تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

تست چاکرا با شاقول

تست چاکرا، پاندول چاکرا

همان طور که می‌دانیم چاکراها مراکز انرژی بدن هستند که باید باز و فعال باشند در غیر این صورت انسداد آنها سبب بروز مشکلات جسمی و روحی می شود.

انسداد چاکراها در زندگی دنیوی و معنوی انسان تاثیر مستقیم می گذارند مثلا زمانی که شما از نبود یک رابطه عاطفی در زندگی خود رنج می برید و مدام خودتان را یک قربانی می‌دانید در واقع چاکرای قلب شما مسدود شده است و باید باز و فعال شود تا بتوانید رابطه های زیبای عاطفی را تجربه کنید.

تست های مختلفی برای رسیدن به باز یا بسته بودن چاکراهای بدن از جمله هفت چاکرای اصلی بدن وجود دارد که در قسمت زیر به تست چاکرا با شاقول می پردازیم و توضیح می دهیم.

اگر می خواهید در مورد چاکراهای اصلی بدن خود اطلاعات کسب کنید می توانید از تست شاغول چاکرا استفاده کنید.

پاندول چاکرا

از طریق پاندول چاکرا الهامات شما مشخص می شود که کدام چاکرا در شما فعال تر و کدام ضعیف تر عمل می کند. پس شما احتیاج به یک پاندول و صفحه ی تصویر مربوط به آن را دارید.

پاندول می تواند دست ساز باشد که نشان دهنده خلاقیت شما نیز هست، برای تهیه پاندول چاکرا می توانید یک شیء گرد کوچک را با بند یا نخ ببندید، شیء گرد می تواند یک توپ خیلی کوچک به اندازه یک سکه باشد.

پاندول چاکرا را در دست بگیرید و درست در وسط صفحه قرار دهید، یعنی درست مقابل صفحه و عمود بر نقطه ی وسط نگاه دارید، خیلی آرام و در حالت آرامش پاندول را نگه دارید و پرسش ها را از درون خود بپرسید سپس پاندول شروع به حرکت می کند.

سوال های تست پاندول چاکرا

سوال های تست پاندول چاکرا

کدام چاکرا در من هم اکنون پرفعال ترین است؟

کدام چاکرا هم اکنون در من ضعیف ترین است؟

باید کار کردن با کدام چاکرا را شروع کنم؟

آیا علت مشکلی که هم اکنون دارم به علت مسدود بودن چاکراهای اصلی بدنم هست؟

به تصویر بالا نگاه کنید غیر از عدد تمام چاکراها دو دایره به نام ۷-۱ نیز می باشد که اگر پاندول روی این قسمت چرخید بر اساس پرسش هایی که شما از خود می کنید جواب اینگونه می تواند باشد که چاکراها در شما به طور یکسان فعال است و یا همه ی چاکراها در شما ضعیف عمل می کند و نیاز به رشد و پرورش همه ی چاکراها دارید و یا ضمیرناخودآگاه شما بین ۲ و یا ۳ چاکرا نمی تواند تصمیم گیری کند که شما باید درمان را از کدام چاکرا آغاز کنید.

معنی هر حرکت پاندول چاکرا

پاکسازی چاکرا تست

اگر پرسش هایی که از ضمیرناخودآگاه خود می پرسید بر این مبنا باشند که کدام چاکرا در من ضعیف عمل می کند یا فعال است و شاقول بر روی دایره ی عدد ۱ گردش کند یعنی چاکرای اول که همان چاکرای ریشه است.

اما اگر بپرسید چند چاکرا در من ضعیف است و پاندول برای مثال روی عدد ۳ گردش نماید یعنی ۳ چاکرا در شما ضعیف عمل می کنند، پس پرسش های شما تعیین کننده ی دریافت پاسخ شما می باشد.

اما اگر در مواردی هم پاندول شروع به حرکت ننمود در اصل بدان معناست که ضمیرناخودآگاه شما حاضر به جوابگویی پرسش های شما در آن لحظه نیست. بنابراین نوع و حالت و شکل پرسش ها و زمان را تغییر دهید و به نوعی دیگر با ضمیرناخودآگاه خود حرف بزنید تا پاندول شروع به پاسخ گویی کند.

حالت پرسشی بله و خیر

حالت پرسشی بله و خیر

شما می توانید از ضمیرناخودآگاه خود به صورت بله و خیر نیز سوال نمایید به این صورت که بدون نیاز به صفحه ی تصویری پاندول را در حالتی آرام به دست بگیرید و پرسش های خود را مطرح کنید.

حرکت و چرخش پاندول در جهت عقربه های ساعت به معنای بله و عکس آن به معنای خیر به پرسش شما می باشد و اگر بر روی یک خط جلو و عقب و یا راست و چپ حرکت نمود بدین معناست که ضمیرناخودآگاه شما جواب بله و خیر نداده بلکه حد واسط را برای پاسخ انتخاب کرده است.

برای مثال به این شکل سوال کنید:

آیا چاکرای چهارم یا چاکرای قلب من پر قدرت ترین و فعال ترین مرکز انرژی در بدن من است؟

سخن آخر

باید توجه کرد که پاندول هیچ حرکتی از خود ندارد بلکه حرکت پاندول برگرفته از حرکت کوچکترین ماهیچه های ضمیرناخودآگاه انسان است. در واقع شما با یک شیء بیرونی می توانید به دنیای درونی خود نفوذ کرده و اسراری را در مورد چاکراهای خود کشف کنید.

در واقع پاکسازی چاکراهای بدن باید از چاکرای اول شروع شود و به ترتیب تا چاکرای تاج ادامه پیدا کند اما وقتی پاندول یکی از چاکراها را به شما نشان می دهد بدین معناست که باید بر روی آن چاکرا بیشتر کار شود.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نور آفرین

عالی بود. من با شاقول چاکراها را اسکن میکنم

نور آفرین

چطوری انجام میدی ؟؟؟

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x