تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فعال سازی چاکرای کف دست و فواید آن

فعال سازی چاکرای کف دست و فواید آن

چاکرای کف دست یکی از چاکراهای فرعی بدن هست که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد علاقه مند به مبحث چاکراها همیشه سعی می کنند چاکرای کف دست را پاکسازی و فعال کنند زیرا با فعال سازی چاکرای کف دست می توانید انرژی پاک و مطهر را برای شفا دهی و آرامش وارد بدن دیگران کنید و به نوعی می توان گفت با پاکسازی چاکرای کف دست شما یک درمان گر خواهید شد، و می توانید هم به خودتان و هم به دیگران کمک کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد چاکرای کف دست به دست آورید با ما در این مقاله از سایت متا راز همراه شوید.

چاکرای کف دست

چاکرای کف دست

در مقالات قبل در مورد چاکراهای بدن توضیح داده شده است اما اگر به صورت مختصر بخواهیم بگوییم که چاکرا چیست باید گفت، چاکراها مراکز انرژی بدن هستند که انرژی پراناها را دریافت می کنند و همچنین انتقال دهنده انرژی هم هستند یعنی چاکراها دریافت کننده و فرستنده انرژی به نقاط مختلف بدن هستند.

ما در بدن خود هفت چاکرای اصلی داریم که در قسمت های داخلی بدن قرار دارند اما جالب است بدانید که چاکراهای فرعی بدن خیلی بیشتر هستند و آنها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند چاکرای کف دست نیز جز چاکراهای فرعی محسوب می شود اما بسیار مهم است زیرا به وسیله این چاکرا می توانید بدن و روح خود و دیگران را شفا دهید و باعث آرامش شوید تمامی این کارها را از طریق کف دستها انجام میشود که البته با انجام تمرینات مکرر است که میتوانید چاکرای کف دست را فعال کنید.

یکی از کارهایی که در مورد این چاکرای کف دست باید مورد توجه واقع شود این است که، چون کف دستان روزانه تماس بسیاری با محیط اطراف دارد باید در پاکسازی و تطهیر آن بسیار دقت شود. باید آن را تمیز نگه دارید و به صورت آگاهانه  چاکرای کف دست را متعادل نگاه دارید و از مسدود شدن آن جلوگیری کنید.

چاکراهای کف دست کانال های مفیدی برای تصفیه انرژی ها هستند، حتی شفا دهندگان می توانند انرژی را از چاکراهای کف دست به کانال های چاکراهای اصلی مثل چاکرای ریشه و یا چاکرای قلب و غیره به داخل بدن انتقال دهند.

تبادل انرژی در بدن از طریق چاکراهای کف دست بسیار راحت صورت می گیرد.

زیرا گاهی اوقات بدن انسان نمی تواند خود درمانی کند زیرا انرژی او بنا به هر دلیلی تحلیل رفته است و باید به صورت مستقیم انرژی حیات وارد بدن شود که این کار هم با چاکراهای کف دست درمان گر صورت می گیرد.

جایگاه چاکرای کف دست

جایگاه چاکرای کف دست

چاکرای کف دست درست در وسط کف دستها قرار دارد همچنین چاکراهای دیگری در مچ و نوک انگشتان قرار دارد. که همه افراد باید چاکراهای کف دستشان فعال باشد
زیرا وقتی که قسمتی از بدن نیاز به درمان دارد حتی یک درد کوچک، از طریق کف دستها که روی آن قسمت می گذاریم می توانیم این قسمت را شفا دهیم اما درمان به صورت گسترده و قطعی توسط درمان گر صورت می گیرد حتی درمان گر می تواند بیماری های داخلی را از طریق تبادل انرژی شفا دهد.

