تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

رنگ هاله های انرژی،شخصیت شناسی بر اساس رنگ هاله

رنگ هاله های انرژی

یکی از بحث‌های بسیار مهم در متافیزیک رنگ هاله های انرژی است. هاله انرژی، شامل تمام تجربیات، خاطرات، خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی ما از بدو تولد تا لحظه مرگ است.

اگر نمیدانید هاله بینی چیست میتوانید مقاله قبل را درباره چیستی هاله ها بخوانید اما به طور خلاصه هاله کالبد زنده و بخش چند بعدی ما است که افکار و احساسات واقعیت درونی را نشان می‎دهد. هاله یک میدان الکترومغناطیسی است که اطراف بدن وجود دارد و از فرد محافظت می‌کند.

رنگ هاله های انرژی هر فرد متفاوت است

رنگ هاله های انرژی هر فرد متفاوت است

هاله هر فرد رنگ مخصوصی دارد. رنگ‌ هاله‌ها نشان‌دهنده وضعیت کلی هر فرد است. برایند ویژگی‌ها، احساسات، تصمیمات و رفتار هر فرد بر رنگ هاله او تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین با شناخت رنگ هاله افراد، مانند زودیاک ماه های هر فرد می‌توانید خصوصیات روحی و تیپ شخصیتی آن‌ها را بشناسید.

رنگ هاله انرژی نشان‌دهنده وضعیت جسمی فرد هم هست. معمولا هاله ترکیبی از چند رنگ است و یک رنگ بر رنگ‌های دیگر غالب است. در ادامه رنگ هاله‌های انرژی را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید پیام موجود در هر رنگ را دریابید.

هاله‌های انسان

اطراف همه موجودات چه جاندار و چه بی‌جان، میدان مغناطیسی و انرژی تشکیل می‌شود. منبع این انرژی که به عنوان هاله شناخته می‌شود، در انسان‌ها و حیوانات چاکرا است. هر چاکرا طیفی از رنگین کمان را تداعی می‌کند.

هاله ساطع‌شده از چاکراها نیز یادآور رنگ‌های رنگین کمان هستند. رفتارها، ویژگی‌ها و تصمیمات افراد موجب تضعیف یا تقویت طیف‌های رنگی می‌شوند تا جایی که یکی از رنگ‌ها غالب و به اصلی‌ترین رنگ هاله های انرژی تبدیل می‌شود.

سه نوع هاله اطراف بدن را احاطه کرده است:

  • هاله معنوی
  • هاله ذهنی
  • هاله اثیری

این هاله‌ها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند، اما استفاده از دوربین کرلیان هاله اثیری مشاهده می‌‌شود. همچنین افرادی با قدرت خاص می‌توانند این هاله را مشاهده کنند.

رنگ هاله های انرژی

رنگ هاله انرژی هر انسان نشانگر شخصیت و حقیقت درونی اوست. مشاهده و درک رنگ هاله‌ها موضوع مهمی است؛ زیرا به کمک مشاهده رنگ هاله افراد، می‌توان متوجه ویژگی‌های شخصیتی، خصوصیات و نوع رفتار افراد شد.
حتی بعضی از بیماری‌ها قبل از بروز نشانه‌های مادی از طریق رنگ هاله قابل تشخیص هستند. در ادامه رنگ‌های مختلف هاله و ویژگی آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

هاله انرژی قرمز

The color of the aura is red

رنگ قرمز هاله نشانه فعالیت و جنب و جوش زیاد فرد است. افرادی با هاله قرمز خیلی راحت احساسات خود را بروز می‌دهند. این افراد به دنبال ماجراجویی و تجربه هستند. میل به رقابت و برتری نیز از ویژگی‌های افراد با هاله قرمز است. ذهن و بدن این افراد قدرتمند است.‌ این افراد دوست دارند همیشه در نقطه توجه باشند. در هر گروهی که قرار می‌گیرند، ناخودآگاه رئیس و رهبر آن گروه می‌شوند. این افراد نمی‌توانند خیلی خوب متمرکز شوند و گاهی به راحتی باقی‌مانده کار را رها می‌کنند.

