تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم

چگونه چشم سوم را فعال کنیم

در این مطلب از سایت متاراز در چگونگی باز کردن چشم سوم آن نکات عمیق و کامدی را خواهید آموخت با ما همراه باشید.

چشم سوم یکی از هفت چاکرای اصلی بدن است که میان دو ابرو شما قرار دارد در صورتی که چشم سوم شما فعال باشد دارای شهودی قدرتمند هستید.
البته علاوه بر شهود میتوان مواردی مانند وضوح ذهنی،قاطعیت،روش بینی،بصیرت،قاطعیت و حس خوشبختی را از پاک و فعال بودن چشم سوم دانست.

برای پاکسازی یا فعال کردن چشم سوم راه های متعددی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه چشم سوم را باز کنید

کاوینگتون می‌گوید: «در حالی که چشم‌های فیزیکی جهان فیزیکی را درک می‌کنند، چشم سوم اگر فعال باشد جهان واقعی را می‌بیند 

نشانه های بسته و مسدود بودن چاکرای چشم سوم

  • گیجی
  • عدم قطعیت
  • بدبینی
  • عدم هدف

قبل از پرداختن به موضوع فعال سازی و پاکسازی چاکرای چشم سوم بد نیست تا توضیحی دباره این چاکرا بدهیم.

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟

چشم سوم یا آجنا یا غده صنوبری،  چاکراه ششم و یکی از هفت چاکرای اصلی بدن است. که محل آن در قسمت بین دو ابرو، کمی بالاتر قرار دارد.

انسان با دو چشم ظاهری خود می تواند دنیای مادی را ببیند ولی با فعال کردن چشم سوم خود می تواند بر دنیای معنوی و ماورالطبیعه نیز اشراف داشته باشد و ذهن خوانی کند.
بسیاری از کسانی که تمرینات یوگا و مدیتیشن را انجام می دهند تمرکز خود را بر این قسمت می گذارند.

چشم سوم نیز مانند هر کار دیگری نیاز تمرین دارد. بعد از اینکه بتوانید توانست چشم سوم خود را فعال کنید در ابتدا با روح و درون خود سخن می گوید سپس به دنیای ماورالطبیعه وصل شده و در اصل به نوعی به روشن بینی خواهد رسید.

راههای باز کردن چشم سوم یا آجنا

۱ – تحریک کردن بین دو ابرو

ابتدا انگشت سبابه ی خود را بر قسمت بین دو ابرو قرار دهید و بر خلاف عقربه های ساعت آن را بچرخانید حدود ۵ تا ۱۰ ثانیه این کار را انجام دهید، در این مرحله تقریبا بعد از دو هفته چشم سوم شما تحریک شده است و احساساتی را در این قسمت متوجه می شوید.

بعد از آن که تغییرات را حس کردید چشمان خود را ببندید و در قسمت بین دو ابرو تصور کنید که کره ی چشم دیگری وجود دارد که با آن چشم به بالا و پایین به نوک بینی و به سمت چپ و راست نگاه کنید این بار هم بعد از مدتی که در هر فردی متفاوت است چشم سوم شما در حال تحریک شدن و سپس باز شدن است. می توانید چیزهای خارق العاده ای را ببینید و حس کنید.

۲ – تمرینات مراقبه و مدیتشن برای فعال کردن چشم سوم

پاکسازی چاکرا

 

اگر به تنهایی نمیتوانید برای باز کردن چشم سوم خود اقدام کنید با کلیک روی عکس بالا میتوانید با استفاده از یک فایل صوتی با کلام که گام به گام شما در مراقبه و مدیتیشن میبرد و مخصوص پاکسازی چشم سوم است اقدام کنید. در این فایل که علاوه بر فعال سازی چشم سوم چاکراهای اصلی دیگر هم وجود دارد شما میتوانید با گذاشتن روزانه ۱۵ دقیقه زمان به فعال سازی چاکراهای اصلی و همینطور چشم سوم بپردازید.

۳ – استفاده از تکنیک ۲.۴۷۸

این تکنیک باید در یک مکان بسیار آرام و ساکت انجام شود. نفس عمیق بکشید تا احساس تغییر یافته ای مثل خلسه را به وجود بیاورید.
ابتدا به مدت ۴ ثانیه از سوراخ های بینی نفس بکشید و سپس ۷ ثانیه نفس خود را نگه دارید و بعد به مدت ۸ ثانیه هوا را از طریق دهانتان بیرون دهید. هنگام انجام این کار حتما زبانتان را پشت دندانهایتان قرار دهید. هنگامی که به آرامش روحی رسیدید به چشم سوم خود نگاه کنید. حتما تغییری احساس خواهید کرد. این تمرین را در ابتدا ۲ دقیقه در روز انجام دهید و سپس و به مرور زمان آن را افزایش دهید.

۴ – استفاده از رنگهای بنفش و نیلی داخل خانه

4 - استفاده از رنگهای بنفش و نیلی داخل خانه

 

هر یک از چاکرا های بدن رنگ مخصوص به خو را دارند رنگ چاکراه ششم یا چشم سوم نیز نیلی و بنفش است.
برای همین منظور میتوانید خانه و یا محل کار خود را پر از رنگهای نیلی و بنفش کنید تا چشم سوم خود را از این طریق تقویت کنید.

