تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فایل صوتی جذب ثروت با هفت راز قانون جذب

صوتی هفت راز جذب ثروت با قانون جذب و کائنات

قانون جذب عملی است که در آن به هر چیزی که میخواهید میرسید،چه چیز های مثبت چه چیز های منفی.این قانون،چیزی مثل قانون گرانش زمین است و همیشه در جریان است.به صورت کلی به این گونه کار میکند که شما به هر چیزی که علاقه دارید فکر میکنید به روش های مخصوص و بعد شما به خواسته خود میرسید. ما در این ویدیو به شما عزیزان هفت راز برای ثروتمند شدن با قانون جذب را خواهیم گفت.

چند نکته مهم در رابطه با هفت راز قانون جذب

۱- هدفمند باشید

افراد ثروتمند کسانی هستند که  هدفمند زندگی می کنند و در هر زمانی همیشه یک قدم از انسانهای فقیر و سطح متوسط جلوترند.

۲- تصویر سازی کنید

تمامی افراد ثروتمند و مشهور یک ویژگی واحد دارند و آن هم استفاده از تجسم خلاق و تصویرسازی است. به طور مثال،اگر خانه ای رویایی می خواهند خودشان را درست در آن خانه تصور می کنند حتی آنها برای این خانه خرید هم می کنند آنها ایمان دارند که به آنچه می خواهند رسیده اند.

۳- عقاید اشتباه را تغییر دهید

دلیل اینکه افراد  فقیر به فکر پول در آوردن نیستند به خاطر عقاید و افکارشون هست.از بچگی به اونها گفته شده که پول زیاد بی بندو باری و فساد به وجود میاره،یا گفتند که پول کثیف هست و آدمهای ثروتمند را هیچ کس دوست ندارد.

۴- از جملات خوب استفاده کنید

من بد شانس هستم من که می دانم پول سمتم نمی آید پول برای از ما بهترین است،هر گاه به سمت پول می روم از من چند قدم فاصله می گیرد این جملات سم هستند و آسیب بسیار جدی را به زندگی شما وارد می کنند.باید باورهای ذهنیتان را به طرزی قوی کنید که همین الان هم در تصوراتتان خودتان را یک ثروتمند ببینید،شما یک ثروتمند هستید

۵- شکر گذاری کنید

شکرگذار باشید،شکرگذاری نیز یکی دیگر از راههایی هست که به صورت ناخودآگاه شما را به سمت ثروت جذب میکند.وقتی در حال شکرگذاری از صمیم قلب هستید در واقع دارید جملات مثبت می گویید،خالق و کائنات این را دوست دارند.

۶- شور و اشتیاق داشته باشیید

شما میدانی از انرژی هستید،به هر آنچه که فکر کنید انرژی را به آن سمت می برید و سپس آن را مانند آهن‌ربا جذب می کنید.داشتن شور و اشتیاق برای پولدار شدن یکی دیگر از روشهای به دست آوردن آن است.

۷- صبور باشید و رها کنید

باید صبور باشید و همچنان روحیه خو د را بالا نگاه دارید،تمرین های لازم را انجام دهید،به کار روزمره خود بپردازید و آنچه که می خواهید را رها کنید. اینگونه اجازه می دهید که همه آنچه که می خواهید با قدرت به سمت شما باز گردد.

راز ثروت از طریق قانون جذب

قانون جذب پول یکی از زیرمجموعه های قوانین جذب و کائنات به شمار می آید. برای درک بهتر، ابتدا قانون جذب را معرفی می کنیم؛ در حقیقت قانون جذب بعد از قانونی به نام قانون ارتعاش اتفاق می افتد.
خصلت آفرینش مغز انسان این است که ذهن او در ارتباط دائم با عالم وجود و تمام موجوداتش است که به آن کائنات می گویند.
کائنات یعنی تمام جهان هستی به همراه انرژی هر آنچه که درونش وجود دارد.

افکار مثبت و منفی ذهن انسان همیشه درحال ارسال انرژی به جهان پیرامونش(کائنات) است. ارتعاشات ذهنی در اصل انرژی افکار مثبت و منفی انسان ها است که دائما انرژی میان ذهن و کائنات درحال رد و بدل شدن می باشد.
این اتفاق، پیوسته و برای همه در حال انجام است از این رو اصلی بنیادین و ثابت است که از آن به نام قانون ارتعاش یاد می کنند.

دریافتیم که افکار مان دارای انرژی است و این انرژی براساس قانون ارتعاش به کائنات فرستاده می شود.

قانون ارتعاش

قانون ارتعاش راز ثروت از طریق قانون جذب

 

طبیعتا افکار مثبت، انرژی مثبت و در مقابل، افکار منفی انرژی منفی به کائنات ارسال می کند.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که قانون جذب تابع قانون ارتعاش می باشد و طبق نوع ارتعاشی که به کائنات می فرستید عمل می کند.

