تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

کالبد اثیری انسان چیست؟ حقایقی عجیب درباره کالبد اثیری

کالبد اثیری انسان چیست؟

کالبد اثیری انسان حالتی از خودآگاهی است که در آن فرد آگاهی اش را از کالبد فیزیکی به کالبد اثیری منتقل می‌کند و در این حالت دنیای اثیری را تجربه می‌کند.

برون‌فکنی اثیری اغلب به عنوان بخشی از تجربه نزدیک به مرگ به‌شمار می‌آید. کسانی که چنین تجربه‌ای داشته‌اند جزئیاتی را مشاهده کردند که پیش از آن برایشان ناشناخته بود. اما این به معنی مرگ یا در معرض خطر مرگ قرار گرفتن نیست.

در این بخش از سایت متا راز، قصد داریم کالبد اثیری انسان را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم؛ و شما را با این کالبد اثیری یا  نامرئی تان بیشتر آشنا کنیم.

کالبد اثیری انسان

Astral projection

کالبد اثیری

انسان از چهار کالبد با عملکردهای اساسی مختلف تشکیل شده است.

  1. کالبد فیزیکی: یعنی فرم ظاهری بدن، که از مواد معدنی ساخته شده و به همین دلیل برای ما قابل مشاهده است.
  2. کالبد اثیری: کالبدی نامرئی که فرایندها و عملکردهای زندگی ما را کنترل میکند.
  3. کالبد اختری: که به ما این امکان را می دهد که احساسات و ادراکات مختلفی داشته باشیم.
  4. کالبد من: مهم ترین کالبد هر انسان کالبد “من” یا خود ذاتی است که به ما این امکان را می دهد که علایق و رفتار های اصلی ما را شکل میدهد.

کالبد اثیری شکل ثابتی ندارد و از ابرهای رنگی تشکیل شده است. وسعت آن تا فاصله ای حدود ۱۵ تا ۳۰ سانتیمتر از کالبد فیزیکی است. این کالبد ما را با بعدهای بالاتری از واقعیت ارتباط می‌ گیرد. کالبد اثیری راه ورود به سطح اختری است. نام دیگر کالبد اثیری، کالبد عاطفی است.

چهار کالبد نامرئی هاله نورانـی انسان نیز عبارت اند از:

  1. کالبد علّی / کالبد معنوی
  2. کالبد ذهنی
  3. کالبد عاطفی / اثیری
  4. کالبد اتری

کالبد اثیری انسان چه ویژگی هایی دارد؟

قلب انسان از دارای توانایی های تجربه و عشق ورزیدن، عقل، شفقت و مراقبت است. اما چه اتفاقی می افتد اگر ارتباط عاشقانه ما با کسی قطع شود؟

وقتی فردی که بیشترین اشتیاق را نسبت به آن داریم و به نوعی میتوان گفت عاشق آن هستیم، زندگی ما را ترک میکند.
ما احساس غم، نا امیدی، ترس، فشار روحی بیش از توانایی تحمل انسان را تجربه میکنیم.

این احساس نا امیدی و غم و اندوه مستقیماً وارد بدن ما میشود و باعث تحریف، آشفتگی و انسداد در کل حوزه انرژی ما می شود. و با بسته شدن حوزه های انرژی بدن، این احساس در ما ایجاد می شود که تعادل نداریم و قادر به بهبودی خود نیستیم.

احساساتی مانند غم، درد و ترس می تواند صدمات شدیدی به بدن اثیری و الگوی انرژی ما وارد کند.

صدمه دیدن کالبد اثیری

با صدمه دیدن کالبد اثیری، ما کاملاً از خود واقعی مان، عشق، لذت و مراقبت در زندگی جدا میشویم.

این جایی است که التیام بدن اثیری وارد بدن می شود و به ما کمک می کند تا احساس غم و اندوه مرتبط با از دست دادن یکی از عزیزان خود را تجربه کنیم.

همچنین باعث میشود احساساتی مانند: درد رها شدن و همچنین احساسات غم و عصبانیت در سطح انرژی را از بین ببریم.

 

کالبد اثیری، الگوهای انرژی ای که داریم را درست مانند DNA ذخیره می کند. بدن اثیری از انرژی نقاط مختلف بدن ما برای ترمیم خطوط آسیب دیده و انسداد ناشی از احساس غم و اندوه استفاده میکند.

