تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

آموزش تله پاتی و انتقال فکر + انواع تله پاتی

آموزش تله پاتی و انتقال فکر + انواع تله پاتی

تله پاتی انتقال فکر بین دو نفر که رابطه ای ذهنی دارند است.
شاید این رابطه در طی سالها ایجاد شده باشد یا شاید در یک لحظه به صورت یک فکر پر قدرت باشد که به سمت یکدیگر می فرستند.
تله پاتی زمانی رخ می دهد که شخص از زمان و مکان عبور می کند، و تنها ارتعاش های ذهنی او هستند که از ذهنش فرستاده می شوند.

آیا تا به حال با کسی ارتباط ذهنی یا تله پاتی داشته اید مثلا به کسی فکر کنید و او در همان لحظه به شما تلفن بزند تقریبا برای همگی ما این موضوع اتفاق افتاده، با ما همراه باشید در سایت متا راز تا در مورد تله پاتی و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانیم.

تله پاتی چیست

تله پاتی را همه شنیده ایم گاهی حتی با یکی از افراد خانواده یا یکی از دوستانمان ارتباط ذهنی یا همان تله پاتی می گیریم.
جالب است بدانید که برای آنکه بتوانید از قدرت تله پاتی استفاده کنید باید چاکراهایتان از جمله چاکرای آجنا یا چشم سوم سالمی داشته باشید، یعنی چاکرای آجنا باید پاک و فعال باشد.

در تله پاتی شخص پیامش را مخابره می کند و این مخابره به صورت ارتعاش و فرکانس ها از ذهنی به ذهن دیگر می رسد.

تله به معنای دور و پاتی به معنای احساس می باشد که اولین بار توسط فردریک مایرز عنوان شد.

به تله پاتی دورآگاهی نیز می گوییم، که یک احساس فرا حسی ایجاد می شود و دو نفر به صورت آگاهانه و یا ناخودآگاه از آن استفاده می کنند.

در واقع تله پاتی زمانی اتفاق می افتد که شما با شخصی دیگری به ناگهان فرکانس و ارتعاش هایتان همسو و هماهنگ می شود بدون آنکه خودتان متوجهش شوید و سپس دور آگاهی یا تله پاتی اتفاق می افتد.

وقتی تله پاتی به صورت تمرین و آگاهانه صورت بگیرد در واقع شما می توانید از راه دور خواسته و حرفهای خود را به شخص دیگری القا کنید.

تله پاتی عشق کلیک کنید

انواع تله پاتی

۱ – تله پاتی ذهن به ذهن (روانی)

در این نوع تله پاتی شما می توانید هر فکر و اندیشه ای را از راه دور به شخصی که می خواهید انتقال دهید.

۲ – تله پاتی شهودی (غریزی)

این نوع شما می توانید از طریق چشم سوم ارتباط برقرار گرده و از شهود و الهامات قلبی خود استفاده کنید و پیامتان را از ذهن ساطع کنید.

۳ – تله پاتی روح به روح (معنوی)

در این نوع تله پاتی ارتباط از طریق مدیتیشن و انتقال کلام روح به روح صورت می گیرد زیرا در مراقبه ذهن انسان خالی و آرام شده و می تواند با یک روح دیگر ارتباط برقرار کند.

روشهای برقراری ارتباط با تله پاتی

۱ – ارتباط تله پاتی و دور آگاهی با چاکراهای بدن

1 - ارتباط تله پاتی و دور آگاهی با چاکراهای بدن

چاکراهای بدن مراکزی هستند که انرژی را وارد بدن می کنند و این نقاط بسیار حساس بوده شما در ابتدا می توانید چاکراها را پاکسازی کنید و سپس بر طبق اینکه در چه موردی می خواهید ارتباط بگیرید از آنها استفاده کنید.
مثلا می خواهید عشق و محبت خود را به کسی از راه دور نشان دهید و می خواهید که او نیز به سمت شما کشیده شود می توانید.

در جایی آرام بنشینید و چند نفس عمیق بکشید سپس چشمانتان را ببندید.

شخصی که می خواهید به او پیامی بفرستید را در مقابل خود تجسم کنید باید او را واضح و روشن تصور کنید.