۵ – از بوهای خوب و معطر استفاده کنید

استفاده از بابونه رومی یا آلمانی بسیار عالی است، گریپ فروت نیز میتواند به شما کمک شایانی نماید،
از جوز هندی نیز میتوانید استفاده کنید. بوهای معطر نیز یکی دیگر از راههای تقویت چشم سوم است که می توانید از این گیاهان معطر در منزل استفاده کنید.

۶ – انجام تمرینات یوگا

حتما از یوگا و فواید آن شنیده اید. این ورزش بی نظیر میتواند در فعال کردن چشم سوم شما نیز مفید باشد ! در این ورزش حرکاتی انجام میشود که برای باز کردن چشم سوم بسیار خوب است مثل : تنفس، تمرکز و حرکت بدنی.
در زیر بهترین حرکاتی که میتوانید انجام دهید را معرفی میکنیم :
قهرمان نشسته
بایستید و تا نصفه روبه جلو خم شوید
در حالت بچه قرار بگیرید
در حالت سگ مانند به صورت روبه پایین قرار بگیرید
ایستادن بر شانه نیز خوب است

۷ – گیاهخواری

در برنامه غذایی روزانه خود ، میوه ها و سبزیجات به رنگ ابی و بنفش را بی افزایید تا باعث تقویت چشم سوم خود شوید.
استفاده از آب میوه هایی مثل آب انگور یا بلک بری میتواند بسیار برای شما مناسب باشد. در زیر به معرفی بهترین میوه ها و نوشیدنی ها برای باز کردن چشم سوم میپردازیم :
حتما از کشمش سیاه استفاده کنید
بلوبری یکی از موادی است که بسیار میتواند کمک کننده باشد
بلک بری را حتما در برنامه غذایی خود بگنجانید
بادمجان نیز خواص زیادی برای فعال کردن چشم سوم شما دارد
استفاده از آلو برقان نیز بسیار مفید است
سبزی رنگین کمان را نیز استفاده کنید
چغندر هم بسیار عالی و مفید است

۸ – انجام تمرین تمرکز

مهمترین عاملی که باعث باز شدن چشم سوم شما می شود تمرکز کردن است بر روی امواج ذهنی خود تمرکز کنید سعی کنید.

از تصویرسازی شروع کنید و تصور کنید که چشم سوم شما باز است و تا چند دقیقه با چشمان بسته بدان نگاه کنید و تمرکز کنید به قول معروف در زمانهای قدیم عرفا به جاهایی مثل بیابانها و جنگلها و کوهستان ها می رفتند تا در آنجا ریاضت بکشند و چشم سوم خود را باز کنند برخی از آنها موفق هم می شدند امروزه هم این کار انجام می شود اما شما اگر می خواهید این کار را در منزل انجام دهید بهتر است تحت نظر یک استاد باشید.

علائم باز شدن چشم سوم چیست؟

 

اولین نشانه باز شدن چشم سوم احساس خستگی و فشار و درد در قسمت بین دو ابرو است. و همچنین در برخی موارد احساس گرما نیز وجود دارد. حساسیت نسبت به نور زیاد می شود رنگها را عمیق‌تر می بینید حتی می توانید رنگ ستاره ها را از پشت ابرها نظاره کنید.

چیزهایی از آینده را خواهید دید که دیگران قادر به دیدن و درک آن نیستند فردی دور اندیش می شوید و می توانید وقایع را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین تغییراتی در ویژگی های روحی شما رخ میدهد مثلا شاید به موضوعی در قبلتر علاقه داشته اید اما اکنون آن موضوع چیز بسیار پیش پا افتاده ای هست برایتان و یا حتی غذایی را دوست داشته اید و بعد از باز شدن چشم سوم دیگر به آن غذا اهمیتی نمی دهید.

با باز شدن چشم سومتان نقاب از چهره ی افراد برایتان برداشته می شود و می توانید درون و افکار هر فردی را پیش بینی کنید و یا سوالهایی که می شود جواب آن را از قبل خواهید فهمید.

توجه داشته باشید سردرد ها و درد قسمت بین دو ابرو در ابتدا طبیعی است زیرا وقتی که شما تمرینات را انجام می دهید چاکراه ششم در حال باز شدن است و این موضوع باعث درد می شود که این درد تا حد توان شما است و جای نگرانی نیست.

باز کردن چشم سوم آیا خطرناک است؟

اگر هم‌زمان با چشم سوم چاکراهای اصلی بدن که شامل ۷ چاکرا هست را پاکسازی کنید همچ مشکلی نخواهید داشت.

اما اگر چشم سوم خود را به زور مجبور به باز شدن کنید، ممکن است دیگر کنترلی روی آن نداشته باشید.

درک نکردن قدرت چشم سوم

 

چون چشم سوم ما قدرت فراوانی دارد و با دو چشم دیگر قابل مقایسه نیست، شما نمیتوانید قدرت آن را درک کنید!
شما با استفاده از آجنا خواهید توانست تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید و همچنین صداهایی را بشنوید که تا قبل از این نمیتوانستید بشنوید. پس اگر درک آن برایتان سخت باشد این قدرت را هضم نمی کنید و دچار مشکلاتی خواهید شد.

