تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

ارتباط با راهنمای روحی و درونی خود برای رسیدن به معنویت

ارتباط با راهنمای روحی و درونی خود برای رسیدن به معنویت

در زندگی هر کسی سوالهایی وجود دارد که در مورد مسائل مختلف اجتماعی، احساسی، اقتصادی و غیره می باشد.
گاهی اوقات این سوالها به گونه ای هستند که وقتی دیگران در مورد پاسخشان با شما صحبت می کنند، شما این جواب ها را نمی پذیرید و ندایی از درونتان می گوید که از من بپرس!

هر انسان دارای راهنمای روحی هست.
وقتی سوالی برایتان پیش می آید و جواب را در دنیای بیرونی نمی توانید پیدا کنید، به راهنمای درونی خود رجوع می کنید.

راهنمای روحی تمامی جوابها را می‌دانند و آنها از طریق شهود به شما  پاسخ میدهد. با ما همراه باشید تا درباره ارتباط گرفتن با راهنمای روحی را بیشتر بدانیم.

راهنمای روحی چه کسانی هستند

راهنمایان روحی چه کسانی هستند

 

قبل از آنکه بدانیم با راهنمای روحی چطور می توان ارتباط برقرار کرد باید بدانیم که اصلا راهنمای روحی یا درونی چه کسانی هستند.

در تمامی ادیان و هر اعتقادی که وجود داشته باشد این موضوع که انسان دارای بُعدهای مختلفی هست، جزئی از باورها و اعتقادات مردم است.

بُعد فیزیکی و بُعد غیر فیزیکی

در قسمت فیزیکی دنیای ماده قرار گرفته است مجموعه ای از ذرات انرژی که به دور یکدیگر جمع می شوند و اشیاء و موجودات را به وجود می آورند

اما قسمت غیر فیزیکی یا عالم ماورالطبیعه که خودش به بخشهای بسیاری تقسیم می شود و ابعاد مختلفی دارد.

اما ما به زبان ساده می گوییم که وقتی انسان به دنیا می آید به همراه فرشتگان و انرژی که همراه اوست، راهنمایان روحی و معنوی هم در کنارش وجود دارند.

این راهنمای روحی درونی برای این با او هستند که در طول زندگی اش به صورت غیر حضوری با درک و آگاهی از شهود به او کمک کنند.

بارها شما نیز این موضوع را تجربه کرده اید که یک سوالی برایتان پیش آمده و یا بر سر دو راهی قرار گرفته اید و بعد از مدتی جوابی به ذهنتان می آید که شاید اصلا به آن فکر هم نمی کرده اید، راهنمای روحی شما همیشه کنارتان هست و از طریق شهودتان با شما ارتباط می گیرند. پیشنهاد میشود مقاله بیداری معنوی را نیز مطالعه نمایید.

راهنمای روحی برای شما چه کارهایی می کند؟

راهنمای روحی برای شما چه کارهایی می کند؟

راهنمای روحی و معنوی شما را حمایت می کنند در هر شرایطی که باشید با شما هستند و می خواهند که یار و پشتیبان شما باشند.

اما گاهی اوقات انسان به دلیل آنکه ذهن مقاومی دارد نمی تواند با راهنمای روحی ارتباط بگیرد و راهها و اعمالی را انجام می دهد که اصلا با آنچه که راهنمای روحی اش به او می گوید یکی نیستند بنابراین دچار تجربیات تلخ یا ناراحت‌کننده می شوند.

راهنمای روحی شما از اجداد و گذشتگان هستند که دارای شعور و درک الهی می باشند آنها با شما و فقط همراه شما هستند.

بنابراین کاملا شما و روحیاتتان را می شناسند و آنها برای رشد و تعالی شما آمده اند.

راهنمایان معنوی از درخواست شما برای چیزهای مادی کوچک تا رسیدن به کمال الهی در کنار شما هستند و به شما کمک می کنند.

البته آموزگاران معنوی معتقد هستند که هر انسانی دارای چندین راهنمای روحی می باشد.

مثلا یکی مربوط به مسائل آموزشی دیگری در مورد مسائل اقتصادی و دیگری مسائل احساسی و ارتباط با محیط بیرونی می باشند.

