تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه زبان انگلیسی مدرسه را بخوانیم؟

چگونه زبان انگلیسی مدرسه را بخوانیم؟

همه ما در یادگیری یک زبان خارجی به مشکل برخواهیم خورد. مشکل بزرگتر وقتی است که برای امتحان پایانی مدرسه هم بخواهیم این درس را آماده کنیم.

شاید اینجا باید از خود بپرسیم چگونه زبان انگلیسی مدرسه را بخوانیم؟ در این مطلب ما به این موضوع می‌پردازیم که چطور خودتان را برای گرفتن نمره ۲۰ انگلیسی در امتحان نهایی آماده کنید. اما قبل از هرچیز مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که هرگز همه چیز را برای شب امتحان روی هم تلنبار نکنید.

شما باید با برنامه‌ریزی پیش‌ بروید و از تکنولوژی و اینترنت در این راه بیشترین استفاده را بکنید تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید.

روش خواندن زبان انگلیسی برای امتحان

متد صحیح خواندن درس انگلیسی برای گرفتن بهترین نمره در امتحان, باید آهسته ولی پیوسته درس بخوانبم تا بی فشار روحی و اضطراب شب امتحانی بتوانیم زبان را بیست بگیریم. درواقع این اصل کلی آموزش زبان انگلیسی کودکان است.

توجه و تمرکز و حضور همیشگی در کلاس

اولین اقدام برای بالابردن نمره زبان انگلیسی این است که خودتان را مجبور کنید تا سر کلاس تمرکز داشته باشید و در کلاس همیشه حاضر و سرحال حضور پیدا کنید. گاهی مطالبی که معلم در جلسات کلاسی مطرح می‌کند، حاکی از تجربه‌ها و نکات مهمی است که احتمال طرح سوال امتحان از لابه‌لای آن‌ها بسیار است. علاوه بر این وقتی که بتوانید بیشتر مطالب را در کلاس یاد بگیرید، دیگر نیازی نخواهید داشت زمان خود دوباره صرف آموزش به شکل درس خواندن به تنهایی کنید، و این به شما فرصت بیشتری برای تمرین، تکرار و مرور مطالب را خواهد بخشید.
پس بدانید که تا جای ممکن باید از حواس‌پرتی در کلاس درس پرهیز کنید تا اطلاعات اساسی را با بی‌توجهی از کف ندهید. یکی از روش‌های حفظ تمرکز در کلاس درس، یادداشت‌برداری و توجه لیزری داشتن به صحبت‌های معلمتان است.

با شکل امتحان زبان‌ها آشنا شوید

اکثر آزمون‌های زبان انگلیسی از قالبی واضح و قابل پیش‌بینی پیروی می‌کنند که هر بار فقط کمی متفاوت از دفعه قبلی است. برای کسب بالاترین نمره، باید روی فرمت و نحوه طرح سوالات امتحانی را از قبل به خوبی مسلط شده باشید.

یک کلاس زبان خوب بروید

شرکت در کلاس زبان در آموزشگاه زبان انگلیسی می‌تواند بسیار مفید باشد به طوری که نه تنها شما را قادر می‌کند از پس دروس مدرسه برآیید بلکه حتی می‌تواند کاری کند شما کلا در مهارت انگلیسی دست‌ نیافتنی باشید. پس شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی سفیر را که یکی از بهترین موسسات زبان انگلیسی در ایران است در دستور کار قرار دهید. غیر از این سفیر مدرسه به شما آموزش رایگان به صورت محتوا می‌دهد و می‌تواند از اول تا سال آخر دبیرستان گرامر و سایر نکات انگلیسی را آنلاین از سفیر مدرسه داشته باشید. سفیر مدرسه به این سوال جواب می‌دهد که چگونه زبان انگلیسی مدرسه را بخوانیم؟

روی کتاب درسی مسلط شوید

تمام کلمات، عبارات، نمونه‌ سوالات و هر آنچه در کتب درسی هست اولویت شما است تا بتوانید بهترین عملکرد را سر جلسه امتحان داشته باشید. چون کتاب اصلی بیشترین مطالبی را که ممکن است در امتحان ازشان سوال طرح شود دارد. درواقع صرفا تسلط روی کتاب درسی شاید بیش از ۹۰ درصد آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