هاله انرژی زرد

هاله انرژی زرد

رنگ زرد از رایج‌ترین موارد در رنگ هاله های انرژی است.

افرادی که هاله زرد دارند، انسان‌هایی منطقی و تحلیل‌گر هستند. تصمیم‌گیری آن‌ها بر اساس عقل و منطق است، نه قلب و احساسات‌. این افراد به مطالعه و یادگیری علاقه‌مند هستند.

این افراد شیفته تلاش و کوشش هستند و بیش از حد مشغول کار و فعالیت می‌شوند. در شرایط استرس‌زا و ناراحتی‌ها نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند و عمل کنند و از این نظر آسیب‌پذیر هستند.
افراد با هاله زرد عموما انسان‌های اجتماعی هستند و زود ارتباط می‌گیرند. اما به راحتی به کسی اعتماد نمی‌کنند و به سختی دوست پیدا می‌کنند.

هاله انرژی صورتی

هاله انرژی صورتی

هاله صورتی نشان‌دهنده طبع لطیف، مهربانی و بخشندگی افراد است.

احساسات برای این افراد در اولویت است و برای تصمیم‌گیری‌ها به قلب خود رجوع می‌کنند.

لطافت طبع در کنار خلاقیت و تصویرسازی ذهنی قوی باعث شده تا افراد با هاله صورتی در زمینه هنر و به خصوص سرودن شعر و موسیقی موفق شوند‌.
این افراد عاشق خانواده و دوستان خود هستند و دوست دارند در هر فرصتی میزبان عزیزان خود باشند. عدالت و مساوات برای این افراد بسیار اهمیت دارد و برای آن تلاش می‌کنند.

هاله انرژی سبز

Green aura color

 

افرادی با رنگ هاله های انرژی سبز بسیار پرتلاش و سخت کوش هستند‌. این افراد میل به کمال دارند و می‌خواهند هرچیزی در بهترین حالت خود باشد.

آن‌ها شخصیتی قوی و مصمم دارند و تا رسیدن به خواسته خود دست از تلاش برنمی‌دارند.

موفقیت ویژگی ذاتی این افراد است و به خاطر کوشش‌های فراوان در هر راهی که قدم بردارند، موفق خواهند شد. امنیت و ثبات در زندگی برای آن‌ها بسیار مهم است.

در تصمیم‌گیری‌ها محتاطانه و با دقت هستند و به ندرت دچار اشتباه می‌شوند‌. در انتخاب دوست‌ هم عاقلانه رفتار می‌کنند. این افراد زیبایی را به خوبی می‌‌شناسند و سعی دارند آن را در اطراف خود تقویت کنند‌‌.

هاله انرژی نارنجی

هاله انرژی نارنجی

 

هاله نارنجی مخصوص افراد خوش‌ اخلاق و اجتماعی است. این افراد عاشق معاشرت هستند و دوست دارند در صحبت‌ها و فعالیت‌های گروهی شرکت کنند‌.

آن‌ها به خوبی احساسات دیگران را درک می‌کنند و دوستان خوبی هستند‌. به راحتی می‌توانند بر دیگران تاثیر بگذارند و تفکرات خود را به آن‌ها القا کنند.

خیلی در کنترل خشم و احساسات خود موفق نیستند، ولی در عین حال بخشنده هستند و خیلی سریع اشتباهات دیگران را فراموش می‌کنند. افرادی که هاله نارنجی دارند صبور نیستند و برای انجام کارها عجله دارند.

هاله انرژی بنفش

هاله انرژی بنفش

 

افرادی که دارای هاله بنفش هستند شهود قوی و ذهنی فلسفی دارند. به مسائل معنوی و حقایق جهان علاقه‌مند هستند و برای درک این موضوعات تلاش می‌کنند.

