تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

جذب عشق با قانون جذب،راه های رسیده به عشق ایده آل

جذب عشق با قانون جذب،راه های رسیده به عشق ایده آل

در این مقاله قصد داریم به مفهوم قانون جذب عشق بپردایم؛ اینکه قانون جذب عشق چیست و چه اصولی دارد.
در تعریف کلی، قانون جذب عشق اصول و قانونی بنیادی در جهان است که به سبب آن عشق و محبت زیادی وارد زندگی تان می شود و به جذب عشق یا بازگرداندن فردی که شما او را عشق یا معشوقه خود می‌دانید کمک می کند.

جذب عشق با قانون جذب

اما قبل از آن باید بدانیم که قانون جذب چیست؟ قانون جذب کائنات از قاعده های جهان است که طبق آن، شما به هر چیزی که فکر یا توجه کنید، انرژی و فرکانس به عالم جهانیان ارسال می کنید.
انسان موجودی ارتعاشی است و به هر آنچه که فکر می کند‌ از ذهنش انرژی ساطع می شود سپس کائنات با سامان دهی بر اساس قانون جذب آن را وارد زندگی اش می کند یا اینکه شخص به آن نزدیک تر شود.

خلقت دنیا بر پایه ی نظم و قاعده است، هیچ انرژی در این جهان از بین نمی رود و فقط از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود، انرژی افکار انسان نیز به همین شکل عمل می کند و به شکل چیزی که به آن فکر می کنیم در زندگی نمود پیدا می کند.

پس اول طبق قانون ارتعاش با تمرکز و فکر کردن درباره هر آنچه که دوست داریم بدست بیاوریم یا برایمان اتفاق بیفتد – از مادیات مانند ثروت، زندگی مرفه و مقام گرفته تا اهداف معنوی مثل عشق، حس خوب و علم – در حال فرستادن انرژی و فرکانس به کائنات هستیم سپس کائنات کمک می کند تا آن را جذب زندگی خود کنیم یا در مسیر آنچه که قصد داریم به آن برسیم قرار بگیریم.

در اصل، بنیادی متافیزیکی الهی است که در قرآن نیز به آن اشاره است؛ خداوند می فرمایند بخواهید تا اجابتتان کنم.

در واقع دعاهایی که می کنید و خالصانه خدا را می خوانید در حال ارسال ارتعاش های ذهنی تان را به کائنات جهان خلقت هستید، اجابت شدن خواسته ها و دعایتان هم نشان از قانون جذب دارد.

لازمه ی اثر قانون جذب اصول و راهکارهای خاصی است که ریشه در ذهن، افکار و احساسات فرد دارد.‌

قانون جذب در هر زمینه ای بدون محدودیت زمانی برای همه ی ما اتفاق می افتد. بستگی به نوع امواج فکری دارد که به کائنات می فرستید.

همان طور که گفته شد به هر چیزی که فکر کنید بازتابش را در زندگی خواهید دید، طبیعتا اگر افکارتان مثبت باشد نتیجه ای مثبت در مسیر زندگی تان ظهور می کند و برعکس اگر به چیز های منفی و بیهوده فکر کنید ارتعاش های منفی منجر می شوند تا شما از مسیر اهدافتان دور شوید و شاهد پیامد های ناخوشایندی باشید.

اصول قانون جذب عشق

اصول قانون جذب عشق

اکنون که با قانون جذب آشنا شدید به سراغ معرفی قانون جذب عشق می رویم.

قانون جذب بر اساس نوع هدف استفاده، انواع متفاوتی دارد و در زمینه های مختلف به کار می رود مانند قانون جذب موفقیت، قانون جذب سلامتی، قانون جذب ثروت و قانون جذب عشق. اصول و روش قانون جذب برای هر مسئله و مقصدی مشابه هست فقط هدف است که فرق می کند. گفتیم که قانون جذب عشق زیر مجموعه ی قانون جذب کائنات است.

عشق اصلی ترین احساسات، هیجانات و عواطف انسانی است و قانون جذبی که در این زمینه وجود دارد قانون جذب عشق نام دارد.

یعنی اصولی ثابت که به جذب مواردی چون عشق، محبت، رابطه خوب و افرادی که آنها را عشق یا معشوقه خود می‌دانید کمک می کند.
جذب عشق دارای اصول و قواعدی است که اولین مرحله، ارسال ارتعاش ذهنی عشق به کائنات است. همان طور که گفته شد مقدمه ی قانون جذب، قانون ارتعاش است؛

یعنی فرد باید با تمرکز و فکر کردن به عشق، ارتعاش آن را به جهان پیرامونش بفرستد تا همان را در زندگی دریافت کند.

مهم ترین قدم این است که روی مثبت شدن ذهن و افکار خود کار کنید، سعی کنید همیشه مثبت اندیش باشید و ذهن تان را از احساسات و افکار پوچ و منفی خالی کنید، درونتان را تغییر بدهید؛ در واقع جهان بیرون بازتاب شرایط خودتان است هر چقدر به خودتان احترام بگذارید، خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و به خود عشق بورزید، شایستگی تان برای جذب عشق بیشتر خواهد شد؛ در هر جمعی بروید دیگران همان اندازه شما را دوست خواهند داشت و مورد احترام و ارزش قرار می گیرید.

اتفاقات ناگوار گذشته را فراموش کنید زیرا فکر کردن به شکست های قبلی موجب ارسال ارتعاش منفی به کائنات می شود، با وارد شدن انرژی منفی به زندگی احساس بدی به شما دست می دهد و این احساس بد مانع خوب پیش رفتن یک رابطه می شود.

