تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

رابطه نماز با چاکراهای بدن

رابطه نماز با چاکراهای بدن

در خدمت شما هستیم در سایت متا راز با مقاله رابطه نماز با چاکراهای بدن ، وقتی می خواهیم در مورد نماز و چاکراهای بدن مطالعه کنیم باید این را بدانیم تمامی توصیه هایی که در اسلام داده شده است بر مبنای علم و مصالحی واقعی هستند.

حکمتی که در این مورد دیده می شود بسیار مورد توجه دانشمندان است خیلی از تحقیقاتی که این روزها صورت می گیرد نشان از دانشی است که خداوند در کتاب اسلام قرار داده است.

تمامی حرکاتی که در نماز و وضو وجود دارد بر مبنای یک اصل معنوی و دنیوی است. وقتی شما وضو می گیرید و نماز می خوانید تمامی این حرکات در واقع نوعی ورزش روح هم محسوب می شوند که باعث آرامش و سلامتی جسم و روح شما می شوند.
در این مقاله به رابطه نماز، وضو و چاکراهای بدن می پردازیم.

 رابطه نماز و چاکراها

 رابطه نماز و چاکراها

در مقاله های قبل تر در مورد اینکه چاکرا چیست کامل توضیح داده شده است.
چاکراها مراکز انرژی بدن هستند که رابطه مستقیم در سلامتی جسم و روح را ایفا می کنند. چاکراها انرژی پراناها را دریافت می کنند و اگر این چاکراها باز و فعال باشند بدنی سالم و روحی با نشاط خواهیم داشت.
ولی اگر حتی یکی از چاکراهای بدن مسدود باشد تاثیر منفی خود را اول بر روی همان نقطه و سپس بر تمامی قسمت های بدن می گذارد.

این روزها دانشمندان همه چیز را بر اساس علم و آگاهی و آزمایش انجام می دهند و سپس آن را تایید می کنند مثلا وجود چاکراها در بدن را با دستگاههای مخصوص می بینند و رنگ آنها را تشخیص داده اند.

حتی دانشمندان در تمامی دنیا در حال مطالعه بر روی نماز و وضو هستند. نماز یکی از اصول دینی ما هست که خواندن آن را واجب کرده اند وقتی خداوند می گوید که نماز را به جای آورید به خاطر خودش نیست بلکه به خاطر ما انسان ها هست. زیرا وقتی در حال نماز خواندن هستیم نیروهای منفی را از خود دور می کنیم و حرکاتی که به صورت ایستاده، رکوع، و سجده انجام می شود هر کدام بر روی چاکراها اثر مثبت دارند و باعث بهبود روشهای زندگی می شود.

با نماز خواند و وضو گرفتن چاکراهای بدن به صورت خودکار

انرژی پاک و خالص را وارد بدن می کنند. و باعث تعادل سلامتی در بدن می شوند.

رابطه حالت ایستاده در نماز با چاکراها

زمانی که می ایستید کف پا بر روی مادر زمین قرار می گیرد و چون در حالت تمرکز هستید انرژی را به صورت آگاهانه از قسمت چاکراهای کف پاها وارد می کنید و همچنین با انرژی و نور آسمان نیز از قسمت چاکرای تاج در ارتباط هستید و در حال دریافت انرژی و نور می باشید. که در کل بدن در حال پخش شدن هستند.

رابطه حالت رکوع در نماز با چاکراها

همان طور که گفتیم تمامی نقاط بدن چاکرای فرعی نیز دارند کف دستها و کف پاها نیز شامل این چاکراهای فرعی هستند وقتی شما در حال نماز خواندن و فرستادن ارتعاش مثبت هستید انرژی را از طریق کف پاها و کف دستها نیز دریافت می کنید.

وقتی که در حالت رکوع هستید کف دستها به زانوها می چسبند و این انرژی را به صورت دایره وار در بدن به گردش در می آورد و قسمت های بالاتنه و قسمت های پایین بدن نیز با یکدیگر هماهنگ می شوند.

رابطه حالت سجده در نماز با چاکراها

زمانی که به سجده می روید چاکراهای کف دستها و زانوها و پیشانی و چاکراهای روی پاها با مادر زمین در ارتباط هستند و انرژی و نور را از این قسمت ها دریافت می کنند و همچنین انرژی و نیرو را هفت منطقه چاکرای پیشانی دریافت می کند.

همان طور که می‌دانیم زمین انرژی و دریافت مادیات و نیازهای دنیوی انسان را در بر دارد بنابراین وقتی تمامی این چاکرا ها با زمین که انرژی حیات را در بر دارد در تماس قرار می گیرند این انرژی زمین احساس عشق میل به برآورده کردن نیازها و فراتر از آن و همچنین شادی و رضایت را در بدن و ذهن انسان ایجاد می کند.

تحقیقات دانشمندان بر روی نماز

دانشمندان بر روی نماز تحقیقات بسیاری انجام داده اند و معتقد هستند که حتی حرکات یوگا که سالهای بسیار دور یوگیست ها انجام می‌داند مانند حرکات نماز است که البته به صورت طولانی انجام می گیرد.

یکی از حرکات یوگا به صورت سجده طولانی مدت است که باعث می شود:

۱ – چاکرای چشم سوم یا آجنا فعال شده زیرا با حرکت پیشانی بر زمین این قسمت تحریک می شود.