برای مثال؛ احساس خوب رضایتمندی و شکرگزاری بابت داشته ها یا فکر کردن درباره دستیابی به خواسته ها، دارای ارتعاش مثبت است و طبق قانون جذب، نتیجه سودمند نیز به دنبال دارد به طوری که باعث می شود شما به اهداف تان در زندگی نزدیک تر شوید؛ به این اتفاق جذب مثبت می گویند.‌

درحالیکه فکر کردن به مواردی مانند مرگ، شکست، بی شغلی و … که دارای ارتعاشات منفی و مایوس کننده ای هستند، شما را از انگیزه و اهداف تان دور می کند؛ در این حالت می گوییم جذب منفی رخ داده است.
در اینجا لازم بود که ابتدا شما با قانون ارتعاش و قانون جذب آشنا شوید. حالا می خواهیم بدانیم که راز ثروت از طریق قانون جذب چیست و چگونه می توانیم با قانون جذب، ثروت را وارد زندگی خود کنیم.

 

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، قانون جذب ثروت از نمونه کاربردهای قانون ارتعاش و قانون جذب است که بوسیله آن می توان به نتیجه مالی بزرگی رسید به شرطی که اصول جذب را فرا بگیرید، مطمئن باشید که خواهید توانست ثروت را جذب زندگی تان کنید.

مزیت بسیار خوب قانون جذب این است که مهم نیست چه فردی هستید، چه کاره اید، ثروتمند هستید یا بی پول؛ فقط هنگامی عمل می کند که قاعده و اصول جذب آن به درستی اجرا شود:

۹ اصل فنگ شویی که بر اساس قانون جذب باعث جذب ثروت میشود

احساس رضایتمندی

سعی کنید از شغل خود‌ و کاری که انجام می دهید لذت ببرید یا به عبارت دیگر حس رضایت و خوبی داشته باشید.‌

اگر واقعا عاشق کارتان باشید؛ با شوق و لذت بیشتری عمل می کنید که اصطلاحا می گویند دل به کار دادن؛ این حس خرسندی شما کیفیت کاری و فعالیت تان را چند برابر می کند، به طوری که ایده های نوآور وارد شغل تان می‌شود و به بهترین نحو ممکن به عمل می آید، کار با انرژی و انگیزه بیشتری پیش می رود در نتیجه جذب ثروت اتفاق می افتد.

 

به دنبال آن، عمل سپاسگزاری سبب بهبود سریع وضعیت مالی می شود. شکر گذاری خالصانه از خداوند بابت هر آنچه که دارید و از شغل تان کسب می کنید؛ حتی بابت کوچکترین سودها و ساده‌ترین تجارت یا معاملاتی که انجام می دهید، ارزان‌ترین چیز هایی که می خرید یا هدیه دریافت می کنید به طور جد می تواند سریع ترین متدی باشد که شما را به پول زیادی برساند.

 

افرادی که شاکر نیستند هرگز نمی توانند موقعیت های خوب مالی را برای خود رقم بزنند. پس روزانه زمانی را به شکرگزاری بابت چیز هایی که دارید حتی کوچکترین موارد اختصاص دهید.

ثابت شده است که عمل شکر گذاری به طور صمیمانه ارتعاش قوی دارد که متقابلا سبب می شود کائنات به طور حتمی و سریع آن را وارد زندگی فرد کند.

خوش بین باشید

خوش بین باشید

قاعده دیگر جذب ثروت این است که حس تان را نسبت به پول خوب کنید. معمولا افراد در ژرفای مغز و احساست خود نسبت به پول بدبین هستند یا عمیقا آن را دوست ندارد به علت باور های غلط و منفی که از قدیم میان مردم نشر دادند مثلا می گویند “پول کثیف است” یا “پول مایه ی فساد است” چنین چیز های نادرستی به تدریج در ضمیر ناخودآگاه افراد نقش بسته که درواقع بزرگترین عاملی است که سرعت جذب پول را می کاهد یا ثروت را از زندگی دور می کند.

بدانید که پول مقدس است آن را دوست داشته باشید و به آن اهمیت بدهید هر اندازه ای که در دسترس دارید حتی اگر مقدار اندکی باشد.

بارزترین تفاوت ثروتمندان با سایر مردم در اینجا مشخص می شود که حس آنان نسبت پول بسیار خوب و مثبت است همین باعث شده است که طبق قانون ارتعاش و سپس قانون جذب رفته رفته ثروت زیادی پا به زندگی شان بگذارد.

