تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

زودیاک ماه ها،علامت زودیاک تو چیه؟ ویژگی های شخصیتی هر ماه

زودیاک ماه ها

علامت و نماد زودیاک تو چیه، احتمالا از همه ما این سوال پرسیده شده است – چه در یک قرار ملاقات، چه توسط یک آشنا یا آن دوست.

این که آیا تا به حال در مورد علائم زودیاک به طور عمیق مطالعه کرده اید یا نه، مهم نیست زیرا می‌توانم تضمین کنم که علامت زودیاک خود را می‌شناسید. اگر حداقل کمی در مورد طالع بینی کنجکاو نبودید، این مقاله درباره زودیاک ماه ها را نمی‌خوانید.
در ادامه با ما در متا راز همراه باشید تا درباره زودیاک ماه خود بدانید.

 زودیاک چیست

 زودیاک چیست

به عنوان یک تعریف اساسی: طالع بینی یک هنر است که از قرار دادن سیارات و ستاره‌ها برای ارائه بینش به جنبه‌های روانشناسی فرد و همچنین پیش بینی آینده فرد استفاده می‌کند.
مقداری تاریخچه: از زمان تولد بشر، ما همیشه به ستاره‌ها نگاه کرده ایم. طبق ذات خود، ما حیواناتی کنجکاو هستیم – مشتاق درک بهتر دنیای اطرافمان هستیم.

ما نه تنها به دنبال ایجاد ردپای خود به عنوان یک تمدن بر روی زمین بوده ایم، بلکه به دنبال درک جایگاه خود در کیهان بوده‌ایم و هدف ما در اینجا بودیم.

علامت زودیاک

زودیاک از ۱۲ علامت مختلف تشکیل شده است – هر کدام دارای ویژگی‌های شخصیتی، نقاط قوت، ضعف و ویژگی‌های خاص خود هستند. بنابراین اگر تا به حال فکر کرده اید. “چرا اینطوری هستم؟”، این بخش بزرگی از دلیل آن است.
صرفا محض اطلاع، علامت خورشیدی شما به روز دقیق تولد شما گره خورده است و این همان چیزی است که اکثر مردم وقتی در مورد علامت زودیاک شما می‌پرسند به آن اشاره می‌کنند.

این به شخصیت اصلی و مشخصات روانشناختی شما مرتبط است و اشاره به آنچه در طول زندگی برای شما مهم است.

با این حال، علامت خورشیدی تنها یک جنبه در نمودار تولد شما است که به روشن کردن آنچه شما را کاملا منحصر به فرد می‌کند کمک می‌کند.

در واقع، شما موقعیت مکانی زیاد دیگری دارید که عمیقاً در این موضوع به ما بینش می‌دهند: علامت شما، علامت ماه و فراتر از آن. به هر حال، طالع بینی به ما می‌آموزد که شما کیهانی هستید زیرا تمام ستاره‌ها را در درون خود دارید.
در اینجا راهنمای آسان ما برای هر یک از ۱۲ علامت را می‌توانید بخوانید: تاریخ علامت زودیاک، معانی، نمادها، شخصیت‌ها و ویژگی‌های آنها

برج حمل

زودیاک ماه فروردین برج حمل

فروردین
عنصر: آتش
کیفیت: کاردینال
رنگ قدرت: قرمز
سیاره حاکم: مریخ
نماد: قوچ

جسور، پیشگام و شجاع، برج حمل رهبر زودیاک است. آنها جسور و ماجراجو هستند و از حمله به قلمرو ناشناخته ای که دیگران قادر به رفتن آن نیستند، نمی‌ترسند.

برج حمل در قلب کودکی ابدی، پرانرژی و تهاجمی است و سرشار از اشتیاق برای زندگی است. آنها می‌توانند سریع عصبانی شوند، اما به همان اندازه مشتاق خندیدن و ادامه دادن هستند.
این افراد تمایل دارند جاه طلب، فعال و صادق باشند و مشتاق باشند خود را برای هر یک از احتمالات زندگی آماده کنند. قوچ‌ها مستقل هستند و از به اشتراک گذاشتن شخصیت آتشین خود با دنیا لذت می‌برند.

برج ثور

زودیاک ماه اردیبهشت

 

اردیبهشت
ثور
عنصر: زمین
کیفیت: ثابت
رنگ‌های قدرت: صورتی و آبی کم رنگ
سیاره حاکم: زهره
نماد: گاو نر

ثورهای شهوانی، مصمم و وفادار، امنیت و ثبات را بیش از همه ارزش قائل هستند.

