تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

فنگ شویی عشق، تکنیک های فنگ شویی برای جذب عشق

فنگ شویی عشق

فنگ شویی یک تمرین سنتی چینی است که از انرژی و هاله های محیطی برای ترکیب با انرژی افراد استفاده می کند. فنگ شویی عشق هم باعث صلح و هماهنگی را در افراد میشود و روابط آنها را با دیگران تقویت می کند.
انجام دادن فنگ شویی عشق یک محیط و زندگی عاشقانه را در زندگی شما ایجاد می کند.

انسان ها همواره به دنبال ایجاد حس خوب و مثبت در محیط زندگی و یا حتی محل کار خود می باشند که خوشبختانه این فرایند به کمک دکوراسیون مناسب و چیدمان صحیح اشیاء میسر است.
در گذشته دور شاهد علم فنگ شویی در کشور چین بودیم و طبیعتا این علم از هر گونه بی نظمی، شلختگی و … در محیط جلوگیری کرده و سعی دارد از عناصر اساسی و پنج گانه آب، فلز، خاک، آتش و چوب بهره ببرد؛

در ادامه قصد داریم تا شما را با پدیده فنگ شویی عشق بیشتر آشنا کنیم با ما در متا راز همراه باشید.

فنگ شویی عشق چیست؟

به طور خلاصه می توان گفت که هدف اصلی فنگ شویی، قرار گرفتن و جای گیری اصولی و صحیح لوازم منزل و محیط کار است که در نهایت به کمک آن بتوان احساس شادی، ثروت، آرامش، سلامتی و …. را تضمین کرد.
بدیهی است که فنگ شویی عشق بر سلامت و میزان صمیمیت بین شریک عاطفی و خانواده موثر خواهد بود و به کمک این علم می توان انرژی های منفی را از محیط دور کرده و در نهایت آرامش و عشق ابدی را تجربه کرد.

تکنیک های فنگ شویی برای جذب عشق

تکنیک های فنگ شویی برای جذب عشق

بهتر است بدانید که فنگ شویی از جمله علوم گسترده در جوامع شمرده می شود و به کمک آن می توان انرژی های منفی را به سوی طبیعت روانه کرده و با جذب فرکانس مثبت می توان به ایجاد روابط عاطفی پایدار پرداخت.

۱) تخت خواب:

در فنگ شویی عشق قطعا تخت خواب از جمله ارکان مهم و جدایی ناپذیر در اتاق خواب محسوب می شود که البته در زمان تهیه و جای دادن آن در مکان مخصوص، لازم است که نکات ذیل را به طور دقیق رعایت بفرمایید:
• پیشنهاد می شود که تخت خواب خود را در مقابل یک دیوار و یا دو دیوار قرار دهید تا این وسیله به دیوار تکیه کند؛ قرار دادن تخت خواب در وسط اتاق منجر به چرخش انرژی منفی می شود و طبیعتا مطابق با قوانین فنگ شویی نیست.

• از قرار دادن آینه در مقابل تخت خواب جدا خودداری کنید؛ چرا که به تمیزی و زیبایی تخت خواب بیش از حد حساس می شوید.

• بهتر است که تاج تخت در مقابل اشیاء سیاه به خصوص تلویزیون قرار نگیرد، زیرا این رنگ می تواند تاثیر منفی بر روابط عاطفی شما داشته باشد.

• استفاده از تخت خواب های بسیار نرم منجر به تشدید کسالت و حتی خستگی بیش از حد شما می شود؛ بنابراین بهتر است از تشک های متعادل بهره ببرید.

۲) نقش اتاق خواب در فنگ شویی عشق

در فنگ شویی عشق گفته میشود که اتاق خواب باید مربع باشد؛ چرا که این مورد در افزایش حس صمیمیت و علاقه طرفین موثر خواهد بود و در مقابل، اتاق خواب های چند ضلعی و باریک موجب ایجاد احساسات منفی از قبیل عصبانیت، ناسازگاری، خشم و … می شود و حتی امکان دارد سبب نزاع و درگیری میان اعضاء خانواده شود.

