تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

مدیتیشن دو قلب صوتی با صدای مریم رضایی

مراقبه و مدیتیشن دو قلب صوتی با صدای مریم رضایی

مدیتیشن دو قلب یکی از تاثیر گذارترین روش ها و سبک های مدیتیشن است.
در مدیتیشن دو قلب از دو قلب جسمانی و روحی انسان یاد می شود یا به عبارتی قلب فیزیکی و قلب معنوی، قلبی که در قفسه سینه قرار دارد و قلبی که در ذهن در قسمت تاج قرار دارد.

با ما در متا راز همراه باشید.

تمرین کامل مدیتیشن دو قلب

مدیتیشن دو قلب چیست

مدیتشن دو قلب یکی از محبوب ترین و قدرت مند ترین مدیتیشن هایی است که وجود دارد همان طور که از اسم مدیتیشن دو قلب مشخص است این مدیتیشن باعث آرامش روح و جسم شما می شود زیرا در مدیتیشن دو قلب شما تماما از احساسات خود برای به دست آوردن آرامش و برکت و سعادت هم برای خود و هم برای دیگران استفاده می کنید.

قبلا در مورد پاکسازی چاکراها فایل های صوتی و مقاله هایی را در سایت متا راز قرار داده ایم  زیرا بهتر است در مدیتیشن دو قلب چاکراهای بدن خود را نیز پاکسازی کنید تا زمانی که دنیای درون شما پاک و مطهر شود زیرا در این نوع مدیتیشن می خواهیم از پراناها و انرژی حیات استفاده کنیم به آن ها قدرت دهیم و سپس انرژی خالص را به تمامی جهان و جهانیان تقدیم کنیم.

توجه داشته باشید که در مدیتیشن دو قلب بدون قضاوت و بدون قید و شرط باید به همه انسانها و همه قلمروهای زمین عشق بورزید تنها در این صورت است که این مدیتیشن را درست انجام می دهید. در مدیتیشن دو قلب از نفرت و حسد و کینه ورزی ها دور می شوید و با دوری از این نگرانیها و استرسها قدرت و ایمان و آرامش در وجودتان زیاد می شود بنابراین برکت و نعمت و سعادت را به سوی خود جذب می کنید.

در اصل در مدیتیشن دو قلب شما کانالی هستید که انرژی پاک و مثبت را به سمت  همه مردم و همه جهان می فرستید و در واقع فرستنده ای قوی هستید که پراناها را به همه مردم جهان تقدیم می کنید و سلامتی و ثروت و آرامش و سعادت را در همه جا پخش می کنید.

فواید مدیتیشن دو قلب

همانطور که در بالا گفته شد مدیتیشن دو قلب بسیار قدرتمند و اثر بخش است بنابراین سعی کنید قبل از انجام آن از فایل های پاکسازی چاکراها استفاده کرده باشید که از نظر درونی کاملا پاک و مطهر باشید و قدرت و توانایی درونیتان بالا باشد.

در مدیتیشن دو قلب از چاکرای قلب و چاکرای تاج استفاده می کنیم و انرژی و نور الهی را از چاکرای تاج وارد می کنیم و از چاکرای قلب آن را عبور می دهیم و سپس از راه دستان وارد کره زمین می کنیم.

تاثیرات مدیتیشن دو قلب عبارتند از :

۱ – بهبود وضعیت جهانی از نظر اقتصادی و اجتماعی و آرامشی

۲ – ایجاد برکت و فراوانی در بین اطرافیان و جهانیان

۳ – بالا رفتن فرکانسها و ارتعاش های ذهنی شما در جهت عشق ورزیدن به جهان و رهایی از هر گونه ناملایمات و ناآرامی ها و ایجاد آرامش در زندگی شما

۴ – با انجام مداوم مدیتیشن دو قلب می توانید یک شفا دهنده شوید و برای سلامتی دیگران کمک بسیار بزرگی باشید

۵ – ایجاد روابط عاطفی و اجتماعی مناسب و سالم

۶ – تقویت انرژی پرانا که به صورت هاله ای نورانی در اطراف شما قرار دارد وقتی این هاله قدرتمند می شود دیگر هیچ کس نمی تواند انرژی منفی خود را وارد درون شما بکند و هر انرژی منفی دفع می شود و به جای آن شما به آن انسانها نور و عشق را هدیه می دهید بنابراین این افراد یا از شما دوری می کنند و از زندگیتان به بهترین شکل خارج می شوند یا رفتار خودشان با شما را اصلاح می کنند.

