تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

۷ راز ثروتمند شدن از زبان ثروتمندان

7 راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف دنیا

دوست دارید راز ثروتمند شدن از زبان ثروتمندان هایی مانند وارن بافت، ایلان ماسک، بیل گیتس، جف بزوس و اپرا وینفری بشنوید.
به نظر شما وجه اشتراکی و همچنین سبک زندگی و عادات مالی آنها چگونه است؟ چگونه توانسته اند تا این حد موفق باشند؟

ثروتمند شدن و موفق شدن آرزوی همه است. اما ثروتمند شدن فقط به معنای کسب درآمد بیشتر نیست.

اینکه چگونه هر روز برنامه ریزی می کنید، چگونه تعادل کار و زندگی را حفظ می کنید، با پول خود چه می کنید، چگونه آن را سرمایه گذاری می کنید و غیره همگی در سفر شما به سمت ثروتمند شدن اهمیت دارند

در نهایت، شما باید ثروت خود را کنترل کنید، نه برعکس! با ما همراه باشید تا یاد بگیریم چگونه پول جمع کنیم تا مانند افراد ثروتمند زندگی کنیم.

۷ راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف

7 راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف

در این بخش ۷ نکاتی را ذکر می کنیم که با دنبال کردن آنها می توانید در مسیر رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن گام بردارید. چه کسی می‌داند، ممکن است روزی شما میلیونر بعدی در جهان شوید!

۱- قانون ۳۰ روز را قبل از انجام خرج های تکانشی بپذیرید!

آیا تا به حال چیزی را به طور ناگهانی خریده اید که چند روز بعد از آن پشیمان شوید؟ من مطمئن هستم که اکثر ما این تجربه را داشته ایم. این دقیقا همان جایی است که قانون معروف ۳۰ روزه می تواند به کمک شما بیاید!

به عبارت ساده‌تر، هر بار که قصد خرید ناگهانی چیزی را دارید، فقط خرید را متوقف کرده و تا ۳۰ روز آینده به تعویق بیاندازید. شاید بخواهید آن را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید یا در صورت خرید آنلاین اجازه دهید در سبد خرید شما بماند، پس از ۳۰ روز به فروشگاه باز خواهید گشت.

مزیتی که این کار دارد آن است که اکثر خریدهای غیرمنطقی را حذف می کند، و چیزهایی که همچنان در نهایت پس از ۳۰ روز خرید می کنید، به احتمال زیاد چیزی است که واقعاً می خواهید و به آن نیاز دارید.

۲- اول پس انداز کنید، بعد خرج کنید

به قول وارن بافت، اگر چیزهایی را بخرید که نیاز ندارید، به زودی چیزهایی را که نیاز دارید می فروشید! دقیقاً به همین دلیل است که اغلب افراد ثروتمند ابتدا پس انداز می کنند و بعد خرج می کنند.
بنابراین از ناتوانی خود در پس انداز کردن دست بردارید و از بهانه هایی مانند درآمد ناکافی، هزینه های زیاد و … بپرهیزید.

کلید افزایش ثروت در ابتدا پس انداز کردن و سپس خرج کردن نهفته است.

هر ماه بخشی از درآمد خود را به عنوان پس انداز کنار بگذارید. این مقدار برای شروع می تواند ۲۰٪، ۳۰٪ یا ۵۰٪ از درآمدتان باشد.

فقط مطمئن شوید که منظم هستید و به این عادت خود وفادار بمانید. و به یاد داشته باشید که هر زمان درآمد شما افزایش یافت، به جای اینکه با به دست آوردن پول بیشتر، هزینه های خود را افزایش دهید، نسبت پس انداز را افزایش دهید!

۳- افکار خود را هر روز بنویسید

راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف

قبل از اینکه این دنیای دیجیتال زندگی همه انسان ها را بمباران کند، روش سنتی قدیمی را به یاد بیاورید که هر روز برنامه روزانه خود را با قلم و کاغذ یادداشت می‌کردید؟

این در واقع یکی دیگر از موارد راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف است و بسیاری از افراد ثروتمند و موفق از آن پیروی می کنند.

وقتی هر روز می نویسید، به نوع افکار خود فکر می کنید، سرعت خود را کاهش و ذهن را برای تفکر منسجم آموزش می دهید.

به این ترتیب، نوشتن افکار و تجربیات خود هر روز به شما این امکان را می دهد که در مورد اینکه روزتان چگونه گذشت، چه کارهای متفاوتی توانستید انجام دهید و از تجربیات کوچک یا بزرگ آن روز چه آموخته اید، فکر کنید.

اگر بخواهید به جای نوشتن بر روی کاغذ، یک وبلاگ یا مجله آنلاین ایجاد کنید و برنامه ها و تجربیات و افکار خود را در آن تایپ کنید نیز کار موفقی انجام داده اید. در هر صورت، منظور این است که به خود اجازه دهید افکار و اعمال خود را به طور مسالمت آمیز منعکس کنید.

۴- همیشه دانش آموز زندگی باقی بمانید!