الگوی انرژی سپس ترمیم می شوند و تمام انرژی های منفی در جسم و روح ما را به کمک مواد معطر، رنگ و صدا پاک می کنند.

پس از ترمیم شدن الگوهای انرژی، احساس سر زندگی و شادی میکنید و کمکی بعد به احساس سبکی و آزادی بیشتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا میکنید.

با تلاش برای التیام و اصلاح آسیب های عاطفی ناشی از شکست عاطفی به کمک منابع انرژی بدن، به ما این امکان را میدهد تا همانند گذشته بتوانیم حیات خود را ادامه دهیم.

صدا و کالبد اثیری چیست؟

از نظر انسان بدن اثیری قابل مشاهده نیست.

کالبد اثیری به طور مستقیم با ذهن و سیستم عصبی بدن در اراتباط است. در طول حیات ما بر روی زمین، بدن اثیری ارتباطی بین جسم فرد و قلمرو روح ایجاد می کند.

ماهیت سیستم عصبی انسان در هفت چاکرا یا مراکز انرژی از سر تا پایه ستون فقرات مستقر است. متصدیان و رسانه ها و پزشکان قادر به درک چاکراها بوده اند. بنابراین یک تعادل ظریف بین چاکراها / سیستم عصبی ، اجسام اثیری و ذهن وجود دارد.

مثالی از چگونگی ایجاد بیماری های خاص، این است که اگر کسی کالبد اثیری ضعیفی داشته باشد، می تواند باعث روشن بینی غیرقابل کنترل، گیجی، اعتیاد و سایر موارد رفتار وسواسی شود.

سطوح جهان اثیری چگونه است؟

کالبد اثیری بدن را در هنگام خواب و در هنگام سفرهای اختری ترک می کند.

گفته می شود که تحت جراحی روانی، پزشکان قادر هستند بدن اثیری را قبل از انجام عمل تا حدی از بدن خارج کنند.
در اطراف ما، جهان اثیری با سطوح مختلف انرژی قرار دارد که فرکانس خاصی از روح را که در هر زمان از زمین یا صفحه فیزیکی خارج می شود، جذب می کند.

سطوح ضعیف تری وجود دارد که شخصی که از حیات خود روی زمین به درستی استفاده نمیکند وارد آن می شود افرادی که اعتیاد شدید دارند (این اعتیاد میتواند به هرچیزی باشد) وارد این سطح میشوند و اغلب دچار توهم و وحشت می شوند که برای آنها بسیار واقعی است.

به این نوع افراد به اصطلاح “یک پا در گور” میگویند.

جهان اثیری در واقع برای همه افراد زنده و تجربیاتی که در حوزه های خود جذب می کنند یکسان است اما به محض اینکه آنها لغزشی در زندگی شان داشته باشند ممکن است وارد سطح ضعیف تری از جهان اثیری شود.

هر دوست، همکار، عضو خانواده و شریکی که به زندگی خود جذب می کنیم، ارتعاشاتی درست شبیه به ما دارند.

پس از مرگ کالبد اثیری انسان به کجا سفر میکند؟

پس از مرگ، ذات ذهن با نیمی از کالبد اثیری به زندگی بعدی سفر میکند و نیمه دیگر،که بیشتر شبیه به کالبد فیزیکی است پس از مرگ از بین میرود.

همچنین گفته می شود که خاطرات با ذهن و بدن اثیری حرکت می کنند.

چه مواردی بر کالبد اثیری تأثیر می گذارد؟

بنابراین به نظر می رسد که باید از سیستم بسیار پیچیده ذهن، سیستم عصبی و کالبد اثیری مراقبت شود تا فرد در یک وضعیت سالم باقی بماند.

به ویژه اینکه همه این سیستم های به هم پیوسته نامرئی هستند و اگر هر گونه آسیبی به آنها وارد شود درمان و بهبود آن سخت میشود.

بنابراین میتواند گفت کالبد اثیری یک مورد آگاهی است و ذهنیت باز کلید اصلی آن است.

از این رو، انسداد در جریان نیروی زندگی یا عدم تعادل روحی یا روانی می تواند اثرات مخربی داشته باشد که در طولانی مدت می تواند به عنوان یک ناتوانی یا حتی مرگ در سطح جسمی منجر شود.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهرخانی

کالبد اثیری با انرژی چی چه فرقی داره ایا این دو مرتبط هستند و اینکه ایا پاکسازی چاکراهای بدن برای فعال شدن انرژی چی موثر است

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x