تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

معرفی بهترین فایل های خودهیپنوتیزم صوتی

بهترین فایل های صوتی روانشناسی و خودهیپنوتیزم

در این بخش یه معرفی بهترین فایل های خودهیپنوتیزم صوتی خواهیم پرداخت.

ممکن است گاهی افراد برای اینکه تغییر را شروع کنند و زندگی خود را متحول سازند نیاز به برخی فایل های صوتی خودهیپنوتیزم داشته باشند تا بتوانند در منزل و بدون مراجعه به همایشی تغییر و تحول را در زندگی خود آغاز کنند

از همین رو در این مقاله لیستی از به بهترین فایل های صوتی خود هیپنوتیزم شده است.

چرا فایل های صوتی خود هیپنویتزم

چرا فایل های صوتی خود هیپنویتزم

این روزها خیلی از افراد به دنبال نتایج سریع با گذاشتن کمترین وقت و هزینه هستند از این رو بهترین و سریع ترین روش فایل های صوتی روانشناسی و خودهیپنوتیزم صوتی است این فایل های صوتی علی‌رغم تاثیر گذاری بالا میتوانید در منزل خود با یک هدفون روزانه یک بار ذهن خود را برنامه ریزی کنید و باورهایی عالی را جایگزین باور های مخرب قبلی خود کنید

خودهیپنوتیزم یا تلقین چیست؟

قبل از آنکه به فایل های صوتی روانشناسی خودهیپنوتیزم برای موفقیت بپردازیم کمی در مورد خودهیپنوتیزم میگوییم.

همان طور که قبلا در مقاله هیپنوتیزم چیست توضیحات دقیق و جامع  درباره علم هیپنوتیزم داده شد، این علم امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در گذشته بسیاری از انسان ها  که دارای بیماری های جسمی و روحی بوده اند توسط این علم معالجه شدند ولی حالا هیپنوتیزم وارد بخش جدیدی از زندگی مردم شده است به طوریکه شما میتوانید برای درمان اعتماد به نفس ،رفع ترس ، ازدواج با همسر دلخواه و خیلی چیزهای دیگر ذهن خود را برنامه ریزی و باور جدید برای خود ایجاد کنید

خودهیپنوتیزم با تصویرسازی ها و القاها و تلقین هایی که به صورت غیرمستقیم می کند بر لایه های عمیق ذهن و باورهای کهنه و محدود کننده که در ضمیرناخودآگاه ذخیره شده است اثر می گذارد و این چنین معجزه رخ می دهد و انسان می تواند از طریق این علم به اهداف خود دستیابد.

اما امروزه یکی از کاربردهای مهم تکنیک های فایل صوتی خودهیپنوتیزم دستیابی انسان به موفقیت، ثروت، و سعادت است.

جالب است بدانید آنچه که این مسئله را حائز اهمیت می کند این است که از طریق این فایل ها خیلی سریع به آنچه که می خواهیم می رسیم. شاید شما هم برای دستیابی به موفقیت و ثروت راههای طولانی را طی کرده باشید اما خبر خوب اینجاست که با فایل های صوتی خودهیپنوتیزم می توانید خیلی سریع به خواسته های خود برسید.

 بهترین فایل های صوتی روانشناسی و خود هیپنوتیزم

۱- افزایش اعتماد به نفس با خود هیپنوتیزم

عدم اعتماد به نفس در دنیای شلوغ امروز یکی از معضل های مهمی برای برخی افراد شده است گاهی اوقات عدم اعتماد به نفس تا جایی پیش می رود که انسان را دچار افسردگی و سرخوردگی می کند و اختلالات بسیاری را در زندگی موجب می شود.

راهکارهای بسیاری برای تقویت اعتماد به نفس وجود دارد اما یکی از مهمترین و اساسی ترین راههای تقویت اعتماد به نفس استفاده از فایل های تمرینی خودهیپنوتیزم بالا بردن سطح اعتماد به نفس است.

این فایل تمرینی به شما کمک می کند تا در آرامش کامل و بدون آنکه خودتان متوجه شوید به مرور زمان اعتماد به نفس در شما بهینه شود. این فایل صوتی به اعماق ذهن شما نفوذ کرده و به شما کمک می کند تا خودتان متوجه شوید که حتی دلیل اینکه اعتماد به نفستان پایین آمده چیست.

 

همان طور که می‌دانیم ریشه ی همه خجالتها، ترسها، احساس ناامنی ها در کودکی است. شاید امروز شما آنها را فراموش کرده باشید اما ضمیرناخودآگاهتان هرگز آنها را از یاد نمی برد و خیلی قوی و محکم این باورها را ذخیره کرده است. نکته مهم اینجاست شما در این فایل تمرینی با توجه به تلقین ها و تصویرسازی ها و تاکیدها به ضمیرناخودآگاه خود می روید و آنجا کم‌کم و به مرور زمان شروع به تغییر می کنید.