در حقیقت قانون جذب مانند آهن‌ربا یا طناب عمل می کند؛ با افکار منفی اتفاقات بدی را جذب زندگی تان می کنید.

مثلا اگر قرار است یک ماه دیگر ازدواج کنید بخاطر ترس از شکست در رابطه جدید ارتعاش هایی را که به کائنات می فرستید منفی هستند و منجر می شود عشق تان به شما خیانت کند، به همین ترتیب جریانات مشابه پشت سر هم وارد روابط تان می شود. نفرات بعدی نیز همینطور شما را ترک می کنند. پ

س به این نکته توجه کنید که همه ی ما انسان ها دارای قدرت اختیار هستیم و بایستی خود کنترل افکار مان را به دست بگیریم. با مدیریت صحیح ذهن، افکار و انرژی مثبت را جایگزین کنیم.

نگاه مثبت

از دیگر تکنیک های قانون جذب عشق این است که به جنبه ها و ویژگی های مثبت طرف مقابل توجه کنید.

دیدتان را نسبت به افراد داخل زندگی تان تغییر بدهید، مثلا اگر فردی در زندگی شما کمی بد قول اما مهربان و صادق است، به راستگویی او توجه کنید. از رفتارهایی چون اعتراض کردن، سرزنش، خرده گیری کردن ، مخالفت کردن و غیره بپرهیزید.

به تدریج تمرکز بر روی ویژگی های مثبت، سبب ظهور اتفاقات خوب و مطلوب می شود ، نکات منفی کمرنگ می شوند و به تبع آن، حس خوبِ جایگزین شده باعث خوب پیش رفتن رابطه تان می شود.

با این عمل می توانید سبب تاثیرگذاری بهتر و مؤثر تر قانون جذب عشق بشوید.

قانون جذب عشق به این معنا نیست که شما دقیقا بتوانید یک شخص خاصی را جذب زندگی خود کنید.

بلکه باید یک لیست دقیق از ویژگی هایی که دوست دارید در نیمه گمشده تان باشد تهیه کنید.

هر روز لیست را مرور کنید، طوری رفتار کنید که او واقعا حضور دارد، اعتقاد داشته باشید که خداوند او را در مسیر زندگی تان قرار می دهد، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و باور کنید شما لیاقت بهترین ها را دارید.

با تمرین روزانه قوانین جذب عشق می توانید شایستگی تان را برای جذب نیمه گمشده بیشتر کنید.

تمرین های مربوط به کنترل صحیح ذهن، انرژی مثبت و عزت نفس شما را در رسیدن به عشق و نیمه گمشده تان کمک می کند.

بنابراین مهمترین ابزار جذب عشق این است که به این فکر کنید دوست دارید عشق ایده آل تان دارای چه خصوصیاتی باشد از چهره و تیپ گرفته تا خلق و خوی و روحیات فردی، هر چه این ویژگی ها دقیق تر باشند نیروی کائنات راحت تر می توانند فرد ایده آل تان را با همان خصوصیات وارد زندگی تان کند.

هر چه سعی کنید سطح انرژی تان مثبت نگه دارید، احساسات و افکارتان را واقعی تر تجربه می کنید در نتیجه فرکانس قوی تری به کائنات ارسال می شود. در این صورت قانون جذب موثرتر عمل می کند.

به کائنات و ارتعاش هایی که می فرستید اعتماد کنید. آرام باشید و وسواسی عمل نکنید. احساس اطمینان، حفظ آرامش ذهنی و یقین یعنی واگذاری کارها به خدا و توکل که باعث رسیدن افراد هم فرکانس به هم می شوند.

به این فکر نکنید که فرد هم فرکانس شما کجا است یا در چه فاصله ی جغرافیایی از شما قرار دارد یا اینکه واقعا جذب عشق می دهد یا خیر؛

در واقع مرتب چک کردن عدم اعتماد به دریافت خواسته خود از کائنات تلقی می‌شود. بنابراین شما اصول جذب را به درستی انجام بدهید.

بدانید عملکرد قانون جذب کائنات بدون محدویت مکانی و براساس افکارتان عمل می کند. درحقیقت این ذهن شما است که به کائنات دستور می دهد. هرچه بیشتر اطمینان خاطر داشته باشید جذب عشق در زندگی تان حتمی است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل و مفید به توضیح قانون جذب عشق بپردازیم. همان طور که گفته شد قانون جذب عشق برپایه ی قانون ارتعاش است و یکی از انواع قانون جذب به شمار می آید.

کاربرد قانون جذب عشق این است که به شما کمک می کند تا در زندگی به عشق، محبت و رابطه دلخواه خود برسید.

قانون جذب عشق دارای اصولی است که هر فرد با انجام صحیح آن به نتیجه مطلوب می رسد.

رابطه تان را با خود خوب کنید، لیستی از جنبه های مثبت که دوست دارید در عشق ایده آل تان باشد تهیه کنید و با فکر کردن و تمرکز بر روی آنها، فردی که با شما هم فرکانس است توسط نیروی کائنات سر راهتان قرار می گیرد.

با مثبت اندیشی، انرژی و ارتعاش مثبت به کائنات ارسال کنید. به قدرت کائنات اعتماد کنید. بنابراین با رعایت درست قواعد قانون جذب عشق، زندگی ایده آل تان را بسازید و از رسیدن به نیمه گمشده و رویایتان لذت ببرید.

منابع

purewow


برچسب:

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x