 عدم تسلط باعث دیدن چیزهای غلط می شود

اگر چشم سومتان به صورت اصولی باز نشده باشد میتواند به جای کمک به دید شما، اطلاعات غلطی از محیط اطراف به شما بدهد که باعث نا امیدی شما می شود.

عدم توانایی کنترل و تعادل قدرت

اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را فرا نگرفته باشید، ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی تان به سرعت تخلیه خواهد شد.

شنیدن صداهای بلند

با باز شدن چشم سومتان ممکن است صداهای بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد. صداهایی مثل جیغ و فریاد که  جلوی خواب شما را میگیرد.

ایجاد مشکلات روحی

هنگامی که چشم سوم شما باز شود، به صورت عجیبی قدرت ذهنتان افزایش خواهد یافت و اگر جنبه ی لازم را در خود تقویت نکرده باشید این ممکن برایتان مشکل ساز شود و هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم فعال است صحبت کنید، ممکن است دچار سردرد شوید. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.

نکته: آجنا یا چشم سوم وسیله‌ای برای پیش‌بینی، پیشگویی، آینده نگری و روشن‌بینی و به علت نقش حیاتی در ادراک روح بسیار با اهمیت است.

آجنا که در قسمت چاکرا ششم قرار دارد، مجرای ارتباطی ما با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونی‌مان می‌باشد، یعنی جایی که بدن می‌تواند خود را شفا دهد، یا حتی دیگران را از این طریق می توان شفا داد.

آجنا مرکز ارتعاش انرژی‌های روحی و نیروهای روانی خودآگاه و ناخودآگاه می‌باشد. می توان گفت که چشم سوم مرکز فرماندهی روح در جسم فیزیکی است. و کسانی که به طور درست چشم سوم خود را باز می کنند به نوعی خودشناسی عمیق می رسند و در هر شرایطی از شهود خود الهام می گیرند و از آن برای کمک به هم نوعان خود استفاده می کنند.

چشم سوم در قرآن

خداوند در این آیه می فرماید پوششی وجود دارد که مانع دید بیشتر شما می شود. مثلا پوششی که نمی گذارد انسان بهشت و جهنم را ببیند و آن را تصور کند! اگر این پوشش برداشته شود انسان میتواند از گذشته و آینده خود به راحتی باخبر شود.

مسلم است از آنجایی که انسان با دو چشم ظاهری خود نمی تواند حقایق پشت پرده را ببیند خداوند لطف فرموده اند و چشم سوم را در قسمت چاکرا ششم قرار داده اند تا انسان بتواند با فعال کردن چشم سوم یا آجنا حقایق را ببیند و از آن در جهت پیشرفت و موفقیت جهان استفاده کند.

 خداوند در قرآن می فرمایند:

ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا «هر کس تقوا پیشه کند خداوند به او فرقان (قدرت تمیز بین حق و باطل) عطا میکند».

چاکراه چشم سوم مسئول نظارت بر ذهن است. این چاکراه پل ارتباطی بین بعد فیزیکی یا دنیای بیرونی و متافیزکی یا دنیای درونی انسان است. و به رنگ نیلی می باشد.

موضوع چشم سوم از زمان های بسیار قدیم به خصوص در آیین هندوها وجود داشته است. و آن را جزئی از آیین مذهبی خود می دانستند. حتی مسلمانان نیز به نوعی آگاهانه و یا ناآگاهانه چشم سوم خود را تحریک می کنند به صورتی که وقتی اقامه ی نماز می کنند و به سجده می روند پیشانی و محل چاکراه چشم سوم را بر مهر می گذارند و این خود باعث تحریک و فعال شدن چشم سوم می شود.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
103 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sepehr

سلام
استادید واقعی را چگونه می توان شناسایی کرد ؟

علی

دوره های دکتر جو دیسپنزا را گوش کن عالیه

آواتار

من استاد واقعیشو میشناسم

مرضیه

یعنی واقعا باز میشه ؟

ستاره

سلام من خیلی علاقه دارم به اینجور چیزا مثل چشم سوم و تله پاتی و همین چیزا ولی اونجا که گفته بودید باعث دیدن ارواح و شنیدن صدای جیغ منصرف شدم من میخوام در وجود ارامش چشم سومم رو باز کنم ولی میترسم!!!

امیر

من هم اول هاش می ترسیدم اما حالا برام ادی

حمید

سلام من این مقاله رامطالعه کردم درسته اگه بازبشه نتونی کنترل کنی تمومه هرچیزی رابه هرشکلی میبینی وبایدبتونی دعای خواص خودش روبلدباشی تابهتون ضررنزنن ..به نظرمن دنبالش نریدخطرداره

Melika

سلام ببخشید از کجا میشه ی استاد مطمئن پیدا کرد؟؟

آواتار

من میشناسم خاستی معرفی کنم

مجتبی

سلام به منم معرفی کن

Mahdieh

من عاشق اینجور کارام.بعد از خوندن رمان چشم برزخی میخام چشم سومم رو باز کنم.به هر سایتی که سر میزنم وجود استاد رو یادآوری میکنه.تنهایی هم میتونم؟

saba

سلام
من گاهی اوقات یه چیزهایی رو حدس میزنم همون که میگن به دل شخص میفته… واقعا درست در میاد مثلا نتیجه کنکور ۴ نفرو حدس زدم و اینکه چه رشته ای قبول میشن دقیقا همون اتفاق افتاد. نیمه شب هم صدای زیاد میشنوم به خصوص سمت آشپزخونه.. چند بار هم اداره ای بودم و یا آرامگاه شنیدم که کسی با صدا خیلی بلند اسمم رو صدا زده باشه.. بارها پیش اومده.. فکر کردم دیوانه شدم تا اینکه متوجه شدم بکنفر دیگری هم به غیر از من شنیده. به نظرتون میتونه ارتباطی با چشم سوم داشته باشه؟

