تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

ثروتمند شدن با قانون جذب ثروت

هفت راز ثروت و موفقیت در زندگی با قدرت فکر و نحوه استفاده از قانون جذب و ارتعاشات ذهن را با هم در سایت متا راز مرور میکنیم .
همه این هفت راز برگرفته از آموزش های اساتید برتر جهان بر اساس قانون جذب ، ارتعاش و کائنات است که میتوانید با استفاده از انها به موفقیت در زندگی برسید.

با ما همزاه باشید تا به ۷ راز موفقیت و ثروتمند شدن با قانون جذب و ارتعاش برسیم.

زندگی هدفمند با ارتعاش مثبت راز ثروتمند شدن

زندگی هدفمند با ارتعاش مثبت راز ثروتمند شدن

افراد ثروتمند کسانی هستند که هدفمند زندگی می کنند و در هر زمانی همیشه یک قدم از انسانهای فقیر و سطح متوسط جلوترند.
آنها می توانند بازار را آینده نگری کنند آنها خوب می دانند که چگونه و کجا سرمایه گذاری کنند.

جالب است بدانید که تنها چیزی که آنها را جز افراد ثروتمند قرار داده است تنها یک چیز ساده اما اسرار آمیز است، آن هم در طرز تفکر شان و استفاده از قانون جذب است گفتم ساده اما اسرار آمیز.

ساده از جهت نگرش ذهنی و اسرار آن یعنی استفاده از قانون جذب.

نگرش ذهنی که افراد پولدار در مورد پول و ثروت دارند باعث می شود که به صورت درست از قانون جذب استفاده کنند و ثروت را جذب زندگی خود کنند.

استفاده از قانون جذب برای ثروتمند شدن یکی از اصول اساسی  است، ثروتمندان به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه ثروت را جذب می کنند.

تعریف قانون جذب و ارتعاش

اکنون لازم می دانم که کوتاه در مورد قانون جذب بگویم که، قانون جذب یا قانون کشش می گوید که اگر به صورت طولانی مدت به چیزی فکر کنید و آن فکر یک فکر غالب شود شما همان را در دنیای فیزیکی جذب خود می کنید.

زیرا وقتی به صورت مداوم به چیزی فکر می کنید در حال ساطع کردن فرکانس و ارتعاش از خود هستید و این ارتعاش از شما در جهان و کائنات به گردش در می آید و مانند و یا مشابه خود را جذب می کند.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که همه چیز از انرژی ساخته شده است و ذهن انسان قدرت بسیار زیادی دارد که این انرژی را می سازد و سپس این انرژی را به سمت کائنات می فرستد

جالب است بدانید ما چه بخواهیم و چه نخواهیم از قانون جذب استفاده می کنیم.

درست است که آن را نمی بینیم اما قانون جاذبه زمین را هم نمی بینیم قدرت الکترومغناطیس را هم نمی بینیم اما آیا آنها هم وجود ندارند؟

همان طور که آنها وجود دارند ولی دیده نمی شوند قانون جذب هم وجود دارد اما دیده نمی شود.

خواستن، باور کردن و آماده پذیرش بودن

سه مرحله اصلی قانون جذب

سه مرحله اصلی قانون جذب

افراد موفق و ثروتمند مبلغی یا یک چیز باارزشی را می خواهند سپس آن را باور می کنند و آن را جزئی از اعتقاداتی می دانند که گویی همین الان آن را دارند و آخرین مرحله که خیلی هم مهم است این است که افراد ثروتمند همیشه خود را آماده پذیرش ثروت و پول قرار می دهند.

زیرا اگر شما آمادگی دریافت و پذیرش چیزی را نداشته باشید آن چیز اگر هم به سمت شما بیاید آن را از دست خواهید داد.

درست مثل کسانی که آماده نیستند اما پولی مثل ارثیه به دستشان می رسد یا شاید از جایی بتوانند وامی یا پولی زیاد قرض بگیرند مسلما آن را از دست خواهند داد. چون هرگز خودشان را لایق داشتن چنین پولی نمی دیدند و آماده ورود آن به زندگیشان نبوده اند.

پول را در یک شراکت از دست می دهند یا معامله ای می کنند و همه چیز از دست می رود یا شاید حتی کسی از راه برسد که پولشان را به شکلی ببرد.