این تلاش همیشگی است و متوقف نمی‌شود‌. این افراد دوستان کمی دارند، اما رابطه آن‌ها با دوستان خود بسیار عمیق و صمیمی است. این افراد احترام زیادی برای اطرافیان خود قائل هستند و همیشه به آن عشق می‌ورزند. زندگی این افراد سرشار از آرامش و صبوری و به دور از جنجال‌های الکی است‌.

هاله انرژی آبی

Blue halo color

 

تعداد افراد با رنگ هاله های انرژی آبی در دنیا کم است و این افراد بسیار خاص هستند.

شخصیت کاریزماتیک و دوست داشتنی این افراد باعث شده تا از نظر همه اطرافیان انسان‌های محترم و محبوبی محسوب شوند.

این افراد توانایی فوق‌العاده‌ای برای تاثیرگذاری روی دیگران دارند و برای این کار اصلا لازم نیست تلاش کنند. افرادی که هاله آبی دارند در هر زمینه‌ای که فعالیت کنند به درجات بالا می‌رسند.

تصمیم‌گیری این افراد کاملا متعادل و با استفاده همزمان از منطق و احساسات است. این افراد مدیران و رهبران بسیار خوبی هستند و به راحتی می‌توانند دیگران را با خود همراه کنند. صلح، صداقت و آرامش از جمله مسائلی هستند که برای این افراد بسیار حیاتی به شمار می‌روند.

هاله انرژی طلایی

هاله انرژی طلایی

هاله انرژی طلایی، جذابیت ذاتی را برای فرد به دنبال دارد.

این افراد همیشه مورد تحسین و تقدیر دیگران هستند و افراد زیادی به ارتباط با آن‌ها علاقه‌مند هستند.

به همین دلیل افرادی که هاله انرژی آن‌ها طلایی است دوستان زیادی دارند. علاوه بر این عاشق زیبایی و هنر هستند و روحیه‌ای لطیف دارند.

در بذل و بخشش احساسات، محبت و عشق بسیار سخاوتمند هستند و به اطرافیان احساس آرامش می‌دهند‌. این افراد انتقادپذیر نیستند و ایراداتی که به آن‌ها وارد می‌شود را نمی‌پذیرند.

عزت نفس ویژگی چشم‌گیر این افراد است و به ندرت اعلام ضعف می‌کنند و از دیگران کمک می‌خواهند. به تجملات اهمیت می‌دهند و برای آن پول زیادی خرج می‌کنند‌.

هاله انرژی سفید یا نقره‌ای

کسانی که از هاله انرژی سفید یا نقره‌ای بهره‌مند هستند، هوش و استعداد سرشاری دارند. درک و شهود قوی موجب می‌شود آن‌ها به درک معنوی بالایی دست پیدا کنند‌.

همچنین با قدرت بسیار بالایی مسائل را تفکیک و استنتاج می‌کنند و به همین دلیل مشاوران خوبی هستند. خیلی راحت با شرایط مختلف و دیگران سازگار می‌شوند. از نظر اطرافیان این افراد انسان‌هایی فهمیده، باشعور و قابل اعتماد هستند. عقل و منطق به آن‌ها کمک می‌کند خیلی سریع بهترین تصمیم را بگیرند. افرادی که هاله انرژی سفید یا نقره‌ای دارند، موفقیت را به خود جذب می‌کنند.

هاله انرژی قهوه‌ای

رنگ هاله های انرژی قهوه‌ای مخصوص کسانی است که دچار سردرگمی و وهم شده‌اند. این افراد با عدم اعتماد به نفس مواجه هستند و نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند. مشکلات شخصیتی باعث شده تا اشتیاق به زندگی در این افراد کاهش پیدا کند و یاس و ناامیدی جایگزین آن شود.