Mahdieh

راستی میخام جن گیرهم بشم.مطلبی در این باره ندارید؟

ناشناس

شما فعلا روزی ده دقیقه مدیتیشن کن تا جن گیری… جن گیری و دخالت در این امور کار انسانی نیست…

خسرو امینی

سلام ارتباط باجن نتیجه اش سکته قلبی است .وبستری شدن درتیمارستان

مینا

یه نفر از اشناهای خیلی نزدیکم کارایی انجام داد و اونارو به زندگیش فراخوانی کرد ….بهش گفته بودن باید کتاب قرآن رو بندازی تو چاه فاضلاب…یارو مجبور شده بود بندازه…چندین سال عذاب وجدان کشید یه روز می‌ره درش میاره.به پسرش نصیحت می‌کنه که امشب میان دنبالم چون اونا به حرفشون گوش ندی گردنت یا کمرت رو میشکونن.جلوی چشم بچه اش گردنشو شکسته بودن….اونا بعد این که چند تا کار برات میکنن شروع میکنن کارای غیر عادی ازت میخوان که براشون بکنی..مثلا میگن دستهای بچه تو قطع کن……حالا من خیلی خلاصه گفتم …قصدم ایجاد رعب و وحشت نیست.دنبال این کارا نرید.و چشم سوم هیچ ربطی به جن نداره….درک و فهم رو بالا می‌بره.شهود انسان بیشتر میشه.

پژمان

توهم جالبی هستش

Algo

خواهشا اطلاعات غلط ندید.این حرفا چیه.دست قط کنن و فلان و‌… مگه قصابیه! درکل ارتباط با این موجودات نهی شده و خوب نیست.ولی نه اینطورم که شما میگید

پژمان

چرت و پرت

Shayan

هفت موجودی که در کنار هم هستند و با هم زندگی میکنند

اسی

حاجی جن گیری کار هر کسی نیست و تهشم مرگه . اصلا میدونید داستان جنیان چیه . فرشتگانی که هبوط کردن. بیخیال شو

علی

‌من چشم سومم باز هست
چون قبل اینکه اتفاقی بیافته متوجه میشم
علائم سردرد و حساس شدن به نور
شنیدن صدا مثلا یکی فوت شده بود از سر قبرش دور شدیم میگفت نرین دلم تنگ میشه
ولی هنوز متوجه نشدم درسته چشم سومم باز هست یا نه

morteza

سلام من چاکرای اول و دوم و چهارم و هفتمم بازه میتونم چشم سومم رو باز کنم؟؟؟

سامان محسنی

سلام اگه چشم سوم واقعی ما دیگه چرا درس بخونیم وقتمونو میزاریم روی چشم سوم تو جلسه ی کنکورم تست ها را پیش بینی میکنیم میشیم رتبه ی یک کشوری ایا شما حرفه منو تایید میکنید

....

ای جان راس میگه😂

Erfanm

خخخ جالب اینجاهم بدونی که سوال های امتحانی کونکور داخله محفظ های جیوه وسربی محافظت میشه که نتونی سوال هارو ببینی یا برداری چون با پروازه روه قادر به این کار میشی اون بخاطر محظ نمیشه😁

nadia

اگه چاکراهارو پاکسازی نکنیم و بعدچشم سوم رو فعال کنیم چه اتفاقی میوفته؟

علی

اتافاقای بد

مسلم

سلام خوبین
من ۱۷سالمه اگه چشم سومم رو الان باز منم مشکلی ندارد؟

فریبا

چشم سوم یکی مثل شما ک بازنیست الکی میگید من سرقبررفتم یچی گف شنیدم یاهرچی حدس میزنم درست درمیاد 😂😂😂

Erfanm

علتش زدن شیشه😁

Azadeh

سلام
آیا با باز شدن چشم سوم میشه با بقیه ی موجودات حالا چه جن و ارواح یا حیوانات یا گل و درختان هم صحبت کرد
و اینکه برای فعال کردن هر هفت چاکرا چقدر زمان لازمه؟

پژمان

سلام بر تو ای سلیمان نبی البته ببخشید آزاده نبی

گوه خوردم

آقا چجوری میشه چشم سومم رو ببندم من هر روز یه چیزایی میبینم دیگه دارم دیوونه میشم گوه خوردم بازش کردم دارم به طور کلی میگم گوه خوردم بازش کردم

احمد

سلام. من گاهی چیزهای آینده رامی بینم
یاصدای جیغ رامی شنوم گمان دارم به
لطف خداکمی چشم سومم باز است ولی
بازشدن کاملش رااگر مصلحت است ازخدامی خواهم
دوستان شماهم بهتر این امر رابه خدا بسپارید تابه مصلحتتان انجام گیرد