پس اولین چیزی که باید در مورد پولدار شدن بدانیم این است که چطور از قانون جذب با سه مرحله اش استفاده کنیم.

قدرت نوشتن در بالا بردن ارتعاش ذهن

می توانید برای این کار کاغذ و قلمی بردارید و بر روی آن در ابتدا خواسته های خودتان را بنویسید اینکه چه می خواهید و چه مبلغ پولی را می خواهید حتما باید مبلغ را بنویسید هرگز نگویید من می خواهم ثروتمند شوم همین و بس.

شما باید به صورت دقیق از خالق بخواهید زیرا اگر غیر از این باشد چیزهایی نسیبتان می شود که درست مانند افکارتان چیزهای به هم ریخته ای هستند.

دقیقا روی کاغذ بنویسید وقتی در حال نوشتن هستید ذهن ناخودآگاهتان شروع به کار می کند، می گوید اگر این ماشین را می خواهی می دانی که پولش را نداری چطور می توانی آن را داشته باشی یا اگر این خانه را می خواهی می دانی که نمی توانی آن را داشته باشی یا این همه پول می خواهی؟ در این دوره و زمانه که همه چیز به هم ریخته و اوضاع اقتصادی خراب هست چطور می خواهی این ثروت را به دست بیاوری.

شاید روز اول که در حال نوشتن هستید خوشحال باشید اما به مرور زمان ضمیرناخودآگاه تان شما را بی خیال ثروت و پول می کند زیرا کار او فقط محافظت از شما هست،

چرا؟

چون ذهن فقط بر اساس آن اطلاعاتی که شما به او داده اید زندگی می کند و چیزی غیر از آن را متوجه نمی شود

منطقی نباشید

وقتی شما خارج از چهارچوب ها فکر می کنید ذهن فکر می کند که دارید به درد سر می افتید و او در واقع در حال کمک به شما هست زیرا فکر می کند که شما را اینگونه زنده نگه داشته بنابراین شروع به مقاومت می کند.

شما فقط بنویسید که چه می خواهید فکر کنید که هیچ مشکلی ندارید و همه اوضاع و شرایط اجتماعی و اقتصادی خوب هست بدون توجه به چطور و چگونه ها بنویسید.

سپس باید بر روی باورهایتان کار کنید همان باورهایی که مقاومت های ذهنی را به وجود آورده اند.

اینجا لازم است برگردید به زمان های خیلی قبل جایی که در خانه کنار کسانی بوده اید که شما را بزرگ کرده اند آنها به هر شکلی که فکر می کرده اند امروز نیز شما به همان شکل فکر می کنید.

اگر در جایگاهی هستید که نمی خواهید باشید پس آن را تغییر دهید و از باورهای خود شروع کنید یعنی مرحله دوم قانون جذب، تمامی این کارها را به صورت آگاهانه و ارادی انجام دهید.

آگاهانه جملات تاکیدی بگویید به اخبار بد اقتصادی توجه نکنید زیرا در همین اقتصاد هم کسانی هستند که در حال ثروتمند شدن هستند.

جملات تاکیدی آهسته آهسته بر روی ضمیرناخودآگاه تاثیر می گذارد و باورهای شما را تغییر می دهد.

وقتی باورهایتان مثبت می شود به صورت ناخودآگاه آماده پذیرش ثروت می شوید و حالا وقتی ثروت به سمت شما می آید آن را با آغوشی باز می پذیرید.

کسانی که منطقی و کاملا عقلانی فکر می کنند شما را منصرف خواهند کرد.

زیرا فقط عقل و منطق و چیزهایی که می بینند را باور دارند از آنها فراتر روید و همیشه یک قدم از آنها فاصله بگیرید چون آنها شما را داخل دایره ای یکنواخت و تکراری می اندازند و آینده ای قابل پیش بینی با تراژدی ای غم انگیز برایتان رقم می زنند.

 تجسم خلاق در قانون جذب

 تجسم خلاق در قانون جذب

تمامی افراد ثروتمند و مشهور یک ویژگی واحد دارند و آن هم استفاده از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی است.

آنها خودشان را در وضعیتی می بینند که به هر آنچه می خواهند رسیده اند و آنگونه فکر می کنند که گویی در وسط خواسته و هدفشان هستند.

اگر خانه ای رویایی می خواهند خودشان را درست در آن خانه تصور می کنند حتی آنها برای این خانه خرید هم می کنند آنها ایمان دارند که به آنچه می خواهند رسیده اند.