۷ – حتی با انجام مکرر مدیتیشن دو قلب می توانید قدرت پیشگویی خود را نیز افزایش دهید و باطن انسانها را مشاهده کنید

۸ – در نهایت با انجام مدیتیشن دو قلب شما کاملا به آرامشی وصف ناپذیر دست می یابید که در مقابل هر چالشی که در زندگیتان قرار می گیرد پر قدرت و توانمند عمل می کنید زیرا تمرکز ذهنیتان نیز بسیار قوی شده است.

۹ – اگر در روابط تان دچار دگرگونی شده اید می توانید از طریق مراقبه دو قلب کاملا بر روابط خود مسلط شوید که البته روابط می تواند هم عاطفی باشد هم اجتماعی

نحوه انجام تمرین مدیتیشن دو قلب

چاکرای قلب مرکز همدلی، عشق ورزیدن، محبت و مهربانی، ایجاد روابط اجتماعی و عاطفی قوی، خوشحالی و نشاط است و چاکرای تاج مرکز ورود عشق الهی است پس توجه داشته باشید که در مدیتیشن دو قلب ما برای چه با این دو چاکرا فرستنده و گیرنده عشق الهی در ارتباط هستیم چون این دو چاکرا مرکز قلب فیزیکی و قلب معنوی هستند.

۱ – در مرحله اول حتما باید ورزش کنید و انرژی مازاد را از بدن تخلیه کنید تا بدن کاملا سبک و آرام شود وقتی در حال ورزش هستید با ترشح آدرنالین در بدن باعث ایجاد ارتباط بین جسم فیزیکی و کالبد اثیری می شوید.

۲ – با آرامش به حالت لوتوس یا چهارزانو بنشینید اگر نمی توانید دراز بکشید در هر دو حالت کف دستان به سمت آسمان باشد. اگر به حالت لوتوس نشسته اید گردن و ستون فقرات صاف باشد تا جریان انرژی به راحتی در بدن صورت گیرد.

۳ – پنج نفس عمیق بکشید این نفس عمیق بسیار از اهمیت برخوردار است زیرا جسم و روح شما را آرام می کند و ورود اکسیژن به بدن را تسهیل می بخشد

۴ – دعا کنید و خداوند را شکر گذار باشید و مدیتیشن دو قلب را به تمامی قدیسان و روحانیون تقدیم کنید

۵ – زبان را به سقف دهان بچسبانید با این کار حرکت انرژی در بدن را تسهیل می دهید

۶ – حالا به پاکسازی و تطهیر چاکرای قلب و چاکرای تاج خود بپردازید تصور کنید که نوری سفید و شفاف از فرق سر وارد می شود این نور، نور و انرژی الهی است که از فرق سر وارد شده و به سمت قلب می آید و در قسمت قلب به گردش در می آید و این دو قسمت را تبرک و تطهیر می کند.

تجسم خلاق

۷ – در این مرحله باید از تجسم خلاق خود نیز استفاده کنید به مرور زمان با تمرین های مکرر می توانید تجسم خود را نیز قوی کنید. دستان خود را بالا بیاورید و تصور کنید که کره زمین در بین دو دستان شما است.

۸ – چندین دعا را آمده کرده و از آنها استفاده کنید دعاهایی مربوط به برکت و ثروت و فراوانی، سلامتی و شفا، آرامش و تمرکز، سعادت و موفقیت.

