تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه یک دختر جذاب باشیم (توصیه های تضمینی)

چگونه دختر جذابی باشم؟ (تکنیک قانون جذب)

چگونه یک دختر جذاب باشیم؟ سوالی که قطعا خیلی از دختر خانم‌ها به آن علاقه مند هستند. اما اگر چرخی در دنیای نت بزنید صدها دلیل و مطلب برای جذابیت دخترانه می‌توانید پیدا کنید. این بحث این مقاله تکرار همان مطالب نخواهد بود.

در این مطلب از متا راز می‌خواهیم به چند نکته مهم که می‌تواند جذابیت شما افزایش دهد، را اشاره کنیم. علاوه بر این روش های رسیدن موفقیت و کسب نیروی مثبت از کائنات با استفاده از کلید جذابیت، با روش استفاده  از قانون جذب هدف اصلی ما در این مقاله است.

چگونه دختر جذابی باشم؟

جذابیت تنها به قیافه و خوشگل بودن نیست. جذابیت باید هم در ظاهر و هم در باطن وجود داشته باشد. روش‌هایی ما در این مطلب به شما خواهیم گفت ارتباط مستقیمی با قانون جذب خواهد داشت، که کمک خواهد کرد بتوانید علاوه بر اینکه ظاهر جذابی داشته باشید از نظر اخلاقی و رفتاری ایده آل به نظر برسید.

قبل از اشاره به روش های جذابیت دخترانه لازم است بدانید که برای جذاب به نظر رسیدن باید در اخلاق و رفتار خود تغییراتی دهیم. این تغییرات ساده نیست و نیاز به تمرین و دقت در رفتار خواهد داشت. انتهای هر نکته قوانین جذب را آورده‌ایم که باید به دقت روی آنها تمرکز و مهارت خود را برای کنترل وجودی خود تمرین کنید.

جعبه لوازم آرایش!

خیلی از خانم‌ها جذابیت را در کیف آرایش می‌بینند. اگر از آرایش خوب و غلیظ و جذابی برخوردار باشند لابد جذاب و تو دلبرو هستند! در حالی که این نگرش از ریشه باطل است. زیر اگر مخاطب شما پسر باشد باعث برداشت و ایجاد یک نوع طرز فکر دیگر از شما نسبت به خود خواهد شد. اگر این برخورد،برخورد اول باشد و هنوز هیچ رابطه قانونی در بین شما وجود نداشته باشد.

مرحله اول : جذابیت دخترانه را به یک سبک تبدیل کنید و آن را خلق کنید

مرحله اول : جذابیت دخترانه را به یک سبک تبدیل کنید و آن را خلق کنید

اگر فکر می‌کنید خلاق بودن تنها مربوط به کسب و کار و هنر آدم مربوط می‌شود باید طرز نگرش خود را اصلاح کنید. خلاقیت و ایجاد سبک قرار نیست روی شغل و یا مهارت های فردی شما باشد، بلکه باید با کمی فکر و ایجاد یک پرسونای خاص خود را از دیگران یک پله سرتر بدانید. شما یک بازیگر در زندگی خود هستید و تصمیم می‌گیرد چه جور ظاهر، اخلاق و رفتاری توی جامعه باشید.

در مرحله اول، یک قلم و کاغذ بردارید و خصوصیات ظاهری و رفتاری خود را کامل بنویسید. یکی از تمرینات قانون جذب نوشتن هر آن چیزی که ممکن است ذهن شما را درگیر (انرژی منفی) و در آن استرس ایجاد کند باید بکشید بیرون و آن را خرد کنید. تمام خصوصیات و جنبه های رفتاری و ظاهری خود را حتی اگر خوشگل هم نباشید روی کاغذ بنویسید.

وقتی تمام خصوصیات و رفتار خود روی کاغذ آوردید باید آن را جمع‌بندی و به‌صورت یک سبک برنامه ریزی کرده و اجرا کنید. سعی کنید اولین سبک شما روی کسب ارزش و احترام باشد. برای رسیدن به این روش باید روی اخلاق بد خود تجدید نظر کنید. هر چقدر سخت هم باشد شما این توانایی را دارید آن را اصلاح کنید. بلعکس اخلاق و رفتارهای دوست داشتنی خود را تقویت کنید.