آنقدر زیبا و واضح تصویرسازی می کنند که حسشان در تمامی لحظات عالی است.

وقتی شما برای خواسته مالی و مادی خود شروع به تجسم و تصویر سازی می کنید در واقع در حال فرستادن ارتعاش مناسب به سمت خالق و کائنات هستید.

زیرا در آن لحظه هم حستان خوب است هم شاد می شوید

و جریان انرژی در بدن به فعالیت در می آید و تمامی هورمون های نشاط شروع به ترشح می کنند و مهمترین نکته ای که در مورد تجسم خلاق و تصویر سازی می توانیم بگوییم این هست که شما وقتی به صورت مکرر تصویرسازی میکنید ضمیرناخودآگاه که فرقی بین واقعیت و تخیل را نمی داند نیز کم کم شروع به تغییر می کند و سپس باورهای شما قوی شده و خودتان را می توانید یک فرد ثروتمند ببینید.

همان طور که گفتم ابتدا باید نگرش های ذهنی یک فرد ثروتمند در شما قوی شود و سپس ذهن خودش می داند که باید چه کار کند، ذهن به شما راههایی را نشان می دهد که شما را در زمان و مکان مناسب قرار می دهد با افرادی ثروتمند آشنا می شوید کارهای متفاوت می کنید شغلی پولساز به دست می آورید و حتی در جایی سرمایه گذاری می کنید که سودی باورنکردی به شما می دهد.

شروع به تجسم و تصویر سازی کنید و ثروت را انتخاب کنید چیزی که می خواهید و آن را قبلا بر روی کاغذ نوشته اید را تجسم کنید سعی کنید از قدرت حس پنجگانه هم استفاده کنید خوب ببینید و خوب بشنوید و حتی خوب بو بکشید

اینچنین ضمیرناخوداگاه را درگیر احساسات پاک خود می کنید و سطح انرژی تان را بالا می برید و در واقع آنچه که می خواهید را وارد زندگیتان می کنید.

باور های محدود شده و نتیجه معکوس در قانون جذب

آیا تا به حال در خلوت از خودتان پرسیده اید که اصلا من پول و ثروت را دوست دارم یا نه؟

اصلا اولویت اول زندگیتم پول هست یا نه؟

آیا فقط پول را در حد رفع نیازهایم می خواهم یا بیشتر؟

حالا من از شما می پرسم آیا انتخابتان پولدار شدن هست؟

مسلما بله چون در حال خواندن این مقاله هستید.

دلیل اینکه افراد  فقیر به فکر پول در آوردن نیستند به خاطر عقاید و افکارشون هست از بچگی به آنها گفته شده که پول زیاد بی بند و باری و فساد به وجود می آورد، یا گفتند که پول کثیف هست آدمهای ثروتمند را هیچ کس دوست ندارد چون متکبر هستند صادق نیستند یا آنها معتقدند که اگر ثروتمند شوند به آنها خواهند گفت که پولت را از کجا آورده ای آیا دزدی کردی یا اموال کس دیگری را غارت کرده اید

مگر می شود در این وضعیتی که در اقتصاد و بازار وجود دارد تو بتوانی ثروتمند شوی؟

برای همین قشر فقیر و متوسط جامعه از رفتن به دنبال پول زیاد خودداری می کنند، البته گاهی اوقات هم این افکار را بهانه ای می کنند برای عدم تلاش کردن.

مگر خداوند نمی گوید که از من بخواهید هر آنچه را از من بخواهید، من بخشنده و رزاق هستم پس دیگر جایی برای این صحبت ها نمی ماند.

مهم نیست که در اطرافتان چه می گذرد بلکه مهم این است که واکنش شما نسبت به این اتفاقات چی هست.

در دوران رکود بسیاری افراد بودند و هستند که ثروت عظیم خود را کسب کرده اند آنها همه چیز را تبدیل به فرصت می کنند و از آن استفاده می کنند اغلب آنها از راههای درست این کار را انجام می دهند، آنها هم در اجتماعی زندگی می کنند که طعم همه مصیبت ها را چشیده اند فقر، اوضاع بد اقتصادی، جنگ، مشکلات سیاسی و اجتماعی آنها نیز در کنار ما زندگی کرده اند.

