تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه مرد جذابی باشیم (۱۴ باید و نباید ها)

چگونه مرد جذابی باشیم

چگونه مرد جذابی باشیم:برخی اعتقاد دارند پول همیشه یکی از روش های جذب دختران و زنان نسبت به خود است. اما زن و دختر کالای جنسی نیست که صرف پول آن را جذب و با آن رابطه برقرا کنید.

دختران و زنانی که با خود فروشی به پول صرفا تمام جذابیت را در پول می‌بینند جز افراد سالم جامعه محسوب نمی‌شود و هیچ شاخصه و شخصیت اجتماعی ندارند. پس اگر دوست دارید زنان (بخصوص همسر) را مجذوب خود کنید از روش های اصولی استفاده کنید.

اخلاق و شخصیت از ویژگی های یک مرد جذاب است

جلوتر از پول، اخلاق وشخصیت انسانی مهمترین و تاثیرگذارترین روش‌های ایجاد جذابیت برای زنان است.

این آزمایش در بسیاری از موارد مشخص شده که زنان شاخص و ایده‌آل ( نه زنان جنسی و مالی) صرفا مجذوب اخلاق و شخصیت طرفین می‌شود تا پول و ثروت.
وقتی شما شخصیت و اخلاق درست داشته باشید، بدانید این شخصیت و اخلاق از جوهره و کارهایی به وجود آمده که در خود شما ایجاد شده ولی از آن بی خبر هستید. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به مطلب راز ضمیر ناخودآگاه چیست؟

صداقت

چگونه مرد جذابی باشیم

طبق آمار ۸۴ درصد زنان شرکت کننده در رای گیری شاخصه های جذب شدن به مرد را صداقت و وفاداری می‌دانند.

پس اگر این خصوصیات مهم در جذب زنان را دانستید ولی تا کنون از زاویه دیگری به آن نگاه می‌کردید باید برگردید و شخصیت خود را مرور کنید.
وفاداری برای همه زنان و حتی دختران اولین انتخاب است. بانوان دوست دارند شخصی که با آن ارتباط برقرار می‌کنند با وی صادق بوده و اطمینان او را جلب کنند.
شاید ندانید ولی اگر شکی در صداقت شما داشته باشند، هر چقدر هم زیبا باشید با شما قطع رابطه خواهند کرد.

ایجاد اعتماد در خود

جالب است شاخصه دوم انتخاب زنان و دختران برای مرد جذاب مورد علاقه خود، اعتماد داشتن را انتخاب کرده اند. این اعتماد با ۷۵ درصد رای بعد از صداقت رتبه بعدی را در اختیار دارد.

پس برای ارتباط با خانم ها و دخترها حتی همسران خود سعی کنید به دنبال ایجاد اعتماد به آنها باشید.

زنان خیلی حساس و زود رنج هستند و زود به اعتماد شما اگر سستی باشد پی می‌برند. حس ششم زنان در این مورد بسیار قوی است. از هر ۴ زن، ۳ زن دنبال مردهایی هستند که متعهد به تعهداش بوده و مسولیت پذیر باشد.
مهربان باشید.

۴۷ درصد زنان داشتن یک دوست و پسر مورد علاقه را در مهربان بودن جستجو می‌کنند. اگر در رفتار و اخلاق خود مهربانی و متنانت را خرج کنید بهتر از پول می‌توانید یک خانم و دختر جذاب را اسیر خود کنید.

پس سعی کنید با اصلاح رفتار و اخلاق خود یک فردی مهربان باشید.

در رفتار با زنان حوصله به خرج دهید، عصبانی یا صدای خود را بلند نکنید. با حرفی نزنید اعتبار و جایگاه زن را کاهش دهد. این موارد نکاتی که است که برای مهربان بودن لازمه داشته باشید.

