تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

مدیتیشن کودک درون با صدای مریم رضایی

مدیتیشن کودک درون با صدای مریم رضایی

مدیتیشن کودک درون صوتی

این روزها هر چه بیشتر وارد دنیای مُدرن می شویم از کودک درون دورتر می شویم. اغلب انسانها وقتی وارد روزمرگی ها و تنشهای بزرگسالی می شوند آمال و آرزوهای خود را فراموش می کنند.

یکی از روشهایی که می توان به شفای کودک درون ارتباط با ان از طریق مدیتیشن کودک درون است. این مدیتیشن می تواند شما را وارد دنیای درون کند و ارتباط شما را با کودک درون ایجاد می کند.

شاید شما دچار افکار منفی و مخرب، احساس ترس، یا بی انگیزگی و ناامیدی شده باشید. مدیتیشن کودک درون به شما کمک می کند تا به شفای کودک درون بپردازید و دنیای درون خود را التیام بخشید.

در این بخش از سایت متاراز با ما همراه باشید تا در مورد مدیتیشن کودک درون بیشتر بدانیم و اگر انرژی درونی از دست رفته دارید آن را بازسازی کنید.

پخش آنلاین و دانلود رایگان فایل صوتی شفای کودک درون

اغلب افراد فراموش می کنند که کودک درون وجودشان چقدر قدرتمند است و چه خلاقیت ها و توانایی هایی دارد و مدام سعی می کنند این کودک درون را سرکوب کنند.

ما باید با کودک درون خود ارتباط دوباره برقرار کنیم برای شفای کودک درون تلاش کنیم. باید و نبایدهای دنیای بزرگسالی واقعا عجیب است.

بلند نخندید بد است، بالا و پایین نپرید زشت است، این کار را نکنید آن کار را بکنید شما بزرگ شدید!

کودک درون منبعی از خلاقیت ها و توانایی های شماست، حتما شما هم آرزوهای دوران کودکیتان را به یاد می آورید چقدر بی آلایش و دست یافتنی به نظر می رسیدند.

اما به مرور زمان با بزرگ شدن افکار منفی و اتفاقات منفی انسانها را در مسیر نمی توانم ها قرار داد.

کودک درون قابل دیدن نیست ولی اگر شما هم جزو افرادی هستید که انرژی بالایی دارید و در مسیر رسیدن به موفقیت و هدف هایتان هیچ چیز جلویتان را نمی گیرد بدانید که کودک درونتان حالش خوب است.

مدیتیشن کودک درون

مدیتیشن کودک درون

اگر یادتان باشد در دوران کودکی معنی اضطراب، استرس و یا وجود مشکلات را متوجه نمی شدید و بازیگوشی های دوران کودکی و نوجوانیتان را حتما به یاد دارید.

آدمهای زیادی هستند که هنوز هم بی دغدغه زندگی می کنند شاید شما به آنها بگویید که چقدر بی خیال هستید ولی آنها با کودک درون به خوبی ارتباط دارند و می دانند که دقیقا چه کار می کنند.

کودک درون اغلب انسانها آسیب دیده و گریان است باید شفای او را آغاز کرد. مدیتیشن کودک درون می تواند انسدادهای عاطفی عمیق و درد و رنج را از بین ببرد.

وقتی تمرین مدیتیشن کودک درون را انجام می دهید انتخابهای درست و آگاهانه جایگزین واکنش های تند می شود. کودک درون به شما کمک می کند تا ضمیرناخودآگاه خود را تغییر داده و ذهن را برنامه ریزی مجدد کنید.

با انجام این تمرین دریچه ارتباط با کودک درون باز می شود. در این حالت شما باید به احساساتی که در شما ایجاد می شود به خوبی دقت کنید. شاید زخمها، رنجها و ناامنی هایی از گذشته در وجودتان است که نتوانسته اید از آنها عبور کنید و امروز مانع بزرگی بر سر راهتان شده اند.

وقتی با مدیتیشن کودک درون به کشف خودتان می پردازید موقعیت ها و رویدادها را به خوبی بررسی کنید. بعد از مدتی پاسخ سوالهایتان را صد در صد دریافت می کنید.

مدیتیشن و پادکست شفای کودک درون چه فواید دارد

مدیتیشن و پادکست شفای کودک درون چه فواید دارد

۱ – مدیتیشن کودک درون می تواند روشی عالی برای پاسخ به سوالهای شما باشد.

شما در طی سالهای زندگی خود مجموعه ای از عادات و رفتارها و افکاری دارید که در اثر رویدادهای مختلف در وجود شما شکل گرفته است.

اما نکته اینجاست که برخی از این حالات احساسی را نمی دانید که به چه علت در شما ایجاد شده است. شاید شما فردی خشمگین یا زودرنج باشید یا شاید خیلی احساساتی و وابسته باشید ولی دلیل هیچ یک از اینها را در دنیای واقعی نمی دانید که چیست و یا از چه زمانی این حالات رفتاری در شما شکل گرفته. وقتی مدیتیشن کودک درون را انجام می دهید می توانید از او بپرسید و جواب را دریافت کنید. شما پاسخ خود را از طریق شهود، احساس، یک فکر جدید و … می توانید دریافت کنید.

۲ – فواید مدیتیشن کودک درون مقاومت در برابر تغییر از بین می رود

یکی دیگر از فواید مدیتیشن کودک درون این است که بدن و ذهن آرامش می گیرد و کم کم خودتان را در اختیار آرامش و سکون قرار می دهید وقتی ذهن خالی می شود شما دیگر هیچ مقاومت ذهنی برای تغییر ندارید و به راحتی می توانید افکار جدید مثبت را در ذهن پرورش دهید.