اگر چاکرای کف دست غیر فعال باشد

همان طور که گفتیم همه افراد باید چاکرای کف دستشان فعال باشد اما گاهی اوقات ممکن است که ضربه های شدیدی به کف دست وارد شده باشد که این چاکرا بسته و غیر فعال شده باشد یا ممکن است در اثر قرار گرفتن با امواج و نیروهای منفی این چاکرا بسته شود با بسته شدن این چاکرا شما دوست ندارید با دیگران ارتباط لمسی داشته باشید و اصلا نمی خواهید که با کسی دست دهید و حتی نمی خواهید که ارتباط گسترده داشته باشید.

وقتی که چاکرای کف دست مسدود می شود شما در گرفتن اجسام دچار مشکلات می شوید، دستها می لرزند، و همان طور که گفتیم تمایلی به ارتباط گسترده نخواهید داشت و همچنین درخواست شفا به صورت طبیعی که همان دریافت انرژی پاک از محیط اطراف هست، را نیز نخواهید کرد زیرا تعادل و هماهنگی این قسمت با قسمت های دیگر بدن از بین رفته است بنابراین برای فعال سازی به صورت آگاهانه باید این کار صورت گیرد.

 پاکسازی چاکرای بدن و کف دست

 فواید فعال سازی چاکرای کف دست

اگر چاکرای کف دست فعال باشد شما فردی خواهید بود که حرکت انرژی را در وجود خود متوجه می شوید و همچنین خلاقیت و توانایی درک استعدادهایتان نیز شکوفا هست.

هر چه چاکرای کف دست باز تر باشد شما می توانید انرژی بیشتری را دریافت کنید و فردی خواهید بود که در ارتباطات خود بسیار قوی هستید و دیگران دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند.

وقتی این چاکرا فعال باشد شما به راحتی می توانید انرژی درمانی کنید البته بهتر است این کار را درمان گر انجام دهد زیرا او از تجربه کافی برخوردار است و طی تمریناتی که به صورت آگاهانه انجام داده به خوبی می تواند این کار را انجام دهد.

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم

۱ – ورزشهای خاصی هستند که توسط آنها می توانید چاکرای کف دستها را پاکسازی و سپس فعال کنید با انجام این ورزشها نقاط انرژیکی کف دستان را تحریک می کنید، ورزشهایی مثل تایچی و چیکونگ که از ورزشهای یوگا هستند و تمرکز شما را نیز بسیار بالا می برند. زیرا این ورزشها انرژی را در بدن شما به حرکت در می آورد و سپس شما قابلیت این را پیدا خواهید کرد که انرژی را انتقال دهید با انجام این ورزشها تمرکز بر روی کف دستها بالا می رود و به صورت آگاهانه انرژی را دریافت خواهید کرد.

 

۲ – ماساژ دادن انگشتان دستها یکی دیگر از کارهایی هست که باعث فعال سازی این چاکرا می شود زیرا وقتی در حال ماساژ دادن کف دستها و نوک انگشتان هستید تمامی آگاهی خود را به این قسمت ها می برید و به صورت آگاهانه انرژی را وارد دستها می کنید که البته اگر با چشمان بسته صورت بگیرد بهتر است.

 

۳ – مدیتیش و مراقبه انجام دهید زیرا این تمرین مراقبه باعث ایجاد تمرکز ذهنی بالا در شما می شود روحتان را آرامش می دهد و این کار باعث می شود که راحت تر بتوانید انرژی را وارد بدن کنید با مراقبه و مدیتیش سطح انرژی شما افزایش پیدا می کند و حتی وجود انرژی در کف دستان را احساس می کنید.

 

۴ – انجام تمرین ضربه های بسیار ریز به کف دستها و نوک انگشتان دست و ماساژ دادن آنها نیز باعث بیداری و فعال شدن چاکرای کف دست می شود. می توانید از کارهای ظریف مثل نقاشی و کارهای دیگر که مورد علاقه تان هست نیز استفاده کنید.

 

۵ – شکرگذاری کنید و با خداوند صحبت کنید و در این هنگام دستانتان را رو به آسمان بگیرید و به صورت آگاهانه نور و انرژی را از سمت منبع انرژی وارد دستها کنید سپس از دستها به سایر نقاط بدن بفرستید حتی می توانید انرژی را در این حالت که هستید در دستهایتان ذخیره کنید.