حال به عشق فکر کنید چاکرای قلب که چهارمین چاکرای بدن است مرکز عشق و صلح و دوستی می باشد شما باید به این قسمت کاملا آگاهانه متمرکز بشین.

تمامی توجه خود را به قلب ببرید و نور را وارد این قسمت کنید رنگ این چاکرا سبز می باشد باید نور و انرژی را به سمت قلب بکشانید و سعی کنید نور سفید و نور سبز را به دور یکدیگر بچرخانید این چرخش احساسات شما را به قلیان می اندازد و باعث می شود که از درون با شور و اشتیاق سخن بگویید.

حال هر حرفی که دارید به صورت فرکانس ذهنی و بدون کلام به شخصی که می خواهید بزنید به مدت پنج دقیقه این کار را ادامه دهید
سعی کنید ارتعاش های ذهن را به صورت نور ببینید که از ذهنتان خارج می شود و به ذهن شخص مقابلتان فرو می رود.

سپس با آرامش چشمانتان را باز کنید و منتظر پیامی از سمت او باشید.

۲ – پیام کلامی با صدا

می توانید از جایی بنشینید و به شخص مورد نظر فکر کنید او را مجسم کنید که در مقابلتان هست و با صدای بلند هر چیزی که می خواهید را به او بگویید کلام شما در فضا پخش شده و از طریق کائنات به او انتقال پیدا می کند.

تمرین تله پاتی برای برقراری ارتباط

۱ – از شخصی که رابطه نزدیک با شما دارد بخواهید که با شما تمرین کند او را در اتاق دیگری بنشانید و خودتان از جای دیگری از خانه باشید در این تمرین در ابتدا باید هر دو نفر نزدیک به هم باشید و بعد یک فکر مشترک پیدا کنید و شروع به فرستادن ارتعاش های ذهنی کنید و بعد از چند روز تمرین خواهید دید که می توانید ذهن یکدیگر را بخوانید.

۲ – انگیزه و اشتیاق

انجام تله پاتی را به صورت یک فرض مثبت داشته باشید گاهی اوقات کسانی که نیتی منفی دارند نه تنها نمی توانند تله پاتی کنند بلکه بر روی روند معمولی زندگیشان هم اثر منفی می گذارند پس باید نیت خود را مثبت نگاه دارید.

۳ – مدیتیشن انجام دهید

3 - مراقبه انجام دهید

 مدیتیشن شما را خالی و آرام می کند بنابراین می توانید تمرکز بگیرید و هر چیزی که می خواهید را به شخص مورد نظر عنوان کنید. در مراقبه قدرت ارتعاش خود را بالا می برید و تبدیل به یک انرژی قوی و فرستنده ای قدرت مند می شوید.

۴ – احساستان را قوی کنید و حس لذت داشته باشید

از حس خود کمک بگیرید و تصور کنید که با شخص مورد نظر ارتباط گرفته اید و کلام خود را عنوان می کنید حس خوب و مثبت ارتعاش های شما را قوی تر می کند و شما یک میدان الکترومغناطیسی هستید که در حال فرستادن فرکانس و ارتعاش به سمت او هستید تمرین کنید و حستان را خوب نگاه دارید.

احساستان را به طروق مختلف می توانید خوب نگاه دارید از جمله می توانید از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید.

۵ – نقاشی یا کارتهایی را انتخاب کنید.

مثلا شش کارت که عکس دارند از دوست و کسی که میخواهید با او تمرین کنید بخواهید که به کارتها نگاه کند سپس از هم در جدا شوید و در اتاقهای مختلف بنشینید و یک کارت را شما انتخاب کنید و بر روی تصویر آن تمرکز کنید و سپس آن تصویر را از راه دور به ذهن دوست خود القا کنید این تمرین را زیاد انجام دهید نتیجه خواهید گرفت ارتعاش شما باید بسیار قوی باشد تا آن شخص نیز بتواند آن را دریافت کند البته خود او هم باید فردی علاقه مند باشد و بتواند تمرکز کند.