۲ – آگاهی فرد و استدلالهای او بالا می رود.

۳ – تمرکز و توجه فرد از همه ابعاد مسائل و اتفاقات پیش آمده بالا می رود.

۴ – به دلیل انرژی بسیاری که از زمین دریافت می شود چالشهای منفی را به راحتی می توان پشت سر گذاشت زیرا درک و روشن بینی و آگاهی بالا می رود.

۵ – ستون فقرات با این حرکت آسوده شده و مهره ها سلامت می شوند.

۶ – ماهیچه های کمر و پشت کشیده می شوند و بین مهره ها اتصال لازم برقرار می شود. و بیماری سیاتیک را از بین می برد.

 رابطه قبله، نماز و چاکراهای بدن

امروزه خیلی از مردم نماز را نوعی مراقبه و عشق به جهان می‌دانند و آن را انجام می دهند. این روزها دیگر همه می‌دانند که قبله فقط راهی برای اتحاد مسلمانان نیست بلکه وجود قبله دلایل دیگری هم دارد که می توان حتی برای آن دلایل علمی هم آورد.

زمین دارای نقاطی هست که میدان مغناطیستی در آن قسمت ها فعال هستند و یکی از این مناطق الکترو مغناطیستی خانه کعبه هست. و انسان هم از انرژی تشکیل شده است و مانند یک آهن‌ربا می تواند عمل کند و نیروهای مغناطیستی قوی را به سمت خود جذب کند.

 

زمانی که انسان به سمت قبله می ایستد در واقع میدان مغناطیستی بدن او با میدان مغناطیستی که در خانه کعبه قرار دارد، و دانشمندان آن را با دستگاههای خود اندازه گیری کرده اند یکی می شود و ارتباط می گیرد بنابراین می تواند انرژی بسیاری را دریافت کند.

زمانی که چاکراهای بدن دچار تیرگی می شوند و دلیل این تیرگی ها هم می تواند امواج منفی ذهنی باشد که انسان آنها را از بیرون و محیط پیرامون دریافت می کند و سپس به درون خود می فرستد و روح و جسم را دچار ناراحتی و بیماری می کند می توان با وضو گرفتن این تیرگی ها را از بین برد،

زیرا آب یک ماده رسانا است که خالص هست و می توان از آن برای تطهیر اولیه استفاده کرد. و بارهای زائد بدن با وضو گرفتن و سپس نواز خواندن و حرکاتی که در نماز وجود دارد از بین می روند.

 نماز و مصونیت از بیماری ها

نماز نه تنها موجب ثواب می شود بلکه باعث ایجاد سلامتی نیز بدن می باشد وقتی شما در حال نماز خواندن هستید همان طور که گفتیم به سمت بار الکترو مغناطیستی قوی ایستاده اید و از آن در حال انرژی و نیرو گرفتن هستید و این کار باعث وجود نور و انرژی به میزان لازم در بدن می باشد.

و شما را از بیماری های مختلف مصون می دارد به خصوص بیماری های عضلانی. در نماز کشش هایی که وجود دارد و حرکاتی که صورت می گیرد به این سلامتی کمک می کند.

خداوند می فرماید نماز اول وقت بخوانید. دلیل این موضوع را هم دانشمندان کشف کرده اند زیرا اول صبح که قبل از طلوع آفتاب است و قبل از غروب خورشید انرژی حیات به صورت بسیار زیاد در جریان هست و آندورفین و مواد شیمیایی لازم برای بدن در این ساعت ها تولید می شوند و وقتی که شما در این زمان ها بیدار هستید و نماز می خوانید در واقع در حال دریافت انرژی به میزانی زیاد و صحیح به بدنتان هستید. و مواد شیمیایی لازم را دریافت می کنید.

همچنین نماز غذای روح است زیرا وقتی شما در حال نماز خواندن هستید در واقع در حال تمرکز گرفتن هستید و این موضوع باعث می شود که انرژی و نور به راحتی وارد چاکراهای بدن شوند و هر روز آنها را تطهیر و پاکسازی کنند.

تمرکز گرفتن در واقع نوعی تمرین برای این است که آگاهی و درک خود را از جهان پیرامون و جهان ماوراء بالا ببریم.

 نکته آخر

خداوند حتی زمان خواب بنده اش را در نظر دارد و با نماز خواندن در واقع به چندین مورد مثبت می رسیم می توان گفت تمامی زندگی بر اساس نماز خواند و پاکسازی چاکراها استوار است زیرا تمامی چیزهایی که باعث آرامش، رسیدن به خواسته ها دریافت پول و ثروت و رسیدن به کمال هست را نماز در خود دارد.

از همه مهمتر دریافت انرژی و تمرکزی هست که در نماز به وجود می آید و توسط آن به تمامی آنچه که خواهانش هستیم دست پیدا می کنیم، از جمله رضایت و شادمانی که همه انسانها به دنبال آن هستند.

 


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محبوبه

خیلی کلمات و جملات تکراری ذکر کردید و بسیار ساده و بدون علم نوشته شده ،در واقع چیزهایی که شنیدین و فقط اینجا ثبت کردید ،مثل نوشتن یک خاطره.اینهایی که نوشتید ما همه رو شنیدیم ولی منبع ذکر نکردید که بشه بهش استناد کرد.

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
1
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x