تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

مراقبه و مدیتیشن صوتی ماه کامل

مراقبه و مدیتیشن صوتی ماه کامل

کسانی که علاقه مند به تمرینات مراقبه و مدیتیشن هستند به خوبی می دانند که انسان گیرنده و فرستنده انرژی است. در مراقبه و مدیتیشن ماه کامل نیز بدن انرژی قدرتمند ماه را دریافت کرده و سپس این انرژی را به محیط پیرامون می فرستد.

با انجام تمرین مراقبه و مدیتیشن صوتی ماه کامل بعد از مدتی ذهن شما از نگرانی ها و استرس دور می شود و شما تماما در آرامش ذهنی به سر خواهید برد زیرا نور ماه کامل بدن، ذهن و روح شما را پاکسازی می کند.

در واقع شما باید توانایی های شهودی و درونی خود را با مراقبه و مدیتیشن ماه کامل قوی کنید تا بتوانید بر افکار خود مسلط شوید و بهترین سبک زندگی را برای خود و اطرافیان رقم بزنید.

مراقبه و مدیتیشن صوتی ماه کامل

اشعه خورشید فقط یک بار در ماه سطح ماه را کاملا روشن می کند در واقع ماه به خودی خود هیچ نوری ندارد و هنگامی که ماه می درخشد در اصل ما از پرتوهای خورشید که از سطح ماه بازتاب میشود نور و انرژی را دریافت می کنیم.

ماه فقط برای یک لحظه پر از نور است  زمانی که خورشید و ماه در آسمان و روی چرخ زودیاک مستقیماً مقابل یکدیگر قرار می گیرندکه در این لحظه ماه کامل اتفاق می افتد.

در این موقع که ماه کامل می شود می توانید مراقبه و مدیتیشن ماه کامل را انجام دهید. و انرژی بیکران و نور الهی را وارد بدن خود کنید.

همان طور که می دانیم هنگامی که ماه کامل می شود بسیاری از جشن های مذهبی نیز شروع می شوند مثل رمضان، گورو پورنیما و هولی. این نشان دهنده انرژی قدرتمند ماه کامل است که مردم از دیر باز نسبت به آن اهمیت بسیاری قائل بودند.

در واقع وقتی ماه کامل می شود یک اتحاد عمیق بین ماه و خورشید برقرار شده است و این قدرت و انرژی آنها را چند برابر می کند.

در هند به طور سنتی اعتقاد بر این است که ماه کامل بر حرکت و جریان آب در آفرینش تأثیر می گذارد. بودایی ها معتقدند که این زمان برای تفکرات معنوی است. همچنین تصور می‌شود که ماه کامل نوساناتی را در ذهن و احساسات ایجاد می‌کند.

فواید مراقبه و مدیتیشن ماه کامل

در جهان هستی همه چیز بر هم تاثیر می گذارد ماه کامل نیز بر بدن روح و ذهن انسان تاثیر می گذارد اگر انرژی ماه برای مقاصد مثبت استفاده شود قدرت وجودی انسان چند برابر شده و می تواند بر انرژی مسلط شود و از آن برای اهدافش استفاده کند.

با انرژی ماه می توان حرکت رو به جلو داشت.

رسیدن به اهداف و دستیابی به هر چیز عالی که در مراحل اولیه آن هستید.

پاکسازی بدن و زدودن چیزهایی که برایتان بی فایده است.

ایجاد ارتباط بین شما و منبع انرژی آفرینش.

تاثیر بر افکار ناخودآگاه و از بین بردن ناخالصی های ذهنی.

رسیدن به آرامش و ریلکسی.

تقویت افکار خودآگاه.

باورها و اعتقاداتی در مورد مراقبه ماه کامل

غذایی که ما مصرف می کنیم انرژی را در دو بخش ایجاد می کند. انرژی ذهن و انرژی پرانا یا نیروی حیات.

انرژی ذهن در ناحیه غده صنوبری یا پینه آل یا همان چشم سوم متمرکز است که هورمون های حیاتی از آن ترشح می شوند. اعتقاد بر این است که انرژی نور ماه وارد این غده می شود و کنترل تمام فعالیت های ما را از شب تا زمانی که بیدار می شویم در دست می گیرد .

پرتوهای ماه بر انسان، حیوانات، گیاهان، آب و غیره تأثیر می گذارد. از آنجایی که بدن ما ۷۰ درصد از آب تشکیل شده است، مدیتیشن ماه کامل به کسانی که مراقبه ماه کامل را انجام می دهند، کمک می کند تا به دنیای درون خود وارد شوند و از ذهن فراتر رفته و الوهیت درون را تجربه کنند.

باورها و اعتقاداتی در مورد مراقبه ماه کامل

نحوه انجام مراقبه ماه کامل

اگر می توانید مراقبه و مدیتیشن صوتی ماه کامل را در فضای باز و زیر نور ماه کامل در شب چهاردم انجام دهید.

از هنس فری استفاده کنید و در جایی ساکت در آرامش کامل بنشینید.

فایل صوتی را در گوش خود بگذارید و چشمانتان را ببندید و به صدای راوی گوش دهید.

در طول تمرین تمامی تمرکز و حواس خود را به مراقبه دهید اگر حواستان پرت شد دوباره به صدای راوی بازگردید و تمرکز کنید.

جمعبندی

با انجام تکنیک مراقبه ماه کامل می توانید انرژی را در خود ذخیره کنید و در طول روز نیز از آن برای رسیدن به مقاصد و اهداف خود استفاده کنید. در واقع این مراقبه شما را فردی متمرکز می کند که به تمامی امور اطراف تسلط کامل خواهید پیدا کرد.

اگر بتوانید این مراقبه را گروهی انجام دهید انرژی و نور را چند برابر می کنید و تاثیر مثبت آن کم کم در تمامی محیط پیرامونتان سرازیر می شود.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر سلماس

مدیتیشن ماه کامل با مراقبه های دیگه چه فرقی میکنه اینو برای اطلاعات عمومی خودم میپرسم و سوال بعدی اینکه زمان انجام مدیتیشن خوابم میبره البته گاهی نه همیشه. این مورد رو چه جوری زمان انجام مدیتیشن برطرف کنم یا اصلا اشکالی نداره بخوابم.ممنون از فایل های صوتی خوبتون

نازی ایرانی

من هم اوایل که مدیتیشن میکردم خوابم میبرد البته مدیتیشن ماه کامل رو نمیدونم چیه چون الان مقالش رو دیدیم ولی در کل مدیتیشن در ابتدا کمی خواب اوره ولی میتونین برای اینکه حین تمرین خوابتون نگیره قبلش کمی نرمش سبک انجام بدین.موفق باشید

رازی

لذت بردم از این تمرین. ممنونم خانم رضایی من همیشه مدیتیشن های شما رو کامل دنبال میکنم و واقعا آرابخشه

Arti

ارامش درونی رو میشه احساس کرد واقعا عالیه😍😍

خانم کیخا

عالی بودممنون و سپاسگزارم

فرزانه

سلام خانم رضایی صداتون واقعا به دل من می‌نشیند و با مدیتیشن دو قلب با شما از طریق اپارات آشنا شدم
با اجرای خوب شما حالم بهتر میشه امروز مدیتیشن ماه کامل را دیدم که خیلی دنبالش بودم عالی بود یه سوال میشه این مدیتیشن رت روزای دیگه هم انجام داد و
انرژی ماه کامل تا چند رو/ هست و میشه مراقبه کرد با سپاس از شما

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
6
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x