آنها از چیزهای ظریف زندگی لذت می‌برند و جذب کاوش کامل حواس می‌شوند. آنها به سمت زیبایی و لذت کشیده می‌شوند و کاملاً روی چیزی که به آن اعتقاد دارند سرمایه گذاری می‌کنند.

پاکسازی چاکرا های بدن

 

این افراد به ویژه سخت کوش هستند و دوست دارند رویکردی عملی به زندگی داشته باشند. این اغلب باعث می‌شود که آنها با پول، عالی عمل کنند و هنگامی که مهارت‌ها و استعدادهای خود را متمرکز کردند مانند آهنربا آن را به سمت خود جذب می‌کنند.

این پشتکار تمام زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زیرا آنها عاشقانه هستند که به دنبال عشق طولانی مدت و روابط دلپذیر هستند.

با این حال، برج ثور در برابر تغییرات بسیار مقاوم هستند، که می‌تواند آنها را برای تغییر دیدگاه خود بسیار سرسخت کند. با این حال، در نهایت، آنها افرادی خونگرم و مهربان و بسیار قابل اعتماد هستند.

برج جوزا

زودیاک ماه ها ، برج جوزا

خرداد
عنصر: هوا
کیفیت: قابل تغییر
رنگ قدرت: زرد
سیاره حاکم: عطارد
نماد: دوقلوها

جوزاهای تیز هوش، هیجان انگیز و کنجکاو در مورد همه چیز کنجکاو هستند. آنها دیدگاهی بسیار روشنفکرانه از جهان دارند و آماده اند تا در مورد همه چیز و همه چیز بیاموزند. به عنوان استاد ارتباطات، آنها در برقراری ارتباط با دیگران انعطاف پذیر و همه کاره هستند. به نمایندگی از دوقلوها، آنها ممکن است دو جنبه برای شخصیت خود داشته باشند، هر چند یکی آنها جهان را نشان می‌دهند و دیگری را پنهان نگه می‌دارند. آنها چیزها را از طریق ذهنشان پردازش می‌کنند، نه فقط احساساتشان، که آنها را به شدت با هر موقعیتی سازگار می‌کند.

برج سرطان

زودیاک ماه تیر، برج سرطان

تیر
عنصر: آب
کیفیت: کاردینال
رنگ قدرت: نقره ای و سبز دریایی
سیاره حاکم: ماه
نماد: خرچنگ

برج سرطانی‌ها که حساس، احساسی و پذیرا هستند، اغلب قلب خود را به هر چیزی که به آن اعتقاد دارند می‌گذارند.

با این حال، به‌عنوان نماینده خرچنگ، پوسته سختی برای شکستن قبل از اینکه بتوانید به نرم‌ترین سمت آنها برسید، دارند.

این افراد همچنین به ویژه پرورش دهنده هستند، برای خانواده ارزش زیادی قائل هستند. ساختن یک خانه پایدار و ایمن مهم است، زیرا آنها به زمان زیادی برای شارژ باتری‌های خود نیاز دارند.
سرطان‌ها به‌ویژه بدخلق وخو هستند، اما به‌شدت تحت تأثیر افراد، انرژی و موقعیت‌هایی هستند که آنها را احاطه کرده‌اند.

برج لئو

زودیاک ماه مرداد،برج لئو

مرداد
عنصر: آتش
کیفیت: ثابت
رنگ قدرت: طلایی و نارنجی
سیاره حاکم: خورشید
نماد: شیر

لئوهای خلاق، مشتاق و دراماتیک عاشق زندگی کامل هستند. آنها تمایل به داشتن اعتماد به نفس و درخشندگی ذاتی دارند که به آنها این توانایی را می‌دهد که به راحتی خود را نشان دهند و از جمع متمایز شوند.

آنها اغلب دوست دارند برای هر چیزی که به دنیا می‌آورند، شناخته شوند، گاهی تا حد غرور یا تکبر. با وجود این، لئوها به شدت وفادار، عاشقانه و هنرمندانه هستند و برای بیان روشنی آتش درونشان فراخوانده شده اند. با قلب‌های بسیار بزرگ، آنها همچنین می‌توانند نسبت به کسانی که آنها را شایسته محبت‌های خود می‌دانند، سخاوتمند باشند.