همواره نور، محل دریافت انرژی مثبت یک منزل تلقی می شود و بدیهی است که وجود یک پنجره نسبتا بزرگ در اتاق خواب ها منجر به جریان عشق و محبت در اتاق خواب ها می شود و البته در صورت عدم وجود روشنایی مناسب، می توان از منابع نوری متنوع از قبیل شمع، آباژور های تزئینی و … استفاده کرد.

همان طور که اشاره کردیم؛ فنگ شویی بر پایه نظم و ترتیب است و به همین علت هم از وجود آینه های چند ضلعی، مجسمه های غیر قرینه، اشیاء شکسته و … پرهیز کنید و وجود آن ها می تواند سبب خلق خشم، عصبانیت و حتی کسالت در افراد شود.
اگر در اتاق خواب های شما سرویس بهداشتی و یا مستر وجود دارد، بهتر است که درب آن را همیشه بسته نگه دارید تا آلودگی و میکروب به درون اتاق خواب ها نفوذ نکند.

۳) گل و گیاه از ملزومات فنگ شویی عشق

گل و گیاه از ملزومات فنگ شویی عشق

یکی دیگر از مهمترین عناصر فنگ شویی عشق گلو گیاه است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود از وجود گل و گیاه لذت نبرد و یا از تهیه آن ها خودداری کند؛ چرا که طراوت و زیبایی آن ها قادر است که انرژی منفی و یا حتی شیطانی را به طور کلی نابود سازد؛ بدیهی است که گل های ارکیده، رز و … سمبل عشق هستند و پرورش آن منجر به تقویت عواطف در میان زوجین خواهد شد.

همانطور که در مطلب فنگ شویی ثروت هم توضیح داده شد، گل های خشک و پژمرده در ایجاد احساسات منفی خشم، بحث و جدل و حتی شکست عشقی بی تاثیر نمی باشد و بهتر است که از نگه داری آن ها خودداری کنید.

۴) استفاده از آیتم های زوج برای فنگ شویی عشق

حتما می دانید که تهیه و نگهداری اقلام گوناگون اعم از گل و شمع مطابق به صورت اعداد فرد میسر است؛ اما در راستای فنگ شویی عشق باید مجسمه ها، صندلی، آینه، شمع و … به صورت جفت قرار گیرد؛ چرا که این مورد مظهر جفت روحی می باشد و اتفاقا عدد های فرد منجر به تنهایی و جدایی از شریک عاطفی می شوند.به این موضوع در مطلب راز اعداد هم اشاره شده است.

۵) شمع روشن کردن

شمع روشن کردن برای فنگ شویی عشق

برای شروع فنگ شویی عشق، پیش از هر چیزی لازم است که شمع های قرمز و یا سفید را تهیه کنید و از نگهداری شمع سیاه هم جدا خودداری کنید؛ چرا که نماد غم و از دست دادن است؛ پس از آن به طور همزمان دو شمع قرمز را روشن کرده و نیت قلبی خود را به طور دقیق به زبان آورید، البته در این راستا می توان از سنگ های کوارتز هم بهره برد.

۶) حذف اشیاء غیر ضروری برای فنگ شویی عشق

وجود اشیاء غیر ضروری در اتاق خواب و سایر قسمت های منزل از رفت و آمد انرژی جلوگیری به عمل آورده و در نهایت انرژی منفی در یک قسمت از خانه قرار گرفته و از بین هم نمی رود؛ به منظور جلوگیری از این پدیده باید لوازم اضافی و به خصوص تجهیزات مخرب الکترونیکی را از منزل حذف کنیم.

به منظور افزایش و جذب انرژی مثبت و همچنین بهبود روابط میان زوجین، لازم است که در رنگ آمیزی دیوار ها از تناژ قرمز، سفید، سبز و صورتی بهره ببریم.