 

۶ – کف دو دست را به یکدیگر ماساژ دهید و به آهستگی به یکدیگر مالش دهید ورود انرژی را در کف دستانتان حس کنید برای این کار باید تمامی توجه و تمرکزتان بر کف دستها باشد سعی کنید گرمایی که در کف دستها به وجود می آید را ذخیره کنید چند بار این کار را انجام دهید سپس دست بکشید و دوباره شروع کنید اینگونه هم تمرکزتان بالا می رود و هم انرژی را ذخیره می کنید.

 

۷ – به طبیعت بروید دستان خود را در آب دریا قرار دهید یا سنگهایی که در جنگل هست را دست بکشید یا به درختانی که چندین سال عمر دارند دست بکشید یا بر خاک دو دست را بکشید، اصولا طبیعت انرژی بسیار زیادی دارد زیرا همیشه ثابت است و از هر طرف یعنی از آسمان و زمین قدرت و نیرو می گیرد وقتی به چیزهایی که در طبیعت قرار دارد دست می کشید این کار باعث می شود که انرژی آنها را دریافت کنید و چاکراهای کف دست سریعا تحریک می شوند.

 

۸ – خالی کردن ذهن از افکار منفی، فکرهای غالب منفی یکی از چیزهایی هست که باعث تجربیات و اعمال منفی می شود وقتی کسی مدام به چیزهای منفی فکر می کند چاکراهای بدنش تیره و غیر فعال می شوند زیرا حال و احساس او همیشه به خاطر افکار و اعمال منفی بد است وقتی افکار مثبت را جایگزین کنید تمامی چاکراها از جمله چاکرای کف دست فعال می شود زیرا وقتی شما احساستان خوب و عالی هست انرژی می تواند به راحتی وارد بدن شود و چیزی مانع آن نیست.

تمرین نیروی مغناطیسی بین دو دست

تمرین نیروی مغناطیستی بین دو دست

یکی از تمرینات بسیار مهم و کاربردی برا متعادل کردن و فعال سازی کف دستها تمرین نیروی مغناطیسی بین دو دست است. تمرین به این صورت است:

در جایی آرام و در سکوت چهار زانو بنشینید، چشمها را ببندید و سپس دو دست را به یکدیگر ماساژ دهید و سپس دستها را به فاصله ۲۰ یا ۳۰ سانتی متر از هم فاصله دهید چند بار این کار را تکرار کنید یعنی ماساژ دهید سپس با فاصله نگاه دارید.

حالا تمرکز خود را بین دو دست ببرید احساس نبض در نوک انگشتان دارید، و حالا نیروی مغناطیسی را بین دو دست احساس می کنید و کاملا متوجه می شوید که انرژی بین دو دست مثل توپی دایره ای قرار دارد سعی کنید به این قسمت متمرکز باشید و این توپ انرژی را به صورت دایره ای ببینید. و سپس نیروی مغناطیسی را از طریق دستها وارد بدن کنید این تمرین را روزی یک الی دو بار انجام دهید.

رابطه فعال شدن چاکرای کف دست و شفا دهی

از دیر باز مردم به درمان های ماورایی بسیار اهمیت می دادند حتی برخی هستند که فقط درمان را روی خودشان از طریق شفای انرژی و پراناها انجام می دهند گاهی اوقات کسانی هستند که پزشکان درمانشان را رد می کنند آنها به درمان گران و شفا دهندگان روی می آورند و حتی در بیشتر مواقع درمان هم می شوند.

درمان گران تمامی چاکراهای بدن خود را پاکسازی می کنند و تمامی چاکراهای بدنشان فعال است و آنها بیشترین تمرکزشان بر روی چاکرای کف دستشان است و تمریناتی که انجام می دهند بیشتر بر این چاکرا است درمان گر موقع تمرین تمامی آگاهی خود را بر کف دست می برد و انرژی را آگاهانه از طریق دستها وارد بدنش می کند.