خود هیپنوتیزم بالا بردن سطح اعتماد به نفس می تواند شما را وارد دنیای درون خود کند و آنچه که از محیط پیرامون در اثر تکرار گرفته اید را تغییر دهد.

چهره ی خود را زیبا نمی دانید؟ اطرافیان را انسان های خوبی نمی بینید و از دنیای اطراف ترس دارید؟ آیا از جمع خجالت می کشید؟ آیا آنقدر از ترس ارتباط با دیگران در خانه مانده اید و حالا زندگی برایتان کسالت آور و یکنواخت شده است؟

با انجام تمرین فایل خودهیپنوتیزم بالا بردن سطح اعتماد به نفس خیلی راحت با هزینه ای کم می توانید در منزل، خودتان را درمان کنید و سپس از زندگی خود لذت ببرد.

فایل صوتی خودهیپنوتیزم برای رفع بی خوابی

۲-فایل صوتی کسب ثروت با خود هیپنویتزم

اگر کمی به اطراف خود دقت کنید متوجه می شوید که همه دوست دارند ثروتمند باشند همه دوست دارند پول زیادی داشته باشند اما اگر پای صحبت آنها بنشینید جملاتی نظیر اینها می گویند: پول به اندازه ی کافی نیست. من که پدر پولداری ندارم تا به من هم ارثیه ای کلان برسد. اگر بخواهیم کار خوبی داشته باشیم باید حتما آدم مهمی ما را معرفی کند. و حرفهایی نظیر اینها، به نظر شما آیا این گفته ها درست است؟

برای داشتن ثروت و فراونی آیا نیاز به پدر پولدار است. اگر کمی به مطالعه زندگینامه افراد موفق و ثروتمند بپردازید خواهید دید که اکثر انسان های ثروتمند در دوران کودکی زندگی متوسط یا حتی فقیرانه ای داشته اند پس چه تغییری در زندگی آنها اتفاق افتاد تا توانستند به پول های عظیمی دست یابند.

آنها به قوانین جهان آگاهی پیدا کردند و متوجه شدند که از طریق قدرت ذهن خود می توانند به آنچه که می خواهند دستیابند. آنها فهمیدند که باورهای قدیمی آنهاست که مانعی بر سر راه پیشرفتشان است سعی کردند به این باورها نفوذ کرده و آنها را تغییر دهند همه این افراد به قدرت تصویرسازی ذهنی تاکید می کنند و می گویند یکی از روشهایی که می توانید به موفقیت و پول برسید تصویرسازی است خود را در آینده ببینید که به هدف خود که پول است رسیده اید و تاکید دیگر آنها این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد هر آنچه که فکر می کنید را به تصویر ذهنی خود بکشید.

در روش فایل صوتی خودهیپنوتیزم ثروت و فراوانی خیلی راحت می توانید تصویرسازی را تجربه کنید درست مثل افراد ثروتمند جوامع مختلف و خیلی سریع باورهای کهنه خود را راجع به پول تغییر دهید.

جالب اینجاست که بدانید طبق قانون جذب که مهمترین قانون در جهان هستی محسوب می شود، مهم نیست که در کجای این جهان زندگی می کنید مهم نیست که پدر و مادر شما چه کسانی هستند آنچه که از اهمیت برخوردار است ذهن شما ست. شما از طریق قدرت افکار خود به راحتی می توانید به آنچه که دوست دارید دست یابید بدون هیچ دغدغه و نگرانی.

از طریق فایل صوتی خودهیپنوتیزم ثروت و فراوانی می توانید خواسته های خود را به صورت ارتعاش های صحیح به جهان بفرستید و سپس بر اساس قانون جذب آنها را دریافت کنید. در این روش تاکید و تکرار و تصویرسازی صورت می گیرد که سبب می شود شما به دنیای درون خود راه یابید و در آنجا هر باور تلخی که نسبت به پول دارید را تغییر دهید و سپس بعد از مدت زمان کوتاهی نتیجه ی تمرین خود را بگیرید. نتیجه حاصله صددرصد دستیابی شما به پول و ثروت است.

۳-فایل صوتی کسب هدف گذاری با خود هیپنویتزم

همه انسانها در طول زندگیشان اهداف بسیاری را انتخاب می کنند گاهی اوقات به این اهداف دست میابند گاهی هم اصلا آنها را به مرحله اجرا در نمی آورند گاهی هم تا میانه راه می روند اما مسیر هدفشان را ادامه نمی دهند. به هر حال موضوع مهم انتخاب هدف است و داشتن هدف.

زیرا هدف یکی از ارکان مهم انگیزه دادن در زندگی است وقتی کسی هدفی دارد و برای آن تلاش می کند و صبحها وقتی از خواب بیدار می شود به ذوق و شوق آن هدف شروع به کار روزانه می کند این مسئله ادامه حیات با خوشحالی را برایش به وجود می آورد.