هاله انرژی مشکی

مشکی بودن رنگ هاله انرژی نشانه بسیار بدی است.‌

تیرگی رنگ هاله ممکن است به علت خشم یا نفرت و به طور کلی احساسات منفی درونی باشد. در نهایت این مشکلات منجر به افسردگی و بیماری‌های روحی می‌شود‌. رنگ تیره هاله مثل یک گرداب یا سیاه‌چاله انرژی مثبت فرد را جذب می‌کند و در نهایت از بین می‌برد.

نتیجه‌گیری

توجه به رنگ هاله های انرژی در متافیزیک بسیار مهم است. این رنگ نمایانگر ویژگی‌های شخصیتی، اخلاقیات، رفتارها و خصوصیات افراد است.

این مشخصه‌ها از بدو تولد تا لحظه مرگ در هاله انرژی ذخیره می‌شوند. در واقع رنگ هاله انرژی برآیند تاثیرات این مشخصه‌ها است.

هاله انرژی واقعیت و حقیقت درونی افراد است. بنابراین با شناخت ویژگی‌های مربوط به هر رنگ می‌توان شخصیت افراد را شناسایی کرد. هاله انرژی نشانگر برخی بیماری‌ها هم است و با بررسی آن می‌توان قبل از بروز علائم فیزیکی، بیماری را پیش‌بینی کرد.

رنگ هاله انرژی از چاکراها منتشر می‌شود. به همین دلیل مثل رنگ چاکراها برگرفته از طیف رنگ‌های رنگین کمان است. مشاهده هاله انرژی به وسیله دوربین کرلیان امکان‌پذیر است. البته بعضی از افراد به طور خدادادی یا با تمرین‌های زیاد قادر به مشاهده هاله‌‌های انرژی هستند.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستایش

سلام میگم برخی از کارهایی که برای باز شدن چاکرا ها یا هاله بینی انجام میشه میتونه خیلی خطرناک باشه و آدم رو از خداوند دور کنه و به راه بد بکشونه
و…
به نظر شما من از چه راهی میتونم به اینکه آیا این تمرین به من آسیبی میزنه یا خیر مطلع بشم من دوست ندارم به خودم آسیب بزنم و دیوونه بشم
یا از راه بدر بشم
برای باز کردن چشم سوم و چاکرا ها باید چیکار کنم؟؟؟

آخرین ویرایش 4 ماه قبل توسط ستایش
زهرا

البته باید زیر نظر استاد قابل اعتماد باشید هرچند به خدا و ذکرهایش توکل کنید به بالاترین نیرو اعتماد کنید خودش میبیند و درست میکند کار شمارو. فقط خداو قران و دستورش خیلی قابل اعتمادتر هستند.این حرف شعار نیست واقعیته مثلا ببینید حضرت علی برای هر چیزی علتی را بیان میکرد انگار هم طبیب بود هم عالم پس هرچی اون بزرگواران بگن انجام بدیم بنظرم خود به خود انسان تغیر چاکراه میده بااعمالش و خداگره شو باز میکنه و نیازی دیگه به اینکارها و سختیهاش نیست

۰۰۰۰۰۰۰

چگونه میتونم چشم سومم رو باز کنم بدون اینکه به خودم آسیب بزنم و از کجا درست غلط بودن یا حق باطل بودن این مهارت آگاه بشم
چشم سوم خوبه اما اینکه از کجا و از کی یاد میگیری و در این مسیر چه کارهایی باهات میکنن خیلی مهمه

زهرا

چون هرکاری که اکثر علمها میگن دقیقا قران هم همونو میگه البته درست ترشو.

مهدی

سلام.اگر تا به حال کسی تونسته بود از قران مطلب ها رو درست بیرون بکشه وضع ما مسلمانان بهتر از این بود. پس بهتره از ابزار یوگا برای درک قرآن استفاده کنید.

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
5
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x