Sh:h

سلام من چند سال پیش صدای قرآن و صدای جیغ یا حرف زدن میشنیدم الانا هم ک میخوابم بعد چند ساعت انگار صدای ضربه زدن ب یه چیز مثلا در میشنوم یهو از خواب بیدار میشم همش همچین صدایی میشنوم دوسه روزه اقدام ب باز کردن چشم سوم کردم امروز شقیقه های سرم درد میکنه چند ساعتیه آیا اینا امکان باز شدن چشم سوم هست یا خیر درضمن پاکسازی انجام ندادم لطفا جواب بدین

ملکه آتش

سلام 👻👼🧛🧙🧚👸🔥👑
من شاید سنم از همتون کمتر باشه ولی منم عاشق باز کردن چشم سومم و دوست دارم خطر کنم و دارم آجنا رو تحریک می کنم مطالب تون هم خیلی به درد بخور بود ممنون 💖
فقط یه سوال اگ حضور موجودات ماورایی رو حس کنیم 🙃 و تو ذهنمون باهاشون کلکل کنیم و بهتر از همه شکلشون رو تو ذهنمون تجسم کنیم نشونه باز شدن چشم سوم نیست نه؟

شایان

سلام خدمت دوستان عزیز من چشم سومم رو باز کردم هرروز به یه دنیای جدید میپردازم شبا خوابم ولی روحم بیرونه اصلا ترس نداشته باشید من پدر بزرگم ۴ سال پیش به رحمت خدا رفت ولی دیشب تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم اصلا ترس نداشته باشید وقتی که چشم سوم رو باز کردید مثل یه آدم عادی هستی ولی میتونی خلق کنی یعنی اختراع کنی اگر یک ارواح دیدید نترسید جون چشم سوم به شما کمک میکند کند که نترسد

سما

نوشته یکی از مزیت باز شدن چشم سوم شنیدن صدا هایی ک قبلاً نمیشنیدیم …یه بیماری روانی هست به نام اسکیزوفرنی و اگه این بیماری رو داشته باشیم صدا هایی میشنویم ک دیگران نمیتونن بشنون… حالا از کجا معلوم اسکیزوفرنی نگرفته باشیم😂😂😂

N

من میخوام چشم سوممو باز کنم از هیچیم نمیترسم چون تا الان دو سه بار جن دیدم فقط یه سوال
چجوری چاکراهای بدنمو پاک سازی کنم

مجید

ببینید اصلا اصلا ما نمی تونیم با ارواح ارتباط برقرار کنیم فقط مب توانیم حس کنیم و وبعد به ان ها باور پیدا میکنیم واصلا ترسی نخواهیم داشت و ارواج اصلا به ما اسیبی نمیزنند

S🌸T🌸Army

مطلب خیلی مفیدی بود😇من ۱۵ سالم هست و قصد باز کردن چشم سومم هستم. به نظر خودم و با توجه به مطالبی که خوندم ۶ چاکرای دیگه ی من پاکسازی شده و خیلی دوست دارم که چشم سومم رو فعال کنم، ولی بعضی از نظر ها کمی باعث ترس من میشن ولی بعضیاشون باعث اعتماد به نفس و امید بیشتر، من به کسایی که این پیام رو می خونن میگم که بین این نظر ها، نظر کسانی هم هست که چشم سومشون باشه، پس حتما اون ها رو بخونید، من می ترسیدم ولی با خوندن اون نظر ها دیگه نمی ترسم😇😊

اتانس

هر کاری میکنم نمیشهههه
تو رو خدا بگید چطور فعالش کنم😭😭😭

پژمان

دکمه پاورش رو بزت

محمد

به شایان :
لطفا میشه بگید مرحله به مرحله که چطور تونستید فعال کنید.

الهیی چشم سوم

منچشم سومم کاملا باز شد جهنم رو دیدم بهشت رو ذیدم خدا رو دیدم اینده و گذشته رو دیدم با ارواح حرف زدم بعضی اوقاط حس میکنم تو یک جهان دیگرم من کاملا راضی هستم

bita

آدرس کسی که ازش جنس گرفتی رومیخامممممممممممممم

Erfanm

ساقیا می می می بده

S.m

شما احتمال ماشروم زدی 😝

به تو چه

داداش خدا رو امام ها نتونستن ببینن بعد تو دیدی😑

یه بنده خدا 😂

سلام من فک کنم چشم سومم رو تا نسفه فعال کردم چون بعضی از علامت های باز شدنش رو دارم مث( سردرد های گاه بیگاه بغضی موقع ها هم پیش بینی میکنم اینده رو مثلا یه شب که خواب بودم خواب دیدم که تبلتم(میدونم که از نظر بعض ها مسخره هس ولی واقعیته)رو زدم توی شارژ ولی شارژ نشده
و فرداش هم همین طور شده بود به خدا راس میگم بعضی موقع ها هم صداهایی میشنوم که دارن صدام میکنن و کف دستام وقتی تمرکز میکنم از داخل یه نیروی گرمی رو انتقال میده (ایا این چیز هایی که گفتم نشانه هایی از باز بودن چشم سومم هس یا نه لطفا راهنمایبم کنین 🙏)