هدف به صورتی فطری در وجود همه انسانها قرار دارد. دستیابی به اهداف نوعی رضایت از خود در زندگی به وجود می آورد. اما نکته مهم اینجاست که آیا همه می دانند که چه می خواهند آیا همه می دانند که چطور باید اهداف خود را انتخاب کنند.

حتما شما هم در اطرافیان خود اشخاصی را دیده اید که مدام سرشان در زندگی دیگران است این گونه افراد از خود ایده یا نظری ندارند فقط به دیگران نگاه می کنند و می بینند که مثلا شغلی که دوستش دارد خیلی پولساز است پس وارد آن شغل می شود قافل از اینکه هیچ علاقه و مهارتی نسبت به آن شغل ندارد. چه می شود؟ در میانه راه با دادن ضرر مالی و عاطفی بسیار کنار می کشد اینگونه افراد کسانی هستند که فقط از این شاخه بدان شاخه می پرند. در نهایت هم چیزی جز ناراحتی و رنج چیزی نسیبشان نمی شود.

هدفگذاری یکی از اصلی ترین مبانی موفقیت و خوشبختی است به هر حال همه ما انسانها خواسته ها و آرزوهایی داریم و انتظار برآورده شدن آنها در ما انگیزه، رضایت و خوشحالی ایجاد می کند.

اهدافتان را سریع پیدا کنید

جالب است بدانید یکی از روشهای دستیابی به اهداف را که امروزه بسیاری از مردم جهان بدان روی آورده اند روش فایل های صوتی هدفگذاری خود هیپنویتزم است. در این روش وقتی که شما به مرحله خلسه یا خواب مصنوعی می روید و آرامش در کل بدن ایجاد می شود با تاکیدها و تلقین ها و تصویرسازی ها به اعماق وجود خود دسترسی پیدا می کنید و اینچنین می توانید کشف کنید که چه اهدافی را انتخاب کنید تا شما را به مقصد برساند.

کسانی که نمی دانند چه هدفی مناسب آنهاست وقتی به این فایل گوش می کنند کاملا متوجه علایق و اهداف خود می شوند.

همچنین این فایل قدرت دستیابی شما به اهدافتان را چند برابر می کند انگیزه را در شما تقویت می کند و درصد رسیدن شما به خواسته و آرزوهایتان را صد برابر می کند.

۴-فایل صوتی موفقیت درسی با خود هیپنویتزم

این روزها کلاس های کنکور و هزینه های گزافی که والدین باید برای فرزندان خود پرداخت کنند تقریبا مانند مد روز شده است در بعضی از خانواده ها به صورت چشم و هم چشمی در آمده است. بهتر است کمی به فکر فرزندان باشیم قبولی در کنکور در رشته مورد علاقه، آینده فرزندان را تامین می کند.

این نکته بسیار مورد اهمیت است فقط قبولی در کنکور مهم نیست بلکه رشته ای که کاملا با روحیات و علایق فرد در ارتباط هست، باید انتخاب شود. فایل صوتی خودهیپنوتیزم موفقیت در کنکور سبب می شود که افراد به سمت رشته مورد علاقه خود روی بیاورند و آن را کاملا بشناسند و همچنین با توجه به تصویرسازی ها و تلقین هایی که در فایل صورت می گیرد سبب به خاطر سپردن دروس و قبولی در کنکور می شود.

۵-فایل صوتی موفقیت در زندگی با خود هیپنویتزم

به اطراف خود که نگاه می کنیم افراد موفقی را از گوشه و کنار دنیا می شناسیم شاید در چند قدمی ما دوستی باشد که بسیار احساس موفقیت و شادی می کند اما موفقیت اینگونه افراد چگونه به دست آمده است یکی از روشهای مهم دستیابی به موفقیت های نامحدود اثر گذاشتن بر باورها است گاهی اوقات باورهای محدود کننده سبب می شوند که ما به موفقیتی که شایسته اش هستیم نرسیم.

این باورهای منفی، در واقع مانعی هستند بر سر راه ما برای دستیابی به موفقیت های نامحدود برای آنکه باورها را تغییر دهیم می توانیم از فایل صوتی خودهیپنوتیزم موفقیت نامحدود استفاده کنیم.

با انجام این تمرین کاملا به موفقیت های بزرگ و نامحدود دست پیدا می کنید البته شایان ذکر است که یکی از خصوصیاتی که در به دست آوردن موفقیت حائز اهمیت است در واقع رسیدن به رضایت و شادی است.

با توجه به انجام و گوش کردن فایل صوتی خودهیپنوتیزم موفقیت نامحدود شما به نشاط و شادمانی در زندگی نیز نایل می شوید.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x