دنیا پویا است و سبک زندگی، فناوری، علم و غیره همواره در حال تغییر هستند. آنچه امروز می‌دانید یا در آن برتری دارید، ممکن است فردا بیهوده شود.

بنابراین، تنها راه برای تکامل مداوم یادگیری است. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شخصیت‌های دنیا مانند ایندرا نویی و وارن بافت همواره تاکید کرده‌اند که راز یادگیری مستمر، شاگرد زندگی ماندن است.

زندگی همیشه و هر روز، به روش های غیرقابل تصور، چیزی برای آموزش دارد. تنها چیزی که لازم است یک دانش آموز مخلص برای ادامه یادگیری و رشد است!

۵- در برابر بدیهیات مقاومت کنید

وقتی کاری را که دیگران انجام می دهند ادامه دهید، همان چیزی می شوید که دیگران هستند. برای متمایز شدن در میان مردم، مانند اکثر افراد موفق و ثروتمند در جهان، باید با انجام دادن و فکر کردن به چیزهای بدیهی پیشرفت کنید.

برای هر موقعیت بزرگ یا کوچکی که با آن روبرو می شوید، خارج از چارچوب فکر کنید و هنجارهای قدیمی را که برای دهه ها کورکورانه دنبال می شوند به چالش بکشید.

به این ترتیب، عادت دور شدن از جمعیت را در خود ایجاد می‌کنید و به خود اجازه می‌دهید که آزادی کاوش و آزمایش را داشته باشید. به زودی، این عادت در نهایت به روش عادی فکر کردن یا انجام کارهای روزمره شما تبدیل می شود.

۶- هر روز مطالعه کنید

 مطالعه میلیاردرهای معروف

وارن بافت زمانی گفته بود که قدرت مطالعه مؤثر در عرض چند سال شروع به ایجاد نتایج می کند.

این دقیقاً همان چیزی است که می توان به عنوان راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف در نظر گرفت. عادت مطالعه و خواندن چیزی است که وارن بافت به عنوان ابزاری اساسی برای بهبود مستمر دانش خود به آن اعتبار می دهد.

آیا می‌دانید ۸۸ درصد از افراد ثروتمند عادت به مطالعه ۳۰ دقیقه در روز دارند؟ بنابراین، فقط فنجان قهوه خود را بردارید و اجازه دهید خواننده مشتاق پنهان شده در درون شما بیرون بیاید و شما را در اقیانوس بی پایان دانش ساکن کند.

۷- فقط یک زمان مناسب برای سرمایه گذاری وجود دارد: اکنون!

مشهور است که آلبرت انیشتین بزرگ گفته است که سود مرکب از هشتمین عجایب جهان است!
کسانی که آن را درک می کنند، آن را به دست می آورند. در حالی که کسانی که نسبت به آن بی تفاوت هستند، آن را پرداخت می کنند.

بله، راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف در این مفهوم نهفته است. قدرت جادویی سود مرکب! چیزی که به عنوان یکی از سرمایه گذاری های اصلی وارن بافت باقی است!
هر چه زودتر سرمایه گذاری را شروع کنید، زمان و دامنه بیشتری برای قدرت جادویی کسب سود از آن در دراز مدت خواهید داشت و این برای شما معجزه می کند.

سود حاصل از سرمایه گذاری صحیح یکی از قدرتمندترین سلاح هایی است که هر فردی که ثروتمند شد به آن سوگند یاد می کند.

سود مرکب، ارزش پول سرمایه گذاری شده شما را با بازگرداندن سود به دست آمده به اصل سرمایه افزایش می دهد و در نتیجه بازدهی نمایی بیشتر ایجاد می کند.
این کار به ویژه در دراز مدت معجزه می کند و می تواند عاملی بسیار مهم برای افزایش ثروت شما باشد.
راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف را دانستید؛ کمر همت ببندید تا به جمع آنها بپیوندید!

کلام آخر

میلیاردر شدن یک هدف بزرگ به نظر می رسد، اما متأسفانه، برای بسیاری از ما فقط یک رویا است.

مسئله این است که بسیاری از میلیاردرها اینگونه شروع به کار نکردند. برخی مطمئناً دارای مزایای اقتصادی و آموزشی خاصی بودند، اما حتی بدون داشتن این مزایا، آنها در مورد پول و سرمایه خود تصمیمات هوشمندانه ای گرفته اند، انتخاب های تجاری آنها مناسب بوده است و به برخی نکات کلیدی همچون آنچه که در بالا با عنوان راز ثروتمند شدن میلیاردرهای معروف اشاره شد، توجه ویژه ای نموده اند.

این نکات کلیدی آنها را به میلیاردها دلار ثروت رسانده است پس شما را نیز می تواند به موفقیت های مالی و سرمایه قابل توجهی برساند.


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad.tagilo

سلام،تشکر مقاله خوبی بود.

علیرضا

هیی بابا جون ها دیگه امیدی ب زندگی نداریم
فقط داریم میگذرونیم

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x