تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

چگونه پسری جذاب باشیم (نکات مهم)

چگونه پسری جذاب به نظر برسیم ؟

جذابیت همیشه انتخابی است که تصمیم گیرنده آن ما هستیم. این ما هستیم که می‌خواهیم برای دیگران و مخاطبان چه جذابیتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم به یک دوست خوب و قابل اطمینان و محبوب تبدیل شویم.
جذاب بودن همیشه به ظاهر نیست بلکه باید یاد بگرید چگونه خودتان را در محیط دوستانه، محیط کار یا دیدار عاشقانه جذاب کنید. با ما همراه باشید تا به جواب سؤال چگونه پسری جذاب باشیم برسم.

چگونه پسر جذابی باشیم؟

پوست و صورت زیبا

مراقبت از پوست و مو تنها مختص دختران نیست. شما هم به عنوان یک پسر برای زیبا نشان دادن صورت و ظاهر خود باید به زیبایی و شادابی پوستتان اهمیت دهید.
اگر یک پسر کاری هستید و صبح تا شب مشغول کار طاقت‌فرسا هستید دور داشتن پوست جذاب را خط بزنید، و به فکر ایجاد جذابیت در اخلاق خود باشید.

اگر امکانات خوبی دارید سعی کنید در هر روز با استفاده از ترکیب آب و صابون پوست خود را تمیز کرده و از مرطوب کننده‌های مناسب استفاده کنید.
پسرانی که ته ریش کمتری دارند بیشتر برای دختران جذاب به نظر میرسند. زیبا نشان دادن ته ریش نیاز به پوست شاداب دارد، پس خوردن آب زیاد در طول روز را فراموش نکنید.

اعتماد به نفس بالا داشته باشید، اما مغرور نباشید

دخترها همیشه به پسرهایی که اعتماد به نفس بالایی دارند بیشتر تمایل دارند جذب شوند. به‌خصوص در محیط کاری که شما با قاطعیت و اطمینان از تخصص و مهارت کاری خود حرف و عمل می‌کنید باعث جذابیت بیشتر شما حتی بین دوستان پسر شما خواهد بود.

سعی کنید با تمرین‌های مناسب در حوزه قانون جذب و تقویت نگرش و دید خود نسبت به حل مسایل اعتماد به نفس خود را تقویت کرده تا بیشتر در جامعه مجذوب شوید.
اگر خیلی علاقه مند هستید در مورد روش‌های تقویت اعتماد به نفس بدانید مقاله تقویت اعتماد به نفس را مطالعه کنید.

خوشبو باشید

خیلی از پسرها دنبال عطر و ادکلن مناسب برای حضور در جمع دوستانه و مخاطبان خود فراموش می‌کنند، بزنند. با انتخاب عطر و ادکلنی سنگین با بوی ملایم نه تند شما به یک برند تبدیل می‌شوید.

برای جذب به دختر می‌توانید از عطرهای مخصوص عاشقانه و دختر کش استفاده کنید، چرا که دخترها به عطرها بیشتر مجذوب می‌شوند.

در بین همکاران و دوستان خود همیشه به یک فرد منظم و باوقار تبدیل می‌شوید، که جذابیت شما را بیش از بیش افزایش خواهد داد. چون دید آنها نسبت به شما فراتر از دید آنها به اشخاص ساده خواهد بود. جذابیت یعنی متفاوت بودن.

کلید طلایی ارتباطات

داشتن روابط عمومی قوی در ارتباط با دوستان و مخاطبان خود را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید جذاب باشید سعی کنید منعطف و صبور و انتقاد پذیر باشید. زود احساساتی نشده و از کوره در نروید.

مراقب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. سعی کنید از به کار بردن کلماتی که طرف مقابل را از شما دور کند استفاده نکنید.

بسته به شخصیت مقابل رئیس، دوست، همکار، غریبه، دختر، زن و هر شخصی دیگر متناسب با مقام او صحبت کنید و همیشه لبخند ملیح و خوشرویی را داشته باشید. این کار برای جذب انرژی مثبت بسیار تاثیر گذار است.

مدل موی جدید

شاید باور نکنید، ولی مو نقش بسیار زیادی در اعتماد به نفس داشتن و حفظ پرسونای شخصیتی دارد.
اگر از موهای خوب و پرپشتی برخوردار هستید سعی کنید به آرایشگاه مراجعه کرده و هر بار که قصد دیدار دوست یا مخاطب را دارید از آرایش موهای متنوع استفاده کنید.

متفاوت بودن موی شما نه تنها در روحیه و انرژی مثبت شما اثرگذار است، بلکه یکی از روش های ایجاد جذابیت و مورد توجه قرار گرفتن در بین دوستان حتی دختران می‌باشد.

ارتباط چشمی را فراموش نکنید

ارتباط چشمی را فراموش نکنید پسری جذاب

ارتباط چشمی در صحبت کردن با مخاطبان فرقی ندارد یک پسر باشد یا دختر خیلی مهم است.
برای اینکه در عین جذابیت بتوانید اعتماد طرف مقابل را جذب کنید بهتر است هنگام صحبت به چشم‌های او نگاه کنید. اینکار باعث ایجاد یک کانال ارتباطی صمیمی و قابل اطمینان با طرف مقابل می‌شود.

