تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

دکتر جو دیسپنزا کیست؟

دکتر جو دیسپنزا کیست؟ دانلود کتاب و ویدیو های جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا متولد ۲۲ مارس سال ۱۹۶۲ (۲ فروردین ۱۳۴۱ خورشیدی) می باشد و در شهر نیویورک ایالات متحده امریکا متولد شد.

دکتر جو دیسپنزا دارای مدرک لیسانس علوم و دکترای کایروپراکتیک است. آموزش پس از فارغ التحصیلی او شامل زمینه های علوم اعصاب و پلاستیک عصبی، اندازه گیری الکتروانسفالوگرام کمی (QEEG)، اپی ژنتیک، پزشکی ذهن و بدن، و انسجام مغز و قلب است.

به عنوان یک محقق، مدرس، نویسنده و مشاور شرکتی، علاقه او در راز زدایی از عرفان نهفته است، به طوری که مردم همه ابزارها را در دسترس خود برای ایجاد تغییرات قابل اندازه گیری در زندگی خود داشته باشند.

دکتر جو دیسپنزا خلاقیت را دوست دارد و خودش به گونه ای زندگی می کند که نمونه بارز اعتقاداتش باشد و اینگونه به دیگران می آموزد که باورها چطور می توانند زندگی انسان را تحت تاثیر قرار دهند او همیشه قدردان تمامی چیزهایی هست که دارد و علم را کنار معنویت پیدا کرده است.

Joe-Dispenza-vebinar

دکتر جو دیسپنزا معتقد است که با ارتباط برقرار کردن با طبیعت می توان انرژی غیر مادی را دریافت کرده و به آگاهی معنوی رسید.

 

دکتر جو دیسپنزا می گوید، اگر بتوانیم خودمان را باور کنیم از محدودیت های خود فراتر می رویم و به قدرت نامحدود دست پیدا خواهیم کرد.
جو دیسپنزا معتقد است که نوعی انرژی غیر مادی در بدن و اطراف بدن انسان وجود دارد، که اگر انسان بتواند به آن دست پیدا کند و همچنین بتواند این انرژی را کنترل کند به خوبی به آگاهی جمعی می رسد.

همچنین معتقد است که با کمک این انرژی غیر مادی انسان می تواند به تمامی خواسته های خود دست پیدا کند. جو دیسپنزا می گوید تغییر را ابتدا باید از خود شروع کرد تا اتفاق جادویی بیوفتد و انسان به آگاهی برسد و زندگی شگفت انگیز را آغاز کند.

شغل و کار دکتر جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا کار خود را به عنوان جراح متخصص در بیمارستان راینیر در شهر واشینگتن آغاز کرده است. وی در سال ۱۹۸۸ کلینیک خود را افتتاح کرد که البته فعالیت این کلینیک تا به امروز هم ادامه دارد.

دکتر جو دیسپنزا بیشتر توجه و تمرکز خود را بر روی سخنرانی ها و کتاب هایش و کارگاه های علمی، میگذارد تا بر روی ویزیت و عمل بیماران.

دکتر دیسپنزا یکی از معدود پزشکان متخصصی است که به فواید مراقبه، قانون جذب و مثبت اندیشی شدیداً معتقد است و درباره آنها صحبت میکند.

وی یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در زمینه ارتعاش و قانون جذب و مراقبه است و یک وب سایت شخصی دارد که از طریق آن با میلیون ها نفر در جهان در ارتباط است.

اعتقادات و تحقیقات جو دیسپنزا

همان طور که گفته شد جو دیسپنزا یک عصب شناس، متخصص کایروپراکتیک، معلم و نویسنده مشهور است. او علوم بیوشیمیایی را در دانشگاه راتگرز در نیوبرانزویک، نیوجرسی تحصیل کرد و در رشته کایروپراکتیک در دانشگاه لایف در آتلانتا، جورجیا، فارغ‌التحصیل شد.