سنبله

زودیاک ماه شهریور،سنبله

شهریور
عنصر: زمین
کیفیت: قابل تغییر
رنگ قدرت: آبی سرمه ای و خاکستری
سیاره حاکم: عطارد
نماد: سنبله

عملی، سخت کوش و تحلیل گر، سنبله‌ها استعداد فوق العاده ای در ارزیابی جزئیات هر موقعیت و یافتن راه حل هایی برای حل مشکل دارند.

آنها سازمان دهندگان طبیعی هستند و برای ثبات، وفاداری و بهره وری ارزش قائل هستند. آنها مقدار زیادی از خودشان را روی اهداف و برنامه‌هایشان سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما اگر همه چیز آنطور که قبلاً انتظار داشتند پیش نرود، می‌توانند بسیار حیاتی شوند.

این کمال گرایی چیزی است که می‌تواند به یک وسواس تبدیل شود.

با این حال، آنها به دلیل سرسختی و روشنفکری خود، معمولاً قادر به ایجاد نظم از دل هرج و مرج هستند. در نهایت، سنبله‌ها افرادی مهربان، مستحکم و قابل اعتماد هستند، آنها خوشحال می‌شوند به هر کسی که دوست دارند کمک کنند و به آن نیاز دارند.

برج میزان

زودیاک ماه مهر برج میزان

مهر
عنصر: هوا
کیفیت: کاردینال
رنگ قدرت: آبی کمرنگ و صورتی
سیاره حاکم: زهره
نماد: ترازو

جذاب، اجتماعی و دیپلماتیک، میزان‌ها صلح و تعادل را بیش از همه ارزش قائل هستند. آنها برای عدالت در زندگی و روابط خود تلاش می‌کنند.

آنها همچنین تمایل طبیعی دارند که اطراف خود را با زیبایی و تجمل احاطه کنند. همچنین، به عنوان رمانتیک‌های ابدی، آنها هوس روابط و شراکت می‌کنند و وقتی کسی را پیدا می‌کنند که عمیقاً تحسینش می‌کنند، در ابتدا وارد مشارکت می‌شوند.

با این حال، این می‌تواند گاهی اوقات آنها را به وابستگی مشترک سوق دهد.

میزان‌ها که در ارتباطات استعداد دارند، مذاکره کنندگان عالی نیز هستند. آنها تمایل دارند احساسات خود را از نظر عقلانی پردازش کنند، اما همچنین افرادی عمیقا حساس هستند. این می‌تواند گاهی اوقات آنها را به بلاتکلیفی سوق دهد، زیرا آنها هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از درگیری انجام می‌دهند.

برج عقرب

زودیاک ماه آبان ،برج عقرب

آبان
عنصر: آب
کیفیت: ثابت
رنگ قدرت: زرشکی و شرابی
سیارات حاکم: پلوتون و مریخ
نماد: عقرب

عقرب‌های پرشور و حیله‌گر، آدم‌هایی با ذهنیت «همه یا هیچ» هستند. آنها توانایی طبیعی برای مسحور کردن دیگران دارند و از ذهن و هاله قدرتمند خود برای تسلط بر موقعیت‌ها و روابط استفاده می‌کنند. آنها عمیقاً احساساتی هستند و می‌توانند در افراط در احساسات خود بپرورانند.

آنها که بیش از هر چیز میل به صمیمیت و عمق روانی دارند، مانند یک بازی در جهان حرکت می‌کنند تا هر چیزی را که می‌خواهند برنده و فتح کنند.

عقرب‌ها با کیفیتی غیرقابل مقاومت می‌توانند کاملا مخفیانه، جنسی و ظریف باشند. آنها همچنین تمایل دارند در راه خود بسیار ثابت قدم باشند – تا زمانی که به آنچه می‌خواهند دست پیدا نکنند. در حالی که این شدت ممکن است تکان دهنده به نظر برسد، عقرب‌ها در واقع برای دگرگونی و تولد دوباره از طریق قلب خود ارزش قائل هستند، صرف نظر از اینکه وضعیت به سمت بهتر یا بدتر پیش برود.

برج قوس

زودیاک ماه اذر ،برج قوس

آذر
عنصر: آتش
کیفیت: قابل تغییر
رنگ قدرت: بنفش و آبی تیره
سیاره حاکم: مشتری
نماد: کماندار

ماجراجو، خودجوش و خوش بین، قوس‌ها بیش از همه خواهان گسترش و اکتشاف هستند. آنها از زندانی شدن و گرسنگی برای هر چیزی که زندگی به آنها ارائه می‌دهد امتناع می‌ورزند.

آن‌ها معمولاً مهاجر هستند و به دنبال ایده‌ها، روابط و تجربیات جدیدی هستند که به آنها بیشتر در مورد خودشان و جهان بیاموزد.

