را به بدن اثیری و بدن فیزیکی بدهد.

در بخش اول کتاب سه داستان بسیار جالب آمده است. که با خواندنشان به معجزه ذهن انسان پی خواهید برد و این داستانها شما را به فکر فرو می برند.

در این داستانها افراد بعد از تجربه های دردناک با جو دیسپنزا به تمرین های مراقبه و مدیتیش پرداختند و با استفاده از تمرکز به درون توانستند برای جسم مادی خود آرامش و ریلکسی و شفا را به ارمغان بیاورند.

آنها عادت ها و باورهای مخربی که در اثر تجربیات تلخ گذشته داشتند را کنار با استفاده از مراقبه کنار گذاشتند و زندگی جدید و پر شوری بدون هیچ درد و بیماری را آغاز کردند.

در واقع شما با خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن می توانید بدن، ذهن و روح خود را به تعادل برسانید و از وقایع تلخ گذشته رها شوید و یک زندگی سرشار از آرامش داشته باشید.

مراکز انرژی بدن، چاکراها

مراکز انرژی بدن، چاکراها

دکتر جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن از مراکز انرژی بدن یعنی چاکراها صحبت می کند ، وی طی تحقیقاتی که انجام داده است معتقد است که بدن انسان دارای هفت چاکرای اصلی می باشد.

هر کدام از این چاکراها مربوط به تعدادی از اعضای فیزیکی و تعدادی خصوصیات روانی دارد. به این شکل که هر کدام از چاکراها در اثر رنج و درد بسته و مسدود شوند کارکرد آن قسمت از بدن مختل شده و از نظر روانی نیز باورهای مخربی در ذهن به وجود می آید.

برای همین دکتر جو دیسپنزا در کتاب معروف خود ماورای طبیعی شدن، به پاکسازی مراکز انرژی بدن تاکید می کند و می خواهد که مردم با استفاده از تمرین های مراقبه به پاکسازی مراکز انرژی بدن که همان چاکراهای بدن هستند بپردازند.

زیرا وقتی چاکراها پاک و مطهر شوند ذهن انسان به خوبی می تواند انرژی را وارد مراکز مربوط کند و تمرکز ذهنی را بالا ببرد. شما با داشتن مراکز انرژی پاکسازی شده بهتر می توانید فکر کنید و تصمیمات مهمی را برای خواسته های خود بگیرید.

کلام آخر

دکتر جو دیسپنزا معتقد است که انسان اگر همان کارها و همان عادات دیروز را تکرار کند هیچ تغییر مثبتی در زندگی اش رخ نمی دهد و هر چه به باورهای مخرب گذشته چنگ بزند یک آینده قابل پیش بینی را رقم می زند.

با انجام تمرینات مراقبه می توانید از کمبودها، رنج، بیماری رها شوید زیرا با انجام تمرینات مراقبه و مدیتیشن می توانید با بدن خود ارتباط برقرار کنید و تمرکز ذهن را برای بهبود بالا ببرید.

ذهن انسان دستیابی به شفا، ثروت و فراوانی، عشق و آرامش و…. را به خوبی می داند پس به ذهنمان اجازه دهیم آنچه را که باید تغییر دهد، و با تغییر فرکانس انرژی شما را به تمامی خواسته هایتان برساند.

 


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x