۷) درب در فنگ شویی عشق

گفتنی است که درب ورودی منزل نباید در مقابل حمام و یا سرویس بهداشتی قرار گیرد؛ چرا که منجر به ایجاد چالش با جنس مخالف می شود و علاوه بر آن به حریم شخصی افراد هم صدمه وارد می کند و پیشنهاد می شود که پیش از تهیه منزل به این نکته مهم توجه کافی داشته باشید.

۸) آینه در فنگ شویی عشق

گفتنی است که استفاده از آینه از جمله اقلام ضروری در منزل به شمار می آید اما در برخی از مواقع سبب ایجاد انرژی منفی و یا حتی نزاع و درگیری در میان اعضاء خانواده می شود؛ بنابراین از تهیه آینه های بیش از حد بر روی میز توالت و یا کمد ها خودداری کنید و در غیر این صورت امکان دارد با شکست و یا حتی خیانت در رابطه عاطفی خود مواجه شوید.

۹) مجسمه ها در فنگ شویی

مجسمه ها در فنگ شویی

برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از مجسمه تنها به علت زیبایی و جنبه تزئینی در منزل می باشد و قطعا این طرز تفکر کاملا اشتباه است؛ چرا که هر کدام از مجسمه ها از معنا و مفهوم منحصر به فردی برخوردار هستند، به عنوان مثال استفاده از نماد حیوانات پاک اعم از دلفین، اردک و … می تواند منجر به پیوستگی روابط زناشویی شما شود و در مقابل تهیه اشیاء مذهبی در شکست روابط عاطفی شما بی تاثیر نخواهد بود.

۱۰) اشیاء تیز در فنگ شویی عشق

همواره استفاده از اشیاء تیز از قبیل چاقو، میز لبه تیز، گیاهان با برگ های تیز و … منجر به بروز بحث و جدل در میان اعضاء خانواده و حتی شریک عاطفی شما خواهد شد؛ بنابراین به منظور جلوگیری از نزاع می توان از تهیه برخی از این اقلام به طور کلی صرف نظر کرد و یا آن ها را از دسترس دور کرد.

۱۱) استفاده از اقلام دایره ای در فنگ شویی عشق

همان طور که اشاره کردیم؛ استفاده از اشیاء دایره ای از قبیل ساعت گرد، میز گرد و … موجب افزایش انرژی درونی و شور و شوق میان اعضاء خانواده خواهد شد.

۱۲) اهمیت رنگ ها در فنگ شویی عشق

اهمیت رنگ ها در فنگ شویی عشق

قطعا رنگ قرمز به عنوان یک نماد محبوب و عنصر عشق در میان مردم شناخته می شود و اتفاقا به همین علت هم در تاریخ باستان از رنگ قرمز در مراسمات عروسی و … بهره می برند و امروزه هم به منظور افزایش حس عشق و محبت می توان از رنگ قرمز در ملحفه، بالشت، رو تختی و … استفاده کرد و بدیهی است که این مورد خشم و عصبانیت را از میان زوجین دور خواهد کرد.

علاوه بر آن استفاده از هر گونه اشیاء، مجسمه، شمع و گل قرمز در اتاق خواب شما موجب دفع انرژی منفی می شود.

۱۳) پاک سازی:

پس از آشنایی با تجهیزات مهم در مورد فنگ شویی، نوبت به مسئله مهم یعنی پاک سازی می رسد؛ تمیز کردن خانه به طور هفتگی و پاک سازی وسایل از گرد و غبار در طولانی مدت منجر به بروز بد خلقی، مرور خاطرات منفی و در نهایت خلق و خوی نامناسب می شود؛ به همین علت هم پیشنهاد می شود که به نظافت منزل خود اهمیت بسیاری دهید.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله این بود که شما را با فنگ شویی عشق و اهمیت آن در روابط عاطفی خود بیشتر آشنا کنیم.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x