Farnaz

سلام لطفا یکی کمک کنه منم چشم سوممو فعال کنم یاهم باهم شروع کنیم فعال کنیم

Mohamadi

دوستان بنده استاد محمدی هستم و چندین ساله در این زمینه تدریس میکنم بنده تمامی سخنان این وب رو تایید میکنم…فقط یادتون باشه ریاضت از همشون مهم تر هستش….در ضمن بعضی از دوستان میگویند چشم سوم ما بازه و از اینجور چیزا…خواستم بگم دوست عزیز برای این کاری که شما میگی حداقل باید دو تا سه سال وقت بذاری.تو داری روحتو آزاد میکنی در گاو صندوق باز نمیکنی که همون اول بتونی یا پیامبر نیستی که از قبل این قدرتا رو داشته باشی….با تشکر🙏🌹

Sin

مال من باز شده صدایی سوت توی گوشمه
خواب ندارم
خوراک ندارم
احساس عجیبی دارم
لطفا کمکم کنید اگر کسی متخصصی در شیراز میشناسید یا نمیدونم شاید شهر خود ما هم باشه لطفا کمک کنید
حس نامتعادلی دارم
سردرد خفیفی گاهی ایجاد میشه

لطفا کمک کنید لطفا کمک کنید

اسماعیل

سلام بنده کمک میکنم اهل کدام استان هستی بنده هستم درخدمت شما

علیرضا

این ب نظرم چیزی هست که فقط خدا میتونه برای ما باز کنه مگه شنیدین که مثلا یه میوه فروش چشم سوم داره؟
من هر کتابی که خوندم فقط ادم های خفن از نظر اسلام تونستن چشم سوم رو باز کنن اگه هرکی از راه برسه بگه من چشم سوم دارم که نمیشه.

دخی مغرور

من۱۵سالمه و دوس دارم چشم سومم رو باز کنم ولی چجوری چاکراهای بدنمو پاک سازی کنم😌😶

Papajoon

هنوز زوده برات

ج

اکثرا قبل اینکه کسی چیزی بگه میدونم چی میخوادبگه وامواج منفی ومثبتشون رومیدونم به نورحساسم،صدا هم اذیتم میکنه ولی تاحالاهیچ تمرینی نداشتم.

💗💖

ببخشید از کجا بلوبری بیاریم

farzad

سلام من پاکسازی هفت چاکراه روازسایتتون خریدم موقع مدیتیشن چاکراههام تحریک میشن ازکجابفهمم پاکسازی انجام شده تاکی بایدادامه بدم؟تکنیک شمع برابازکردن چشم سوم روتوضیح میدید

یه بدبخت

سلام من ۱۳ سالمه و از همین چندماه پیش یه سری اتفاق عجیب واسم میوفته میتونم آینده رو حدس بزنم صدا های عجیب میشنوم توسط افرادی که اصلا نمیبینمشون لمس میشم و احساس بدی دارم و حس میکنم روانی شدم
نمی‌دونم اینا توهمه یا نه ولی خانوادم همش میگن روانی شدی و غیره.
کارای دیگه‌ایم میتونم انجام بدم ولی نمی‌دونم اینا به چشم سوم ربط داره یا نه.

خبات فتاحی

سلام وعرض ادب حدمت دوست عزیز وارجمند صادقانه وبی پرده میخوام بنویسم دوست گرامی اینجانب ازاول بچگی بایک سری اقاید بزرگ شده ام منظور حرفم ازاین دست بدی ازن یکی دست خواهید گرفت وهرچه سخن گوید چه بد وچه خوب بازخوردش به خودفرد هست پس یاد گرفتم همیشه مثبت بیندیشم استاد یک سری قدرتهادروجودم حس میکنم که نمی‌توانم پیش همه کس بازگو کنم وهمیشه ندای ازدرونم بهم الهام شده که حرف نزنم چون انسانهادرموردم به قضاوت وحرف وبرچسپ خواهند زد وهمیشه وبیشتروقتها شنونده بودم تا گوینده ازشما دوست عزیزدرخواست دارم کمکم کنید ومنم ازخداوند درخواست دارم که مرا لیاقت بدانند ولطف ومرمت شمارو جبران کنم نه باپول باعشق ومخبتی که ازطرف خداوند به تک تک انسانها داده شده اما متاسفانه این بشر به این دیدگاه ولطف خداوند پی نبردند وهمچنان درتاریکی خود سیر می‌کنند منم جبران خواهم کرد دوست گرامی به این هم نوع وبرادر خودت کمک کن ###؟؟؟؟؟