از روی کلمات مهم چندبار بنویسید

به طور کلی ایده خوبی است که در حین مطالعه برای امتحان زبان انگلیسی، زمانی را به گسترش دایره لغات خود اختصاص دهید. می‌توانید با محدود کردن خود به چند کلمه در روز، کار خود را آسان‌تر کنید. اینها را با استفاده از روش‌های یادگاری و کمی خلاقیت به حافظه بسپارید! یک ترفند ولی این است که یک برگه کاغذ بردارید و از روی هر کلمه جدیدی که یاد می‌گیرید ده یا بیست بار بنویسید و این کار را هر دو یا سه روز تکرار کنید.
همچنین می‌توانید این کار را با گوشی موبایلتان انجام دهید وقتی دارید به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌کنید.

این کار مهارت‌های حرکتی ظریف و هماهنگی دست و چشم را بهبود می‌بخشد، که باعث می‌شود بعد از مدتی بدون فکر کردن املای کلمات را درست بنویسید. رشد مهارت‌های شناختی هم از دیگر دست آورهای این تمرین است. این تکنیک برای کودکان واقعا خوب کار می‌کند. تند نوشتن کلمات پشت سر هم می‌تواند تأثیر مثبت زیادی بر رشد کودک داشته باشد، نه فقط به عنوان یک تمرین برای امتحان، بلکه برای توسعه مهارت‌های زبانی، استدلال، حل مسئله و روابط.

برنامه ریزی داشته باشید

نه تنها برای انگلیسی شما برای موفقیت تحصیلی‌تان باید برنامه ریزی داشته باشید. برای برنامه‌ریزی شما باید نظم داشته باشید. برای نظم هم باید مصمم باشید. پس در خودتان انگیزه ایجاد کنید تا بتوانید هر روز مطابق برنامه پیش‌بروید. برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کند تا نسبت به کاری که انجام می دهیم پاسخگو باشیم. برنامه ریزی به ما کمک می‌کند تصمیم بگیریم که چگونه از منابع خود مثل زمان و پول و دانش قبلی به بهترین نحو استفاده کنیم تا آنها بیشترین سهم را در دستیابی به هدف ما داشته باشند. برنامه‌ریزی مبنایی را برای ما ایجاد می کند تا دستاوردهای خود را به طور مؤثر ارزیابی کنیم.

از اپ‌‌های موبایلی کمک بگیرید

بسیاری از برنامه‌های رایگان موبایلی زبان و یا آزمون‌های آنلاین مخصوص به شما برای آماده شدن برای امتحان کمک می‌کنند. هرچند که ممکن است خودآموزی از طریق تلفن همراه به خودی خود ایده کاملی نباشد، چون باید بروید و تمرین‌های کلاسی را هم حل کنید، اما می‌تواند راهی عالی برای گسترش دایره لغات شما باشد، پس سعی کنید هر روز کمی با آ‌ن‌ها سروکله بزنید.
Memrise، Open Language، Duolingo، Rosetta Stone و FluentU تنها برخی از برنامه‌های عالی برای یادگیری زبان هستند که به صورت رایگان در دسترسند! هر برنامه رویکرد متفاوتی دارد، بنابراین چند برنامه را امتحان کنید تا ببینید کدامیک با سبک یادگیری شما مطابقت دارد.

زبان انگلیسی مدرسه با سفیر مدرسه

در این مطلب با شما درباره یادگیری زبان حرف زدیم؛ اینکه، چطور زبان انگلیسی مدرسه را بخوانیم. با شرکت در کلاس‌های سفیر می‌توانید خیلی بیشتر از انگلیسی مدرسه را بیاموزید. همچنین سفیر مدرسه جایی است که به صورت رایگان به شما انگلیسی مدرسه را از پایه هفتم تا یازدهم آموزش می‌دهد. اگر هنوز برای یادگیری زبان اقدام جدی نکرده‌اید توصیه ما به شما همراهی با سفیر است. فردا را با سفیر مدرسه تضمین کنید.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x