یکی از تمریناتی که درمانگر انجام می دهد این است که انگشتان دستها و کف دستش را ماساژ می دهد و آگاهی و توجه را به این قسمت ها می برد و احساس نبض را در انگشتان کاملا احساس می کنید درست در همین لحظه انرژی را آگاهانه وارد انگشتان و دستها می کند.

هیپنویتزم خواب

درمان گر صبور هست و تمرینات را با حوصله انجام می دهد تک تک انگشتان دست راست، بند بند انگشتان دست راست سپس کف دست و بعد از آن نوبت دست چپ می رسد و این کار شاید ساعت ها طول بکشد اما او صبورانه تمرین می کند و انرژی را وارد چاکراهای دست می برد.

وقتی درمان گر شروع به شفای یک مراجعه کننده می کند در ابتدا با کف دستهایش بدن فرد را اسکن می کند نقاطی که گرفتگی دارند و انرژی منفی و تیره در آن قسمت ها وجود دارد را شناسایی می کند و در ابتدا سعی در پاکسازی آن نقاط می کند بعد از آن به شفای قسمتی که درد و بیماری دارد می پردازد.

درمان گر کف دستش را که از انرژی و پرانا و نیروی بسیاری برخوردار است روی قسمتی از بدن مراجعه کننده که درد دارد می گذارد سپس تمرکز می گیرد و اصولا با چشمان بسته این کار را انجام می دهد و سعی می کند که با چشم دل تجسم کند که انرژی از کف دستانش وارد بدن بیمار می شود این کار شاید مدت بسیار زیادی طول بکشد و شاید حتی چندین روز مراجعه کننده مجبور باشد که این درمان را ادامه دهد.

از همان جلسات اول یا دوم مشخص می شود که بهبودی صورت گرفته است یا خیر. معمولا کسانی که بیماری در آنها بسیار پیشرفت کرده است در جلسات اول و دوم آرامش بسیار زیادی می گیرند و همین موضوع باعث خوشحالی آنها و اطرافیانشان می شود.

بخشی از درمان مربوط به قدرت انتقال نیرو و انرژی از طریق درمان گر است او باید فردی قدرت مند از نظر درونی باشد و آنقدر تمرین کرده باشد که حرکت انرژی در بدن خود و انتقال آن و جریان انرژی در بدن بیمار را کاملا احساس کند یا ببیند. نکته بعدی در مورد مراجعه کننده است که هرگز نباید مقاومت کند او باید به درمان گر اعتماد داشته باشد و اجازه دهد که او انرژی را وارد بدنش کند اگر او مانع شود و مقاومت کند درمان گر هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و ساعتها به بیهودگی خواهد رفت.

کلام اخر

حرف آخر این است که پاکسازی چاکراها آیا خطرناک است یا خیر باید بگوییم که بسته و مسدود بودن آنها ضرر دارد زیرا باعث ایجاد اختلال در بدن و روح می شود بنابراین افراد باید هر روز چاکراهای بدن از جمله چاکرای کف دست را پاکسازی کنند زیرا چاکرای کف دست فقط برای دیگران مفید نیست بلکه شما حتی می توانید خودتان را توسط انرژی موجود در کف دستان مداوا کنید به خودتان در وقت لزوم آرامش دهید. و باعث آرامش خود و دیگران شوید.

 

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

2.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هما

سپاسگزارم 🙏 ، با پوزش جملات تکراری، خسته هستند، میتوان مختصر و مفید در چند سطر توضیح داد، می‌بخشید، در ضمن میخواستم بدانم هر انگشت مربوط به کدام چاکراست، برای انگشتر، دیگر اینکه چند سال است که با سرطان دست و پنجه نرم می کنم، و درمانگری را نمی‌شناسم. شماره تلفن من ۰۹۱۰۸۴۰۵۵۱۹ 🌈🍀🌷🍀

پیمان

برو یک سال تو روستا زندگی کن و از سبزیجات کوهستانی و عرق برگرفته از اونها تهیه کن و مصرف کن قول میدم خوب شی،

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x