او در زمینه عصب شناسی و علوم اعصاب، عملکرد مغز و شکل گیری حافظه صاحب مقامی است. او مقالات علمی متعددی در مورد رابطه بین مغز و بدن، ایجاد پیوند بین تفکر و آگاهی و مغز و قدرت عقل نوشته است.

جو دیسپنزا نشان داده است که وقتی ذهن خود را تغییر می‌دهیم، مغز ما نیز تغییر می‌کند و می‌توانیم با ترک عادت‌های خاصی مغز را دوباره برنامه‌ریزی کنیم.

جو دیسپنزا عضو افتخاری هیئت ملی آزمون‌کنندگان کایروپراکتیک است و استناد مهارت بالینی را برای برتری بالینی دریافت کرده است.

اعتقادات دکتر جو دیسپنزا در مورد قدرت ذهن و کارکرد مغز از زمانی محکم و استوار شد که وی در سانحه ای جراحات بسیار دید و پزشکان می گفتند که او دیگر نمی تواند راه برود اما او همیشه به نیرو و قدرتی که در وجود انسان قرار دارد و معتقد بود هرآنچه از بیماری هایی که جسم ما خلق می کند، در واقع، نمایی از بیماری های روح است.

او حتی با استفاده از قدرت ذهن توانست جراحات و صدمه های ناشی از سانحه را از بین ببرد. و با استفاده از اعتقاداتش توانست سلامتی خود را باز یابد.

او هرگز تسلیم نشد و با استفاده از قدرت عظیم ذهنش این باور را در خود تقویت کند که می تواند سلامتی را به بدنش بازگرداند و موفق هم شد. و اینچنین بود که جو دیسپنزا با استفاده از تجربه ای که کسب کرده بود توانست به جهان ثابت کند که همه چیز در گرو افکار و باورهای شماست.

 کتاب های دکتر جو دیسپنزا

 کتاب های دکتر جو دیسپنزا 

کتاب هایی که دکتر جو دیسپنزا عرضه کرده به نوعی مانند کارگاه عملی او دارای تمرین است. در زیر ۵ کتاب فوقالعاده از سری کتاب های دکتر جو دیسپنزا را معرفی خواهیم کرد.

کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا

یکی از مهمترین کتابهای دکتر جو دیسپنزا کتاب ماورای طبیعی شدن است. در این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه تغییر فرکانس می تواند واقعیت جدیدی برای شما ایجاد کند. این کتاب همچنین در مورد چگونگی تغییر فرکانسها صحبت می کند که می گوید با انجام تمرینات مراقبه و مدیتیشن می توانید به تغییر باورهای خود کمک کنید.

همچنین انجام این مراقبه ها به فعال کردن غده صنوبری نیز کمک می کند، این کتاب پتانسیل ناخودآگاه شما را بیدار می کند و می توانید از باورهای منفی خودتان که لایه به لایه در ذهن ناخودآگاه مخفی شده اند و باعث اتفاقات ناخوشایند در زندگیتان می شوند آگاه شوید و به صورت آگاهانه آنها را از بین ببرید.

از ذهن تا ماده

کتاب دیگر جو دیسپنزا می باشد. در این کتاب توضیح می دهد که چگونه مغز شما واقعیات مادی را خلق می کند.

اگر دوست دارید که سرنوشتی پر از موفقیت را تجربه کنید و سلامتی، ثروت و زندگی مورد نظر خود را خلق کنید، این کتاب به شما کمک می کند و می توانید به راحتی بدن خود و دنیای اطراف خود را تغییر دهید.

این کتاب به شما کمک می کند تا بفهمید ذهن شما چگونه کار می کند. فکر می کنم این کتاب پتانسیل این را دارد که به هر کسی که می خواهد کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد کمک کند.