۶ – شکلی هندسی را انتخاب کنید و آن شکل را به سمت ذهن فردی که با او تمرین می کنید بفرستید او نیز باید آن شکل یا نقاشی را سریعا حس کند یا ببیند و بر روی کاغذ بکشد می تواند این کار را با چشمان بسته انجام دهد.

نکته آخر:

احساسات درونیتان را قوی کنید به طور کل وقتی می خواهید وارد دنیای درونیتان شوید و از ماورالطبیعه استفاده کنید باید فراتر از حواس پنجگانه روید. تله پاتی و یا انتقال فکر یک امر ساده هست که با تمرین به دست می آید ولی باید سعی کنید که احساسات مثبت خود را منتقل کنید زیرا اگر حس منفی و نفرت را نثار شخص دیگری کنید مطمئن باشید فرکانس نفرت به سمت خود شما باز خواهد گشت و شاید دچار آسیب شوید. شما وقتی در حال فرستادن افکار خود به سمت دیگری هستید در واقع می خواهید بر روی روان او تاثیر بگذارید بنابراین این کار باید کاملا انسانی و حرفه ای باشد، تزکیه روح و پاکسازی چاکراهای بدن در تله پاتی الزامی است.

 


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
niki.ygh

یعنی چی افکارمون رو به صورت ارتعاش ذهنی و نه با کلام بفرستیم؟ یعنی چی کار کنیم

امیر

سلام، یعنی حرف و کلمات مورد نظر رو تو ذهنت بگو و بعد تجسم کن که مثل یه موج با رنگ های مختلف میره سمت شخص مقابل

WE ARE GOD

برای انجام تله پاتی آسان یا بیان هر قدرت یا معجزه الهی دیگری؛ نیاز هست که شخص با بیان و ساطع کردن کامل اندیشه های الهی و قراردادن تمام تمرکز، اراده، عشق و تفکر خود برای تصدیق کامل خداوند در عالم به ذهن عالمگیر یا اقیانوس هستی ابتدا مبدل شود تا کل کالبد جسمانی شخص (نه تنها مغز او) مرتعش شود.
(شخص در این مقام دیگر هیچ گونه بدی یا زشتی را مشاهده نمی کند و مغز او ناتوان از بیان تفکرات منفی و غیر الهی است و همین طور نیز هیچ گونه محدودیتی را نیز در عالم نمی بیند چرا که تمام تفکرات منفی و محدود جهل و خرافات هستند.
تمام اندیشه های انسان متعالی، صورتی الهی و کامل دارند. و نیز این اندیشه ها، مافوق تصورات دیگر انسان هایی است که در جهان دوگانگی یا عالم خیر و شر زندگی می کنند.)
شخص در این وضعیت متعالی کالبد جسمانی خود را به صورت نیمه جامد و تقریباً مایع احساس می کند و کالبد جسمانی شروع به بازسازی خود کرده و تمام جسم سالم، معصوم و زیبا می شود همگام با این موضوع فرد با استغراق در مراقبه هر هفت چاکرا باز شده کالبد جسمانی خود را با بیان عشق کامل به خداوند کاملاً فعال می سازد و سپس مغز به عنوان یک دستگاه فرستنده می تواند تفکر یا تصور الهی مدنظر را در اقیانوس انرژیِ مرتعش به سمت کالبد جسمانی انسان دیگر، ارسال کند.
(انسانی که از قدرت تله پاتی کامل برخوردار است، در این مقام خود را یک کالبد جسمانی مشاهده و تصدیق نمی کند بلکه خود را انرژی مثبت مطلق و پتانسیل غایی عالمگیر می بیند که جسمش مانند هر شیء دیگری در عالم بخشی از جهان مادی است و پیکره ای تحت تسلط و مطیع اوست که از اندیشه الهی و ذهن کل اطاعت محض و کامل دارد.
درحالیکه انسان های دیگر فقط خود را جسم مشاهده می کنند، او خودش را ماوراء تمام اجسام می بیند و از نقطه نظر خالق و پتانسیل غایی که حی و حاضر در همه جا، دانای کل و همیشه تواناست به اجسام و عالم نظاره می کند و می تواند در عالم هر نوع دخل و تصرف الهی را به ارمغان بیاورند و هر چیزی را که خواهان آن است بیافریند.)

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
3
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x