۹ – هر بار یکی از موضوعات دعا را در نظر بیاورید و هم‌زمان نور و انرژی الهی را از فرق سر وارد کنید و سپس دعا را بخوانید مثلا بگویید خدایا به تمامی انسانهای روی کره زمین برکت و ثروت و فراوانی عطا فرما و نور ثروت و فراوانی را از فرق سر وارد کنید و سپس به دستان و انگشتان دستها بیاورید و از آنجا وارد کره زمین که در دستانتان هست، وارد کنید

۱۰ – سعی کنید تجسم خلاق خود تقویت کنید و هر بار که دعایی را می کنید ببینید که تمامی زمین از ثروت و فراوانی پر شده است تمامی زمین و انسانها در سلامتی کامل به سر می برند و همه جهان و جهانیات در سعادت و خوشبختی هستند.

۱۱ – تمامی این دعا و نوری که وارد زمین می کنید باید کاملا بدون قضاوت باشد. عشق بی قید و شرط را وارد زمین کنید اینگونه هم خودتان و هم اطرافیانتان کاملا مصون هستند و شما فردی قوی و توانمند از هر نظر خواهید بود

۱۲ – می توانید میان مدیتیشن دو قلب از مانترای اوم نیز استفاده کنید یا هر چیزی که حواس و تمرکز شما را کاملا به ورود جریان نور به زمین می دهد.اگر نمیدانید مانترا چیست مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید

۱۳ – سپس بعد از گفتن اذکار یا همان مانترای مثلا ام، می توانید دوباره دستان خود را بالا بیاورید و زمین را در بین دو دستان خود تجسم کنید و دوباره نور و انرژی الهی را از تاج وارد کرده و از راه دستان به سمت انگشتان برده و سپس نور را وارد زمین کنید.

۱۴ – در آخر به بدن خود کش و قوسی دهید، بالا پایین بپرید و لبخند بزنید.

سخن آخر:

توجه داشته باشید برای آنکه بتوانید زندگی سرشار از شادی و نشاط داشته باشید اگر فقط از مدیتیشن دو قلب استفاده کنید می توانید به همان آرامش و تمرکزی که می خواهید دست یابید اما در طول تمام مدت مدیتیشن باید با خلوص نیت عشق بورزید از حسد و کینه دوری کنید و تماما عشق و محبت باشید

فقط در این صورت است که می توانید از عشق خود نیز وارد زمین کنید وقتی عشق بی قید و شرط را وارد زمین می کنید و برای جهان و جهانیان طلب عشق و محبت، برکت و ثروت، سلامتی و آرامش می کنید، در اصل این خودتان هستید که فرکانس های ثروت و سلامتی و آرامش و خوشبختی را به سمت خود جذب می کنید.

وقتی به مدیتیشن دو قلب کاملا مسلط شدید و تجسم شما تقویت شد، دیگر نسبت به افکار منفی دیگران یا چالشهایی که در زندگی دارید واکنش سخت نشان نمی دهید خیلی راحت از کنار آنها عبور می کنید و زندگی پر از نشاط و شادمانی برای خود محیا می کنید.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
madina

ببخشید من منظوورتان از اینکه گفتید دستان تان را بالا ببرید را نفهمیدم یعنی دستان را به طرف اسمان بلند کنی؟؟/

madina

ببخشید من منظوورتان از اینکه گفتید دستان تان را بالا ببرید را نفهمیدم یعنی دستان را به طرف اسمان بلند کنی؟؟؟
اگر میتوانید لطفا یک عکس بذارید.

ربعلی جمعه شبی

از مطالب زیباتون ممنونم
یاد پروردگار عاشق و مهربون همواره در قلبتون جاری
🙏🙏🙏🙏🙏

معصومه ارجمند

سلام مدتیشن را صوتی نداریدکهمیشه بتونم گوش کنم

راحله

سلام🌹🌻
یه اتفاق جالب که برام افتاد وقتی داشتیم مانترای ام می گفتیم یهو احساس مکش قوی توی قلبم احساس کردم که مثل اینکه دری از قفسه ی سینم باز شد و زمین رو به داخل قلبم کشید و در ادامه ی مدیتیشن دیگه زمین در قلبم بود . همین الان هم حسش می کنم . نورانی بمانید 💖

ماندانا

عااالی و شفابخش بود. مرسی

Mandana.sanjar

سلام
مدیتیشن دوقلب بسیار مورد علاقه من است ،اما صدای هووووخیلی طولانی ست.

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
10
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x