ترک عادت های کهنه و قدیمی

نام کتاب دیگر جو دیسپنزا، ترک عادت های کهنه و قدیمی است. در این کتاب توضیح می دهد که چگونه یک عادت جدید بسازیم و عادت های قبلی را دور بریزیم.

این کتاب ترکیبی از فیزیک کوانتومی و معنویت است که تحقیقات علمی زیادی برای آن انجام شده است. این مملو از اثبات تجربی در مورد چرایی و چگونگی چیزهایی است که همیشه «کار می‌کنند».

این باعث می شود در مورد آنچه می توانید برای زندگی خود ایجاد کنید احساس قدرت و هیجان کنید. دانش باور نکردنی زیادی در مورد مدیتیشن وجود دارد، که با استفاده از آن زندگی خارق العاده ای برای خودتان خواهید ساخت.

در واقع عادت ها بعد مدتی فارق از خوب یا بد بودنشان جزئی از زندگی شما می شوند اما خبر خوب اینجاست که شما می توانید با کمک گرفتن از افکار و تمرین های ذهنی عادت های بد را کنار بگذارید.

شما دارونما هستید

کتاب دیگر نامش شما دارونما هستید، است. در این کتاب، اثرات دارونما و نوسیبو بر بدن انسان را درک خواهید کرد. بدن انسان بسته به سیستم اعتقادی فرد، به صورت مثبت یا منفی پاسخ می دهد.

این کتاب بسیار جالب است زیرا هم نمونه های علمی و هم معنوی دارد. موارد مستند  زیادی در این کتاب وجود دارد که نشان می دهد چقدر باور های انسان بر زندگی روزمره اش غالب است.

جو دیسپنزا یک تمرین مدیتیشن منظم را برای ارتباط با توانایی شفا در درون برجسته می کند. او صفحات متعددی را به یک تکنیک مدیتیشن اختصاص می دهد. او اهمیت مدیتیشن را یادآوری می کند و شما را به مراقبه ترغیب می کند.

تکامل ذهن

تکامل ذهن نام کتاب دیگر جو دیسپنزا است. این کتاب برای آن نوشته شده است که میان افکار و اعمالتان بتوانید هماهنگی ایجاد کنید، شما می توانید در این کتاب فرآیند تبدیل شدن فکر به خلق واقعیت زندگی تان را تجربه کنید و برای اینکه بین فکر و احساس یک رابطه ایجاد کنید،دکتر جو دیسپنزا، شیوه های فوق العاده ای را برای این کار به شما آموزش خواهد داد.

سمینارهای جنجالی جو دیسپنزا

سمینارهای جنجالی جو دیسپنزا

جو دیسپنزا اعتقاد دارد که به کمک باورها و قدرت ذهن هر کاری که بخواهیم را میتوانیم انجام دهیم. دکتر دیسپنزا در برلین در یکی از سمینار های جنجالیش عنوان کرد که انسان های حتی ژنتیک خود را نیز میتوانند به کمک قدرت ذهن تغییر دهند. و این جنجال بزرگی به پا کرد.

دکتر جو دیسپنزا در یکی از سمینار های خود به نام آینده ای که می خواهیم را چگونه باید بسازیم؟ عنوان می کند:

در حال حاضر ما در دورانی هستیم که علم تبدیل به زبان بشریت شده است، اگر قسمتی از فیزیک کوانتوم را با علوم اعصاب ترکیب کنیم وارد دنیای جدیدی از علم میشویم.

ما در بخشی از تاریخ قرار داریم که تنها دانستن کافی نیست، باید به آنچه که میدانیم عمل کنیم. در دنیای امروز هر فردی در کسری از ثانیه میتواند به میلیون ها گیگ اطلاعات و داده ها دسترسی داشته باشد. این یعنی هر فردی میتواند اطلاعاتی که نیاز دارد را به راحتی بدست بیاورد و آن را بیاموزد و از قدرت آن استفاده کند.