مقالات مرتبط

چگونه دختر جذابی باشیم

چگونه پسر جذابی باشیم

چگونه جذاب باشیم؟ 

دروغگو نباشید

چگونه مرد جذابی باشیم

۶۶ درصد زنان دنبال مردان و پسرانی با خصوصیات دروغگو نبودن هستند. فکر نکنید با دروغ گفتن به زن و دختر می‌توانید دل او را به دست آورده و او را نگهدارید.

به دلیل اینکه زنان از حس قوی در این موارد برخوردار هستند خیلی زود به صداقت و حرف های دروغ شما پی خواهند برد. حتی اگر آن را مخفی کنید این در رفتار و اخلاق و برخورد شما پی خواهند برد.

پدری مهربان باشید

اگر دوست دارید دل همسر خود را به دست آورده و همیشه مجذوب خود نگهدارید باید وظیفه پدر را درست به جا آورید.

زنان همیشه به بچه های خود اهمیت بالایی می‌دهند. دوست ندارن هیچ کس حتی پدر آنها اجازه ندارن شخصیت بچه را خرد و اون را بی خودی مورد ملامت قرار دهد.
علاوه بر این با رفتار و الگوی خوبی که ایجاد می‌کنید، سعی کنید برای فرزندان خود یک الگوی ایده آل و پدر خاص باشید.

معیارهای جذابیت به روش فردی

شوخ‌طبع باشید

طبق آمار ۷۷ درصد زنان از مردان شوخ‌طبع خوششان می‌آید. فردی که توانایی خندیدن را داشته باشد در زندگی فعلی یک نعمت هست. اگر بتوانید با حرف و سخنان مناسب آنها را به خنده وادار کنید بیشتر جذابیت خواهید داشت.
اما هیچوقت شوخی های خود را مستقیم برای ضایع کردن یا ترور شخصیتی زنان به کار نگیرید. سعی کنید شوخی در حد معمول به دور از سو استفاده انجام دهید. با زنان و دختران دیگر جلوی آنها شوخی نکنید. این یکی از خط قرمز های زنان است.

هوش و ذکاوت بالا

بیش از ۵۰ درصد خانم ها در نظر سنجی هوش و ذکاوت آقا و دوست پسر خود را به بالا بودن هوش و ذکاوت آن ترجیع دادند. چرا که هر چقدر هوش مرد در مواجه به حل مشکلات زندگی بیشتر باشد به همان مقدار احساس آرامش و امنیت در زنان را به بار می‌آورد. زنان از مردانی که همیشه در حال پیشرفت باشند بیشتر مجذوب می‌شوند.

شور و عشق

بیش از ۴۵ درصد زنان در نظرسنجی مردانی که احساساتی هستند و شور عشق را همزمان دارند بسیار راغب هستند. این خصوصیات در کمتر مردی دیده می‌شود و اگر بتوانید این حس را ایجاد کنید یکی از جذاب ترین مرد مورد علاقه زنان تبدیل می‌شوید.

اعتماد به نفس بالا داشته باشید

مرد هر چقدر اعتماد به نفس بالایی داشته باشد به‌صورت ناخواسته روی اخلاق و خصوصیات زن هم تاثیر گذار است. اگر شما این توانایی را در خود دارید که بتوانید اتفاقات و موقعیت های ناشناخته را به درستی مدیریت کنید زن مجذوب شما خواهد ماند.

سخاوت در مردانگی

زنانی که بالای ۳۵ سال سن داشتند خیلی دوست دارن مرد و دوست مورد علاقه اشان برای آنها یک وقت مناسب در نظر بگیرید. با آنها خلوت کرده و به جایی دعوت کند. پس سعی کنید اگر دوستی در این رده سنی دارید برای آن وقتی در نظر بگیرید و هر چند وقت یکبار با هم به بیرون رفته و با هم دیگر گفتگو کنید.

به حرف خانم ها گوش بدید

چگونه مرد جذابی باشیم

این برای مردانی که همسر خاصی در خانه دارد بیشتر صدق می‌کند. زنان دوست دارند مردان به حرف های آنها گوش کند. گوش دادن به حرف زن باعث ایجاد آرامش و امنیت در زن خواهد شد و این یکی دیگر از روش های ایجاد جذابیت در ارتباط با زنان می‌باشد.
رمانتیک بودن را در خود تقویت کنید.