با این حال، با چنین طبیعت تکانشی و بی قراری، ممکن است متوجه شوند که تمرکز بر یک چیز دشوار است یا از تعهد یا مسئولیت می‌ترسند. قوس‌ها برای آزاد بودن به دنیا آمده‌اند و این انرژی شاد اغلب یک شکل طبیعی از شانس برای آنها به ارمغان می‌آورد.

برج جدی

زودیاک ماه دی،نماد بز

دی
عنصر: زمین
کیفیت: کاردینال
رنگ قدرت: سبز تیره و قهوه ای
سیاره حاکم: زحل
نماد: بز

بلندپرواز، محتاط و صبور، جدی‌ها میل به ساختن یک زندگی است که دارای یک پایه محکم است. این اغلب باعث می‌شود که آنها به خصوص سخت کوش شوند و بر ایجاد موفقیت شغلی و مالی متمرکز شوند.

با این حال، آنها به همان اندازه برای روابط قوی طولانی مدت و زندگی خانگی که مانند دستاوردهای شخصی است، ارزش قائل هستند.

این افراد منضبط و مصمم هستند، اما گاهی تا مرز ریاضت می‌روند. به دلیل احساس عملی بودن خود، ممکن است در واقع نسبت به دیگران احساسی کمتری داشته باشند و وقتی مواجهه با حقایق آسان تر است، تمایلی به پرت شدن با احساسات ندارند.

با این حال، با وجود این همه، برج جدی تمایل به داشتن حس شوخ طبعی قوی برای برقراری ارتباط موثر با دیگران دارند.

برج دلو

نماد ماه بهمن،زودیاک حامل اب

بهمن
عنصر: هوا
کیفیت: ثابت
رنگ برق: آبی
سیارات حاکم: اورانوس و زحل
نماد: حامل آب

روشنفکر، مستقل و متفکر، دلوها اغلب عمیقاً بر عقاید و عقاید خود متمرکز هستند.

آنها تشنه دانش هستند تا درک محکم خود را در مورد نحوه عملکرد جهان و جامعه در اطراف آنها بهتر ایجاد کنند.

برای کاوش در مفاهیم جدید باز هستند، هنگامی که تحلیل اصلی خود را پیدا کردند، از دیدگاه خود تزلزل نخواهند کرد. از یک طرف، این می‌تواند برای آنها احساس درخشندگی برای کاوش بیشتر در مورد زندگی و مردم به ارمغان بیاورد، اما از سوی دیگر، می‌تواند به همین راحتی یک دلو را در نهایت سرسخت و نزدیک کند.

افراد دلو به ویژه اجتماعی هستند. آنها دوست دارند خود را منحصر به فرد، عجیب و غریب و مبتکر و متفاوت از مردم عادی نشان بدهند.

برج حوت

زودیاک ماه اسفند برج حوت

اسفند
عنصر: آب
کیفیت: قابل تغییر
رنگ قدرت: سبز کم رنگ و فیروزه ای
سیارات حاکم: نپتون و مشتری
نماد: ماهی

تخیلی، شهودی و احساسی، حوت‌ها اغلب روح‌های پیری دارند. آنها پیوندی ذاتی با دنیای عرفانی و معنوی دارند که اغلب به سمت تجربیات عمیق عاشقانه، خلاقانه یا دگرگون کننده کشیده می‌شوند.

آنها به ویژه دلسوز و حساس هستند و اغلب نیازهای دیگران را بر خود مقدم می‌دارند. آنها دوستان بسیار خوبی هستند و از یک زندگی اجتماعی زنده و پر از افراد منحصر به فرد لذت می‌برند.

بسیار همدل هستند و می‌توانند انرژی ای را تنظیم کنند که بیشتر افراد دیگر نادیده می‌گیرند.

با این حال، به دلیل حجم اطلاعاتی که گاهی اوقات دریافت می‌کنند، این امر می‌تواند باعث شود که آنها تحت تأثیر دیگران قرار بگیرند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، حوت‌ها تمایل دارند در نهایت رها شوند و در امتداد یک سفر جدید شنا کنند، تا همیشه از بازسازی خود نترسند.


منبع محتوا:

allure astrology

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریسا

خیلی درباره زودیاک ماه ها شنیده بودم الان همینجوری این مقاله رو خوندم به نظرم جالب اومد.ممنون از متا راز

...

خصوصیات من با ماه دی فرق میکنه

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x