مدلینگ نباشید!

مدلینگ نباشید!

اگر روی مجلات مد و زیبایی به عکس خانم‌هایی نگاه می‌کنید که با یک تیپ و ظاهر خاصی عکس خود را روی مجلات چاپ کرده‌اند هیچوقت اجازه ندهید خود را با آنها مقایسه کنید.

حتی شما اگر زیباتر باشید نباید این عکس و تصویر در ذهن شما ایجاد شود که شما کاش عین او بودید. این طرز فکر شما باعث ایجاد انرژی منفی و یاس در رفتار و اخلاق شما می‌باشد.

مانکن برای رسیدگی ظاهری در حد افراطی به اندام و صورت خود برای نمایش و تبلیغ یک محصول و کالا تربیت داده شده است.

مدل های مانکن روی مجلات هیچوقت واقعا جذاب نیستند. اگر جذابیت دارند ظاهری بوده و صرف اندام و حس جنسی برای مردان دارند. ولی وقتی با یک مانکن شما روبرو شوید طرز فکر، اخلاق ، رفتار و افراط  و خودخواهی آنها روی خود، شما را از خود دور خواهد کرد. پس به هر آن چیزی که هستید قانع باشید.

 

باور” من زیبا هستم

هر دختر خانم با هر قیافه و ظاهر زیبا هست. اگر زیبا نیستید و این اعتماد را در خود ندارید کافی است تمرین زیر را انجام دهید :

هر روز ۱۰ دقیقه جلوی آیینه بایستید. به تمام ظاهر و وجود خود نگاه کنید. این جملات را تکرار کنید «من دختر جذاب و زیبایی هستم» بعد سعی کنید این گفته را در خود باورپذیر کنید و آن را جذب کنید.

طبق قانون جذب برای تغییر فکر باید مدام روی موضوع تکرار داشته باشید و عین چکش مدام روی آن ضربه بزنید تا در مغز شما فرو برود.

تمرین بالا در روزهای اول کمی برای شما سخت خواهد بود ولی به یک عادت تبدیل خواهد شد، که اولین قدم برای رسیدن به جذابیت دخترانه است. پسران به هر دختر علاقه نشان می‌دهند، پس نگران ظاهر خود نباشید. شاید ظاهر شما به دلیل تکراری بودن برای شما جذاب نباشد ولی برای پسری که تازه شما را می‌بینید و با شما آشنا می‌شود جذابیت داشته باشد.

مرحله دوم : برای جذابیت دخترانه مهربان و خونگرم باشید

خوب از قیافه که عبور کنیم می‌بینیم خصوصیات و اخلاق های زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند جذابیت خود را بیشتر کنید. گرم بودن و مهربان بودن با چهره بشاش یکی از رازهای جذابیت در بین دوستان خود چه مخالف یا هم جنس است. اگر تا حالا با دوستان و اطرافیان خود مهربانی نکردید این حس را باید ایجاد کنید.

هیچ کس دختر اخمو و تلخ را دوست ندارد، حتی اگر خوشگل هم باشید. یکی از راه های رسیدن به موفقیت در زندگی و ایجاد جذابیت طبق قانون جذب مهربان بودن است. مهربانی باعث به وجود آمدن متانت و حس دوست داشتن متقابل نسبت به مخاطب شما می‌باشد. حتی اگر مخاطب شما پسر با مرد باشد این مهربانی تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما خواهد داشت.

مهربانی را می‌توانید در سخنانی که می‌زنید یا رفتاری که در طول ملاقات با مخاطب داشته‌اید؟ به سادگی منتقل کنید. اینکار باعث جذب انرژی مثبت و حس شاد بودن در شما خواهد بود. شاد بودن یکی از دلایل مهم برای جذاب بودن است.

