تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

آیا بیوکینزی می تواند باعث تغییر رنگ چشم شود

آیا بیوکینزی می تواند رنگ چشم را تغییر دهد؟

بیوکینزی با تاثیر بر روی باورها و ناخودآگاه انسان به مرور زمان و تکرار تمرینات تاثیر خود را بر روی تغییر رنگ چشم می گذارد. آیا با تلقیناتی که در بیوکینزی می شود، رنگ چشم تغییر می کند؟ پاسخ مثبت است. بیوکینزی توسط القاها و تلقیناتی که در آن صورت می گیرد به نتیجه می رسد. زیرا ساختار سلول ها و ژنتیک به مرور تغییر میکند.

با ما در این قسمت از سایت متاراز همراه باشید تا در مورد بیوکینزی تغییر رنگ چشم بیشتر بدانیم.

بیوکینزی تغییر رنگ چشم

بیوکینزی تغییر رنگ چشم

قبلا از هر چیز بد نیست بدانید واژه بیو از ابتدای کلمه بیولوژی گرفته شده است و کینزی به معنی کنترل است که این دو کلمه بیوکینزی را تشکیل می دهند.

بیولوژی به معنای زیست و فعالیت های سلول های زنده است. و بیولوژی به معنای قدرت و توانایی کنترل و تغییر دادن ژن ها یا همان دی ان ای با استفاده از ضمیرناخودآگاه انسان است.

بیشترین استفاده از بیوکینزی در تغییر رنگ چشم انجام می گیرد.

در واقع با تلقینهایی که در بیوکینزی وجود دارد ژن ها یا همان دی ان ای انسان می توانند تغییر کنند یعنی هر کسی با نیروی عظیم ذهن خود بعد از انجام تمرینات بیوکینزی، می تواند شاهد تغییر رنگ چشم خود باشد.

در چند سال گذشته تصاویری وجود داشت که توسط آنها بیوکینزی تغییر رنگ چشم انجام می شد در این تصاویر نوشته هایی وجود داشت که ذهن آگاه آنها را نمی توانست بخواند و شاید حتی قابل دیدن و فهم آگاهانه نبود اما ذهن ناخودآگاه انسان کاملا با آنها آشنا بوده و این تصاویر را هم می دید و هم درک می کرده است.

اما در این روش یک مشکلاتی نیز وجود داشت آن هم این بود که چون به صورت خیره و بدون پلک زدن باید به این تصاویر نگاه می کردند بعد از مدتی چشم خشک می شد و شاید حتی اگر به مدت طولانی تمرین صورت می گرفت، چشم کمی دچار درد می شد.

اما امروز با توجه به پیشرفتها و موفقیت هایی که در زمینه علم روانشناسی و هیپنوتیزم صورت گرفته است روش دیگری از بیوکینزی تغییر رنگ چشم را کشف کردند. آن هم سابلیمینالهای صوتی می باشد.

البته بیوکینزی تغییر رنگ چشم یکی از مواردی هست که اگر می خواهید آن را تمرین کنید باید بدانید که راهی طولانی را در پیش دارید و باید بسیار مستعد باشید،تمرینات را مرتب انجام دهید و اگر ظرف مدت چند ماه تمرینات تاثیری نکرد دلسرد نشوید چون تغییر ژن ها و بیوکینزی یکی از مواردی هست که زمانبر است.

موفقیت در تغییر رنگ چشم با بیوکینزی

موفقیت در تغییر رنگ چشم با بیوکینزی 

لازم به ذکر است که بدانیم برای هر تغییری که در فیزیک و دی ان ای انسان صورت می گیرد زمان زیادی را حداقل یک سال لازم به تمرین است.

اما مسئله اصلی که شما عزیزان باید بدانید باور به انجام این تمرینات است برخی افراد تغییر رنگ چشم با بیوکینزی را فقط انجام می دهند و می گویند ببینیم چه می شود اینگونه هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود باید بدانیم برای هر تغییری چه از نظر جسمی و فیزیکی و چه از نظر روحی باید خودمان را با درونمان هماهنگ کنیم تا تغییرات در بدن به مرور زمان صورت گیرد.

باور و ایمان به تمرینات و اینکه حتما نتیجه می گیرید یکی از عوامل دست یابی به هدف هست وقتی شما تمرینات بیوکینزی تغییر رنگ چشم را انجام دهید باید مدام تصور کنید که رنگ چشم شما تغییر کرده است و رنگی که مورد علاقه تان هست را بر چشم خود تجربه کرده اید.

عملکرد بیوکینزی تغییر رنگ چشم

تاثیر رنگ چشم بسته به میزان و کیفیت ملانین در عنبیه چشم و مقدار و میزان عبور نور از چشم است. که البته همه اینها بسته به ژنتیک انسان نیز هست.

با انجام تمرینات بیوکینزی قصد داریم میزان و مقدار تجمع ملانین در عنبیه چشم و طریقه عبور نور از چشم را تغییر دهیم این تغییر ژنتیکی می تواند از طریق ضمیرناخودآگاه هر فردی انجام گیرد. که می توان این تغییرات را به وسیله تکنیک های قوی مدیتیشن و سابلیمینال های صوتی انجام داد.