۳ – معصومیت و شادی دوران کودکی باز می گردد

وقتی کودک درونتان شفا یابد و به آرامش برسد، شما به کشف دنیای درون خود پرداخته و بعد از مدتی به خوبی می دانید که چه کاری انجام دهید تا شادی و نشاط به زندگیتان بازگردد. وقتی به شادی برسید یعنی رضایت درونی دارید و بابت همه چیز از صمیم قلب شکرگزار هستید.

۴ – فواید مدیتیشن کودک درون و قانون جذب

وقتی کودک درون از رنج خارج می شود شما فرستنده و گیرنده ارتعاش های مثبت می شوید و قانون جذب هر آنچیزی که می خواهید را برایتان فراهم می کند.

۵ – فواید مدیتیشن کودک درون و خودآگاهی

با انجام تمرین این مراقبه شما به آگاهی درونی می رسید و حالات رفتاری و احساسی خود را بهتر درک می کنید وقتی در طول روز موقعیتی شما را ناراحت کند یا مشکلی به وجود بیاید خودآگاهی و درک باعث می شود که شما به راحتی از چالش پیش آمده رها شوید.

۶ – احساسات سرکوب شده به سطح می آیند

یکی از مهمترین فواید مدیتیشن کودک درون این است که وقتی شما در حال انجام تمرین هستید و به فایل صوتی کودک درون گوش می دهید و با دنیای درون ارتباط برقرار می کنید تمامی احساسات سرکوب شده که سالهاست در ضمیرناخودآگاه شما وجود دارد و در لایه های عمیق ذهن هر روز قدرتمند تر میشود، به سطح ذهن و بدن می آیند و شما آنها را شناسایی کرده و آنها را می پذیرید و خودتان را از آنها آزاد و رها می کنید.

۷ – فواید مدیتیشن کودک درون و از بین رفتن ترس از تنبیه

ترس از تنبیه فقط مربوط به دوران کودکی نیست کاری اشتباه در دوران کودکی یا نوجوانی انجام شده و بزرگترها به اشتباه یا به درست تنبیه زبانی یا جسمی می کنند. ترس از تنبیه در ذهن ناخودآگاه باقی می ماند و هر کاری که شخص در بزرگسالی می کند همیشه چیزی به عنوان ترس از تنبیه با اوست. نکند رئیسم از کار من قدردانی نکند و مرا اخراج کند. یا همسرم از من عصبانی شود. نکند فرزندانم مرا طرد کنند. همه اینها مواردی هستند که با مدیتیشن کودک درون از بین می روند.

۸ – فواید مدیتیشن کودک درون و عشق به خود

گاها شما هم جلوی آیینه ایستاده اید و از خودتان انتقاد می کنید از افکارتان از کارهایی که انجام می دهید یا از ظاهرتان. هیچ چیزی در شما نمی تواند رضایتمند باشد.

اما زمانی که تمرین را انجام می دهید کم کم خودتان را دوست خواهید داشت و برای خودتان احترام قائل می شوید.

نحوه انجام تمرین مدیتیشن کودک درون

وقتی می خواهید مدیتیشن را انجام دهید به دنبال چیزی که قابل دیدن است نباید باشید بلکه بیشتر باید به فکر کشف درون خود باشید چون در غیر این صورت نمی توانید ارتباط با خودتان را آغاز کنید.

نکته مهم در مورد تمرینات مدیتیشن این است که هماهنگی با کودک درون یک سفر بی پایان است. شاید برخی به این فکر کنند که مدتی تمرین را انجام می دهند و دیگر نیازی نیست.

اما مدیتیشن کودک درون باید همیشه انجام شود. در ابتدا ۲۱ روز و بعد از آن هفته ای یک بار حداقل باید تمرین را انجام دهید.

با ادامه دادن تمرین در واقع خودتان را هر روز پرورش می دهید و هر روز رشد می کنید.

مرحله اول تمرین مدیتیشن کودک درون و ارتباط با دنیای درون

در ابتدا باید در سکوت به تنفس خود دقت کنید تا تمامی حواس پنجگانه شما به تمرین توجه کنند. می توانید چند نفس عمیق بکشید و بشمارید.

مرحله دوم

به تن آرامی می پردازید تنش های عضلانی و جسمانی که در طول روز داشته اید را از بین می برید و آرامش را به تمامی نقاط بدن می آورید.

مرحله سوم

وارد تجسم و تصویرسازی ذهنی می شوید و با گوینده فایل صوتی همراه هستید و آهسته آهسته وارد شناخت از دنیای درونی میشوید.

مرحله چهارم

خلسه ای لذتبخش را در این مرحله تجربه می کنید و به خوبی می توانید با کودک درون خود ارتباط بگیرید.

جمعبندی

گاهی اوقات برخی افراد هستند که سنگینی رنج کودکی شان آنقدر زیاد بوده که نه تنها در بزرگسالی فردی آسیب پذیر هستند بلکه کودک درون بیمار هم دارند.

این افراد هر چه سریعتر باید به فکر احیای کودک درون خود باشند تا بتوانند معنای حقیقی زندگی را درک کنند و به خودآگاهی برسند.

فایل صوتی مدیتیشن کودک درون شما را به وارد آرامشی ژرف می کند و زندگی شگفت انگیزتان را آغاز می کند. کودک درون تجلی تجربیات شماست پس باید آن را شفا دهید تا به شناخت خود برسید و در نهایت به تمامی خواسته های مادی و معنوی خود دست یابید.

فردریش نیچه:

در هر مرد واقعی، کودکی پنهان است که می خواهد بازی کند.

 

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب

سلام ، گزینه دانلود نداره

Masoome

سلام خداقوت
دانلود نداره

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
2
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x