انگیره و حس عشق را نسبت به پول را در خود برانگیزید، خود را لایق کسب ثروت بدانید و انتظار این را داشته باشید به پول دست می یابید در غیر این صورت بدبینی و عدم باور و اعتقاد باعث می شود حتی پولی که به دستتان می رسد در کمترین زمان از دست بدهید و منجر به نتایجی منفی مانند بیشتر شدن قرض ها و کم شدن ذخیره مالی بشود.

بنابراین سعی کنید تمام احساسات، شور و تمایلاتتان را نسبت به ثروت تجدید کنید؛ بدانید هر چه حس شما خوب و واقعی تر باشد عکس العمل کائنات و جذب موثرتر عمل خواهد کرد.

قدرت ایمان

واکنش ذهنی تان را نسبت به بروز پیشامد های ناگوار آن هم زمانی که در بستری نامطلوب قرار دارید کنترل کنید. مثل رو به رو شدن با قبضی سنگین هنگام بی پولی.

همان طور که گفته شد قانون جذب تابع ارتعاشات ذهنی ما است یعنی اگر ذهن شما فرستنده ارتعاش مثبت باشد کائنات اتفاقات مثبتی را برای تان رقم می زند و طبق قانون جذب با ساماندهی، آنان را وارد زندگی تان می کند و برعکس.

بنابراین یاد بگیرید مثبت فکر کنید به خصوص در زمینه ی جذب پول آن هم در شرایط نامساعد مالی.

برای مثال؛ هنگام روبه رو شدن با قبضی گران از واکنش منفی خودداری کرده و وضع موجود را از لحاظ ذهنی کنترل و مدیریت کنید در غیر این صورت، قدرت فکری شما طبق قانون ارتعاش و جذب با ارسال فرکانس منفی و سبب جذب شرایط نامطلوب دیگری را وارد زندگی تان می کند.

مثلا قبض های دیگری را دریافت می کنید. در این موقعیت می توانید از قوه ی تصور تان بهره بگیرید و اجازه ندهید افکارتان منجر شود وضع پیش آمده زندگی تان را به جهتی رو به منفی سوق دهد، افکار منفی و حس ناخوشایند را با انجام هر کاری که آن را خوب می کند بزدایید مانند فکر کردن به شرایط مالی مطلوب در گذشته یا نوشتن آرزوها و مرور اهداف خود.

اگر پیوسته به وضع نامساعد فکر کنید مطمئن باشید که ارتعاش ذهنی این قدرت را دارد که مانند قانون عمل و عکس العمل وضع موجود را بدتر کند یا بهتر کند. این امر بستگی به شما دارد که لازمه ی آن اداره ی صحیح افکار و احساسات می باشد.

تمرکز در قانون ارتعاش

راز دیگر دست یابی به ثروت توسط قانون جذب انجام تمرین پیوستگی تمرکز است.

تمرکز فکری یعنی ثابت نگه داشتن افکار بر روی هدفی معین.

در واقع شغل شما اصلی ترین بستر و راهی است که از آن کسب درآمد می کنید. افرادی که در یک سال چند شغل متفاوت عوض می‌کند هر بار هیچ موفقیتی برایشان حاصل نمی شود ولی کسانی که تنها بر روی یک مقصد متمرکز می‌شوند و آن را پیوسته و ثابت قدم دنبال می کنند در آینده ای نه چندان دور به زندگی ایده آل خود می‌رسند.

در واقع تخصصی شدن در یک مهارت یا حرفه برجسته‌ترین اصول ذهنی افراد موفق است.

هم چنین سعی کنید معاشرتتان را با افراد موفق بیشتر کنید زیرا باعث می شود انگیزه و سطح توقع مالی تان بالاتر رود و قوی در مسیر گام بردارید.

به هر میزان ثروتی که می خواهید به آن برسید فکر کنید، آن را با جزئیات تمام و بسیار واضح تجسم کنید؛ هرچه هدفتان دقیق تر و تجسم تان قوی‌تر باشد ارتعاش فکری و به تبع آن قانون جذب در این زمینه قوی‌تر خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه و مفید به این مسئله بپردازیم که راز ثروت از طریق قانون جذب چیست. دریافتیم که اولین و اساسی ترین مرحله، قانون ارتعاش است که از انرژی افکارمان منشأ می گیرد سپس قانون جذب است،

کائنات بازتاب هر آنچه که فکر می کنید را طبق قانون عمل و عکس العمل در زندگی تان پدیدار می کند.

قانون جذب ثروت، قانونی ثابت در جهان می باشد و دارای اصول جذب و قواعد خاصی است که به آن پرداخته شد. اولین اصول جذب، کنترل و پرورش فکری برای داشتن ذهنی فعال و ثروتمند است. هر چقدر بیشتر تمرین کنید ارتعاش فکر شما مثبت تر و تبع آن جذب ثروت مؤثر تر خواهد بود.

 

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohsen

قانون جذب

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
1
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x