راهنمای روحی با شما ارتباط می گیرند این ارتباط از طریق یک پیام از طریق مثلا دوستتان یا حتی یک فرد غریبه در خیابان یا از طریق یک آگهی در رسانه و بیشتر از طریق احساستان و غیره می باشد.

در واقع وقتی که می خواهند به شما چیزی بگویند شما در مکان و زمان مناسب قرار می گیرید.

در واقع راهنمای روحی در کنار شما هستند تا از طریق کمک هایشان شما باعث گسترش جهان شوید

زیرا وقتی شما رشد کنید جهان پیرامون یک قدم به جلو و به سمت نور هدایت می شود.

روشهایی برای ارتباط با راهنمایان روحی

۱ – مراقبه و مدیتیشن

1 - مراقبه و مدیتیشن

مدیتیشن تمرینی هست که شما را به دنیای درونی یا همان دنیای برتر وصل می کند.

زیرا توسط مدیتیشن به آرامش می رسید و در آرامش ذهنی همه چیز متفاوت است.

در واقع شما با تمرین های مراقبه و مدیتیشن به هیچ کس هیچ جا و هیچ چیز تبدیل می شوید و در نوعی خلاء و وانهادگی قرار می گیرید که بسیار لذت بخش است.

وقتی ذهن انسان به آرامش و سکوت می رسد و به چیزی فکر نمی کند یعنی از همه چیزهای مادی و دنیوی خالی شده حال می تواند از مرز بین دنیای درون و دنیای بیرون عبور کند و وارد دنیای برتر شود.

در این حالت وقتی که ذهن خالی می شود انسان می تواند با راهنمای معنوی ارتباط برقرار کند.

زیرا در حالت مراقبه شما به منبع اصلی انرژی و آگاهی برتر وصل می شوید و حال می توانید از شهود خود مستقیم و آگاهانه الهام بگیرید.

۲ – آنچه می خواهید را بنویسید

2 - آنچه می خواهید را بنویسید

کاغذ و قلمی بر دارید و در جای ساکتی با نور کم بنشینید.

خوب فکر کنید آنچه که می خواهید را به صورت واضح و دقیق و مشخص بر روی کاغذ بنویسید شماره بندی کنید، روی کاغذ بنویسید که چطور می توانم آنچه که می خواهم را به دست بیاورم و سپس سعی کنید که از باورهای مخرب که در ذهن دارید برای چند لحظه فاصله بگیرید

وقتی از باورها و اعتقادات منفی نسبت به خودتان و دنیای پیرامون دوری می کنید در واقع راهها و نقشه های خوبی به ذهنتان می رسد.

در واقع این راهها را راهنمای معنوی و روحی به شما نشان می دهد.

کم کم قلم بر اساس داده ها شروع به نوشتن می کند و شما درخواست خود را دریافت میکنید البته می توانید سوالهای خود را نیز بنویسید و در جایی بگذارید سپس خواهید دید که جواب های خوبی را به دست می آورید زیرا راهنمایان روحی همیشه همراه شما هستند وقتی می نویسید یعنی حواستان هست و مقاومت های ذهنی را کنار گذاشته اید و منتظر نشانه هستید.

۳ – چاکراهای بدن را پاکسازی کنید و با راهنمایان معنوی ارتباط بگیرید

3 - چاکراهای بدن را پاکسازی کنید و با راهنمایان معنوی ارتباط بگیرید

همان طور که در مقاله های قبل توضیح داده شد، چاکراها مراکز انرژی در بدن هستند که هر کدام از آنها کار مخصوص به خود را انجام می دهند

اگر عملکرد چاکراها غیر فعال و نامتعادل شود برای بدن مشکلات روحی و جسمی بسیاری به وجود می آورد.

چاکراهای اصلی بدن در هفت نقطه بدن قرار گرفته اند و این مراکز جایگاهی هستند که انرژی پراناها را وارد بدن می کنند.

پاکسازی چاکرا های بدن

وقتی چاکراها را فعال و پاکسازی کنید در واقع نور و انرژی را به صورت آگاهانه وارد بدن می کنید و این کار سبب می شود که ذهن آمادگی دریافت شهود را داشته باشد با پاکسازی چاکراها شما از تنش ها و نگرانی ها دور می شوید و این یک روش معنوی هست برای آنکه سلامت روح و جسم را به دست بیاورید.