نصف زنان عاشق مردان رمانتیک هستند. دوست دارند مردانی که به آنها علاقه دارند با حرف های رمانتیک رای آنها قصه پردازی کند و از حال و هوای فعلی آنها را خارج کند. این یکی از شرگد های کارآ برای جذب دختران و زنان است.

زنان دوست دارند برای عشقشان خیال بافی کنند.

در به کار بردن احساس زمانتیک عشق و عاشقانه با داستان خود قاطی کنید.

اگر شخصیت داستان خود اون دختر باشد بسیار جذاب تر خواهد بود. می‌توانید مانند انیمیشن دنیای خیالی بسازید و آنها را در قالب داستان در داستان خود غرق کنید.

در رابطه های جنسی خوب باشید

اگر منظور شما این است که بعد اینکه او را به ارگاسم بردید و شهوت هر دوی شما رفع شد کار تمام است اشتباه کردید. زنان دوست دارند حتی بعد از ارگاسم مرد مورد علاقه شون اون را بغل کرده و به او باز هم عشق بورزد. این خصوصیت در زن این حس را به وجود می‌آورد که اون برای مرد حتی بعد از اجابت جنسی مهم است.

درآمد مناسب

سعی کنید با کسب درآمد و رفع نیاز مالی ،بانوان را بیشتر از قبل مجذوب و شیفته خود کنید. البته تنها برای جاذبه جنسی از اون استفاده نکنید. مطمئن باشید زنان خود اگر موقعیت شغلی مناسب داشته باشند به شما در راه دوستی و زندگی مشترک کمک خواهند کرد.

خوش پوش و مرتب

مرد جذاب باید خوش پوش و مرتب باشد

لباس شخصیت شماست. سعی کنید در مواجه به دوست دختر یا زن مورد علاقه از لباس مناسب در خور شخصیت و دوست داشتنی وی استفاده کنید.

دختران دهه ۸۵ به به بعد دوست دارن دوست پسرشان مد روز داشته باشد. بلعکس زنان دهه ۶۰ و ۷۰ یک لباس منظم و مرتب با پرسونای شخصیتی نجیب را بهتر ترجیع می‌دهند.
می‌توانید برای لباس پوشیدن خود از آنها نظر بخواهید. رنگ های مورد علاقه و خصوصیات فردی که می‌توانید برای رضایت اون انجام دهید از او بپرسید.

خوش قیافه نیستید!؟

مهم نیست قیافه شما چه شکلی باشد. داشتن تناسب مناسب چهره برای جذب زنان تا ۲۵ درصد مهم است.

چون پسر هر چقدر زیبا و جذاب باشد زنان بیشتر حسادت می‌کنند. به دلیل اینکه ممکن است عشق آنها مجذوب دختران دیگر شود و او را فراموش کند. پس برای ایجاد جذابیت خوشگل بودن رتبه پایینی را به خود اختصاصی داده است.
بسیاری از زنان مردانی با ته ریش کم و داشتن چانه پهن و استخوان گونه بالا با چشمان درشت بیشترین سوژه مورد علاقه زنان می‌باشد. همیشه خنده را در ظاهر صورت خود داشته باشید تا جذابیت آن را چند برابر کنید.

سخن پایانی :

نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از روش های جذاب نشان دادن خود برای زنان و دختران است.

هیچوقت به زن مانند یک کالای جنسی برای رفع شهوت نگاه کنید. زنان و دختران کمتری هستند که معاشقه جنسی برایشان اهمیت دارد.

هر چقدر اخلاق، رفتار و خصوصیات فردی نزدیک موارد بالا باشد به همان مقدار مجذوب و جذابیت بالایی برای دختران و زنان خواهید داشت.

هر زنی زن زندگی و هر مردی مرد زندگی نیست. تنها در صورت پیدا کردن مکمل هم می‌توانند به یک زن و مرد کامل تبدیل شوند.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x