مرحله سوم : خنده و فقط خنده در جذابیت دخترانه

لبخند و خنده‌رو بودن هزینه ندارد. همین خنده خود یکی از روش های ایجاد جذابیت و جذب افراد نسبت به خصوصیات شما است. داشتن چهره خوش خنده در بین دوستان شما چه پسر یا دختر، همیشه تاثیر زیادی در محبوب شدن شما بین آنها دارد.

خنده و لبخند نمک چهره شما است و این خنده با استفاده از ضمیر ناخودآگاه باعث تغییر در رفتار و اخلاق شما در مراحل زندگی خواهد بود. ظاهر خندان و بشاش شما می‌تواند نسبت به تیپ و لباس شما به تنهایی تاثیر گذار باشد.

آدری هپبورن هم می‌گوید: «زیباترین دختر شادترین دختر است

 

روش های ایجاد جذابیت دخترانه روی صورت

  • اگر با خنده میانه خوبی ندارید باید آن را تغییر دهید. اجبار کردن خود برای خندیدن حتی اگر ظاهری بود برای جذاب بودن الزامی است.
  • تنها با دهان و لب خود خنده را نشان ندهید. فرم خنده را به چشمان خود هم منتقل کنید تا جادوی آن را ببینید. برای فهمیدن خنده روی چشمان جلوی آیینه بایستید و دهان خود را با دستمال بپوشانید و بعد لبخند بزنید اگر فرم چشم و ابرو تغییر کرد یعنی لبخند روی چشم شما هم ایجاد شده است.
  • لبخند را جلوی آیینه برای خود خلق کنید. انواع لبخند و شدت لبخند زدن را روی صورت خود آزمایش کنید تا به یک حالت و تیپ خاص مورد نظر خود برسید. شاید لبخندی با حالت چاک تا بنا گوش برای شما مناسب باشد یا لبخندی ملیح و کوچک.
  • مسواک را فراموش نکنید. دندان های خود را سفید نگهدارید تا جذابیت خنده شما افزایش پیدا کند.
  • از رژ لب مناسب استفاده کنید. زیاد پر رنگ و غلیظ نباشد. بعد یکبار با رژ لب خنده را روی صورت خود امتحان و ببینید کدام حالت بهتر است.

مرحله چهارم : بدگو نباشید!

در رفتار و برخورد های خود با دیگران بدگویی را کنار بگذارید. بد گو بودن باعث ایجاد حس و انرژی منفی مخاطب شما نسبت به شما خواهد بود. اگر در یک جمع و مهمانی هستید بدگو بودن نسبت به کسی تنها باعث ایجاد تنفر و دید بد دیگران به اخلاق بد شما خواهد بود.

بهتر است به جای بدگفتن از جنبه های مثبت آن بگوید. اینکار باعث می‌شود دوستان شما به شما اطمینان کنند که هر چقدر هم در حق شما بدی کنند باز ارزش و احترام آنها را حفظ می‌کنید. اینکار سخت است ولی شدنی است و باید مدام تمرین کنید و این اخلاق را هم دور بیندازید.

ترور شخصیتی نکنید!

هیچوقت وقتی با مخاطب خود چه پسر یا دختر دارید حرف می‌زنید با حرف های کنایه آمیز شخصیت و تیپ شخصیتی او را زیر سؤال نبرید. باید به حرف‌ها و سخنان خود در حین گفتگو دقت کنید. استفاده از کلماتی مانند شما جذاب هستید یا شما واقعا آدم خاصی هستید خیلی کمک می‌کند طرف مقابل جذب شما شود.

سخن پایانی

چهار مرحله بالا در مطلب چگونه دختر جذابی باشم؟ تنها بخشی از دهها راز جذابیت در زندگی اجتماعی و فردی شما بود. در مقالات بعدی با موشکافی دیگر خصوصیات مهم به شما کمک می کنیم با تمرین و پرورش استعداد فردی خود نه تنها جذاب باشید، بلکه بهترین موفقیت زندگی را در خود ایجاد کنید. اینکار شدنی است اگر خود شما بخواهید و همت کنید.


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x