اما فرق آنها به خاطر نوع تفکرشان و تبدیل محدودیت ها به فرصت ها است.

آنها ثروتمند شدن را دوست دارند به افراد پولدار احترام می گذارند و معتقد هستند که ثروت یکی از اصول اساسی معنویت هست برای همین خودشان را لایق داشتن ثروت می دانند.

 جملات سمی در قانون جذب

آیا شما برای کسب ثروت به شانس اعتقاد دارید؟

من بد شانس هستم من که می دانم پول سمتم نمی آید پول برای از ما بهترین است هر گاه به سمت پول می روم از من چند قدم فاصله می گیرد.

این جملات سم هستند و آسیب بسیار جدی را به زندگی شما وارد می کنند.

در واقع شما هر روز به جای آنکه جملات مثبت را جایگزین جملات منفی کنید برعکس عمل می کنید.

درست است که بیشترین درصد مغز شما پر است از افکار منفی اما باید به صورت ارادی و آگاهانه جملات مثبت را بگویید آنقدر بگویید تا دیگر ذهنتان مقاومت نکند و شما را باور کند.

باور کند که دیگر شما آن بچه کوچکی نیستید که پدرتان در مورد پول خودش را بدشانس می دانست شما دیگر بزرگ شده اید و می توانید تغییر کنید.

می توانید آنگونه که می خواهید زندگی کنید.

شانس دقیقا همان چیزی هست که شما با افکار و اندیشه هایتان به سمت خود جذب می کنید، افکار منفی را خاموش کنید و نگذارید که این افکار مخرب کل زندگی مالیتان را کنترل کند.

کنترل اوضاع را با جملات مثبت به دست خود بگیرید پول را به سمت خود جذب کنید به این شکل که به صورت آگاهانه جملات تاکیدی بگویید، من خوش شانس هستم من پول و ثروت را هر روز به سمت خود جذب می کنم، من ذهنی ثروت ساز دارم. پول از هر طرف به زندگی من در حال وارد شدن هست.

این جملات بسیار قدرتمند هستند و ذهن شما را آماده پذیرش می کنند.

جملات تاکیدی مثبت

گفتن جملات تاکیدی مثبت خیلی مهم هست برخی افراد می گویند من ثروت مند هستم در صورتی که اصلا ثروتی ندارند ذهن با شنیدن این جمله سریعا واکنش نشان می دهد، اما وقتی می گویید ثروت از هر طرف در حال ورود به زندگی من است و از کلمه در حال استفاده می کنید ذهن این را بیشتر می پذیرد و سریع تر تغییر را شروع می کند.

ذهن هرگز خالی نمی ماند و خلا برایش معنایی ندارد بنابراین اگر با جملات مثبت و چیزهای خوب پر نشود باید افکار منفی در آن باشد، و برعکس.

پس چه بهتر که افکار مثبت و جملات مثبت در مغز و ذهنتان باشد، تا توسط این افکار مثبت آهسته آهسته مغز و بدن و روحتان با یکدیگر هماهنگ و یکی شوند.

در این صورت کنترل همه چیز را به دست می گیرید و خوب می توانید فکر کنید و از تمامی فرصت ها استفاده می کنید حتی همان طور که گفتم محدودیت ها را به فرصت تبدیل می کنید و هر روز قانون جذب راههایی را پیش رویتان می گذارد که با انتخاب این راهها هر روز گامی به سمت ثروتمند شدن بردارید.

باید باورهای ذهنیتان را به طرزی قوی کنید که همین الان هم در تصوراتتان خودتان را یک ثروتمند ببینید.

شما یک ثروتمند هستید.

 شکر گذاری معجزه ای در قانون جذب

 شکر گذاری معجزه ای در قانون جذب

شکرگذار باشید، شکرگذاری نیز یکی دیگر از راههایی هست که به صورت ناخودآگاه شما را به سمت ثروت جذب میکند زیرا زمانی که شما در مورد هر آنچه که دارید از صمیم قلب خوشحال هستید و آن را شکر می گویید خالق از آن به سمت شما بیشتر و بیشتر می آورد.

وقتی در حال شکرگذاری از صمیم قلب هستید در واقع دارید جملات مثبت و قدردان می گویید خالق و کائنات این را دوست دارند زیرا وقتی این کلام گفته می شوند در واقع شما در حال فرستادن ارتعاش های مثبت به کائنات هستید و دوباره قانون جذب دست به کار می شود و مانند همان چیزهای خوب را باز هم به سمت شما می آورد.