هیچ فردی به استاد یا بخش آموزشی فقط کشورش نیاز ندارد، چرا که هر فردی هر چیزی را که بخواهد میتواند خارج از مرز بیاموزد بدون اینکه لازم باشد از یک سری مراحل سیاسی یا حکومتی عبور کند، یا اینکه نیاز باشد سفر کند.

حال با توجه به اینکه مردم از نظر ذهنی قدرتمند شده اند سوال جالب دیگری پیش می آید چطور از این اطلاعات و علوم باید در زندگیمان استفاده کنیم؟

وقتی چیز های تازه و  جدید یاد میگیریم به مغز ما بخش جدیدی اضافه میشود و اطلاعاتی که آموخته ایم در آن بخش ذخیره میشود، اما اگر هیچ چیزی یاد نگیرید هیچ بخشی به مغز شما اضافه نمیشود و هیچ اطلاعات کاربردی و مفیدی در آن ذخیره نمیشود.

با هر بار تکرار کردن چیز هایی که یاد گرفته اید میتوانید آن بخش در مغزتان را محکم تر، پایدارتر و استوارتر کنید و این کار سخت‌افزار های عصبی بیشتری را در مغز نصب میکند و شما را برای دستیابی به تجربیات جدید آماده‌تر میکند.

وقتی کاری انجام میدهید و یا تجربه جدیدی کسب میکنید سروتنین مغزتان افزایش پیدا میکند. به طور مثال وقتی دراز می کشید میزان این ماده در مغز شما افزایش پیدا میکند. و نکته جالب اینجاست که این ماده همان مواد شیمیایی است که در مغز شما به عنوان  “احساسات” خوانده میشود.

در آن لحظه ای که احساس خوشحالی میکنید یا احساس میکنید طرد شده اید مغزتان در حال خواندن آن مواد شیمیایی است. از همین مثال ساده میتوانید متوجه شوید که دانش برای ذهن و تجربه برای بدن است.

دکتر جو دیسپنزا در سمینار جنجالی خود می گوید: به زبان ساده‌تر ما داریم به معنای واقعی کلمه، روش ها و ژن های جدیدی را تولید میکنیم و آینده را می توانیم تغییر دهیم.  بله ما می توانیم آینده ژنتیکی خود را تغییر دهیم و اگر یکبار این کار را انجام دهید، در این کار مهارت پیدا میکنید و میتوانید دوباره و دوباره انجامش دهید.

قدرت باور و یافته های دکتر جو دیسپنزا

در زندگی همه انسانها معجزه رخ می دهد اما این کاملا به خود فرد بستگی دارد برای اینکه قدرت ذهن و قدرت باورهای انسان است که معجزه را خلق می کند و آن را با واقعیت زندگی تبدیل می کند.

شما باید باورهای تخریب کننده خود را تغییر دهید اهدافتان را مشخص کنید و در راستای آن گام بردارید زیرا تنها تغییر باورها هستند که شما را موفق می کنند اگر مقاومت کنید و مدام دنبال استدلالات منطقی برای چراها و چگونه های اتفاقات پیرامون باشید هرگز موفق نخواهید شد.

جو دیسپنزا با توجه به تحقیقاتی که در کشورهای بسیاری انجام داده است معتقد است که انسانها از قدرت ذهن خود فراری هستند زیرا اغلب آنها می دانند که چه می خواهند اما در واقع زمانی که آن را بیان می کنند به گونه ای به آن فکر می کنند که آن خواسته را از خود دور می کنند یعنی باور آنها برای رسیدن به خواسته شان بسیار محدود است.

دکتر دیسپنزا می گوید هیچ گاه برای تغییر باور دیر نیست شما می توانید به قدرت ذهن خود دست پیدا کنید او معتقد است که نیرویی ژرف در درون انسان است و او دارای توانایی های بالقوه ای می باشد که می تواند با آن شگفتی های درونی خودش را شکوفا کند و اینچنین زندگیش را تغییر می دهد.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x