ضمنا تنها روشی که می‌توانید خیلی زود مجذوب دیگران شوید در حین صحبت کردن خیره شدن به چشم و دقت در آنها است. نه اینکه بخواهید به لب یا صورت یا سر خود را در جایی دیگر درگیر کنید و از توجه به حرف مخاطب خودداری کنید.

لباس مناسب و شیک فراموش نشود

خیلی دقت کنید در لباس پوشیدن افراط نکنید.

یکی از راه‌های ایجاد جذابیت و مورد توجه قرار گرفتن طرز لباس پوشیدن شما است. به مخاطبان و دوستان خود توجه کنید و متناسب با شخصیت آنها دختر یا پسر از لباس مناسب استفاده کنید.

شما پسر هستید برای ارتباط با دوستان لباس های معمول و ارتباط با مخاطب دختر و زن لباس‌های شیک را فراموش نکنید. برای ارتباط با رئیس و یا مدیر خود لباس‌های رسمی به تن کنید تا بتوانید بیشترین جذابیت را داشته باشید.

رعایت رژیم غذایی و تناسب اندام مناسب

اگر خیلی دوست دارید راز افرادی که از جذابیت بالای در بین دوستان خود برخوردار هستند بدانید، به تناسب اندام آنها توجه کنید. پسرانی که به باشگاه‌های بدنسازی می‌روند و از هیکل پرورده مناسبی برخوردار هستند همیشه برای دخترها جذابیت خاص دارند.

بلعکس پسرانی که چاق باشند از جذابیت کمتری با استفاده از تناسب اندام برخوردار هستند و باید دنبال راه دیگه برای افزایش جذابیت باشند.

سعی کنید برای حفظ سلامتی، وزن و تناسب اندام پرخوری را کنار بگذارید. خیلی از پسرها عاشق خوردن هستند اگر پرخور هستید این عادت را در خود ایجاد کنید همت کرده و تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب به کار بگیرید.

خوش خنده و خوشرو باشید!

همیشه گفتیم و باز هم می‌گویم. برای جذاب بودن هرچقدر هم بد و زشت باشید با خنده می‌توانید مجذوب شوید. خنده اثر بالایی در جذب انرژی مثبت و مجذوب کردن دیگران به شما را دارد. حتی اگر خنده روی صورت ندارید آن را با تمرین در جلوی آیینه ایجاد کنید.

سعی کنید متناسب با مخاطبان خود از خنده و خوشرویی استفاده کنید. مطمین باشید خنده و خوشرویی که با دوست دختر خود یا دوست خود دارید نسبت به نوع خنده و خوشرویی که به کارفرما، رئیس خود در سر کار خواهید داشت فرق خواهد داشت.

جنتلمن باشید!

در رعایت ادب، صحبت کردن و برخورد با واکنش‌های طرف مقابل نسبت به حرف‎‌هایی که می‌زنید دقت کنید. به نظرات و خواسته مخاطبان خود احترام بگذارید، هر چند مخالف اعتقاد شما باشد.

در جمعی که بحثی خارج از توان شما است فضولی نکرده و وارد بحث نشوید. و صرفا به این کلمه “من چیزی نمی‌دونم ولی دوست دارم بشنوم” استفاده کنید.

در مواجه به یک دختر باید به روحیات دخترها و حساسیت آنها به برخی از رفتارها دقت کنید. سعی کنید رفتاری مناسب با روحیه، اخلاق و دید طرف مقابل داشته باشید.

این دید و اخلاق برای دوستانی که اولین بار می‌بینید تنها با صحبت کردن به وجود خواهد آمد. ولی سعی کنید همان ابتدا با ادب و نزاکت پیش بروید و بعد از شناخت خصوصیات طرف مقابل آن را تغییر دهید.

به زبان بدن خود توجه کنید

صاف ایستادن از خصوصیات یک فرد جذاب است.

هر چقدر بدن شما از فرم صاف و مقتدرانه ای برخوردار باشد به همان مقدار مورد توجه به مخاطب خود چه دختر یا پسر قرار خواهید گرفت.
صاف بودن و حفظ حالت بدن برای نگه‌داشتن اعتماد به نفس نقش بالایی دارد. ولی اجازه ندهید غرور و تکبر جای صاف ایستادن را بگیرد تا از دید و جذبه نیافتید.

سعی کنید هنگام صحبت کردن با دست خود یا چیزی بازی نکنید. با گوشی درگیر نشوید یا مشغول کاری که باعث ایجاد بدبینی نسبت به توجه به فرد مخاطب می‌شود انجام ندهید.
افراد دوست دارند وقتی با آنها صحبت می شود فرد به حرف آنها احترام گذاشته و توجه کند.

سخن آخر

جذاب بودن روش و راه‌های زیادی دارد که در بالا به برخی اشاره کردیم. برای داشتن جذابیت در زندگی باید از ریشه روی رفتار، اعمال و افکار خود دقت کنید آنها را صلاح کرده و به یک فردی خاص تبدیل شوید.
مطمئن باشید برای جذاب بودن ابتدا جذبه را برای خود ایجاد کنید بعد برای دیگران نمایش دهید.

 


برچسب:

,

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x