درست مثل یک فرمول می ماند شکرگذاری یعنی من از چیزهایی که دارم راضی هستم، رضایت هم یعنی خشنودی، خشنودی یعنی احساس خوب داشتن و حس خوب هم یعنی هماهنگ بودن با ارتعاش های مثبت و در نهایت هماهنگی با قانون جذب و سپس جذب تمامی چیزهای خوبی که به سمت شما خواهد آمد.

 داشتن شور و اشتیاق

شما میدانی از انرژی هستید و به هر آنچه فکر کنید انرژی را به آن سمت می برید و سپس آن را مانند آهن ربا جذب می کنید.

داشتن شور و اشتیاق برای پولدار شدن یکی دیگر از روشهای به دست آوردن آن است زمانی که شما یک ماشین مدل بالا را می بینید که آن را دوست دارید می توانید از درون خوشحال باشید و حتی برای آن فردی که ماشین از برای او هست طلب رزق و روزی بیشتر کنید.

گاها شما هم کسانی را دیده اید که فردی ثروت مند را می بینند و پشت او بدگویی می کنند شما اینگونه نباشید افراد ثروت مند را تحسین کنید و وقتی چیزهای گران بها مثل ماشین خانه جواهرات یا هر چیز قیمتی را که می بینید با شور و اشتیاق درونی به آن نگاه کنید و خودتان را کنار آن تجسم کنید.

اجازه دهید که شور و اشتیاق انرژی درونی شما را به فعالیت وا دارد و با سرعت هر چه بیشتر به سمت کائنات رود و همان یا مانند آن را به سمت شما جذب کند.

شور و اشتیاق به شما انگیزه ی بسیار می دهد و سپس ذهنتان به طرح ریزی های مختلف برای ثروت می پردازد

شور و اشتیاق به شما کمک می کند هر روز از روز قبل برای ثروتمند شدن مصمم تر شوید و همچنین به پشتکار شما کمک می کند.

قانون رهایی را همه تجربه کرده ایم

یکی از مراحل بسیار مهم برای ثروت مند شدن رها کردن است وقتی که شما مبلغ پولی که می خواهید را مشخص کردید و تمامی کارهای لازم از جمله هدفگذاری های مالی، گفتن جملات تاکیدی و غیره را انجام دادین یا در حال انجام آنها هستید، باید بدانید که صبور بودن و رها کردن قدرت ارتعاش شما را بسیار زیاد می کند.

اگر جملات تاکیدی را بگویید و کاملا مثبت باشید اما مدام بگویید پس چرا ثروتمند نمی شوم همین جمله به مرور زمان شما را دلسرد می کند.

باید صبور باشید و همچنان روحیه خود را بالا نگاه دارید تمرین های لازم را انجام دهید، به کار روزمره خود بپردازید و آنچه که می خواهید را رها کنید اینگونه اجازه می دهید که همه آنچه که می خواهید با قدرت به سمت شما باز گردد.

زیرا وقتی رهایش می کنید در واقع نشان می دهید که هیچ وابستگی وجود ندارد و عدم وابستگی آن را بیشتر و بیشتر به سمت شما می آورد.

وقتی رها می کنید یعنی من ایمان دارم که در زمان و مکان مناسب به سمتم می آید و قانون جذب این ایمان و باور قوی را دوست دارد و آنچه را که می خواهید را با سرعت به سمت شما می آورد.

خیلی اوقات شده که چیزی می خواستید و آن را گفته اید و سپس رهایش کرده اید خیلی سریع آن به سمت شما آمده و گفته اید ای کاش از خدا چیز دیگری می خواستم.

رها کردن یعنی همین خواستن از صمیم قلب و سپس آن را به کائنات سپردن و رها کردن.

از همین فرمول استفاده کنید وقتی رها می کنید یعنی جای خالی آن را احساس نمی کنید بنابراین قدرت تجسم و قدرت باورتان نیز کم کم قدرت می گیرد.

مطالبی که گفته شد شاید به نظر بسیار ساده بیایند درست است ساده اما اسرارآمیز هستند و در نهایت همه چیزهایی که گفتیم دست به دست هم می دهند و شما را به ثروتی عظیم می رسانند.

منبع

google

 


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x