بنابراین با این تمرینات شما می توانید با راهنمایان معنوی خود ارتباط بگیرید چون حالا روح و دنیای درونتان به انرژی الهی متصل شده و شما می توانید ارتباط بگیرید.

۴ – به نشانه ها توجه کنید

4 - به نشانه ها توجه کنید

نشانه ها یعنی چیزهایی که به صورت تصادفی در مقابل شما ظاهر می شوند 

این نشامه ها شاید معنی خاصی را در بر نداشته باشند اما شما باید توجه کنید به خصوص که اگر بر سر دو راهی هستید یا سوالی دارید که جوابش را می خواهید بدانید در این زمان تماما آگاهانه به و با دقت به اتفاقات توجه کنید و از آنها نشانه هایی را پیدا خواهید کرد.

مانند آنکه تلویزیون را روشن می کنید و یک نفر در مورد کاری که شما می خواهید انجام دهید یا سوالی که دارید در حال صحبت کردن هست و ناگهان شما جواب خود را پیدا خواهید کرد.

نشانه های بیداری معنوی

۵ – برای هر کاری به راهنمای روح متوسل شوید

یکی دیگر از راههای ارتباط برقرار کردن این است که هر چیزی را از راهنمایان روحی سؤال کنید و از آنها بخواهید که به شما یا از طریق صدا یا از طریق شهود جواب ها را بگویند اینگونه ذهنتان عادت می کند که فقط از راهنمای معنوی بخواهید بنابراین اینگونه همیشه عادت می کنید که حضور آنها را در کنارتان داشته باشید.

۶ – با راهنمای روحی صحبت کنید

6 - با راهنمای روحی صحبت کنید

از راهنمای روحی و معنوی  خود درخواست کنید و مدام با آنها در خلوت خود و یا در هر جایی که هستید در ذهن خود یا به صورت بلند با آنها صحبت کنید و درخواست ها و سؤال های خود را بپرسید و بخواهید و از آنها بابت جوابگویی تشکر کنید.

مثلا بگویید چطور می توانم این شغل را داشته باشم و از اینکه به شما جواب می دهند تشکر کنید و مدام بپرسید برای آنکه سریع تر به درخواستت پاسخ داده شود سعی کنید بر روی یک هدف متمرکز باشید و مدام آن را بپرسید.

۷ – رها باشید

7 - رها باشید

وقتی سؤال خود را می پرسید اعتماد کنید و خودتان را از نداشتنش آزاد و رها کنید و خودتان را در شرایطی ببینید که گویی به آنچه که می خواهید رسیده اید وقتی رها می شوید و به نوعی خونسرد و آرام هستید راحت تر شهود را می بینید و با راهنمایان روحی ارتباط برقرار می کنید.

خودتان را از جایگاه نیازمندی به جایگاه رهایی برسانید خواهید دید که چطور آنچه که می خواهید محیا خواهد شد.

۸ – فرکانس خود را با راهنمایان درون هماهنگ کنید

در واقع راهنمای روحی ارتعاش ها و فرکانس هایی که از ذهن شما توسط احساساتتان خارج می شود را دریافت می کنند و به آنها پاسخ می دهند.

همیشه سعی کنید ارتعاش های خوب داشته باشید و حتی اگر مشکلی هم دارید و سوالی که مطرح می کنید نباید به صورت نگران کننده و ناراحت‌کننده باشد سعی کنید اعتماد و باورتان هم راستا با راهنمایان روحی باشد. و ارتعاش های مناسب را بفرستید.

نکته آخر:

جالب است بدانید وقتی با راهنمایان روحی و معنوی ارتباط می گیرید زندگی برایتان شگفت انگیز تر می شود و مدام دوست دارید کارهای خوب انجام دهید و به نوعی متعالی شدن انسانی در شما افزایش پیدا می کند و زندگی شادی را تجربه خواهید کرد زیرا اطمینان دارید که در هر شرایطی کسانی در اطرافتان هستند که از شما محافظت می کنند.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x