ملینا

سلام
من چندین ماهه که کل وقتمو در مورد چشم سوم یا آجنا گذاشتم کلی مطلب راجبش خوندم و چیزی در همه شون تکرار شده اینه که اگه به زور باز کنی ممکنه ارواح خبیث یا همزادت و… از انرژیت تغذیه کنند ولی اگر قبلش چاکرا هات رو فعال کنی فقط رو کائنات و ..‌‌. رو می تونی ببینی به نظر من اگر چشم سوم به اجبار باز بشه کار امدش بیشتره با اینکه کمی ترسناکه
اگر بخوایم برایه باز کردن چاکراها وقت بذاریم نزدیک ۱ یا ۲ سال زمان میبره تازه ما نمی فهمیم که بعد از تمرینات چاکرا باز شده یا خیر
همه ما که با آجنا به هر صورتی اشنا شدیم خیلیا حرفمونو قبول ندارن درمورد آجنا و فک می کنن خرافته یا .. و از طرفی میدونم که همتون در این راه تنهایین می خوام هممون با هم و به کمک همدیگه چشم سوممون رو باز کنیم اگه باهم باشیم و از اطلاعات هم استفاده کنیم بهتره
کسانی مثله ما که دنبال آجنا هستم خیلی کمه تو این دنیا یا شایدم هستن و از ترس اینکه حرفشونو باور نکنن چیزی نمی گن
اگر واقعاً می خواهین که آجناتونو باز کنین بیایین همدیگه رو پیدا کنیم من داخل روبیکا کانال و پی دی اف هایه زیادی راجبش دارم می تونید به آیدیم پیام بدید

مهدی

کو آیدی؟

سعید

من چشم سومم باز هست البته خیلی خیلی سعی و تلاش کردم قبل از هر کاری باید فرکانس کل بدن کالبد خاکی و روح تون رو به یکی از فرکانسهای مورد نیاز این کار خصوصا ۴۳۲ یا ۹۶۳ Hz بتوانید برسانید این هم از راه مدیتیشن مقدور هست البته به صورت کمکی میتونید از موسیقی هم فرکانس استفاده کنید به گفته دانشمندان شهیر نیکلا تسلا اگر می خواهید از اسرار کاینات آگاه شوید به سه چیز دقت کنید :
۱ – چرخه های انرژی ۲- فرکانس ۳- ارتعاش
با ارتعاش در فرکانسهای مورد نظر شما انرژی مورد نیاز جهت باز شدن هفت چاکرای اصلی خصوصا آجنا چاکرا رو فراهم می کنید و با تمرینهای مستمر و ایجاد ارتعاش در چشم سوم بالاخره موفق می شوید بازش کنید
تمرینها حتما در محیطی کاملا ساکت بدون هیچ نوع عامل تاثیر گذار خارجی و با آرامش کامل و تمرکز بسیار بالایی باید انجام بگیره

ناشناس

من چند روزیه دارم روش مالش و مدیتیشن رو انجام میدم و کم کم دارم احساس هایی مثل درد وسط ابروهام حس میکنم و حتی بعضی اوقات میتونم با چشم سومم به چپ و راست بالا و پایین نگاه کنم و حتی میتونم باهاش پلک بزنم. ایا چشم سوم من فعال شده؟یانه؟

abbas

سلام من ۱۳ سالمه و من میتونم آینده رو پیشبینی کنم درست نمی تونم اما وقتی یک فرد یا خوانوادم آسیب می خواهد آسیب ببیند من بدم میلرزد یا گرم یا سرد می شوم ترس دارم مثلا مادرم عصبی است می خواهد برادرم را بزند همان جا بهش میگم نکن لطفاً هر کاری می کنم تا کاری نکنه یک بار با چوب دست زد جای پیشانی برادرم شکست چاک خرد من قبل از اینکه اتفاق بیفتد بدنم لرزی ترسیدم و یک بار که می خواستم با برادرم مادرم خانه مادربزرگم بدن لرزید خستگی رو بدنم نشست یک دفعه گفتم مامان یک چیزی شده مامانم گفت چیزی نیست بعد ۲ دقیقه زنگ زدن گفتن عموم فت کرده
بعضی وقتا این ه رو میبینم اما رفتار فیزیکی اوض میشه ام روحی یا صحبت کرد اوض نمیشه

شراره

سلام وقتتون بخیر من مدت زمان زیادی هست که مورد ازار یه موجود غیر ارگانیک هستم حدود ۱ ماهه که خیلی خیلی بیستر شده در حدی که که دقیقا قبل از اینکه به خواب برم میاد و من کاملا اومدنش رو حس میکنم و بدنم کلا فلج میشه اکثرا بغلم میکنه و سفت فشارم میده چند روز پیش با یه شخصی توی اینستا راجبش صحبت کردم و چند تا کار گفت که انجام بدم و انجام دادم ولی اون موجود به شدت دیشب عصبانی بود در حد جنون همش میگفت دست بردار از این کارا چرا نمیفهمی دوست دارم چرا نمیفهمی داد میزد و خودشو میکوبید به زمین و دیوار حقیقتا خواب دیگه از ترسم به چشمم نمیاد چند روز پیش من با پکیجتون اشنا شدم میخاستم بدونم با استفاده از پکیج شما این موضوع و شرایط حاد تر نمیشه ؟

کوثر

خرافاته بابا بگیر بخواب من که اعتقاد ندارم😜😂

اسی

مجوداتت غیر ارگانیک هست اش باید پاک سازی انجام بدین

ستایش محمدی

سلام من حدود ۲۵سال هست پیشگویی میکنم و پیشگوییم خیلی دقیق و درست هست و حس ششم خیلی قوی دارم و همیشه تا میخواستم حس ششمم رو قوی تر کنم از طریق چشم سوم یا طرق دیگه اذیت میشدم چون آینده رو میدیدم و این باعث اذیتم میشد .کاش ادم آینده رو نبینه ولی آگاهیش بالاتر بره .چطور میشه کنترل کرد که آگاهی رو بالاتر ببرم اما آینده رو نبینم ؟