در مدیتیشن صوتی به تمرینات بیوکینزی تغییر رنگ چشم باید بسیار متبحر باشید زیرا تمرکزتان در نوع تمرینات باید بسیار بالا باشد و با تمرکز کافی بر ضمیرناخودآگاهتان برای تغییرات تاثیر بگذارید.

با کاهش تولید ملانین در عنبیه و نوع عبور نور در چشم، رنگ چشم را روشن‌تر میشود

خصوصیات تغییر رنگ چشم

۱ – کاهش تولید ملانین در عنبیه و همچنین تغییر نحوه عبور نور از چشم

۲ – زیبا شدن سطح سفیدی چشم (صلبیه) از لکه های تیره

۳ – به وجود آمدن هاله ای از رنگ مورد نظر در اطراف قرنیه

۴ – شادی و نشاط و جوانی در چشمها

۵ – ایجاد نفوذ در نوع نگاه کردن

۶ – تقویت عضلات چشم

جملات تاکیدی مربوط به بیوکینزی

رنگ چشم مورد نظر را در نظر بگیرید، و در مورد آن رنگ جملات را بگویید برای بهتر درک کردن این قسمت ما یک رنگ را انتخاب می کنیم مثلا رنگ آبی.

من چشمان آبی فوق‌العاده زیبایی دارم

من چشمانی با نفوذ و مسحور کننده دارم

من چشمانی خیره کننده دارم

من چشمان آبی درخشانی دارم

امروز عنبیه چشم من ملانین کمتری تولید می کند

امروز عنبیه من روشن‌تر شده است

من با ضمیرناخودآگاهم برای تغییر رنگ چشمم هماهنگ هستم

من باور و اطمینان دارم که رنگ چشمانم آبی است

من با قدرت ذهن خود رنگ چشمانم را به آبی تغییر داده ام

تمرینات بیوکینزی

تمرینات مربوط به تغییر رنگ چشم بسیار ساده هستند اما عمل کردن به آنها کمی شاید سخت باشد چون مدت زمانی که شما بخواهید تغییراتی در سلولها و ژنتیکتان انجام دهیدنیاز به صبوری است. گاهی اوقات برخی افراد دلسرد می شوند اما کسی نتیجه می گیرد که صبور باشد و تمرینات را مداوم انجام دهد.

یکی از تمریناتی که خیلی اهمیت دارد انجام مدیتیشن هست زیرا در مدیتیشن شما به آرامش ذهن و درون می رسید و در واقع دنیای درون و دنیای بیرون شما با یکدیگر هماهنگ و همسو می شوند و اینچنین ارتباط با ضمیرناخودآگاه راحتتر صورت می گیرد.

در واقع این تغییرات ژنتیکی با القا ها و تلقین ها یی صورت می گیرد که در فایل های صوتی  خود هیپنوتیزم و فایل های سابلیمینال هستند و فقط ضمیرناخودآگاه می تواند آنها را ببیند و بشنود.

داشتن ذهنی متمرگز و آگاه در لحظه یکی دیگر از تمریناتی هست که قبل از بیوکینزی تغییر رنگ چشم باید انجام دهید که می توانید از فایل های صوتی هیپنوتیزم آرامش و تمرکز ذهن استفاده کنید در غیر این صورت هرگز به نتیجه دلخواه نخواهید رسید چون آرامش ذهن و تمرکز ذهن یکی از اصول اساسی در نتیجه گرفتن تغییر رنگ چشم است.

تمرین دیگر که باید انجام دهید قدرت دادن به تجسم خلاق خود است چون باید میزان ملانین را در عنبیه کم کنید البته اگر می خواهید رنگ چشمانتان روشن باشد در این صورت باید میزان ملانین در عنبیه کم شود می توانید بعد از آرام کردن و متمرکز کردن ذهن و خالی کردن مغز از افکار و اندیشه ها، ابری را تجسم کنید که به رنگ چشم مورد علاقه شما است. و مدام این ابر را روشن‌تر و روشن‌تر تجسم کنید و به خود القا کنید که رنگ چشم من مثلا آبی است و میزان ملانین در عنبیه من کم رنگ تر و کم رنگ تر می شود.

تمامی اندامها را در ابتدای تمرین آرام و ریلکس کنید تا موج و فرکانس های مناسب وارد مغز شما شود تا تغییرات ژنتیکی به سهولت انجام گیرد.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحانه

سلام خسته نباشید، ،،، یعنی شما میگید شدنیه درستع؟ ولی سخت و زمان‌بر هست ،،، من الان سه ماهه فایل پوست گوش میدم از یک سایت دیگه اما تمرکز نداشتم و خیلی کم نتیجه گرفتم پس باید تمرکز داشته باشیم؟؟؟؟ میشه یکم توضیح بدین که چقد وقت میشه تا نتیجه بگیریم؟

محمد

سلام خسته نباشید من هم این ترفند رو انجام دادم ولی نه روی چشمانم روی درس هام من این کار رو کردم و نتیجه + گرفتم ازتون بابت راهنماییتون ممنونم💓

بهار

سلام واقعیه

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
3
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x