مهدی مجرد

سلام
من ۲ روز هست که درباره باز کردن چشم سوم اینا تحقیق اینا میکنم
و امروز یکم یوگا و مدیتشن و تمرین تنفس اینا انجام دادم و فشار و ضربه اینا هم به وسط پیشونیم زدم که باعث تحریکش بشه
و بعد از انجام اینا خیلی خسته شدم و خوابم اومد و تکیه دادم به دیوار چشمام رو بستم تا یکم استراحت کنم فکر کنم ۵ دقیقه اینا خواب بودم یا خواب نبودم خلاصه بعد ۵ دقیقه دست و پاهام لرزید مثل این که ترسیده باشم و خواستم چشمام رو باز کنم و ۲ ثانیه اینا یه تصویر که دورش بنفش اینا بود دیدم مثل اینکه از وسط پیشونیم به یه چیز نگاه کردم و یه چیز تار که دورش بنفش اینا بود و اون موقع ترسیدم و رفتم بالا
حالا نمی دونم توهم زدم یا خواب دیدم که همچین چیزی دیدم یا نه واقعی بود
ولی واقعا احساس کردم که یه لحظه یه چشم افقی رو پیشیونیم دارم و یه کم باز شد
حالا شاید بگی یه لحظه چشمات باز بود اینا ولی نه
وقتی که چشمام رو یکم باز میکنم تصویر از پایین به سمت بالا میاد ولی اون موقع تصویر از وسط به سمت کناره ها رفت
خلاصه امیدوارم باشم یا خواب اینا بود 😐

علیرضا جوادپور

من قبل از زنگ درب میگم الان فلانی زنگ میزنه،قبل از تلفن حدود ۵ ثانیه قبل میگم الان تلفن زنگ میخوره.تمام تعبیر خواب و خوابهام حقیقت میشه.اتفاقاتی میافته که حس میکنم قبلآ افتاده و دیدم.چند ثانیه قبل از گل زدن در هر فوتبالی زنده گل رو حدس می‌زنم.زلزله رو چند ثانیه قبل تشخیص میدم.نوشته های پشت یک برگه رو اگر درشت باشه میخونم.هفته قبل گفتم حس میکنم شیشه این میز عسلی میشکنه و ناخود آگاه یک خط با دو شکستگی و انحراف رو شیشه کشیدم با دست.پریروز یک ترک برداشت و امروز کامل با صدا شکست.گوش فوق العاده قوی دارم.صداهای دور رو بهتر می‌شنوم.شبها از صدای زیاد سخت میخوابم.خواب ببینم کسی خوشبخت شده یا مشکلی براش ایجاد شده،حتمآ در واقعیت اتفاق میافته.قسم میخورم همه رو راست گفتم.
شما خانم ۲۹ ساله قد کوتاه که خواهید گفت دروغگو و خالی بند.من تو چند دقیقه هزاران جمله و کلمه که در رابطه با نوشته ام خواهید گفت رو می‌شنوم.
نمیدونم چشم سوم هست یا چیز دیگه.ولی حوادث قبل از اتفاق انگار به من گفته میشه و یک نفر میگه بعد خودم چند بار تو ذهنم میگم.بعد اتفاق میافته

anahitamojaveri5

سلام من پکیج پاکسازی و فعال سازی هفت چاکرا رو خریدم ولی نصفه دانلود میشه هیچ کس هم پاسخگو نیست
هیچ شماره ای هم برای تماس نیست، گزینه واتساپ هم میزنم به واتساپ وصل نمیشه که اونجا پیام بذارم
اولش درگاه خرید مشکل داشت الان هم دانلود، خیلی ها پیام دادن فایل ها نصفه اس چرا لینک رو درست نمیکنید؟
خرید این محصول چند ساعت منو درگیر کرد آخرش هم دانلود نشد امیدوارم یکی به پیامم جواب بده

سارا

سلام
من چشم سومم بازه
همه علائم رو دارم و به کسانی که از ارواح و اجنه میترسند توصیه میکنم چشم سومشون رو باز نکنن
من اوایلش سردرد داشتم به نور حساس بودم شب ها صداهایی میشنیدم مثل جیغ زدن یا یکی داره به دیوار اتاقم میکوبه من خیلی به جن و اینا علاقه‌مند بودم ولی وقتی با دوستام یه بار به یه خونه خالی رفتیم من چیزای عجیبی دیدم اناگر چند نفر داشتن میگفتن از خونه ما برین بیرون تازه من چندتا چیز هم دیدم ولی زیاد وتضح نبودن گلی خب همیناشم خیلی ترسناکه گلی من دیگه نقریبا رو چشم سومم مسلط شدم
امیدوارم شما هم بتونید چشم سومتون رو باز کنید

سارا

من چون چشم سومم بازه بهتون یک چیزی میگم بهتره از ماساژ بین دو ابرو شروع کنید

علی

باید همه کار هارو انجام داد ؟؟؟؟

H

سلام دوستان گرامی و عزیز ممنون میشم از تجربه شخصی خودتون به شماره من در … واتساپ پیام بدید درود از محبت شما… از اینکه تجربیات خودتون را در اختیار اینجانب قرار میدید پیشاپیش سپاسگزارم

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
103
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x